De H&M in Groningen op de Vismarkt heeft wel lakjes hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wow! Die is mooi zeg![]()
Shit dat de H&Men hier in het noorden geen lakkies hebben
Ik vind het juist helemaal niet lekker typen als ze weer kort zijn, voelt dan zo vreemd. Momenteel groeien mijn nagels echt hard!! Ik had 2 weken geleden een aardig stuk eraf gehaald en ze zijn nu al weer helemaal aangegroeid.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook op gedaan!
En ik heb weer eens flink gekortwiekt, wat tiept dat lekker
http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/quote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef zoeperzazke het volgende:
waar kon je ook alweer het overzicht van alle nieuwe Catrice kleurtjes zien?
Ik denk dat scrangie photoshopt hoor. Die lak krijgt niemand er zo opquote:Op woensdag 7 april 2010 00:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
NiceBij mij is het netjes lakken nogal afhankelijk van de lak waarmee ik lak
Of naja mattes en suedes vind ik gewoon ruk lakken
zoals te zien is op La Paz-itively hot matte.
[ afbeelding ]
In het echt is de kleur meer zoals deze swatch van Scrangie
[ afbeelding ]
Heb ook gelijk 2 van mn topcoats vergeleken
Sally Hansen Diamond shine top & basecoat links, Seche Vite rechts
[ afbeelding ]
Diamond shine vind ik niet zo shiny voor een Diamond shine. Seche Vite is gewoon zn goede oude zelf
Ben er naar op zoek geweest, maar heb ze niet gevonden... Heb je een linkje??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooierquote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.quote:
Ik ook, en heb er dus al 2 van. Bijpassendquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooier. Gelukkig zijn ze nog niet vol!
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.
* Puckzzz is niet zo'n E-bay heldin
Heel graag!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.
Glittersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
Even teruglezen hoor! Maar wel vast een fotooke...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
Even teruglezen hoor! Maar wel vast een fotooke...
[ link | afbeelding ]
Handig is dat altijd iddquote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Dat heb ik gemist, hoezoquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
En jullie hadden gelijk ik heb met pijn in het hart mijn prijzen moeten verhogen![]()
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houdenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, hoezodouanekosten enzo?
Meh, inklaringskosten zijn zwaar irritant.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Jammer voor ons, maar je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Dat is inderdaad wel de bedoelingquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Ohh cool!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay! Ik heb L'Oréal Star Magnets nagellak gevonden!![]()
Vier kleuren!
Waaaaaaaar?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Tof! Ben benieuwd naar de plaatjesquote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.quote:
Alleen china glaze is toch 30 cent duurder geworden?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.Zo'n drogisterij-dumpzaak.
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Ahh die ligt hier ook in de buurt, maar heb geen zin om bus te nemenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.Zo'n drogisterij-dumpzaak.
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Waar is jouw op=op?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?
Straks even kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |