Echt? Ik draag veel zwart, dus daar past heel veel wel bij.quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 00:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind zo´n gele panternagels super leuk! alleen bij zo´n opvallende nagels weet ik nooit wat voor kleren ik erbij aan moet, ik zou zoiets denk ik alleen durven rond de carnaval ofzo
Vriendinnetje vroeg of ik van de week langs kon komen om haar nagels ook 'zo mooi' te versieren een keer
Welkom!!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dag dames! Ik ben al een tijdje aan het meelurken, ik verveelde me, vandaar hier mijn stash!don't mind the crappy photo's, camera had er geen zin in, dus met telefoon gemaakt
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
Nailhardeners, ridgefiller, blanke lak & blanke lak met lichtgevende sterretjes
[ afbeelding ]
Nog lang geen Helmer nodig, maar het begint al een aardig stashje te worden, al zeg ik het zelf
Awww die potjes met die zilveren schroefdoppen zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dag dames! Ik ben al een tijdje aan het meelurken, ik verveelde me, vandaar hier mijn stash!don't mind the crappy photo's, camera had er geen zin in, dus met telefoon gemaakt
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog lang geen Helmer nodig, maar het begint al een aardig stashje te worden, al zeg ik het zelf
Succes! Ik moet zo naar de tandarts.. was al onderweg naar mijn werk toen ik me dat bedachtquote:Op maandag 15 maart 2010 08:04 schreef Diconnected het volgende:
Helleu, even een snelle tvp voordat ik naar mijn tentamen Duits vertrekik heb er geen zin annnn.
Nice stash! Die potjes met die zilveren schroefdop, wat is dat voorn lak? ;oquote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk een rood die me wel staat. Vind ik zelf.
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dat was ikquote:Op maandag 15 maart 2010 01:01 schreef princess-a het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trouwens,
Ergens deze week vroeg iemand of al die nachtbrakers in dit topic 's ochtends ook naar school of iets moesten, deze vraag werd verder niet echt beantwoord volgens mij maar toch wel leuk om even te beantwoorden
Ik 'spook' elke nacht nog wel even in dit topic om, moet elke ochtend tussen 8 en 9 uur sochtends op school zitten, en neem me elke avond voor om vroeg te gaan slapen. Lukt nooit
Leuke stash, en welkom!!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:46 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Blauw:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Geel & groen:
[ afbeelding ]
Oranje:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijs & zwart:
[ afbeelding ]
Wit, nudes & stripers:
[ afbeelding ]
Topcoats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje, welke is dat?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk een rood die me wel staat. Vind ik zelf.
[ afbeelding ]
Hm, ik ben 23 maar kan toch ook niet zonder 8 9 uur slaap hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ik
Ik zou het niet kunnen, heb écht mijn 8 uurtjes nodig. Tsja dat krijg je als de 4 in je leeftijd zit (en dan niet achteraan)
Leuk! Once upon a timequote:Op maandag 15 maart 2010 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Hi allemaal
Ik heb me bedacht wat ik voor mijn verjaardag wil bestellen bij TDHeel eenvoudig eigenlijk...
Orly Once upon a Time Collection
[ afbeelding ]
Orly Bonder
[ afbeelding ]
OPI DS Jewel
[ afbeelding ]
OPI DS top coat
[ afbeelding ]
klopt, dat had ik ook bij lincoln park suede. Ik helemaal in paniek een mailtje sturen, maar er zat wel de goeie in mijn pakje. Database foutjequote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb mijn slaap ook hard nodig, lekker tekortje opgebouwd de laatste tijd, gisteravond om zes uur erin, en net pas er weer uit. En bah wat ben ik gaar.
Maar de So berry sweet van diamond cosmetics deed heel mooi oplichten onder de blacklights, die ga ik de volgende keer dus eens helemaal gebruiken, ipv alleen stempeltje plaatsen.
Leuke reacties trouwens, wat is dat, mag ik voelen, he, dat zit erin, huh?
En dan binnenkort maar eens bij de action langs, om daar de neons te halen..
Zit mij er nu trouwens nog steeds over te verbazen, dat ik dacht Lincoln park after dark suede te bestellen bij TD, op de invoice de matte stond, maar de suede in mijn pakje zat.![]()
Maar wel mooi kleurtje, vind het lakje eigenlijk meer lavendel achtig dan aubergine. Veel lichter van kleur dan dat ik het op de meeste swatches zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef miss--moana het volgende:
ooooh dat heb ik ook zoooo vaak gehad toen ik nog op Fontys in Tilburg zat. Verschrikkelijk.... Zeker omdat ik er anderhalf uur naartoe moest reizen elke dag *zucht*. Weer 4 uur naar de kl*te..... Blij dat ik dat niet meer heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Meestal als ik weet dat ik maar 1 uur les heb ga ik gewoon nietquote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk kastje M-M!
[..]
ooooh dat heb ik ook zoooo vaak gehad toen ik nog op Fontys in Tilburg zat. Verschrikkelijk.... Zeker omdat ik er anderhalf uur naartoe moest reizen elke dag *zucht*. Weer 4 uur naar de kl*te..... Blij dat ik dat niet meer heb!
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]Toffe opslagplek!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummer van school...
Don't come closer, I might hurt you
Ik heb de afgelopen 2 weken ziek thuis gezeten (onsteking bij me oog en griep) en moest van mezelf naar school omdat ik dus al veel gemist heb. Maja vermaak me nu ook welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Meestal als ik weet dat ik maar 1 uur les heb ga ik gewoon nietMoet ook anderhalf uur reizen en heb er dan de discipline niet voor
Jaah ik hou echt heel erg van meisjemeisjes dingen en vooral lichte kleuren (vind ik er altijd zo fris en zomers uitzien)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat een heerlijk meisjemeisje kastje, ook zo met die oorbellen display erop enzo
* Puckzzz draagt zelden sieraden....
moet ik toch eens wat vaker doen, vind het altijd wel heel leuk staan alleen ik irriteer me er meestal na een uurtje al aan
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd een half metertje zilveren pailletten stof nodig om mijn outfitje voorzijn 50ste (JAH!!
Ouwe Lul
) af te maken, maar kan de deur niet uit. Mag nog geen autorijden
Ik blijf deze week nog thuis en hoop volgende week voor een paar uurtjes weer naar kantoor te kunnen. Ik kán wel autorijden nu, maar het mag niet i.v.m. onverwachte situaties. Als ik nu een noodstop ofzo zou moeten maken komt er teveel spanning op mijn onderlijf te staan, waardoor het goed mis zou kunnen gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |