Wil je erover praten?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef 2cv het volgende:
Wie riep mij ?Ha, goeiejûn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Niet bijzonder. Ben m'n sleutels op de fiets, onderweg naar het station, kwijt geraakt en was dus met redelijk tempo terug aan het fietsen, hopend dat ik het terug kon vinden. Toen reed er zo'n "jochie" op de verkeerde weghelft en die reed bijna tegen mij aan: "Swa, kijk uit man". Daar was ik het dus niet mee eens.quote:
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.quote:
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.
Drankje doen op 'n verwarmd terrasjequote:Op zaterdag 17 april 2010 03:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?
Bob.!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
. Ben m'n sleutels [...] kwijt geraakt
Mijn sleutels ben ik al jaren niet meer kwijt geraakt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |