leuke tip, maar hij laadt wel eerst de hele foto uit. en verkleint hem daarnį pas.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Voor de dames die te lui zijn om te verkleinen, is er iets makkelijks.
Als je de imgtag hebt;
[ code verwijderd ]
, dan kun je NA de EERSTE imgtag (Een tag is het [ [url=ding), =500 invoegen (of welke grootte je ook wilt), en dan wordt hij door de code automagisch verkleind.
Dat maakt dus:
[ code verwijderd ]
En dit kan in alle groottes:
[img]http://members.fortunecity.com/fleur1/plaatje%202%20(Small).jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
het verkleinen van 20 foto's in photoshop kost me 2 minuten... dus hup gewoon verkleinen![]()
Opstarten van PS kost nog meer tijd dan verkleinen
Werkt ook prima, deed ik ook altijd op mijn gare oude pc-tjequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik verklein altijd heel schraal gewoon in paint....
Ik gebruik photobucket om ze verkleind te uploaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik verklein altijd heel schraal gewoon in paint....
Dat doe ik ook, en daarna edit ik ze met Photoshop (watermerken...)quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket om ze verkleind te uploaden.
Echt? Misschien ligt het aan de snelheid van je pc, want bij mij laadt hij hem dan wel in 500px.quote:Op dinsdag 6 april 2010 @ 11:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke tip, maar hij laadt wel eerst de hele foto uit. en verkleint hem daarnį pas.
dus met een foto ter grootte van je keukenmuur, heb je er dus geen fuck aan qua uitladen, want eerst moet alles geladen worden, kost net zo veel tijd
[..]
dat dus
als de foto 3000 bij 2250 pixels is, dan laadt ie ook al die pixels.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt? Misschien ligt het aan de snelheid van je pc, want bij mij laadt hij hem dan wel in 500px.
Foei!quote:opleiding: Digital media design.
Debsterr, lees het meet-topic even....quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een resize tooltje, zodat als ik rechtermuisknopklik doe, ik resize pictures kan kiezen. Werkt ideaal. Is een powertool van Windows!
Het is MBO, alsof ze daar inhoudelijk op dingen ingaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 @ 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als de foto 3000 bij 2250 pixels is, dan laadt ie ook al die pixels.
Of dacht je dat door te kiezen voor een andere weergave 90% van de pixels niet uitgeladen werd? Dan krijg je een heel raar plaatje
[..]
Foei!
Dit is nieuwe collectie, geen specialsquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Woehoe! Heb BFF gevonden! Geruild tegen GR8!
Verder mijn broertje maar even gevraagd of hij bij hem in de woonplaats kan kijken of hij Catrice kan krijgen. Ik wil Lucky in Lilac, I see you en Sold out Forever. Hier in het dorp is het Catrice vak echt een sneue 10 cm ofzo, ze hebben nooit specials...
ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef PeRi het volgende:
Ik ga zo maar weer eens bij KV loeren voor Catrice, poging #4850.
En dan weer opnieuw uploaden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en daarna edit ik ze met Photoshop (watermerken...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Jepquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan weer opnieuw uploaden?
@SQ Holo
Ik vind het wel leuk, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga het er maar weer af halen en flakies lakken denk ik...
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's! (het idee was leuker dan de uitvoering...)
DV8, 2NITE en Gosh Holographic
|Ik vind het toch wel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's! (het idee was leuker dan de uitvoering...)
DV8, 2NITE en Gosh Holographic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |