Welkom terug. Ben je met het vliegtuig?quote:
Neequote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welkom terug. Ben je met het vliegtuig?
Londen is saai als je Rome hebt gezien.quote:
Ik ga naar Australië deze zomerquote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Londen is saai als je Rome hebt gezien.
Volgende week waarschijnlijk naar Müchen en verder
Voor hoe lang? Ik hoor steeds meer mensen die een half jaar of langer gaan.quote:
Londen is ook leuk als je Rome hebt gezien.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Londen is saai als je Rome hebt gezien.
Volgende week waarschijnlijk naar Müchen en verder
Een jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Ik hoor steeds meer mensen die een half jaar of langer gaan.
Ik sta trouwens in remlof's sig
Ik vond persoonlijk in Rome veel meer te beleven, de sfeer was er ook rustiger en de stad gewoon vele malen mooier.quote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Londen is ook leuk als je Rome hebt gezien.
Seen both, Rome is a different kind of city
En wat vindt vriendlief daarvan?quote:
Die is hartstikke blij natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En wat vindt vriendlief daarvan?
Ik heb hem beledigd en dat vond hij het waard in zijn sig te zetten.
Hij is blij dat ik een jaar komquote:
Een ander kan je wel late- rofloflfolfol.quote:
Geen humor in champloo? Dan heb je inderdaad wat gemist.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef Tomoya het volgende:
Humor van Champloo of Trigun? Ik heb denk ik iets gemist, want de humor was soms ver te zoeken. Cowboy Bebop komt daar het meest in de buurt, imo.
Michiko to Hatchin is van dezelfde maker als Champloo/Bebop. Black Lagoon is ook een leuke serie.quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog een serie van de afgelopen jaren met de humor van Champloo en Trigun?
Liefst een aflevering of 25 (dus maar 1 seizoen)?
Iemand?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Een ander kan je wel late- rofloflfolfol.
25 is 2 seizoenenquote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog een serie van de afgelopen jaren met de humor van Champloo en Trigun?
Liefst een aflevering of 25 (dus maar 1 seizoen)?
Iemand?
Ik ben me bewust van zowel de ongepastheid als de foutheid, maar iemand moest het doen.quote:
Ga eens anime kijken luiaard.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van zowel de ongepastheid als de foutheid, maar iemand moest het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |