Echt? Ik draag veel zwart, dus daar past heel veel wel bij.quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 00:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind zo´n gele panternagels super leuk! alleen bij zo´n opvallende nagels weet ik nooit wat voor kleren ik erbij aan moet, ik zou zoiets denk ik alleen durven rond de carnaval ofzo
Vriendinnetje vroeg of ik van de week langs kon komen om haar nagels ook 'zo mooi' te versieren een keer
Welkom!!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dag dames! Ik ben al een tijdje aan het meelurken, ik verveelde me, vandaar hier mijn stash!don't mind the crappy photo's, camera had er geen zin in, dus met telefoon gemaakt
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
Nailhardeners, ridgefiller, blanke lak & blanke lak met lichtgevende sterretjes
[ afbeelding ]
Nog lang geen Helmer nodig, maar het begint al een aardig stashje te worden, al zeg ik het zelf
Awww die potjes met die zilveren schroefdoppen zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dag dames! Ik ben al een tijdje aan het meelurken, ik verveelde me, vandaar hier mijn stash!don't mind the crappy photo's, camera had er geen zin in, dus met telefoon gemaakt
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog lang geen Helmer nodig, maar het begint al een aardig stashje te worden, al zeg ik het zelf
Succes! Ik moet zo naar de tandarts.. was al onderweg naar mijn werk toen ik me dat bedachtquote:Op maandag 15 maart 2010 08:04 schreef Diconnected het volgende:
Helleu, even een snelle tvp voordat ik naar mijn tentamen Duits vertrekik heb er geen zin annnn.
Nice stash! Die potjes met die zilveren schroefdop, wat is dat voorn lak? ;oquote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk een rood die me wel staat. Vind ik zelf.
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dat was ikquote:Op maandag 15 maart 2010 01:01 schreef princess-a het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trouwens,
Ergens deze week vroeg iemand of al die nachtbrakers in dit topic 's ochtends ook naar school of iets moesten, deze vraag werd verder niet echt beantwoord volgens mij maar toch wel leuk om even te beantwoorden
Ik 'spook' elke nacht nog wel even in dit topic om, moet elke ochtend tussen 8 en 9 uur sochtends op school zitten, en neem me elke avond voor om vroeg te gaan slapen. Lukt nooit
Leuke stash, en welkom!!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje, welke is dat?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk een rood die me wel staat. Vind ik zelf.
[ afbeelding ]
Hm, ik ben 23 maar kan toch ook niet zonder 8 9 uur slaap hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ik
Ik zou het niet kunnen, heb écht mijn 8 uurtjes nodig. Tsja dat krijg je als de 4 in je leeftijd zit (en dan niet achteraan)
Leuk! Once upon a timequote:Op maandag 15 maart 2010 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Hi allemaal
Ik heb me bedacht wat ik voor mijn verjaardag wil bestellen bij TDHeel eenvoudig eigenlijk...
Orly Once upon a Time Collection
[ afbeelding ]
Orly Bonder
[ afbeelding ]
OPI DS Jewel
[ afbeelding ]
OPI DS top coat
[ afbeelding ]
klopt, dat had ik ook bij lincoln park suede. Ik helemaal in paniek een mailtje sturen, maar er zat wel de goeie in mijn pakje. Database foutjequote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb mijn slaap ook hard nodig, lekker tekortje opgebouwd de laatste tijd, gisteravond om zes uur erin, en net pas er weer uit. En bah wat ben ik gaar.
Maar de So berry sweet van diamond cosmetics deed heel mooi oplichten onder de blacklights, die ga ik de volgende keer dus eens helemaal gebruiken, ipv alleen stempeltje plaatsen.
Leuke reacties trouwens, wat is dat, mag ik voelen, he, dat zit erin, huh?
En dan binnenkort maar eens bij de action langs, om daar de neons te halen..
Zit mij er nu trouwens nog steeds over te verbazen, dat ik dacht Lincoln park after dark suede te bestellen bij TD, op de invoice de matte stond, maar de suede in mijn pakje zat.![]()
Maar wel mooi kleurtje, vind het lakje eigenlijk meer lavendel achtig dan aubergine. Veel lichter van kleur dan dat ik het op de meeste swatches zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef miss--moana het volgende:
ooooh dat heb ik ook zoooo vaak gehad toen ik nog op Fontys in Tilburg zat. Verschrikkelijk.... Zeker omdat ik er anderhalf uur naartoe moest reizen elke dag *zucht*. Weer 4 uur naar de kl*te..... Blij dat ik dat niet meer heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Meestal als ik weet dat ik maar 1 uur les heb ga ik gewoon nietquote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk kastje M-M!
[..]
ooooh dat heb ik ook zoooo vaak gehad toen ik nog op Fontys in Tilburg zat. Verschrikkelijk.... Zeker omdat ik er anderhalf uur naartoe moest reizen elke dag *zucht*. Weer 4 uur naar de kl*te..... Blij dat ik dat niet meer heb!
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]Toffe opslagplek!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummer van school...
Don't come closer, I might hurt you
Ik heb de afgelopen 2 weken ziek thuis gezeten (onsteking bij me oog en griep) en moest van mezelf naar school omdat ik dus al veel gemist heb. Maja vermaak me nu ook welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Meestal als ik weet dat ik maar 1 uur les heb ga ik gewoon nietMoet ook anderhalf uur reizen en heb er dan de discipline niet voor
Jaah ik hou echt heel erg van meisjemeisjes dingen en vooral lichte kleuren (vind ik er altijd zo fris en zomers uitzien)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat een heerlijk meisjemeisje kastje, ook zo met die oorbellen display erop enzo
* Puckzzz draagt zelden sieraden....
moet ik toch eens wat vaker doen, vind het altijd wel heel leuk staan alleen ik irriteer me er meestal na een uurtje al aan
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd een half metertje zilveren pailletten stof nodig om mijn outfitje voorzijn 50ste (JAH!!
Ouwe Lul
) af te maken, maar kan de deur niet uit. Mag nog geen autorijden
Ik blijf deze week nog thuis en hoop volgende week voor een paar uurtjes weer naar kantoor te kunnen. Ik kán wel autorijden nu, maar het mag niet i.v.m. onverwachte situaties. Als ik nu een noodstop ofzo zou moeten maken komt er teveel spanning op mijn onderlijf te staan, waardoor het goed mis zou kunnen gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]Ben ook jaloers op jou sieradenrekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik maar wat meer netjes, bij mij ligt altijd alles door elkaar en ik ben alles kwijt
vind het er zo lekker opgeruimd uitzien..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Kan ik me voorstellen! En het wachten duurt zoooooooo langggggg.....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik blijf steeds in het vorige topic teurgkijken naar de nagellakjes die ik besteld hebIk kijk er zo naar uit!
dankjequote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op jou sieradenrekjeWas ik maar wat meer netjes, bij mij ligt altijd alles door elkaar en ik ben alles kwijt
vind het er zo lekker opgeruimd uitzien..
Geen probleem, ik hoor het welquote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf deze week nog thuis en hoop volgende week voor een paar uurtjes weer naar kantoor te kunnen. Ik kán wel autorijden nu, maar het mag niet i.v.m. onverwachte situaties. Als ik nu een noodstop ofzo zou moeten maken komt er teveel spanning op mijn onderlijf te staan, waardoor het goed mis zou kunnen gaan.
Zou je dat willen doen voor mij?
Doen we de rest wel ff via MSN
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
waarom moet je een schijf formatteren? Kun je ze niet naar een ander compartiment verhuizen?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef RenRen- het volgende:
Heb ik mooi foto's genomen van mijn nagellak.
Moet ik die schijf formatteren
Zaterdag voor Pasenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk! Once upon a time![]()
Wanneer ben je jarig?
Spannend hoor, ben benieuwd hoe het je gaat bevallenquote:Oh en over het nachtbraken.. Ik zit dan wel niet tot 3 uur hier te Fok!ken maargoedIk zit sinds januari thuis ivm ziekte, en als ik vroeg naar bed ga lig ik over het algemeen eerst nog twee uur te draaien voor ik in slaap val - dear insomnia
Vanavond moet ik wel op tijd naar bed, want ik ga morgen voor het eerst weer een paar uurtjes werken
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom moet je een schijf formatteren? Kun je ze niet naar een ander compartiment verhuizen?
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een onwijs leuk kastje!! Waar komt die vandaan?? En heel erg dat ik het vraag, maar zou je breedte, diepte en hoogte voor me op willen meten??? This is just so perfect
![]()
faalquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".
da's tof juistquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lief kastje!!
Weer ene paar bestellingen moet al bijna weer gaan inkopen erg hoor
ohw evy. Dat heb ik ook ooit 2 keer gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Bweh *klaag* Ik wil vandaag beginnen met start to run, van Evy, maar ik krijg mezelf niet van de bank, op de crosstrainer gesleept... (nee, ik ga niet buiten lekker hardlopen, dat vind ik voor schut)
Helemaal niet erg dat je het vraagt hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMGWat een onwijs leuk kastje!! Waar komt die vandaan?? En heel erg dat ik het vraag, maar zou je breedte, diepte en hoogte voor me op willen meten??? This is just so perfect
Hmmm...stimulatiegroepje beginnen? Ik moet de mijne ook nodig afstoffenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Bweh *klaag* Ik wil vandaag beginnen met start to run, van Evy, maar ik krijg mezelf niet van de bank, op de crosstrainer gesleept... (nee, ik ga niet buiten lekker hardlopen, dat vind ik voor schut)
Nou, dan ga ik iig voor 3xquote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohw evy. Dat heb ik ook ooit 2 keer gedaan
I'm in!!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm...stimulatiegroepje beginnen? Ik moet de mijne ook nodig afstoffen
Moet alleen wel héél rustig aan beginnen vrees ik.
Camera aansluiten op je laptop anders? Of anders formatteren en dan een programma zoeken waarmee je je foto's terug kan halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".
ik durf wel maar heb je niet op msnquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
waarom durft er niemand hoi tegen mij te zeggen op msn![]()
Ja, dat wilde ik wel doen eigenlijk....had gauw even wat pics gezocht..sowwyquote:Op maandag 15 maart 2010 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
tvp!
En mijn vriendje niet eens in de OP?![]()
ik durf wel maar ik heb mezelf voorgenomen om overdag niet meer te msn-nen eikquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
NOTD, LA colors 'Plum wine', uit de swapdoos![]()
nee, dat was mijn vriendjequote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik wel doen eigenlijk....had gauw even wat pics gezocht..sowwy![]()
op zijn zere duimpje!
hmm, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, die Essie heb ik ook maar ik had hem na 8 laagjes nog niet dekkend.... Hoe krijg jij dat wel voor elkaar???
Ik durf welquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, mooi!!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleur!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Super bedankt!! Heb 'm hier niet gezien bij de Xenos vandeweek, maar heb er ook niet naar gezocht, haha.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Helemaal niet erg dat je het vraagt hoor![]()
Ik heb hem bij de Xenos vandaan, daar was ie in de aanbieding (tot 27 maart) voor 39.95.
De afmetingen zijn: 52x29x68 (ik heb 2 kasjes naast elkaar staan).
Nice!! Ah, en prima!! Ik blijf nog wel rondkijken, want e zijn er hier volgens mij nog meer die m wel willen hebben...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:36 schreef Linnie20v het volgende:
Nog even een weekend foto:
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik had Gosh Rainbow zelf gevonden in the UK, dus die hoef je niet per se meer te zoeken
*schop* Ga eens wat nuttigs doen!!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont dat ik mezelf weer eens nuttig ga maken?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont dat ik mezelf weer eens nuttig ga maken?
Ik weet iemand die er heel blij mee zou zijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Diconnected het volgende:
Ik geloof dat Something Sweet van chG niet aan mij besteed isGa der wat over heen sponzen ofzo, hij past gewoon niet bij m'n huidskleur vind ik. Zal zo wel ff foto's maken.
Ik heb in 1 laadje 30 China Glaze lakjes netjes naast elkaar staanquote:Op maandag 15 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Super bedankt!! Heb 'm hier niet gezien bij de Xenos vandeweek, maar heb er ook niet naar gezocht, haha.
En er passen dus 30 flesjes in elk laadje? Naast elkaar? Of min of meer gestapeld??
Dank dank!!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
De komende 2 uur ben ik aan het werk!
*Schopt zichzelf*![]()
Mooi Linny!
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie kastjes. En wat een schattig oorbellenrek. Ik heb daar ook ooit eens naar gekeken, maar ik kreeg daar mijn oorbellen niet op, omdat ik er teveel heb. Ik heb dus nu zoiets:http://www.gerokralen.nl/images/CIMG2509.JPG
Ik draag nu YDKJ, zo even een foto maken!Aids.
Wauw leuk ding! Maar zoveel oorbellen heb ik niet hahaha, diegene die er niet oppassen heb ik aan een plankenhouder hangenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooie kastjes. En wat een schattig oorbellenrek. Ik heb daar ook ooit eens naar gekeken, maar ik kreeg daar mijn oorbellen niet op, omdat ik er teveel heb. Ik heb dus nu zoiets:http://www.gerokralen.nl/images/CIMG2509.JPG
Ik draag nu YDKJ, zo even een foto maken!
Ik heb rond de 80 paar, dus dan moet je wel. Ik heb ook nog eens rond de 30-40 grote kettingen, dus die hangen met haakjes aan de kastdeurenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw leuk ding! Maar zoveel oorbellen heb ik niet hahaha, diegene die er niet oppassen heb ik aan een plankenhouder hangendie steekt een beetje uit, maar zo is ie dus nog eens nuttig.
Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb in 1 laadje 30 China Glaze lakjes netjes naast elkaar staan
Ik hoop voor je dat ze hem hebben, hier (lelystad) hadden ze er maar 4 staan. Ow en als je er meerdere koopt let dan op het kleurverschil! Ik had er eerst eentje die was donkerder wit, beetje gebroken wit terwijl die andere gewoon wit zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.
Jaaaaaa dies nice hequote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check de coole mani van Ke$ha(meteen in het begin)
http://www.musicvideolife(...)video_1d31a666a.html
Ohja...werk...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check de coole mani van Ke$ha(meteen in het begin)
http://www.musicvideolife(...)video_1d31a666a.html
Ohja...werk...![]()
Op die ene vinger die ze onder de telefoon houd zie je echt duidelijk dat het nep nagels zijn, volgens mijn heeft ze zelf stompjes als je zo kijktquote:
Aiiii. Klinkt pijnlijk. Beterschapquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
mag ik even klagen meisjes?
heb een zenuwblokkade gehad vanmorgen, en het deed teringveel pijn, ik werd er ook echt niet goed van, moest bijkomen op de afdeling enzo
en mijn rug voelt nu alsof iemand het met een broodmes opengesneden heeft en er een cactus in heeft gezet
Oei pijnlijk!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
heb een zenuwblokkade gehad vanmorgen, en het deed teringveel pijn, ik werd er ook echt niet goed van, moest bijkomen op de afdeling enzo
en mijn rug voelt nu alsof iemand het met een broodmes opengesneden heeft en er een cactus in heeft gezet
Hopelijk gaat het snel beterquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Oeh die is erg tof.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw my god, een nieuwe topper gevonden!!
[ afbeelding ]
ik draag altijd alleen maar zwart of bruin, dus neequote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef MissJ het volgende:
blegghhh heb geen zin meer om te werken, wil naar huis en uitzoeken welke lak ik vanavond op ga doen![]()
trouwens, hebben jullie dat ook.. Dat je vaak je kleding bij je lak uitzoekt ipv dat je de lak uitzoekt bij je kleding?
Als je veel kleurtjes in je kast hebt hangen kan dat ook primaquote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef MissJ het volgende:
Ik draag ook wel veel zwart en grijs, maar ook veel kleur (gecombineer dan met iets zwarts of grijs)![]()
Dusss bijv dat ik dan vanavond ineens denk heee ik doe een groen lakje op en dan morgenochtend zoek ik dan een bijpassend shirtje bij
ohw, 4 maarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
zolder is opgeruimd, slechts 4 nagels gesneuveldalles is weer gevijld en nu zit er snel een nieuw lakje in te trekken zodat niemand de schade ziet
Dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag altijd alleen maar zwart of bruin, dus nee
nee, da's gewoon een stoute verkoper... Zat er een holosticker op de verpakking?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:59 schreef deerntie het volgende:
Wat vervelend dat je nagels zijn gescheurd zoeperzakze!
Even een vraagje, Konad kent geen imageplates met een B nummer of wel? In het verleden misschien?
Ik heb via ebay namelijk wat imageplates gekocht, merkoos(dacht ik), 5 stuks voor 6.50 dollar maar ze zaten wel in een konad verpakking
Nee volgesmij niet. Ach maakt mij ook niet uit, was er toch al vanuit gegaan dat het nepperts warenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's gewoon een stoute verkoper... Zat er een holosticker op de verpakking?
Alleen als ik een feestje heb ofzo,voor m'n werk draag ik zwart en prive eigenlijk ook heel veel dus dat kan met alles wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef MissJ het volgende:
blegghhh heb geen zin meer om te werken, wil naar huis en uitzoeken welke lak ik vanavond op ga doen![]()
trouwens, hebben jullie dat ook.. Dat je vaak je kleding bij je lak uitzoekt ipv dat je de lak uitzoekt bij je kleding?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef samsuus het volgende:Vanavond nieuwe set laten zetten!
![]()
Heb een lijstje Models Own en konad aan mn man doorgegeven voor mn verjaardag, ben zo benieuwd wat ik echt ga krijgen!
Ik weet niet wat jullie zoeken van Models Own, maar ik heb Red 'n Black en Red Red Wine te ruil/koop iig in het ruiltopic.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij Models Own en dan een order wilt delen met mij?
Oei, niet te ver gescheurd hopelijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
zolder is opgeruimd, slechts 4 nagels gesneuveldalles is weer gevijld en nu zit er snel een nieuw lakje in te trekken zodat niemand de schade ziet
Ik heb mijn lijstje terug weten te brengen naar 20 kleurtjes, die 2 die jij noemt zitten daar niet bijquote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat jullie zoeken van Models Own, maar ik heb Red 'n Black en Red Red Wine te ruil/koop iig in het ruiltopic.
20 is wel een hoopquote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje terug weten te brengen naar 20 kleurtjes, die 2 die jij noemt zitten daar niet bij
Ik wil wel enkele lakjes daarvan maar ik kan pas volgende week bestellen, maar als je nog tot dan kan wachten wil ik wel met je meebestellenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij Models Own en dan een order wilt delen met mij?
Heb je het kastje nog kunnen vinden?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.
Ach, ik had er eerst 36!quote:
Haha, nee, heb gewerkt vandaag, maar omdat ik ziek ben, eerder naar huis en nu dus lekker thuis op de bank. Als ik me morgen beter voel, ga ik op pad. Probleem is dat ik er niet echt ruimte voor heb eigenlijk...dus moet ik morgen eerst nog even kijken hoe ik dat ga doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heb je het kastje nog kunnen vinden?
staat in de OPquote:Op maandag 15 maart 2010 17:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik wil wel enkele lakjes daarvan maar ik kan pas volgende week bestellen, maar als je nog tot dan kan wachten wil ik wel met je meebestellen![]()
Via welke site bestellen jullie die Models Own lakjes?
Had ik nou maar nooit op die link geklikt... ben nu al weer op zoek naar swatches...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat in de OP
www.modelsownit.com
ahwquote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Mss het volgende:
Mijn duimnagel is FINAAL ingescheurd. Hij is echt weer zo kort als toen ik nog nagelbeet
. Het is lelijk
wij hebben geen sephora in de V&D, alleen een ICI Parisquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Inside info van Sephora:
Met het v&d prijzencircus dat 24 maart om 17u begint, zijn de OPI's 50% afgeprijsd..
Ze kon me niet vertellen of ze allemaal die korting hebben.
Dan zijn ze nog duurder dan TDquote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Inside info van Sephora:
Met het v&d prijzencircus dat 24 maart om 17u begint, zijn de OPI's 50% afgeprijsd..
Als u wensen heeft speel ik wel postbodequote:Op maandag 15 maart 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben geen sephora in de V&D, alleen een ICI Paris!
True, maar ik kan het dan toch niet laten om wat te halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog duurder dan TD
Oew das wel lekker!!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Inside info van Sephora:
Volgens mij wel, want prijzencircus is overal hetzelfde als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:46 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oew das wel lekker!!
Maar, hier in almere hebben we een sephora dus ga wel even kijken, nu maar hopen dat die actie hier ook is
Ow dan ga ik helemaal!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want prijzencircus is overal hetzelfde als ik het goed heb.
Oh ja is goed hoor. Hoeveel wil jij er?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik wil wel enkele lakjes daarvan maar ik kan pas volgende week bestellen, maar als je nog tot dan kan wachten wil ik wel met je meebestellen![]()
Via welke site bestellen jullie die Models Own lakjes?
Wel pas vanaf woensdag de 24e om 17u he!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ja is goed hoor. Hoeveel wil jij er?
Ennnn das mooi dat de OPI's 50% off zijn, ga v/d week naar Rotterdam
Ja ze zijn 5dollar geloof ik op TD, en in de Sephora zijn ze dan 6/7 euro geloof ik..quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de helft is nog altijd duurder/ even duur als TD, toch?
Ik had m'n nagels vreselijk slordig gelakt, geen gezichtMaar met 2 laagjes fairy dust is het toch toonbaar. Toch nuttig
Nou ik ben nu even aan het kijken welke de moeite waard zijn om over te laten komenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ja is goed hoor. Hoeveel wil jij er?
Ennnn das mooi dat de OPI's 50% off zijn, ga v/d week naar Rotterdam
Oja, thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel pas vanaf woensdag de 24e om 17u he!
Ik heb geen idee, heb ook nog nooit eerder daar besteld.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou ik ben nu even aan het kijken welke de moeite waard zijn om over te laten komen
Maar is er nog een bepaald aantal dat je moet afnemen of qua shipping of dat er maar zoveel in een pakketje passen?
Ik heb daar nog nooit wat besteld dus mijn ervaring is nul
klopt, tenzij je maar 1 of 2 OPI's wil he, bij TD bestel je meteen weer 9quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de helft is nog altijd duurder/ even duur als TD, toch?
Ik had m'n nagels vreselijk slordig gelakt, geen gezichtMaar met 2 laagjes fairy dust is het toch toonbaar. Toch nuttig
Bedoel je modelsownit?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb ook nog nooit eerder daar besteld.Zal eens op de website kijken... En is er misschien hier iemand die kan uitleggen hoe dat gaat bij ModelsOwn?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Inside info van Sephora:
Dan worden het toch nog best wel weer dure lakjes... maar waarschijnlijk wel snel binnenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:08 schreef progje het volgende:
[..]
Bedoel je modelsownit?
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
International orders: Ł9.95
Please note that there is a minimum order amount of Ł30 for all international orders.
Please email us at orders@modelsownit.com for more information. (BACK TO TOP)
Hmm naja we kunnen er nog een weekje over nadenkenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan worden het toch nog best wel weer dure lakjes... maar waarschijnlijk wel snel binnen
Oh, 1 of 2, die stand zijn mijn ouders vergeten erin te bakkenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, tenzij je maar 1 of 2 OPI's wil he, bij TD bestel je meteen weer 9
Oeh, ik had er vandaag bijna eentje gekocht (I know, op TD veel goedkoper, maar als ik daar bestel moet ik er meteen weer 9 en zo...), maar goed dat ik dat niet heb gedaan! Dan wacht ik nog wel even!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
Inside info van Sephora:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 1 of 2, die stand zijn mijn ouders vergeten erin te bakken![]()
Ik had 10 lakjes voor ongeveer 43 euro, door de kortingen. Hij telt gewoon door namelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
Bij 3 lakjes krijg je 3 pond korting en bij 5 lakjes 7 pond korting. Lakjes kosten 5 pond.
Dus bij 8 lakjes betaal je 30 pond plus 10 pond verzendkosten. Volgens mij staat de pond iets van 1,11 euro momenteel. Dus 8 lakjes voor 44 euro. Toch niet zo heel slecht.
Oh ja, 10 lakjes is dan natuurlijk 14 pond korting. Dus dan wordt het 46 pond inclusief verzendkosten. Jij brengt me op slechte ideeen, hahaha. Eens kijken of ik 10 mooie kan vinden zonder dat ik straks allemaal bijna dezelfde kleuren lakjes heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had 10 lakjes voor ongeveer 43 euro, door de kortingen. Hij telt gewoon door namelijk.
Ja of allebei 5quote:Op maandag 15 maart 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, 10 lakjes is dan natuurlijk 14 pond korting. Dus dan wordt het 46 pond inclusief verzendkosten. Jij brengt me op slechte ideeen, hahaha. Eens kijken of ik 10 mooie kan vinden zonder dat ik straks allemaal bijna dezelfde kleuren lakjes heb.
Ik ga m´n best doen om het bij 5 te houden, valt niet meequote:
Sandwich van maken!! Basecoat, laagje suede, laagje topcoat, laagje suedequote:
Heb ik, maar dan nogquote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sandwich van maken!! Basecoat, laagje suede, laagje topcoat, laagje suede
het komt ook door het matte, ruwe zeg maar... die geeft meer weerstand dan een gladde lak en is daardoor kwetsbaarder voor beschadigingen...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb ik, maar dan nog. Misschien binnenkort maar een sticky basecoat bestellen. Heel jammer, want ik ben echt verliefd geworden op suede.
ben ook benieuwd!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vanmorgen begonnen aan de bonder endurance test. Eens kijken hoe lang mijn Orly Lemonade het gaat trekken
Jazekers!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Welkom!
heb je TD als eens gecheckt?
Kijk uit hoor, want als je daar eenmaal aan begint is het hek van de dam![]()
Da's van Eyekoquote:Op maandag 15 maart 2010 08:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nice stash! Die potjes met die zilveren schroefdop, wat is dat voorn lak? ;o
Tof!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds gisteravond Orly - Plum Noir erop met matte topcoat - op de foto zit het alleen nog op mn pink.
Cutequote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef kieskleurig het volgende:
ringvinger links:
[ afbeelding ]
ringvinger rechts:
[ afbeelding ]
En nu ff snel bijlezen
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds gisteravond Orly - Plum Noir erop met matte topcoat - op de foto zit het alleen nog op mn pink.
Oeh, tof!! Ik vind ze wel heel mooi!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Essie Resort Collection die in mei uitkomt al gezien? Vast wel, maar ik post 'm gewoon nog eens.
[ afbeelding ]
Cute kleuren, lijkt ook weer beetje pastel maar eens wat anders dan de andere merken. Hoewel ik denk dat ze vast veel feller uitvallen.
Hij lakt fijn! En dit was maar 1 laagje hč! Ok je ziet mn nagel-flaws er wel goed doorheen, maar toch! Stel je voor bij 2 lagen!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok die gaat op mijn wishlist....
Ja tof! Die wil ik ookquote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Essie Resort Collection die in mei uitkomt al gezien? Vast wel, maar ik post 'm gewoon nog eens.
[ afbeelding ]
Cute kleuren, lijkt ook weer beetje pastel maar eens wat anders dan de andere merken. Hoewel ik denk dat ze vast veel feller uitvallen.
Die rechtsequote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die vind ik dan weer minderquote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef PeRi het volgende:
Swatches van de felgekleurde nieuwe Misa collectie
Goede aanwinsten, zo divers ookquote:Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef Mss het volgende:
Ik wilde jullie toch mijn laatste aankopen niet onthouden.
Van mijn TD bestelling van afgelopen donderdag:
[ afbeelding ]
China Glaze Turned up Turqoise, Strawberry fields, Millennium & TMI
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, You don't know Jacques, Absolutely Alice, Got the blues for red en een Seche Vite
En de faal van vandaag:
[ afbeelding ]
GOSH Blue Monday, Hema topcoat en een kwastje om mijn nagelriemen schoon te maken.
En dan is er nog een Mad as a Hatter onderweg
Volgens mij kan je tegenwoordig de juiste shipment kosten al selecteren, dan hoef je niet te wachten.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef babyfeet het volgende:
vraagje : moet je wachten totdat je bericht krijgt van transdisign om te betalen?
eerste keer namelijk en wil het even zeker weten
Ik betaal altijd met creditcard, dus ik kan je niet helpen, sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef babyfeet het volgende:
niemand ?
ik wil het graag zeker weten en kan het zo snel niet terug vinden
Nee hoor, als je maximaal 9 lakjes hebt en de flat ratebox van 18 dollar aangevinkt hebt kun je meteen betalenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef babyfeet het volgende:
vraagje : moet je wachten totdat je bericht krijgt van transdisign om te betalen?
Had je berichtje niet gezien, sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef babyfeet het volgende:
Ik had juist aangeboden om samen te bestellenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een plaatsje over is....
Ja dat klopt! Maar Disqonexcjdksxl (sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik had juist aangeboden om samen te bestellen
Ow maar ik zou het niet erg vinden om een lakje meer te bestellen hoor, maar als jij wilt dan wacht ik wel tot een volgende keerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Maar Disqonexcjdksxl (sorry) wil er misschien maar 5? Dus stel stel stel stellll dat jullie niet aan de 10 komen, dan moet je aan mij denken
Ja ze zijn leuk he!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:
En nou ben ik ff kwijt wie die kastjes postte (miss-moana dacht ik), maar die zijn echt heeeel leuk!! Ik mag helaas geen rommel voor in huis meer kopen (+ik heb geen uitgebreide stash, maar wel genoeg overige troep), maar anders zou ik direct zo'n kastje aangeschaft hebben.
Wat lief! Dankjewelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:
*bijgelezen is*
PeRi: wat een mooie lange nagelbedden heb jij toch...wow! Vooral op je ringvinger is het goed te zien..prachtig!
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk he!
Ze zijn niet alleen handig en leuk voor je nagellak spullen in op te bergen maar ook voor de ''genoeg overige troep''![]()
Ik snap niet zo goed waar jij het nu over hebt? Of ligt dat aan mij, wat heel goed kan hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
Het zijn mooie nagels, maar ik vind dat sommige totaal niet bij de huid passen van de vrouw.
het hoeft ook niet bij mijn huid te passen, als het maar bij mij past!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
Het zijn mooie nagels, maar ik vind dat sommige totaal niet bij de huid passen van de vrouw.
Neuh ze wil gewoon dat we met zn allen een kleuranalyse gaan doen (á ¤60)quote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar jij het nu over hebt? Of ligt dat aan mij, wat heel goed kan hoor.
je moet iets proberen om geld binnen te krijgen met totaal zinloze kleurconsultenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ze wil gewoon dat we met zn allen een kleuranalyse gaan doen (á ¤60)![]()
Misschien wil ze wel een kleurenworkshop geven bij de meet
Leuk zo'n overzichtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze ook nog.Een roze wiel waarvan ik nu zie dat hij toch wel paars is.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
11 = Sparkling Sherry van Diamond Cosmetics en 15 = OPI DS Royal.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Reska het volgende:
[..]
Leuk zo'n overzichtje!
Mag ik vragen wat nummertje 11 en nummertje 15 voor lakjes zijn?
precies dat dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me heeft ineens iedereen de ''verkeerde'' kleurtjes nagellak.
Ik draag gewoon wat ik mooi vind, ik draag het voor mezelf of het wel of niet bij mijn huid past als ik me er maar goed bij voel
welke zijn 1, 2, 3, 6 en 7?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze ook nog.Een roze wiel waarvan ik nu zie dat hij toch wel paars is.
hier ookquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 1 of 2, die stand zijn mijn ouders vergeten erin te bakken![]()
1: Diamond Cosmetics - Tickled Pinkquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Nune het volgende:
[..]
1: Diamond Cosmetics - Tickled Pink
2: China Glaze - Something Sweet
3: Essence - Not Just Cute
6: Orly - Cotton Candy
7: Orly - Pixy Stix
Okee, ben namelijk wel benieuwd hoe ze er naast elkaar uit zienquote:
Als ik ze heb zal ik een comparison maken, en anders moet je Daph lief aankijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, ben namelijk wel benieuwd hoe ze er naast elkaar uit zien
had je een cheap ebay adresje?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ik ze heb zal ik een comparison maken, en anders moet je Daph lief aankijken.
Hier zie je ze volgens mijn allemaal bij elkaar: http://3.bp.blogspot.com/(...)Ink-Suede+i+like.jpgquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb Ink al, zit nog te denken over RN
Oh nee, ik had gewoon een vreemde swatch van het internet te pakken.. Sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Agapimou het volgende:
Wat is het verschil tussen CG recycle en OPI you do not know jacques? Zijn ze niet precies hetzelfde?
De een is grijs (CG) en de andere bruin (OPI)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Agapimou het volgende:
Wat is het verschil tussen CG recycle en OPI you do not know jacques? Zijn ze niet precies hetzelfde?
Ze lijken totaal niet op elkaar (Ink is donkerpaars, Russian Navy donkerblauw), maar als je wil dat ik een comparison doe, moet je maar even roepen! Heb daar morgenmiddag hopelijk wel even een half uurtje tijd voor. Ik hoor het wel!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb Ink al, zit nog te denken over RN
ik heb al gefaald, dus doe het volgende week zelf wel...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken totaal niet op elkaar (Ink is donkerpaars, Russian Navy donkerblauw), maar als je wil dat ik een comparison doe, moet je maar even roepen! Heb daar morgenmiddag hopelijk wel even een half uurtje tijd voor. Ik hoor het wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ooh, welke is die 3e van links? Die roodachtige?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hier zie je ze volgens mijn allemaal bij elkaar: http://3.bp.blogspot.com/(...)Ink-Suede+i+like.jpg
Steekt mooi af op elkaar zeg, ik vind MMOTSF ineens erg interessantquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:15 schreef Ainnir het volgende:
*gooit er maar weer eens een konadje tegenaan*
[ afbeelding ]
Voor het eerst eens niet een volledig design gebruikt, maar drie losse printjes. Het heeft me dan ook bijna twee uur gekost
Wow... mooie kleurquote:
Nou ik voel me nu wel heel onzeker ineens over mijn kleurkeuzes icm met mijn blanke huidje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies dat dus.
Dus Erica met je leuke kleuranalyse, doeiiiiiiiiiii ga ergens anders proberen mensen te scoren voor een consultje![]()
Wat een mooie kleur!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:34 schreef princess-a het volgende:
Mijn b-day mani![]()
[ afbeelding ]
LOL van China Glaze, Vind hem in het echt veeel mooier
Moest vandaag voor school een etalage inrichten, toen ik de glazen deur een stukje dichtduwde kwam mn wijsvinger ertussen, mn nagel klopt en doet ontzettend pijn. Toch was de etalage het helemaal waard, dus wil ik em even met jullie delen
Happy b-day girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over deze weet ik het nog niet helemaal... zou er nog een shade tussen plekkenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Something Sweet en Grape Pop van China Glaze![]()
En ja, nagelriemen zien er bad uit, had geen cleanup enzo gedaan:P
Het gaat trouwens wel goed met dat spungen he?Chicnessquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:15 schreef Ainnir het volgende:
*gooit er maar weer eens een konadje tegenaan*
[ afbeelding ]
Voor het eerst eens niet een volledig design gebruikt, maar drie losse printjes. Het heeft me dan ook bijna twee uur gekost
disclaimer
*f5 f5 f5*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik voel me nu wel heel onzeker ineens over mijn kleurkeuzes icm met mijn blanke huidje.
Ik denk dat ik toch maar eens 60 euro ga besteden aan een analyse om te horen dat ik het beter bij nudes en zachte kleuren kan houden en moet stoppen met de felle schreeuwerige kleuren
Daarna zal ik al mijn felle schreeuwerige kleurtjes (80%) wel in het swaptopic zetten
Moooi !!!!! Heb je swatches van OPI Absolutely Alice, Got the blues for redquote:Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef Mss het volgende:
Ik wilde jullie toch mijn laatste aankopen niet onthouden.
Van mijn TD bestelling van afgelopen donderdag:
[ afbeelding ]
China Glaze Turned up Turqoise, Strawberry fields, Millennium & TMI
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new black, You don't know Jacques, Absolutely Alice, Got the blues for red en een Seche Vite
En de faal van vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi ! Heb je swatches van opi Absolutely Alice, Got the blues for red???? Wil die misschien ook bestellen
GOSH Blue Monday, Hema topcoat en een kwastje om mijn nagelriemen schoon te maken.
En dan is er nog een Mad as a Hatter onderweg
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:34 schreef princess-a het volgende:
Mijn b-day mani![]()
[ afbeelding ]
LOL van China Glaze, Vind hem in het echt veeel mooier
Moest vandaag voor school een etalage inrichten, toen ik de glazen deur een stukje dichtduwde kwam mn wijsvinger ertussen, mn nagel klopt en doet ontzettend pijn. Toch was de etalage het helemaal waard, dus wil ik em even met jullie delen
Happy birthdaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb het momenteel zo druk en zo weinig tijd om hier op iedereen persoonlijk te reageren.. maar ik hou van alle nagels hier
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
gebruik je een sneldrogende topcoat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef tass het volgende:
Jullie posten zo snel dat ik denk ik een paar topics heb overgeslagen....
Maar ik wou graag weten hoe het de mensen met de nagelfolie is vergaan????
Ik heb er nu ook 6, maar om eerlijk te zijn lukt het me niet echt goed. Tot nu toe elke keer maar dat het er gebladderd op komt :-(
Ongelukkige positie van de rechterarm, plus dat het bloesje niet mooi zit waardoor het lijkt of ze geen borsten heeft. afgezien van de grafkopquote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef Juud- het volgende:
Ik heb nog ff op de site van die kleurmevrouw gekeken, maar die foto rechtsbovenin.. er is anatomisch gezien iets geks mee.
[/afzeikmodus]
Misschien komt het door het kraaggebruik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ongelukkige positie van de rechterarm, plus dat het bloesje niet mooi zit waardoor het lijkt of ze geen borsten heeft. afgezien van de grafkop![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien komt het door het kraaggebruik?
[ afbeelding ]
Ik zou eens een kraagstyliste raadplegen
Of die kettingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, wat een ouderwets mens!! En die moet dan kleur analyses gaan geven?? Rood en wit staan haar zelf niet, en toch draagt ze het. Laat een ander dan ook lekker dragen wat ie leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Waaaaah hondjeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Whahahaha. Wat een vreselijke combinatiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is 4 jaar dus geen hondje meer haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |