Waar?quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Nixx- het volgende:
Ik ga vandaag mijn fiets in Groningen neerzetten.
Heb maar voor de zekerheid twee kabelsloten meegenomen.
Nee, ik heb net weer een nieuwe tweedehands fiets aan moeten schaffen omdat ik op m'n bakkes ben gegaan met de vorige, en nu heb ik deze nog geen maand en liggen de remmen en versnellingen er al af.quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Goedkoopste is toch echt politie/gemeente. Is je fiets gejat dan? Gewoon aangifte doen. Maat van me heeft uiteindelijk voor 3 tientjes een prima fiets gekocht bij de politie.
Enig idee hoe knetter vroeg je er dan bij moet zijn?quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Of aanstaande vrijdagochtend in de Oude Boteringestraat.
Juust, dat heb ik gedaan poosje terug, was niet echt een succes.quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Enig idee hoe knetter vroeg je er dan bij moet zijn?
Voor mij was het ook een eenmalige actiequote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Juust, dat heb ik gedaan poosje terug, was niet echt een succes.
Er mist een zadel?quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omgeving Ossemarkt.
Fiets plezier niet gegarandeerd, je zult snel weten waarom.
Nee, er mist totaal niks aan de fiets.quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Oneself het volgende:
Er mist een zadel?
Ossenmarkt is heulemaal aan de andere kant v/h centrum, en ik kan dr moeilijk heen fietsen natuurlijk.
Dit zou nou een goede vraag voor Beno zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Luco het volgende:
Waarom ligt de Grote Markt (en het centrum) eigenlijk hoger dan de rest van de stad?
Liggingquote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Luco het volgende:
Waarom ligt de Grote Markt (en het centrum) eigenlijk hoger dan de rest van de stad?
Je 'Draken avatar' schrikt af.quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Nixx- het volgende:
Ben ik zo dominant aanwezig dat mensen overdag 2 uur lang niks meer durven posten?
Nee, dat is het hele probleem, ik heb geen benen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, er mist totaal niks aan de fiets.
Alleen de afstelling van de fiets
P.S. je hebt toch wel een stel benen die je door het centrum kunnen slepen. Of kom je de heuvel niet op?
Dan moet je wel het framenummer opschrijven, anders kom je niet in aanmerking voor zo'n privé verkoop maar mag je gewoon naar die openbare net als iedereen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zet dan je kapotte fiets ergens neer zonder slot en laat hem jatten. Ga dan naar de politie en doe aangifte. Met die aangifte kun je voor een paar tientjes een fiets ophalen bij de gemeente.
Dode momenten!!quote:Op maandag 19 april 2010 17:53 schreef Luco het volgende:
Hehe, dit topic kent soms dode momenten van een dag, wen er maar aan.
Ik heb over 't algemeen wel wat beters te doen dan de hele dag op fok zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef Nixx- het volgende:
Ben ik zo dominant aanwezig dat mensen overdag 2 uur lang niks meer durven posten?
Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit, want zonder framenummer kunnen ze ook weinig aangezien de meeste fietsen binnen de kortste keren in allerhande kleuren zijn overgespoten.quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je wel het framenummer opschrijven, anders kom je niet in aanmerking voor zo'n privé verkoop maar mag je gewoon naar die openbare net als iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |