Noorderwind.quote:Op zondag 18 april 2010 16:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, Hugh Grant! Luchtige film op een luchtig dagje.
Bob, leerze dan. Ik ga mij morgen weer aan m'n studie wagen.
quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Nixx- het volgende:
()*^#&*%)(*#^_&*_
Kom ik bij mijn auto. Heeft een gek er een enorme deuk in gereden...
En ook nog doorgereden zonder iets te laten weten.
Wij gaan het proberen vergoed te krijgen via het waarborgfonds.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
Ik ken het helaas, ik rij nog steeds rond met een deuk linksachter.
Ebbingestraat, donderdag op vrijdagnacht?quote:Op maandag 19 april 2010 13:28 schreef Oneself het volgende:
Oh oh, wat een drama's; deuken, verloren kabeltjes.. Sterkte met het leed.
Weet iemand toevallig waar je in Grunn goedkope, redelijke fietsen kunt halen? (behalve bij gemeente/politie)
Haha, bedoel je jatten!?quote:Op maandag 19 april 2010 13:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Ebbingestraat, donderdag op vrijdagnacht?
Nee, dat heeft de junk al gedaanquote:
Haha, zeg dat tegen de pliesie als je betrapt wordt. "Oh, ik had em alleen in bruikleen hoor!quote:
Doen ze bij mij i/d straat ook ja. Eerste dag hier, gelijk een junk die de fiets van mn overburen jat.quote:
Goedkoopste is toch echt politie/gemeente. Is je fiets gejat dan? Gewoon aangifte doen. Maat van me heeft uiteindelijk voor 3 tientjes een prima fiets gekocht bij de politie.quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, zeg dat tegen de pliesie als je betrapt wordt. "Oh, ik had em alleen in bruikleen hoor!"
[..]
Doen ze bij mij i/d straat ook ja. Eerste dag hier, gelijk een junk die de fiets van mn overburen jat.Freaks. Maarrr al met al ben ik daar toch echt te schijterig voor.
Andere opties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |