Ik ben hem kwijt.quote:
De toffe users groepquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Over wat voor groep hebben jullie het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kunnen mods dus per definitie niet in.quote:
Maar ik zat er toch al in voordat ik mod wasquote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
daar kunnen mods dus per definitie niet in.
Heb destijds gekeken of ik hem kon vinden, zelfs een oproep geplaatst.......................................quote:
Mushishi, Death Note, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Michiko to Hatchin, Black Lagoon, Hajime No Ippo, en ook de wat oudere goede series.quote:
linkjes, of ik ga genoeg materiaal bij elkaar zoeken om je geband te krijgenquote:
maar dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Quir het volgende:
Nu je het zo zegt, ban me maar 's, knul.
Vraag aan Xaryna of ik de link mag PM-en.quote:
Rainbow eerste 2 eps zijn zeer goedquote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ben er een tijdje uit geweest, maar zijn er de laatste tijd nog echt goede nieuwe series uitgekomen!?
En ik zag in dat 2010 winter overzicht katanagatari staan, wat me qua omschrijving wel leuk lijkt, maar is bittorrent helemaal 'uit' nu ofzo? Want echt veel seeds heeft het daar helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |