quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef rakotto het volgende:
![]()
Wat gaat er de volgende aflevering gebeuren? Speculaties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef gniffie het volgende:
[..]Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man.Ieder zijn ding gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.quote:
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wacht, het is een lege armor![]()
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ze vechten tegen een angel maar niemand kan dood. En vooral dat ze geen muziek mogen maken ofzoquote:
De manga is iig leukquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De manga is iig leukJe ziet het meer uit perspectief van de trainer. Hij kneed zeg maar het team
Is toch niet zo moeilijk of wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk of wel?Ja maar wat willen ze ermee. Het is een flinterdun plot en ik snap niet wat ze er uberhaupt mee kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Heb ze allemaal maar in de download gezetquote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
25 is 2 seizoenen
Probeer eens gungrave.
Of eden of the east.
En evt. code geass.
Veel zoals trigun is er eigenlijk niet. Soms ben ik daar blij om, zeer verslavende anime maar het moralistische was om van te walgen.
Oh en Grenadier: Trigun in een chickjasje.
Reloaden in grenadier
Je kan ze allicht proberenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb ze allemaal maar in de download gezet
Ja en het verhaal van de manga is erg goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef DJ_ het volgende:
grrrrr , blijkt dat eps 47 van Nana nog lang de laatste niet is , en dat het pas verder gaat als de manga klaar is die nog steeds loopt .
R1 of R2?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef rakotto het volgende:
Er komt eindelijk vooruitgang in het verhaal van Code geass na 19 afleveringen.
maar ik lees geen manga'squote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en het verhaal van de manga is erg goed
Maar dat was toch al bekend bij je DJ_? Ik weet zeker dat ik het in het verleden vaak gepost heb
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef rakotto het volgende:
r1Ja, maar het wordt nu echt cool.
Dat was het al, maar vanaf 19..
En dan uiteraard hd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vinden
Moet ik toch eens opnieuw zien, en dan helemaal.
Bij mij gaat 't naar mijn 1080p TV in 720p.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef rakotto het volgende:
Hehe, op de voormalige boxtorrent staat alles in 1080p, freeleech.Wat is dat toch zo mooi op een HDTV.
Neeee, dat is nu net het probleem van Nana. De manga lijkt 4-jaarlijks te zijn maar zelfs dan halen ze bijna nooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ik lees geen manga's![]()
en kan best zijn dat je dat gepost hebt maar dat is niet blijven hangen dan![]()
is die manga wekelijks ?
Wat is een boxtorrent?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef rakotto het volgende:
Hehe, op de voormalige boxtorrent staat alles in 1080p, freeleech.Wat is dat toch zo mooi op een HDTV.
Dat is de voormalige naam van baka btquote:
hoezo? Ik gebruik PS3 media server.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Bij mij gaat 't naar mijn 1080p TV in 720p.
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is de voormalige naam van baka bt
[..]
hoezo? Ik gebruik PS3 media server.
Nah, ik denk dat ik hem bij mijn vriend ga kijken. Die heeft hem vast ergens op dvd gebrand.quote:
Sommige 1080p materiaal kan ik niet afspelen... Maar wel op de PS3. Als het goed is wordt er gebruik gemaakt van je PS3... Als je dat gebruikt om te streamen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.
Zelfs je grafische kaart mag je niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.
Ach wat mis je aan geen anime kijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Quir het volgende:
Ik geloof niet dat ik iets mis als ik Angel Beats drop.
Ik ben geen Japanner dus geen van diequote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Ascendancy het volgende:
Wie van die ben jij?
Ik vind dat we een keer elfen lief moeten larpen. Ik ben lucy wel. Kan ik jullie allemaal doodmaken![]()
Hakuouki overigens gedropped. Zag er saai en huilerig uit en ik weet niet of t aan de raw, de encode, of gewoon de serie lag. Maar DB's versie was baggervideo.
Ben je daar niet te oud voor?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben geen Japanner dus geen van die
De meiden in die pix ziet er wel appetijtelijk uit
In de liefde is leeftijd onbelangrijkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je daar niet te oud voor?
Ze lijken me meer wat voor mij
Kom vechten dan. Voor zulke meisjes ben ik een moordmachinequote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
In de liefde is leeftijd onbelangrijk
Zolang ze maar volwassen zijn
Eerlijk delen kan toch ookquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Voor zulke meisjes ben ik een moordmachine
Je kan nooit teveel vrouwen in je bed hebben.quote:
...en wat is baka.bt!? Gewoon een torrentsite vol met anime?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is de voormalige naam van baka bt
bakabt.comquote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en wat is baka.bt!? Gewoon een torrentsite vol met anime?
Hoezo gezeur. Alsof jullie niet van piemels houdenquote:
Het was een grapje, zovan dat ik liever niet veel vrouwen in bed heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo gezeur. Alsof jullie niet van piemels houden
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht linken.Vandaar die hints.
Hij gaat er vast een slot op gooien nuquote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomen
Het is wel een leuke outfit, op zich. Nee, ik ben het niet, ik heb blond haarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:31 schreef Ascendancy het volgende:
Ga ik ook even sexy cosplay meisjes zoeken.
Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Sorry als jij het bent xarnya
ik zie niets hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomen
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie zijn mij vanaf morgen voor even kwijt.
Festival, dan anderhalve dag thuis en dan naar de beierse alpen met mijn rugzak.
Afhankelijk van hoe erg ik jullie mis blijf ik een week tot een maand.
EFF?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie zijn mij vanaf morgen voor even kwijt.
Festival, dan anderhalve dag thuis en dan naar de beierse alpen met mijn rugzak.
Afhankelijk van hoe erg ik jullie mis blijf ik een week tot een maand.
Nee dusquote:
Hoeveel meets zijn er nou eigenlijk echt geslaagd?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef zquing het volgende:
Elf Fantasy Fair volgens mij, maar ik ga je missenNiet te lang wegblijven, want ik ga een 100topics Anime meet organiseren(welke deze keer wel echt doorgaat :") )
Allemaal! Stop met spammen!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga 100 nog wel meemaken, maandag ben ik thuis om rugzak in te pakken/gedag te zeggen tegen mijn vriendin.
Met de oude garde(ruim voor jouw tijd) best wel wat, met de nieuwe geen 1quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Hoeveel meets zijn er nou eigenlijk echt geslaagd?
[..]
Allemaal! Stop met spammen!
Ik post dan ook geen link maar text hequote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht linken.Vandaar die hints.
Nou voel ik me een newbiequote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Met de oude garde(ruim voor jouw tijd) best wel wat, met de nieuwe geen 1
Kom jij trouwens op de 100 topics aan anime meet?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen link maar text he
Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Kom jij trouwens op de 100 topics aan anime meet?
ben even aan 't animochecken, zal in 't weekend ff een nieuw topic aanmaken daarvoorquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
(ik heb die discussie gemist denk ik...)
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen link maar text he
Hangt er vanaf wanneer het is, maar ik zal mijn best doen!quote:
kom je niet voor mijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
ik kom alleen als xarnya komt.
Ja. En na een paar biertjes ga ik subtiel met Xarnya flirten en haar voor quings neus wegstelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef lelouch het volgende:
En wat gebeurd er op zo'n meet, bier zuipen en over anime lullen?
Typ het nou es goed, en je hebt een vriendin en je kan me niet van quing stelen want die heeft me nietquote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja. En na een paar biertjes ga ik subtiel met Xarnya flirten en haar voor quings neus wegstelen.
Oepsquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Typ het nou es goed, en je hebt een vriendin en je kan me niet van quing stelen want die heeft me niet![]()
Maar bedankt voor de waarschuwing
Gaan we dan ook anime kijken, of alleen lullen?
Gebruik je mij nou om hem om te kopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar ik heb besloten je aan quing te geven. Hij is lievv.
@arctic: Sinds wanneer is dat een probleem.
Ik had alles voor je over, en dan behandel je me zo?quote:
Zeg het en ik mep hem in elkaar voor jequote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik had alles voor je over, en dan behandel je me zo?
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeg het en ik mep hem in elkaar voor je
Dat komt daarna vanzelfquote:Op donderdag 22 april 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
WIl je nog steeds je chicks terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |