ijzer. Jij?quote:
Haha, ik heb nog wel foto's voor je, ben ook een keer voor zo'n studio uitgenodigd. Ik vond 't veel te ver weg van alles, dus heb er niet voor gekozen. Vind de Oosterhamrikkade die daar loopt ook altijd een beetje een vage straat, maar de buurt erachter is wel prima. Veel studenten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef moemoe het volgende:
Jeej!
Ik kan gaan kijken bij een studio aan de Antillenstraat, is die buurt wat?
Ach, niemand had het mij ooit verteld.quote:Op maandag 19 april 2010 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit, want zonder framenummer kunnen ze ook weinig aangezien de meeste fietsen binnen de kortste keren in allerhande kleuren zijn overgespoten.
Toen keek je die agent even lief aan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, niemand had het mij ooit verteld.
Het was een chick, en lief kijken werkte niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toen keek je die agent even lief aan?
Wanneer heb je tentamen?quote:
Het lijkt inderdaad een beetje achteraf. De foto's zou ik wel graag willen hebben van jequote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef JH87 het volgende:
Haha, ik heb nog wel foto's voor je, ben ook een keer voor zo'n studio uitgenodigd. Ik vond 't veel te ver weg van alles, dus heb er niet voor gekozen. Vind de Oosterhamrikkade die daar loopt ook altijd een beetje een vage straat, maar de buurt erachter is wel prima. Veel studenten.
Uhuhquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Fems het volgende:
Moemoe! Antillenstraat is toch korrewegwijk? Of heb ik dat nu geheel mis?
Ik heb net alle mogelijke kenmerken van mijn fiets genoteerdquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ach, niemand had het mij ooit verteld.
Ga je door tot je alles gehad hebt en dan met 4u slaap ene tentamen maken of gok je dat die 300 slides niet gevraagd worden? Ik mag heerlijk donderdag tentamen maken... Allerlaatste voor m'n bachelor (Als het goed is).quote:
Ik weet dat ze sowieso wel naar de slides gaan vragen. Maar ik weet ook dat ik het zonder ook makkelijk moet halen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je door tot je alles gehad hebt en dan met 4u slaap ene tentamen maken of gok je dat die 300 slides niet gevraagd worden? Ik mag heerlijk donderdag tentamen maken... Allerlaatste voor m'n bachelor (Als het goed is).
Uhuquote:Op maandag 19 april 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze sowieso wel naar de slides gaan vragen. Maar ik weet ook dat ik het zonder ook makkelijk moet halen.Dus nog even een uurtje en dan is het wel weer mooi geweest.
En haast je bachelor binnen, tof!
chips chips dabiedabiedooquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef Luco het volgende:
Wat maakt Paolo Conte toch heerlijke muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |