leuke tip, maar hij laadt wel eerst de hele foto uit. en verkleint hem daarnį pas.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Voor de dames die te lui zijn om te verkleinen, is er iets makkelijks.
Als je de imgtag hebt;
[ code verwijderd ]
, dan kun je NA de EERSTE imgtag (Een tag is het [ [url=ding), =500 invoegen (of welke grootte je ook wilt), en dan wordt hij door de code automagisch verkleind.
Dat maakt dus:
[ code verwijderd ]
En dit kan in alle groottes:
[img]http://members.fortunecity.com/fleur1/plaatje%202%20(Small).jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
het verkleinen van 20 foto's in photoshop kost me 2 minuten... dus hup gewoon verkleinen![]()
Opstarten van PS kost nog meer tijd dan verkleinen
Werkt ook prima, deed ik ook altijd op mijn gare oude pc-tjequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik verklein altijd heel schraal gewoon in paint....
Ik gebruik photobucket om ze verkleind te uploaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik verklein altijd heel schraal gewoon in paint....
Dat doe ik ook, en daarna edit ik ze met Photoshop (watermerken...)quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket om ze verkleind te uploaden.
Echt? Misschien ligt het aan de snelheid van je pc, want bij mij laadt hij hem dan wel in 500px.quote:Op dinsdag 6 april 2010 @ 11:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke tip, maar hij laadt wel eerst de hele foto uit. en verkleint hem daarnį pas.
dus met een foto ter grootte van je keukenmuur, heb je er dus geen fuck aan qua uitladen, want eerst moet alles geladen worden, kost net zo veel tijd
[..]
dat dus
als de foto 3000 bij 2250 pixels is, dan laadt ie ook al die pixels.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt? Misschien ligt het aan de snelheid van je pc, want bij mij laadt hij hem dan wel in 500px.
Foei!quote:opleiding: Digital media design.
Debsterr, lees het meet-topic even....quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een resize tooltje, zodat als ik rechtermuisknopklik doe, ik resize pictures kan kiezen. Werkt ideaal. Is een powertool van Windows!
Het is MBO, alsof ze daar inhoudelijk op dingen ingaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 @ 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als de foto 3000 bij 2250 pixels is, dan laadt ie ook al die pixels.
Of dacht je dat door te kiezen voor een andere weergave 90% van de pixels niet uitgeladen werd? Dan krijg je een heel raar plaatje
[..]
Foei!
Dit is nieuwe collectie, geen specialsquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Woehoe! Heb BFF gevonden! Geruild tegen GR8!
Verder mijn broertje maar even gevraagd of hij bij hem in de woonplaats kan kijken of hij Catrice kan krijgen. Ik wil Lucky in Lilac, I see you en Sold out Forever. Hier in het dorp is het Catrice vak echt een sneue 10 cm ofzo, ze hebben nooit specials...
ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef PeRi het volgende:
Ik ga zo maar weer eens bij KV loeren voor Catrice, poging #4850.
En dan weer opnieuw uploaden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en daarna edit ik ze met Photoshop (watermerken...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Jepquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan weer opnieuw uploaden?
@SQ Holo
Ik vind het wel leuk, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga het er maar weer af halen en flakies lakken denk ik...
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's! (het idee was leuker dan de uitvoering...)
DV8, 2NITE en Gosh Holographic
|Ik vind het toch wel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
DV8, 2NITE en Gosh Holographic
Linniequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:04 schreef samsuus het volgende:
Weer thuis na een heerlijk weekend uitwaaien in Scheveningen (verjaardagscadeautje)
Genoeg Catrice daar
Net bijgelezen, mooie lakjes zijn er weer langs gekomen!
Lindytje sterkte!!
Leuke buitquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef Charmed-one het volgende:
** ik kom net binnen, heb helaas nog niet bijgelezen... en moet zo naar school voor gesprek, dus ik lees vanavond ff bij![]()
ben bij de beauty company geweest:
de schadealleen maar China Glaze...
Rainstorm
OLL Soft Pink Pearl
Royalty Tease
Unplugged
CCCourage
Ow how street it is
Beauty&the beach
Tree hugger
Up all night
Sangria
** foto volgt
Ja, in de zon zijn ze wel echt geweldig!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef princess-a het volgende:
Ooh Lindy nu ik jouw mani zo zie ben ik zó blij dat ik net een emergency holo in mn tas heb gegooid toen ik heel even thuis was, leuk voor als de komende dagen de zon nog meer gaat schijnen
Dankjewelquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef mirannie het volgende:
Hier hebben ze de Catrice wel gewoon staan, maar er is eigenlijk geen 1 kleur waar ik echt weg van ben...
@ Lindytje
Ik vind je holo mani echt helemaal leuk!! Heb nu glamour op, misschien dat ik ook nog wel iets met 2Nite erbij kan doen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
DV8, 2NITE en Gosh HolographicIk vind 'm lekker ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
waar in Scheveningenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:04 schreef samsuus het volgende:
Weer thuis na een heerlijk weekend uitwaaien in Scheveningen (verjaardagscadeautje)
Genoeg Catrice daar
Oh, en ik ga mijn dikke reet naast de jouwe in de auto plantenquote:
ik denk dat beter 1 van ons voorin kan gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en ik ga mijn dikke reet naast de jouwe in de auto planten
Whehehe, da's goed... ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat beter 1 van ons voorin kan gaan
ik neem een meetlint mee
Carlton Beach Hotel. Vlak bij het Circustheater, want we gingen ook nog naar Mary Poppins!!quote:
Niks gevonden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
Heb er zelf inmiddels 9 van deze collectie, maar wil toch even nog een keer kijken of er nog meer kleuren zijn die ik zou willen
Mooi hotel is dat, goeie lokatie ook!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef samsuus het volgende:
[..]
Carlton Beach Hotel. Vlak bij het Circustheater, want we gingen ook nog naar Mary Poppins!!
hmm gaat lekker zeg met de Kruidvats in R'damquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks gevonden natuurlijk. Moet toch langs de Trekpleister met koopavond.
Charmed-one, goeie buit!
van Nfu-Oh Nederland Ik-Klik-Niet. Ik-Klik-Niet.quote:De Actie van de lakken was erg in trek hoorden wij van vele klanten.
Vandaar dat wij de Actie voortzetten tot 1 juni dit jaar!
Dit houdt in ;
8 lakken halen = 7 betalen !!
Volgende keer voorstellen om de hond dan maar helemaal niet te corrigeren / tegenhouden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Lindytje het volgende:
SQ: heb de verdunner binnen!! Dankjewel!!![]()
(+ een ongevraagd advies van de postbode... 'als je je hond corrigeert als ie blaft bij de bel, dan moedig je hem alleen maar aan. Zo krijgt ie aandacht.'Hou je bek man, had ik jou iets gevraagd?????
)
Palace Promenade; bij Kruidvat! We zijn een stuk gaan wandelen en kwamen langs nog een winkelstraatje en daar bij Kruidvat hadden ze ook alle kleuren goed op voorraad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi hotel is dat, goeie lokatie ook!
en waar hebbie de Catrice gevonden ik woon namelijk in DH, dus das dichtbij voor mij
Jouw nagels zijn helemaal niet short! Wel sassyquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Loqi het volgende:
Mooi miss--moana!
Mijn NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze, Short & sassy
Ook een goede!! Als ik volgende keer zie dat het die knakker weer is, mag Sien lekker rennen en springenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende keer voorstellen om de hond dan maar helemaal niet te corrigeren / tegenhouden?
Mooi!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef Loqi het volgende:
Mooi miss--moana!
Mijn NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze, Short & sassy
Halloooquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.deltacephei.nl/Nagellak.pdf
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Over verveling gesprokenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Wat een werkquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Bordermaker al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en daarna edit ik ze met Photoshop (watermerken...)
Waauwquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zon
[ afbeelding ]
H&M Sinful Seńorita
En m'n arme pinknageltje is gesneuveld.
Thanksquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
Waauwmooi zeg!
en ik vind je nagels een prachtige lengte, ook mooi gelakt
enveloppe. Niet afgeven, zelf in de postzak geven, of zelf door de brievenbus duwen. Kost een beetje geduld, maar het lukt altijd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje, ik heb nog niet zoveel ervaring met nagellakjes versturen maar doen ze bij het postkantoor bij jullie moeilijk?
Ik kwam pakketjes afgeven en toen zij ze je weet dat ze niet door de brievenbus passen (CG)? Maar ik heb alle pakketjes tot nu toe via de brievenbus gehad die ik geruild had en als het niet paste belde de postmeneer aan. De vorige keer deden ze trouwens niet moeilijk en zeiden ze er niets over. Wat is jullie ervaring ermee?
doen jullie het in doosjes of in een bubbeltjesenveloppe?
Ik zou er wel een willen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef liiszle het volgende:
holo's met zondoen jullie leuk meiden!
ik liep toevallig tegen een outlet kruidvat aan hier in Schiedam, end aar hadden ze nog een hoop GOSH lakjes, waaronder de Rainbow.. heb ik maar mee genomen.
wie weet wil een van jullie hem nog
ik heb momenteel knal coral-oranje op. het is zo mooi
Enveloppe.. Laatste keer dat ik er was vroeg ik of ze, ze kon frankeren, ging ze ook zeggen dat ze niet door de brievenbus pastte en blabla, toen heb ik haar gezegd dat ik niet vroeg of ze door de brievenbus passen maar of ze, ze wou frankeren, ze was gelijk stil..quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje, ik heb nog niet zoveel ervaring met nagellakjes versturen maar doen ze bij het postkantoor bij jullie moeilijk?
Ik kwam pakketjes afgeven en toen zij ze je weet dat ze niet door de brievenbus passen (CG)? Maar ik heb alle pakketjes tot nu toe via de brievenbus gehad die ik geruild had en als het niet paste belde de postmeneer aan. De vorige keer deden ze trouwens niet moeilijk en zeiden ze er niets over. Wat is jullie ervaring ermee?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Enveloppe.. Laatste keer dat ik er was vroeg ik of ze, ze kon frankeren, ging ze ook zeggen dat ze niet door de brievenbus pastte en blabla, toen heb ik haar gezegd dat ik niet vroeg of ze door de brievenbus passen maar of ze, ze wou frankeren, ze was gelijk stil..Ik hou niet zo van postkantoortutjes
Ik ben meestal wel liever, maar na een stressvolle dag kon ik dat er niet bij hebben, en het was niet de eerste keer, vandaarquote:
Pm even dan!quote:
mijn ninja edit was weer niet snel genoeg zie ik?quote:
De eerste postmevrouw was ook streng, kan niet... moet een pakje worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Nuuntje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Sterkte Linnie.
Ik heb ook even m'n lakken in een spreadsheet gezet.
het valt me echt van je tegen hoe weinig Nfu Ohs je hebt. Echt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik hoorde een bonk, van de stoel af gegleden?
Wauw, dat is een indrukwekkende lijstquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Sterkte Linnie.
Er zijn er wat onderweg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het valt me echt van je tegen hoe weinig Nfu Ohs je hebt. Echt.
Fireflies is wel mooi maarrr ik vind het geen must have. Gloed is vooral groen en flitst heel af en toe rood.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wauw, dat is een indrukwekkende lijst![]()
En jij hebt ook veel Opi's![]()
Hoe is fireflies? Ik heb die op mijn lijstje staan, maar vraag me af of die "gloed" wel echt mooi zichtbaar is.
Uit mijn draaitabelquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het valt me echt van je tegen hoe weinig Nfu Ohs je hebt. Echt.
Ja okee, maar jij bent een soort aparte categorie zeg maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uit mijn draaitabel![]()
Nfu Oh 19
49
51
54
55
59
52
121
122
123
124
125
48
50
68
84
060
118
107
560
104
Sopsopsopquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uit mijn draaitabel![]()
Nfu Oh 19
49
51
54
55
59
52
121
122
123
124
125
48
50
68
84
060
118
107
560
104
Whihi was een inkoppertje hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar jij bent een soort aparte categorie zeg maar![]()
Neeeuuuuh! Er zitten glittertjes in!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef Daph_ het volgende:
Mooie verzameling heb je Nune! Is Happily Ever After een shimmer? Ik was er heilig van overtuigd dat die van mij een creme was? * duikt in Helmer *
M'n moeder ruimt het al op.quote:
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Neeeuuuuh! Er zitten glittertjes in!![]()
[..]
M'n moeder ruimt het al op.
Bedankt voor jullie reacties! Ben blij dat ik niet de enigste ben met nagellak-swap-leedquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enveloppe. Niet afgeven, zelf in de postzak geven, of zelf door de brievenbus duwen. Kost een beetje geduld, maar het lukt altijd!
Wow, dat is nog een impressive list, ben je vast een tijdje mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Sterkte Linnie.
Kun je pleazzzz een swatch van 125 posten???quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uit mijn draaitabel![]()
Nfu Oh 19
49
51
54
55
59
52
121
122
123
124
125
48
50
68
84
060
118
107
560
104
Ik zal even kijken of ik er morgen tijd voor heb, heb er nu namelijk nog geen foto's van!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kun je pleazzzz een swatch van 125 posten???
haast je niet hoor, ben wle benieuwd hoe hij er met zonlicht uitziet. Wil hem zo graag bestellen maar vind het overal te duur met verzendkosten voor 1 lakje....quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik er morgen tijd voor heb, heb er nu namelijk nog geen foto's van!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Is dit een officiele set? http://link.marktplaats.nl/329250490
Ze hebben 'm op ebay staan voor 20 dollar (de set)quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef Joysa het volgende:
Waar blijft trouwens de Poolside collectie.. Eerste week van April is bijna voorbij
Haha nee maar de rest van de week heb ik sowieso geen tijd en ben bang dat ik het anders vergeetquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
haast je niet hoor, ben wle benieuwd hoe hij er met zonlicht uitziet. Wil hem zo graag bestellen maar vind het overal te duur met verzendkosten voor 1 lakje....
Erg is dat hequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:33 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, ik wil mijn nagelwielen!! Zijn nu al 2 weken onderweg...
Wow!! Die lijstjes allemaal!! En heb per ongeluk weer veel te veel swatches zitten kijken, waardoor mijn wishlist al weer 22 lakjes bevatshit!
Ik zou es gaan filterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:33 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, ik wil mijn nagelwielen!! Zijn nu al 2 weken onderweg...
Wow!! Die lijstjes allemaal!! En heb per ongeluk weer veel te veel swatches zitten kijken, waardoor mijn wishlist al weer 22 lakjes bevatshit!
Ik bedoelde op transdesignquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben 'm op ebay staan voor 20 dollar (de set)
Hahaha, dat is nog het ergste, dat heb ik al gedaan... het waren er 35.... Maar sowieso een koopstop tot mijn nieuwe salarisquote:
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is nog het ergste, dat heb ik al gedaan... het waren er 35.... Maar sowieso een koopstop tot mijn nieuwe salaris![]()
Kun jij niet nog even helpen met filteren??![]()
Dit staat er nu op:
Nubar violet sparkle
Nubar gem
Nubar absolute
Nubar reclaim
Nubar Lavender
OPI ds illuminate
CG mahoganie
CG nova
CG polar ice
CG tinsel
CG sunshine
CG sour apple
Orly sky blue pink
Orly fantasea
OPI at your quebec & call
OPI reflecting pool
CG lemon fizz
Essie mint candy apple
Zoya zara
Zoya adina
LA Girl rockstar double platinum
Nfu Oh 51
+ Orly Sky Blue Pink is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.
Ik heb werkelijk waar geen idee, zal het zo of morgen ff proberen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:
Thanks Daph en Nune, dat scheelt er al weer 2![]()
@ Nune
Enig idee wat sky blue pink over wit doet??
CG sunshine?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog geen gele glitterlak. Aanraders?
Oh die is leuk! *op wishlist schrijft*quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
CG sunshine?
http://www.flickr.com/photos/lextard/3931622071/
ja, toen wel, ze was hier toen we een weekendje weg warenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Je schoonmoeder? Is het de bedoeling dat die in je kast kan?
Ik wil Reflecting Pool superrrrrrr graag maar hij is vet duur op ebayquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.
Noh stom.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:03 schreef Mirjam het volgende:
nu ga ik dus swappen met een meisje uit amerika, en heb eindelijk alle lakjes bij elkaar.
speciaal voor dit soort gelegenheden had ik perfecte doosjes bewaard om nagellakjes int e versturen, verdeeld in vakjes enzo.
heeft m'n schoonmoeder alle doosjes weggegooid
waar bemoeit ze zich mee, als ik doosjes in mijn kast heb, is daar een reden voor ja
Naisquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef AmNaBa het volgende:
sterkte @ Linnie
Verder komen er allemaal nagels langs, maar zie het slecht, teveel tegenlicht hier op mijn scherm.Gordijnen zijn niet donker genoeg. Fijn hoor dat de zon schijnt![]()
Ga vanavond nog een poging wagen.
Trouwens vannacht een betere foto gemaakt van mijn nagels, in het donker, met de flits.
Nu lijkt de kleur meer op in real life.
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde maar dan Vrijdagquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik fiets donderdag weer langs de kruidvat hier waar vorige keer nog heel veel catrice lakjes waren.
Als ik iets mee moet nemen voor iemand laat maar weten!
Het is gewoon een blijvende collectie jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm. Maar het is nieuwe collectie toch? Dus dat betekent dat ze voorlopig in elk geval nog wel op voorraad komen in de winkels? Dan wacht ik namelijk gewoon eventjes af, anders was ik meteen gillende PM's gaan versturen over Lilac en I sea you
Wohhh die is mooi! Ook maar een keertje oppikken danquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
skittlesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om m'n teennagels te lakken. Alleen welke kleur is de vraag
Wow! Die is mooi zegquote:
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Rood blijft het mooiste op teentjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om m'n teennagels te lakken. Alleen welke kleur is de vraag
Op de foto lijkt het een paars met blauwe ondertonen maar irl heeft deze iets meer rode ondertonen. Mijn camera maakt de kleur koeler dan hij in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die is ook mooiMaar wat bedoel je roder? Zit er een rode gloed over het paars?
Ohhh das leuk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
catrice don't feed the birds met heel veel vlindertjes
Tof!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of het een blijvende collectie is, ik denk het eigenlijk niet, aangezien de verkoopster die ik vorige week sprak zei dat ze verbaasd was dat alle lakken zo hard gingen, terwijl ze "nog drie tot vier maanden in de winkel liggen". Dat zou dus betekenen dat we in september weer een nieuwe collectie krijgen.
OMG why?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, toen wel, ze was hier toen we een weekendje weg waren
mja, ik laat het maar zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG why?
Tevens goed boos worden, de brutaliteit
Vreselijke kleur! Maar je hebt wel mooie nageltjesquote:
Oh gezellig al die vlindersjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, mooi!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
aahw, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijn
ik ben al benieuwd naar de autumn/winter kleuren
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Wat leuk en vrolijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik laat het maar zo eigenlijk.
ze komen gewoon niet meer hier relaxen als we weg zijn, net zo goeie oplossing
Oh, wat heerlijk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vreselijke kleur! Maar je hebt wel mooie nageltjes
[..]
Oh gezellig al die vlindersjesLekker lente
[..]
Oeh, mooi!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
Iets totaal anders dan roze dan:
[ afbeelding ]
Slytherin Inspired Nails!
netjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
[ afbeelding ]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?
(ik ben erg territoriaal, er komt niemand zomaar in mijn huis![]()
)
3 laagjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat leuk en vrolijk![]()
hoeveel laagjes Catrice heb je trouwens op?
het zijn schoonouders, nuff saidquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.
maar zo vergaat de zin je wel een beetje (ja, het is niet alleen de doosjes, een stuk meer dingen)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Kunnen gaan zien...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Paarsquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Hip kleurtjequote:
Whee, vlindertjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Tofste huis ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 7 april 2010 00:47 schreef Mss het volgende:
Oooh ik ga steeds netter lakken! Ik heb nu CG TMI op, lekker in het zonnetje. Morgen volgen foto's!
Fijn om te horen dat het alweer een stuk beter gaat met hem!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
)
Super!! Alvast bedankt!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee, zal het zo of morgen ff proberen.
Op het kleurenkaartje staat spring/summer 2010. Dus ja, waarschijnlijk wordt er in september wel wat vervangen aan kleuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of het een blijvende collectie is, ik denk het eigenlijk niet, aangezien de verkoopster die ik vorige week sprak zei dat ze verbaasd was dat alle lakken zo hard gingen, terwijl ze "nog drie tot vier maanden in de winkel liggen". Dat zou dus betekenen dat we in september weer een nieuwe collectie krijgen.
Dan ga ik deze week nog 1 sold out for ever en lost in mud halen!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het kleurenkaartje staat spring/summer 2010. Dus ja, waarschijnlijk wordt er in september wel wat vervangen aan kleuren.
Ha die heb ik ook op gedaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Emerald Sparkle, ik ben er verliefd op
Morgen foto`s
Emerald sparkle isquote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook op gedaan!
En ik heb weer eens flink gekortwiekt, wat tiept dat lekker
Ebay!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:Waar halen jullie nagelwielen vandaan? Ik wil er nog 2, van die doorzichtige
ebay, 10 voor 3,50 inclusief shippingquote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:Waar halen jullie nagelwielen vandaan? Ik wil er nog 2, van die doorzichtige
Linkje?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ebay, 10 voor 3,50 inclusief shipping
Ik heb de mijne bij beautylifenail gekocht (seller), maar als je in de zoekbalk intypt "clear nail wheels" denk ik dat je er ook een heleboel vindtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Linkje?Als ik zoek gaat het mis.
En met welke grijze lak kun je stempelen? Dat tweede linkje over Lakjes waarmee je kunt stempelen doet het niet meer. trouwens.
quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij beautylifenail gekocht (seller), maar als je in de zoekbalk intypt "clear nail wheels" denk ik dat je er ook een heleboel vindt
Google wist meer dan ebay zelf, toch bedanktquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:58 schreef Daph_ het volgende:
Op het kaartje bij mijn bestelling staat http://stores.ebay.com/Beautylife-nailstore
De H&M in Groningen op de Vismarkt heeft wel lakjes hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wow! Die is mooi zeg![]()
Shit dat de H&Men hier in het noorden geen lakkies hebben
Ik vind het juist helemaal niet lekker typen als ze weer kort zijn, voelt dan zo vreemd. Momenteel groeien mijn nagels echt hard!! Ik had 2 weken geleden een aardig stuk eraf gehaald en ze zijn nu al weer helemaal aangegroeid.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook op gedaan!
En ik heb weer eens flink gekortwiekt, wat tiept dat lekker
http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/quote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef zoeperzazke het volgende:
waar kon je ook alweer het overzicht van alle nieuwe Catrice kleurtjes zien?
Ik denk dat scrangie photoshopt hoor. Die lak krijgt niemand er zo opquote:Op woensdag 7 april 2010 00:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
NiceBij mij is het netjes lakken nogal afhankelijk van de lak waarmee ik lak
Of naja mattes en suedes vind ik gewoon ruk lakken
zoals te zien is op La Paz-itively hot matte.
[ afbeelding ]
In het echt is de kleur meer zoals deze swatch van Scrangie
[ afbeelding ]
Heb ook gelijk 2 van mn topcoats vergeleken
Sally Hansen Diamond shine top & basecoat links, Seche Vite rechts
[ afbeelding ]
Diamond shine vind ik niet zo shiny voor een Diamond shine. Seche Vite is gewoon zn goede oude zelf
Ben er naar op zoek geweest, maar heb ze niet gevonden... Heb je een linkje??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooierquote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.quote:
Ik ook, en heb er dus al 2 van. Bijpassendquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooier. Gelukkig zijn ze nog niet vol!
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.
* Puckzzz is niet zo'n E-bay heldin
Heel graag!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.
Glittersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
Even teruglezen hoor! Maar wel vast een fotooke...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
Handig is dat altijd iddquote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Dat heb ik gemist, hoezoquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
En jullie hadden gelijk ik heb met pijn in het hart mijn prijzen moeten verhogen![]()
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houdenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, hoezodouanekosten enzo?
Meh, inklaringskosten zijn zwaar irritant.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Jammer voor ons, maar je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Dat is inderdaad wel de bedoelingquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Ohh cool!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay! Ik heb L'Oréal Star Magnets nagellak gevonden!![]()
Vier kleuren!
Waaaaaaaar?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Tof! Ben benieuwd naar de plaatjesquote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.quote:
Alleen china glaze is toch 30 cent duurder geworden?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.Zo'n drogisterij-dumpzaak.
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Ahh die ligt hier ook in de buurt, maar heb geen zin om bus te nemenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Waar is jouw op=op?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?
Straks even kijken...
Die hebben we hier niet in de buurt....quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
Lekker zomers!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet in de buurt....
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebben
Dat is zeer waarschijnlijk. Toch kan ik het niet laten om te gaan kijken. Fail.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebben
Goed!! Klopt alleen CG maar op CC maakte ik bijna geen 'winst'.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen china glaze is toch 30 cent duurder geworden?
Hoe loopt het verder?
Niet snel iigquote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Sinds wanneer zet TD de werkelijke waarde op het pakketAnyway, heb geluk gehad en mijn pakketje dus lekker in huis
![]()
![]()
Die trekt metaaldeeltjes in de lak naar zich toe waardoor je een sterretje in je lak krijgt, echt heel coolquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Sinds wanneer zet TD de werkelijke waarde op het pakketAnyway, heb geluk gehad en mijn pakketje dus lekker in huis
![]()
![]()
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdquote:
Hm echt? Ik heb er -eerlijk gezegd- nooit op gelet. Maar ik dacht altijd van niet omdat ik nog nooit douanekosten heb hoeven te betalen *klopt af*quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijd
Ahw die hebben we hier helaas nietquote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
Je hoeft ook niet per definitie douanekosten te betalen toch? Dat heb ik namelijk ook nooit hoeven doen. Bij een bedrag van 30 dollar doen ze volgens mij niet extreem moeilijk...quote:Op woensdag 7 april 2010 12:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm echt? Ik heb er -eerlijk gezegd- nooit op gelet. Maar ik dacht altijd van niet omdat ik nog nooit douanekosten heb hoeven te betalen *klopt af*
Bij mij staat er altijd een bedrag op van tussen de $10 en $20quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdmeestal rond de 30 dollar...
Ik kwam thuis en toen bedacht ik me dat ik er meer mee had moeten nemen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ahw die hebben we hier helaas nietMocht je er nog een keer komen en ze hebben nog...... Dan houd ik me aanbevolen!
Dit inderdaad. Zo tof!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die trekt metaaldeeltjes in de lak naar zich toe waardoor je een sterretje in je lak krijgt, echt heel cool
Plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |