Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:
NSFW:
http://dagobah.biz/flash/Melonpans_Cabine.swf
Iedereen die het topic volgt begrijpt hem welquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef wdn het volgende:
54 is uit. De kenners zullen wel weten wat ik bedoel
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.
tmd raze is niks mis mee en ik kon mooi kijken tijdens met de voetbalwedstrijd op mutequote:
valt wel mee. Ik ben bij 93 gestopt en daar is de anime nu.quote:
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?
Ik ken weinig verslavingen met dat effect
Waarom zijn het dan allemaal half naakte dames. En geen mannen ookquote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
En ik dacht dat dat filmpje disturbing genoeg was. Naja, die gast heeft een vriendin en zijn otaku leven opgegeven.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
een stuk sneller in ieder geval.quote:Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Quir het volgende:
Hoe snel gaat DB Kai en is het leuk om te kijken?
Ah, dat ga ik eens proberen zodadelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Maar Vegeta was de leukstequote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vrij triest vind ik dat klinkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Xaryna het volgende:
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.
Het valt mee, het blijft bij een hobby. Hij heeft gewoon een baan en vriendin enzo. Alleen één kamer is zijn beeldjeskamer, vol met vitrinekastenquote:
Zolang je maar niet als deze gast eindigt.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:
NSFW:
http://dagobah.biz/flash/Melonpans_Cabine.swf
quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef rakotto het volgende:
DB KAI aflevering 53 gezien en Frieza is dood en planeet namek is aan het einde geexplodeerd. Guru is ook dood gegaan op aarde en in de volgende ep komt de draak uit zodat de namek naar een nieuwe planeet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |