Ow dat had ik al lang opgelost:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
al die rasgroningers over de zeik door de TT natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet aan de bestaande provinciegrenzen komen, dus:
[ afbeelding ]
Noord-Holland, hoofdstad Haarlem (of Almere, maar dat is veel duurder om te verwezenlijken)
Zuid-Holland, hoofdstad Den Haag
Friesland, hoofdstad Groningen
Gelderland, hoofdstad Arnhem
Noord-Brabant, hoofdstad Den Bosch (Eindhoven zou centraler zijn, maar kost ook meer geld)
Zo, dat ruimt lekker op en scheelt bakken met geld.
Jij ook!quote:
Vertelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister trouwens uur met de directeur van OogTV gebabbeld. Leuke gast! Verteld graag. Erg tof.
Oh? Waar we op dezelfde plek?quote:
* moemoe gromtquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef remlof het volgende:
Iets met je essay?
Vrouwen en geld.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef moemoe het volgende:
Slapen?![]()
Heb de cocktails vandaag geskipt, maar ik denk dat ze er morgen zeker wel in gaan.
Oh nee wacht... De stufi is nog te ver weg.
Wat is er allemaal fout gegaan?quote:
Hoe heette het dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh? Waar we op dezelfde plek?
[..]
* moemoe gromt
ik doe het alleen achter de schermen en heb het één keer voor de schermen gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
incrowdcrewgrapjes ja
blij dat ik dat soort dingen nooit deed toen ik nog crew was
grutjes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik doe het alleen achter de schermen en heb het één keer voor de schermen gedaan
Je hebt een UIquote:
Nieuwsgierigheid: Waarover?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister trouwens uur met de directeur van OogTV gebabbeld. Leuke gast! Verteld graag. Erg tof.
Heerlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe bevalt het crewloze leven je hier?
Morgen weer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yeah, kijken hoe lang ik deze heb. Mensen nog leuke dingen doen vnaam'd?
Haha, dat roep ik ook altijd maar uiteindelijk slaap je dan gewoon veul minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Helaas. Moet morgen werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mensen nog leuke dingen doen vnaam'd?
Wil je erover praten?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef 2cv het volgende:
Wie riep mij ?Ha, goeiejûn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Niet bijzonder. Ben m'n sleutels op de fiets, onderweg naar het station, kwijt geraakt en was dus met redelijk tempo terug aan het fietsen, hopend dat ik het terug kon vinden. Toen reed er zo'n "jochie" op de verkeerde weghelft en die reed bijna tegen mij aan: "Swa, kijk uit man". Daar was ik het dus niet mee eens.quote:
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.quote:
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.
Drankje doen op 'n verwarmd terrasjequote:Op zaterdag 17 april 2010 03:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?
Bob.!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
. Ben m'n sleutels [...] kwijt geraakt
Mijn sleutels ben ik al jaren niet meer kwijt geraakt hoor.quote:
Waaaauw, ik heb nog maar een paar filmpjes/kamers gezien en ik ben al zwaar onder de indruk. Hele vette site!quote:
I have no idea, maar ik moet zeggen dat de bovenste woorden niet helemaal te zien zijn op mijn scherm, kan best dat daar 'overslaan' tussen staat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Ah, nu zie ik een 'overslaan' knopje bovenin. Die was er net nog niet toch?
Doe maar 18.30 dan, anders ben ik wellicht niet op tijd vanaf m'n werk.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Doe maar 18.30 dan, anders ben ik wellicht niet op tijd vanaf m'n werk.
die (s) hoort er niet. Het is gewoon Scholtenhuis, naar W.A. Scholten, fabrikant in Groningen. Aardappelmeelquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:58 schreef JH87 het volgende:
Mogge.
Kom je uit Ernhem?quote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef JH87 het volgende:
Nou, op en neer naar Arnhem vandaag. Duimen dat er dit keer geen mensen voor de trein springen.
Ah cool, ik heb daar ook 9 jaar gewoond. Woonde je in Arnhem zelf, of derr contreien?quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef JH87 het volgende:
Jep ben in Ernum en contreien opgegroeid. En afgelopen week was 't nog raak idd.
Idd, zag ook nog iemand opgepakt worden. Waren heel veel mannen bij elkaar.quote:Op zondag 18 april 2010 14:29 schreef Fems het volgende:
Ja, Heel plots. Nee er stond een heleboel politie en een groep mensen tegenover.
http://www.albert.nl/quote:Op zondag 18 april 2010 15:22 schreef Fems het volgende:
Ik vond het maar niks! Snel weggegaan!
Hoi trouwens vanuit de zon voor mijn huis, terwijl ik een film kijk! Wie komt een wijntje brengen?
Hoi terug vanuit mijn slaapkamer, waar ik opgesloten zit met een studieboek.quote:Op zondag 18 april 2010 15:22 schreef Fems het volgende:
Ik vond het maar niks! Snel weggegaan!
Hoi trouwens vanuit de zon voor mijn huis, terwijl ik een film kijk! Wie komt een wijntje brengen?
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi terug vanuit mijn slaapkamer, waar ik opgesloten zit met een studieboek.![]()
Welke film kijk je?
Bij die film hoef je inderdaad niet echt na te denken.quote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?
Haha, Hugh Grant! Luchtige film op een luchtig dagje.quote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?
Noorderwind.quote:Op zondag 18 april 2010 16:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, Hugh Grant! Luchtige film op een luchtig dagje.
Bob, leerze dan. Ik ga mij morgen weer aan m'n studie wagen.
quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Nixx- het volgende:
()*^#&*%)(*#^_&*_
Kom ik bij mijn auto. Heeft een gek er een enorme deuk in gereden...
En ook nog doorgereden zonder iets te laten weten.
Wij gaan het proberen vergoed te krijgen via het waarborgfonds.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
Ik ken het helaas, ik rij nog steeds rond met een deuk linksachter.
Ebbingestraat, donderdag op vrijdagnacht?quote:Op maandag 19 april 2010 13:28 schreef Oneself het volgende:
Oh oh, wat een drama's; deuken, verloren kabeltjes.. Sterkte met het leed.
Weet iemand toevallig waar je in Grunn goedkope, redelijke fietsen kunt halen? (behalve bij gemeente/politie)
Haha, bedoel je jatten!?quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Ebbingestraat, donderdag op vrijdagnacht?
Nee, dat heeft de junk al gedaanquote:
Haha, zeg dat tegen de pliesie als je betrapt wordt. "Oh, ik had em alleen in bruikleen hoor!quote:
Doen ze bij mij i/d straat ook ja. Eerste dag hier, gelijk een junk die de fiets van mn overburen jat.quote:
Goedkoopste is toch echt politie/gemeente. Is je fiets gejat dan? Gewoon aangifte doen. Maat van me heeft uiteindelijk voor 3 tientjes een prima fiets gekocht bij de politie.quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, zeg dat tegen de pliesie als je betrapt wordt. "Oh, ik had em alleen in bruikleen hoor!"
[..]
Doen ze bij mij i/d straat ook ja. Eerste dag hier, gelijk een junk die de fiets van mn overburen jat.Freaks. Maarrr al met al ben ik daar toch echt te schijterig voor.
Andere opties?
Waar?quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Nixx- het volgende:
Ik ga vandaag mijn fiets in Groningen neerzetten.
Heb maar voor de zekerheid twee kabelsloten meegenomen.
Nee, ik heb net weer een nieuwe tweedehands fiets aan moeten schaffen omdat ik op m'n bakkes ben gegaan met de vorige, en nu heb ik deze nog geen maand en liggen de remmen en versnellingen er al af.quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Goedkoopste is toch echt politie/gemeente. Is je fiets gejat dan? Gewoon aangifte doen. Maat van me heeft uiteindelijk voor 3 tientjes een prima fiets gekocht bij de politie.
Enig idee hoe knetter vroeg je er dan bij moet zijn?quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Of aanstaande vrijdagochtend in de Oude Boteringestraat.
Juust, dat heb ik gedaan poosje terug, was niet echt een succes.quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Enig idee hoe knetter vroeg je er dan bij moet zijn?
Voor mij was het ook een eenmalige actiequote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Juust, dat heb ik gedaan poosje terug, was niet echt een succes.
Er mist een zadel?quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omgeving Ossemarkt.
Fiets plezier niet gegarandeerd, je zult snel weten waarom.
Nee, er mist totaal niks aan de fiets.quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Oneself het volgende:
Er mist een zadel?
Ossenmarkt is heulemaal aan de andere kant v/h centrum, en ik kan dr moeilijk heen fietsen natuurlijk.
Dit zou nou een goede vraag voor Beno zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Luco het volgende:
Waarom ligt de Grote Markt (en het centrum) eigenlijk hoger dan de rest van de stad?
Liggingquote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Luco het volgende:
Waarom ligt de Grote Markt (en het centrum) eigenlijk hoger dan de rest van de stad?
Je 'Draken avatar' schrikt af.quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Nixx- het volgende:
Ben ik zo dominant aanwezig dat mensen overdag 2 uur lang niks meer durven posten?
Nee, dat is het hele probleem, ik heb geen benen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, er mist totaal niks aan de fiets.
Alleen de afstelling van de fiets
P.S. je hebt toch wel een stel benen die je door het centrum kunnen slepen. Of kom je de heuvel niet op?
Dan moet je wel het framenummer opschrijven, anders kom je niet in aanmerking voor zo'n privé verkoop maar mag je gewoon naar die openbare net als iedereen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zet dan je kapotte fiets ergens neer zonder slot en laat hem jatten. Ga dan naar de politie en doe aangifte. Met die aangifte kun je voor een paar tientjes een fiets ophalen bij de gemeente.
Dode momenten!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:53 schreef Luco het volgende:
Hehe, dit topic kent soms dode momenten van een dag, wen er maar aan.
Ik heb over 't algemeen wel wat beters te doen dan de hele dag op fok zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Nixx- het volgende:
Ben ik zo dominant aanwezig dat mensen overdag 2 uur lang niks meer durven posten?
Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit, want zonder framenummer kunnen ze ook weinig aangezien de meeste fietsen binnen de kortste keren in allerhande kleuren zijn overgespoten.quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je wel het framenummer opschrijven, anders kom je niet in aanmerking voor zo'n privé verkoop maar mag je gewoon naar die openbare net als iedereen.
ijzer. Jij?quote:
Haha, ik heb nog wel foto's voor je, ben ook een keer voor zo'n studio uitgenodigd. Ik vond 't veel te ver weg van alles, dus heb er niet voor gekozen. Vind de Oosterhamrikkade die daar loopt ook altijd een beetje een vage straat, maar de buurt erachter is wel prima. Veel studenten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef moemoe het volgende:
Jeej!
Ik kan gaan kijken bij een studio aan de Antillenstraat, is die buurt wat?
Ach, niemand had het mij ooit verteld.quote:Op maandag 19 april 2010 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit, want zonder framenummer kunnen ze ook weinig aangezien de meeste fietsen binnen de kortste keren in allerhande kleuren zijn overgespoten.
Toen keek je die agent even lief aan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, niemand had het mij ooit verteld.
Het was een chick, en lief kijken werkte niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toen keek je die agent even lief aan?
Wanneer heb je tentamen?quote:
Het lijkt inderdaad een beetje achteraf. De foto's zou ik wel graag willen hebben van jequote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef JH87 het volgende:
Haha, ik heb nog wel foto's voor je, ben ook een keer voor zo'n studio uitgenodigd. Ik vond 't veel te ver weg van alles, dus heb er niet voor gekozen. Vind de Oosterhamrikkade die daar loopt ook altijd een beetje een vage straat, maar de buurt erachter is wel prima. Veel studenten.
Uhuhquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Fems het volgende:
Moemoe! Antillenstraat is toch korrewegwijk? Of heb ik dat nu geheel mis?
Ik heb net alle mogelijke kenmerken van mijn fiets genoteerdquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ach, niemand had het mij ooit verteld.
Ga je door tot je alles gehad hebt en dan met 4u slaap ene tentamen maken of gok je dat die 300 slides niet gevraagd worden? Ik mag heerlijk donderdag tentamen maken... Allerlaatste voor m'n bachelor (Als het goed is).quote:
Ik weet dat ze sowieso wel naar de slides gaan vragen. Maar ik weet ook dat ik het zonder ook makkelijk moet halen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je door tot je alles gehad hebt en dan met 4u slaap ene tentamen maken of gok je dat die 300 slides niet gevraagd worden? Ik mag heerlijk donderdag tentamen maken... Allerlaatste voor m'n bachelor (Als het goed is).
Uhuquote:Op maandag 19 april 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze sowieso wel naar de slides gaan vragen. Maar ik weet ook dat ik het zonder ook makkelijk moet halen.Dus nog even een uurtje en dan is het wel weer mooi geweest.
En haast je bachelor binnen, tof!
chips chips dabiedabiedooquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef Luco het volgende:
Wat maakt Paolo Conte toch heerlijke muziek
Via con me! Je moet dan eens Max, Gli impermeabili of Sparring Partner luisterenquote:
Ik heb de The best of cd, daar staan ze idd allemaal op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Via con me! Je moet dan eens Max, Gli impermeabili of Sparring Partner luisteren
Ik heb 'm live gezien, kreeg gewoon kippenvel toen ze Max en Gli Impermeabili in gingen zetten. Heerlijk was datquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb de The best of cd, daar staan ze idd allemaal op.
Hij is erg goed, en dat voor een advocaat die zijn piano belangrijker ging vinden dan zijn cliënten.
Tof. Was in Amsterdam zeker? Of was hij in Groningen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb 'm live gezien, kreeg gewoon kippenvel toen ze Max en Gli Impermeabili in gingen zetten. Heerlijk was dat
Nijmegen. Dag later in Carre, was daar liever heen gegaan, maar soit, Schouwburg van Nijmegen heeft ook ietsquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Zo, net een zak Doritos leeggegeten. Was nog over van het weekend.![]()
[..]
Tof. Was in Amsterdam zeker? Of was hij in Groningen?
Ik heb prima geslapen. Had alleen geen zin om vandaag uit bed te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef Fems het volgende:
Jawel!Valt me mee, dacht dat ik slechter zou slapen
En jij?
Maar je hebt het toch gered! Goed zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen. Had alleen geen zin om vandaag uit bed te komen.
Dinsdag:quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:33 schreef Fems het volgende:
Maar je hebt het toch gered! Goed zo!
Wat ga je vandaag allemaal doen?
ZO!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dinsdag:
Werken tot 18:00
18:30 in mijn appartementje
Koken en eten tussen 18:30 - 19:30
Sporten tussen 19:30 - 21:30
Muziek luisteren/hobby/Gameboyen
Naar bed tussen 22:30-23:00
Wat voor sport? Gewoon naar de sportschool?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dinsdag:
Werken tot 18:00
18:30 in mijn appartementje
Koken en eten tussen 18:30 - 19:30
Sporten tussen 19:30 - 21:30
Muziek luisteren/hobby/Gameboyen
Naar bed tussen 22:30-23:00
Ja, gewoon fitnessen. Is ook een beetje de enige optie als je hier maar 4 avonden per week bent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Luco het volgende:
Wat voor sport? Gewoon naar de sportschool?
Wie weet was je lid geworden van de lokale fierljepverenigingquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, gewoon fitnessen. Is ook een beetje de enige optie als je hier maar 4 avonden per week bent.
HAHAHA... dat zou pas wat zijn...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef Luco het volgende:
Wie weet was je lid geworden van de lokale fierljepvereniging.
Jawel, maar Friesland is maar 30km verderop.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
HAHAHA... dat zou pas wat zijn...
Fierljeppen, is dat niet iets Fries?
Het wordt ook in Groningen gedaan, want Grijpskerk heeft ook een springschansquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Jawel, maar Friesland is maar 30km verderop.
Niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef Jesse_ het volgende:
Dat zijn helemaal geen GameBoy spelletjes
Ja, okquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:52 schreef Jesse_ het volgende:
Dat zijn GBC spelletjes en Advance Wars is een GBA game
En Mario Kart. En Wario Ware.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:56 schreef Jesse_ het volgende:
GB DS bestaat niet, dat is de Nintendo DS.
En de game die daar echt bij hoort is NSMB
Nou enquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Jesse_ het volgende:
De GBA had ook al een wario ware en een mario kart
Hoe ging je tentamen Bob.?!quote:
Mwa. Heb wel een 7 denk ik, maar als ik ook maar ietsjes harder mijn best had gedaan had het makkelijk een 9 kunnen zijn.quote:
Nee, maar ik zou het toch wel tof vinden om een iets hoger gemiddelde te hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:13 schreef Luco het volgende:
Je hebt het gehaald, klaar. Of ben je op koers voor Cum Laude?
Sukkels.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef MaxMark het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html
Good lord.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef MaxMark het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ontgroening.html
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Sinterklaas. het volgende:
Schandalig dat men zo om gaat met mijn relikwieën!
Internet op uw kasteel. Puik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Sinterklaas. het volgende:
Schandalig dat men zo om gaat met mijn relikwieën!
Ik moet ook met m'n tijd meegaan. Alleen al die nieuwerwetse dingen als Feesboek, Haifs en Twitter waar al die pieten het over hebben laat ik maar aan me voorbij gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch wel tof vinden om een iets hoger gemiddelde te hebben.
[..]
Sukkels.Staat er nergens welke vereniging?
Die zien nu vast al hun leden in rook opgaanquote:Albertus Magnus ‘ontsteld’ door brand bij ontgroening
De Groningse studentenvereniging Albertus Magnus is ‘ontsteld’ over een feit dat een lid van haar vereniging ernstige brandwonden heeft opgelopen na een ontgroening. De man vroeg om onduidelijke redenen aan andere studenten om zijn Sinterklaaspak in brand te steken. ‘Wij snappen niet dat iemand een dergelijke actie kan verzinnen. Met alle disputen zijn duidelijke afspraken gemaakt omtrent de kandidaats-periode. Het verantwoordelijke dispuut heeft een sanctie opgelegd gekregen. Iedereen is zeer geschrokken. Wij hopen op een goed en snel herstel van de jongeman’’, aldus dinsdag de vereniging in een persverklaring.
VERKLARING ALBERTUS:
Hieronder passages uit de verklaring van Albert Magnus:
''Op de vereniging zijn we zeer geschokt door het gebeurde. Dit had niemand zien aankomen en als vereniging hadden we dit niet kunnen voorkomen. De vereniging vindt dat de kandidaat-leden een absurde actie hebben uitgehaald. Wij kunnen ons met deze actie absoluut niet identificeren.
Elk dispuut van Albertus Magnus heeft een verklaring getekend zelf de verantwoordelijkheid te dragen voor het welzijn van hun kandidaat-leden. In de verklaring staan ook strenge aanvullende eisen: voorbeelden zijn een verbod op alcoholgebruik en eisen voor voldoende slaap en goede voeding. Het herendispuut heeft gefaald in zorg voor het welzijn van zijn kandidaat-leden. Het dispuut wordt daarom geschorst van de vereniging voor de periode van één jaar, waarvan een half jaar voorwaardelijk.
De regels met betrekking tot kandidaat-tijden zullen verder aangescherpt worden. Het dispuut moet volledige inzage in hun kandidatentijd geven. Albertus wil alle activiteiten en draaiboeken van het dispuut nauwgezet volgen.
Het herendispuut staat de komende vijf jaar onder strenge controle. Wanneer zij in deze vijf jaar ook maar één incident zullen ondervinden, zal de erkenning van het dispuut ingetrokken worden en zij dusdanig ophouden te bestaan.
Albertus zal de grootst mogelijke medewerking aan het strafrechtelijk proces geven. Ieder op de vereniging wenst de jongeman een snelle genezing toe en hoopt dat hij niets blijvends aan het voorval overhoudt.''
bron
Hehe, I lol'dquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vindicat heeft dit jaar wel genoeg brand gehad, dacht ik zo.
Het was geen grap, maar we leven in een vrij land.quote:
Ja arme jongenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[..]
Die zien nu vast al hun leden in rook opgaan
Groepsdruk, dan ga je vreemde dingen vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
Minpunt aan verenigingen? Die stakker vroeg of ze hem in de fik wilde steken
Inclusief te weinig slaap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Luco het volgende:
Groepsdruk, dan ga je vreemde dingen vragen.
Even generaliseren: Er zal ook wel drank betrokken zijn geweest.quote:
Dan is dit nog wel het mooiste stukje.quote:Het herendispuut staat de komende vijf jaar onder strenge controle. Wanneer zij in deze vijf jaar ook maar één incident zullen ondervinden, zal de erkenning van het dispuut ingetrokken worden en zij dusdanig ophouden te bestaan.
Haha, het zal ze leren, die pretentieuze rakkers!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan is dit nog wel het mooiste stukje.
Ik ga altijd met de stroom mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef mamaisboos. het volgende:
Nog meer mensen zonder stroom?
quote:
Niet te vergeten: de man achter het zwelstijfsel en (dus) de Brinta.quote:Op zondag 18 april 2010 08:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
die (s) hoort er niet. Het is gewoon Scholtenhuis, naar W.A. Scholten, fabrikant in Groningen. Aardappelmeel
Die man heeft zijn sporen enorm nagelaten in deze omgeving:
-Villa Gelria aan de Verlengde Hereweg was zijn villa
-Het theekoepeltje aan de Hereweg bij het spoor was van hem. Hij had daar tevens zijn prive-perron
-Over dat spoor gesproken, hij heeft er voor gezorgd dat deze aan de zuidkant van het Winschoterdiep kwam te liggen ipv de noordkant. Kwam beter uit voor zijn fabrieken
-Zijn zoon heeft het Stadspark laten aanleggen, er staat daar ook een buste van zoon Scholten
-Op de begraafplaats aan wederom de Hereweg is het praalgraf van de familie te vinden. Een hoog bouwwerk midden op de begraafplaats, torent boven alles uit.
-En natuurlijk had hij een huis op de Grote Markt, recht tegenover het Stadhuis. Dit huis kreeg een nare bijsmaak toen het het SS-hoofdkwartier werd in WO2
Ook hier gewoon stroom. Waar in de stad zit je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef mamaisboos. het volgende:
Al 1,5 uur geen elektriciteit en ben de enige?
Het lijkt er opquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef mamaisboos. het volgende:
Al 1,5 uur geen elektriciteit en ben de enige?
Ey swa, bedankt voor die info, jwt!quote:
quote:
Sterretjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |