quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef rakotto het volgende:
![]()
Wat gaat er de volgende aflevering gebeuren? Speculaties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef gniffie het volgende:
[..]Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man.Ieder zijn ding gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.quote:
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wacht, het is een lege armor![]()
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ze vechten tegen een angel maar niemand kan dood. En vooral dat ze geen muziek mogen maken ofzoquote:
De manga is iig leukquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De manga is iig leukJe ziet het meer uit perspectief van de trainer. Hij kneed zeg maar het team
Is toch niet zo moeilijk of wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk of wel?Ja maar wat willen ze ermee. Het is een flinterdun plot en ik snap niet wat ze er uberhaupt mee kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Heb ze allemaal maar in de download gezetquote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
25 is 2 seizoenen
Probeer eens gungrave.
Of eden of the east.
En evt. code geass.
Veel zoals trigun is er eigenlijk niet. Soms ben ik daar blij om, zeer verslavende anime maar het moralistische was om van te walgen.
Oh en Grenadier: Trigun in een chickjasje.
Reloaden in grenadier
Je kan ze allicht proberenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb ze allemaal maar in de download gezet
Ja en het verhaal van de manga is erg goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef DJ_ het volgende:
grrrrr , blijkt dat eps 47 van Nana nog lang de laatste niet is , en dat het pas verder gaat als de manga klaar is die nog steeds loopt .
R1 of R2?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef rakotto het volgende:
Er komt eindelijk vooruitgang in het verhaal van Code geass na 19 afleveringen.
maar ik lees geen manga'squote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en het verhaal van de manga is erg goed
Maar dat was toch al bekend bij je DJ_? Ik weet zeker dat ik het in het verleden vaak gepost heb
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef rakotto het volgende:
r1Ja, maar het wordt nu echt cool.
Dat was het al, maar vanaf 19..
En dan uiteraard hd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vinden
Moet ik toch eens opnieuw zien, en dan helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |