Ah cool, ik heb daar ook 9 jaar gewoond. Woonde je in Arnhem zelf, of derr contreien?quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef JH87 het volgende:
Jep ben in Ernum en contreien opgegroeid. En afgelopen week was 't nog raak idd.
Idd, zag ook nog iemand opgepakt worden. Waren heel veel mannen bij elkaar.quote:Op zondag 18 april 2010 14:29 schreef Fems het volgende:
Ja, Heel plots. Nee er stond een heleboel politie en een groep mensen tegenover.
http://www.albert.nl/quote:Op zondag 18 april 2010 15:22 schreef Fems het volgende:
Ik vond het maar niks! Snel weggegaan!
Hoi trouwens vanuit de zon voor mijn huis, terwijl ik een film kijk! Wie komt een wijntje brengen?
Hoi terug vanuit mijn slaapkamer, waar ik opgesloten zit met een studieboek.quote:Op zondag 18 april 2010 15:22 schreef Fems het volgende:
Ik vond het maar niks! Snel weggegaan!
Hoi trouwens vanuit de zon voor mijn huis, terwijl ik een film kijk! Wie komt een wijntje brengen?
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoi terug vanuit mijn slaapkamer, waar ik opgesloten zit met een studieboek.![]()
Welke film kijk je?
Bij die film hoef je inderdaad niet echt na te denken.quote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?
Haha, Hugh Grant! Luchtige film op een luchtig dagje.quote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Music and lyrics! Heerlijk een film waar je niet super hoeft op te letten! Tentamens binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |