Internet op uw kasteel. Puik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Sinterklaas. het volgende:
Schandalig dat men zo om gaat met mijn relikwieën!
Ik moet ook met m'n tijd meegaan. Alleen al die nieuwerwetse dingen als Feesboek, Haifs en Twitter waar al die pieten het over hebben laat ik maar aan me voorbij gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het toch wel tof vinden om een iets hoger gemiddelde te hebben.
[..]
Sukkels.Staat er nergens welke vereniging?
Die zien nu vast al hun leden in rook opgaanquote:Albertus Magnus ‘ontsteld’ door brand bij ontgroening
De Groningse studentenvereniging Albertus Magnus is ‘ontsteld’ over een feit dat een lid van haar vereniging ernstige brandwonden heeft opgelopen na een ontgroening. De man vroeg om onduidelijke redenen aan andere studenten om zijn Sinterklaaspak in brand te steken. ‘Wij snappen niet dat iemand een dergelijke actie kan verzinnen. Met alle disputen zijn duidelijke afspraken gemaakt omtrent de kandidaats-periode. Het verantwoordelijke dispuut heeft een sanctie opgelegd gekregen. Iedereen is zeer geschrokken. Wij hopen op een goed en snel herstel van de jongeman’’, aldus dinsdag de vereniging in een persverklaring.
VERKLARING ALBERTUS:
Hieronder passages uit de verklaring van Albert Magnus:
''Op de vereniging zijn we zeer geschokt door het gebeurde. Dit had niemand zien aankomen en als vereniging hadden we dit niet kunnen voorkomen. De vereniging vindt dat de kandidaat-leden een absurde actie hebben uitgehaald. Wij kunnen ons met deze actie absoluut niet identificeren.
Elk dispuut van Albertus Magnus heeft een verklaring getekend zelf de verantwoordelijkheid te dragen voor het welzijn van hun kandidaat-leden. In de verklaring staan ook strenge aanvullende eisen: voorbeelden zijn een verbod op alcoholgebruik en eisen voor voldoende slaap en goede voeding. Het herendispuut heeft gefaald in zorg voor het welzijn van zijn kandidaat-leden. Het dispuut wordt daarom geschorst van de vereniging voor de periode van één jaar, waarvan een half jaar voorwaardelijk.
De regels met betrekking tot kandidaat-tijden zullen verder aangescherpt worden. Het dispuut moet volledige inzage in hun kandidatentijd geven. Albertus wil alle activiteiten en draaiboeken van het dispuut nauwgezet volgen.
Het herendispuut staat de komende vijf jaar onder strenge controle. Wanneer zij in deze vijf jaar ook maar één incident zullen ondervinden, zal de erkenning van het dispuut ingetrokken worden en zij dusdanig ophouden te bestaan.
Albertus zal de grootst mogelijke medewerking aan het strafrechtelijk proces geven. Ieder op de vereniging wenst de jongeman een snelle genezing toe en hoopt dat hij niets blijvends aan het voorval overhoudt.''
bron
Hehe, I lol'dquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vindicat heeft dit jaar wel genoeg brand gehad, dacht ik zo.
Het was geen grap, maar we leven in een vrij land.quote:
Ja arme jongenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[..]
Die zien nu vast al hun leden in rook opgaan
Groepsdruk, dan ga je vreemde dingen vragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
Minpunt aan verenigingen? Die stakker vroeg of ze hem in de fik wilde steken
Inclusief te weinig slaap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Luco het volgende:
Groepsdruk, dan ga je vreemde dingen vragen.
Even generaliseren: Er zal ook wel drank betrokken zijn geweest.quote:
Dan is dit nog wel het mooiste stukje.quote:Het herendispuut staat de komende vijf jaar onder strenge controle. Wanneer zij in deze vijf jaar ook maar één incident zullen ondervinden, zal de erkenning van het dispuut ingetrokken worden en zij dusdanig ophouden te bestaan.
Haha, het zal ze leren, die pretentieuze rakkers!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan is dit nog wel het mooiste stukje.
Ik ga altijd met de stroom mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:24 schreef mamaisboos. het volgende:
Nog meer mensen zonder stroom?
quote:
Niet te vergeten: de man achter het zwelstijfsel en (dus) de Brinta.quote:Op zondag 18 april 2010 08:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
die (s) hoort er niet. Het is gewoon Scholtenhuis, naar W.A. Scholten, fabrikant in Groningen. Aardappelmeel
Die man heeft zijn sporen enorm nagelaten in deze omgeving:
-Villa Gelria aan de Verlengde Hereweg was zijn villa
-Het theekoepeltje aan de Hereweg bij het spoor was van hem. Hij had daar tevens zijn prive-perron
-Over dat spoor gesproken, hij heeft er voor gezorgd dat deze aan de zuidkant van het Winschoterdiep kwam te liggen ipv de noordkant. Kwam beter uit voor zijn fabrieken
-Zijn zoon heeft het Stadspark laten aanleggen, er staat daar ook een buste van zoon Scholten
-Op de begraafplaats aan wederom de Hereweg is het praalgraf van de familie te vinden. Een hoog bouwwerk midden op de begraafplaats, torent boven alles uit.
-En natuurlijk had hij een huis op de Grote Markt, recht tegenover het Stadhuis. Dit huis kreeg een nare bijsmaak toen het het SS-hoofdkwartier werd in WO2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |