Ow dat had ik al lang opgelost:quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
al die rasgroningers over de zeik door de TT natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet aan de bestaande provinciegrenzen komen, dus:
[ afbeelding ]
Noord-Holland, hoofdstad Haarlem (of Almere, maar dat is veel duurder om te verwezenlijken)
Zuid-Holland, hoofdstad Den Haag
Friesland, hoofdstad Groningen
Gelderland, hoofdstad Arnhem
Noord-Brabant, hoofdstad Den Bosch (Eindhoven zou centraler zijn, maar kost ook meer geld)
Zo, dat ruimt lekker op en scheelt bakken met geld.
Jij ook!quote:
Vertelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister trouwens uur met de directeur van OogTV gebabbeld. Leuke gast! Verteld graag. Erg tof.
Oh? Waar we op dezelfde plek?quote:
* moemoe gromtquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef remlof het volgende:
Iets met je essay?
Vrouwen en geld.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef moemoe het volgende:
Slapen?![]()
Heb de cocktails vandaag geskipt, maar ik denk dat ze er morgen zeker wel in gaan.
Oh nee wacht... De stufi is nog te ver weg.
Wat is er allemaal fout gegaan?quote:
Hoe heette het dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh? Waar we op dezelfde plek?
[..]
* moemoe gromt
ik doe het alleen achter de schermen en heb het één keer voor de schermen gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
incrowdcrewgrapjes ja
blij dat ik dat soort dingen nooit deed toen ik nog crew was
grutjes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik doe het alleen achter de schermen en heb het één keer voor de schermen gedaan
Je hebt een UIquote:
Nieuwsgierigheid: Waarover?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister trouwens uur met de directeur van OogTV gebabbeld. Leuke gast! Verteld graag. Erg tof.
Heerlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe bevalt het crewloze leven je hier?
Morgen weer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yeah, kijken hoe lang ik deze heb. Mensen nog leuke dingen doen vnaam'd?
Haha, dat roep ik ook altijd maar uiteindelijk slaap je dan gewoon veul minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Helaas. Moet morgen werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mensen nog leuke dingen doen vnaam'd?
Wil je erover praten?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef 2cv het volgende:
Wie riep mij ?Ha, goeiejûn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Niet bijzonder. Ben m'n sleutels op de fiets, onderweg naar het station, kwijt geraakt en was dus met redelijk tempo terug aan het fietsen, hopend dat ik het terug kon vinden. Toen reed er zo'n "jochie" op de verkeerde weghelft en die reed bijna tegen mij aan: "Swa, kijk uit man". Daar was ik het dus niet mee eens.quote:
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.quote:
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Moii mie jong. Haha, ben eebm weez'n stapp'm en werd eens begroet met 'goedemorgen' ipv 'goedenavond', vond dat wel verfrissend.
Drankje doen op 'n verwarmd terrasjequote:Op zaterdag 17 april 2010 03:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
Hehe heel droog vind ik dat altijd , alsof je iemand s'ochtends bij de bakker begroet. Woar bis weez'n stapp'm?
Bob.!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
. Ben m'n sleutels [...] kwijt geraakt
Mijn sleutels ben ik al jaren niet meer kwijt geraakt hoor.quote:
Waaaauw, ik heb nog maar een paar filmpjes/kamers gezien en ik ben al zwaar onder de indruk. Hele vette site!quote:
I have no idea, maar ik moet zeggen dat de bovenste woorden niet helemaal te zien zijn op mijn scherm, kan best dat daar 'overslaan' tussen staat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Ah, nu zie ik een 'overslaan' knopje bovenin. Die was er net nog niet toch?
Doe maar 18.30 dan, anders ben ik wellicht niet op tijd vanaf m'n werk.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Doe maar 18.30 dan, anders ben ik wellicht niet op tijd vanaf m'n werk.
die (s) hoort er niet. Het is gewoon Scholtenhuis, naar W.A. Scholten, fabrikant in Groningen. Aardappelmeelquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 08:58 schreef JH87 het volgende:
Mogge.
Kom je uit Ernhem?quote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef JH87 het volgende:
Nou, op en neer naar Arnhem vandaag. Duimen dat er dit keer geen mensen voor de trein springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |