Kutmod.quote:Op zondag 18 april 2010 16:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord
10tje overmaken naar mijquote:Op zondag 18 april 2010 17:03 schreef Tomoya het volgende:
FAILPOST.
Een manier om een bericht te verwijderen?
Thanks! In return krijg je Nederlandse Subs:quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef lelouch het volgende:
Help die arme nieuweling dan even![]()
SC = slowchat
Geen idee. Het zijn waarschijnlijk Duitsers die het vertalen, want het ziet er niet uit.quote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zou je Nederlandse subs willen? Tenenkrommend.
waarom niet? Als het goed vertaald wordt, maakt het mij niet uit.quote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zou je Nederlandse subs willen? Tenenkrommend.
Omdat de mensen die naar engels subben vaak meer kennis hebben van de taal/cultuur? Waarschijnlijk ook betere translator notesquote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
waarom niet? Als het goed vertaald wordt, maakt het mij niet uit.
Het leest gewoon niet lekker weg.quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
waarom niet? Als het goed vertaald wordt, maakt het mij niet uit.
ook dat van encoden en timen? Subben is niet alles(mijn conclusie was natuurlijk volledig gebaseerd op aanames)quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@quing: Ik ken sleepsub, het is 1 persoon, zijn kennis van alles wat bij subben komt kijken is prima,
Een grote naam hoef je niet te verwachten, maar de regisseur zou toch wel enige kennis van het actiegenre moeten hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef lelouch het volgende:
Over tenenkrommend gesproken... ik las net het volgende artikel:
http://www.heatvisionblog(...)of-bleach-manga.html
Regisseur van slechte komedies als Nutty Professor 2 en Naked Gun 33 gaat een Bleach film maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |