Tsja als zij de grote nieuwe liefde is van je leven, dan moet je haar proberen te weerhouden van haar reis naar Australie.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@arctic: Sinds wanneer is dat een probleem.
Och ik ben best vrijgevig hoor mocht je Xaryna eens willen lenenquote:
Nu is Qunix gereset.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:31 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap je het niet. Jij komt omdat peer.
SPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Die is echt leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:03 schreef Tomoya het volgende:
Shakugan no Shana aan het kijken. Begint goed, yes!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef wdn het volgende:
en natuurlijk een verplichte... meloenbrood!
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef wdn het volgende:
en natuurlijk een verplichte... meloenbrood!
WTFquote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:
NSFW:
http://dagobah.biz/flash/Melonpans_Cabine.swf
quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Wow, dus je hebt animeliefhebbers en je hebt dat,quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Iedereen die het topic volgt begrijpt hem welquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef wdn het volgende:
54 is uit. De kenners zullen wel weten wat ik bedoel
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.
tmd raze is niks mis mee en ik kon mooi kijken tijdens met de voetbalwedstrijd op mutequote:
valt wel mee. Ik ben bij 93 gestopt en daar is de anime nu.quote:
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?
Ik ken weinig verslavingen met dat effect
Waarom zijn het dan allemaal half naakte dames. En geen mannen ookquote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
En ik dacht dat dat filmpje disturbing genoeg was. Naja, die gast heeft een vriendin en zijn otaku leven opgegeven.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
een stuk sneller in ieder geval.quote:Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Quir het volgende:
Hoe snel gaat DB Kai en is het leuk om te kijken?
Ah, dat ga ik eens proberen zodadelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Maar Vegeta was de leukstequote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vrij triest vind ik dat klinkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Xaryna het volgende:
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.
Het valt mee, het blijft bij een hobby. Hij heeft gewoon een baan en vriendin enzo. Alleen één kamer is zijn beeldjeskamer, vol met vitrinekastenquote:
Zolang je maar niet als deze gast eindigt.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef rakotto het volgende:
DB KAI aflevering 53 gezien en Frieza is dood en planeet namek is aan het einde geexplodeerd. Guru is ook dood gegaan op aarde en in de volgende ep komt de draak uit zodat de namek naar een nieuwe planeet gaan.
dan hoor je hier niet thuisquote:
Nou die hoef ik niet meer te zienquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef rakotto het volgende:
DB KAI aflevering 53 gezien en Frieza is dood en planeet namek is aan het einde geexplodeerd. Guru is ook dood gegaan op aarde en in de volgende ep komt de draak uit zodat de namek naar een nieuwe planeet gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
meen je dit serieusquote:Op maandag 26 april 2010 05:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan hoor je hier niet thuis, ondanks dat veel mensen zeiken dat het kut is moet je het gewoon gezien hebben als je anime kijkt.
vind het zelf niet kut maar nog steeds leuk
Hoe je het ook bekijkt. DBZ is gewoon classic. En waarschijnlijk de grootste veroorzaker van populariteit in de westerse wereld.quote:Op maandag 26 april 2010 11:17 schreef wdn het volgende:
Ja, iedereen moet minimaal een gevecht Goku - Vegeta gezien hebben.
En dan ook ieder tergende minuut van het origineel. Elke upgrade en elke comback.
Nee, daar krijg je meer animeliefhebbers mee in de wereld. Zeker weten
Laat de dan naar DRRR! kijken
pokemonquote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt. DBZ is gewoon classic. En waarschijnlijk de grootste veroorzaker van populariteit in de westerse wereld.
Ik ben ook met bleach en DBZ begonnen hoor.
Jep, goed.quote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
The Melancholy of Haruhi Suzumiya, any good?
Pff, DBZ... da's lang geleden dat dat uitgezonden werd! Met Krilin die alleen goed was in doodgaan en daardoor Goku in Saiyan (?)-mode zetten. En laten we natuurlijk niet vergeten dat het soms wel drie afleveringen kan duren voordat een move klaar was voor gebruik... Good times
Meh, gaat wel.quote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
Ja. Maar vooral ge-hyped toendertijd. Het is een anime waarbij de makers nogal met tijd spelen door te klooien met de volgorde van de afleveringen. Wat het best frustrerend kan makenquote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
dit dus.quote:Op maandag 26 april 2010 11:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind wel dat DBZ in ieder lijstje thuis hoort
Die super kamehamehaquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jep, goed.
En die scene met die bal zonne-energie uit grassprietjes ofzo, die duurde wel een week, en maar monologen voeren terwijl hij oplaadde
Hij liegt, Freeza is niet dood!quote:Op maandag 26 april 2010 08:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou die hoef ik niet meer te zien
* wdn heeft dbz ook gezien
Oh ho!quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar vooral ge-hyped toendertijd. Het is een anime waarbij de makers nogal met tijd spelen door te klooien met de volgorde van de afleveringen. Wat het best frustrerend kan maken
TMD Razequote:
En waarom zou ik die niet willen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |