Ik heb de afgelopen 2 weken ziek thuis gezeten (onsteking bij me oog en griep) en moest van mezelf naar school omdat ik dus al veel gemist heb. Maja vermaak me nu ook welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Meestal als ik weet dat ik maar 1 uur les heb ga ik gewoon nietMoet ook anderhalf uur reizen en heb er dan de discipline niet voor
Jaah ik hou echt heel erg van meisjemeisjes dingen en vooral lichte kleuren (vind ik er altijd zo fris en zomers uitzien)quote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat een heerlijk meisjemeisje kastje, ook zo met die oorbellen display erop enzo
* Puckzzz draagt zelden sieraden....
moet ik toch eens wat vaker doen, vind het altijd wel heel leuk staan alleen ik irriteer me er meestal na een uurtje al aan
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd een half metertje zilveren pailletten stof nodig om mijn outfitje voorzijn 50ste (JAH!!
Ouwe Lul
) af te maken, maar kan de deur niet uit. Mag nog geen autorijden
Ik blijf deze week nog thuis en hoop volgende week voor een paar uurtjes weer naar kantoor te kunnen. Ik kán wel autorijden nu, maar het mag niet i.v.m. onverwachte situaties. Als ik nu een noodstop ofzo zou moeten maken komt er teveel spanning op mijn onderlijf te staan, waardoor het goed mis zou kunnen gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe lang ben je nog huisgebonden? Ik wil anders best ff wat voor je gaan halen vanmiddag, maar dan moet ik het wel op de post doen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]Ben ook jaloers op jou sieradenrekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik maar wat meer netjes, bij mij ligt altijd alles door elkaar en ik ben alles kwijt
vind het er zo lekker opgeruimd uitzien..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Kan ik me voorstellen! En het wachten duurt zoooooooo langggggg.....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik blijf steeds in het vorige topic teurgkijken naar de nagellakjes die ik besteld hebIk kijk er zo naar uit!
dankjequote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op jou sieradenrekjeWas ik maar wat meer netjes, bij mij ligt altijd alles door elkaar en ik ben alles kwijt
vind het er zo lekker opgeruimd uitzien..
Geen probleem, ik hoor het welquote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf deze week nog thuis en hoop volgende week voor een paar uurtjes weer naar kantoor te kunnen. Ik kán wel autorijden nu, maar het mag niet i.v.m. onverwachte situaties. Als ik nu een noodstop ofzo zou moeten maken komt er teveel spanning op mijn onderlijf te staan, waardoor het goed mis zou kunnen gaan.
Zou je dat willen doen voor mij?
Doen we de rest wel ff via MSN
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
waarom moet je een schijf formatteren? Kun je ze niet naar een ander compartiment verhuizen?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:52 schreef RenRen- het volgende:
Heb ik mooi foto's genomen van mijn nagellak.
Moet ik die schijf formatteren
Zaterdag voor Pasenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk! Once upon a time![]()
Wanneer ben je jarig?
Spannend hoor, ben benieuwd hoe het je gaat bevallenquote:Oh en over het nachtbraken.. Ik zit dan wel niet tot 3 uur hier te Fok!ken maargoedIk zit sinds januari thuis ivm ziekte, en als ik vroeg naar bed ga lig ik over het algemeen eerst nog twee uur te draaien voor ik in slaap val - dear insomnia
Vanavond moet ik wel op tijd naar bed, want ik ga morgen voor het eerst weer een paar uurtjes werken
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom moet je een schijf formatteren? Kun je ze niet naar een ander compartiment verhuizen?
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een onwijs leuk kastje!! Waar komt die vandaan?? En heel erg dat ik het vraag, maar zou je breedte, diepte en hoogte voor me op willen meten??? This is just so perfect
![]()
faalquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".
da's tof juistquote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lief kastje!!
Weer ene paar bestellingen moet al bijna weer gaan inkopen erg hoor
ohw evy. Dat heb ik ook ooit 2 keer gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Bweh *klaag* Ik wil vandaag beginnen met start to run, van Evy, maar ik krijg mezelf niet van de bank, op de crosstrainer gesleept... (nee, ik ga niet buiten lekker hardlopen, dat vind ik voor schut)
Helemaal niet erg dat je het vraagt hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMGWat een onwijs leuk kastje!! Waar komt die vandaan?? En heel erg dat ik het vraag, maar zou je breedte, diepte en hoogte voor me op willen meten??? This is just so perfect
Hmmm...stimulatiegroepje beginnen? Ik moet de mijne ook nodig afstoffenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Bweh *klaag* Ik wil vandaag beginnen met start to run, van Evy, maar ik krijg mezelf niet van de bank, op de crosstrainer gesleept... (nee, ik ga niet buiten lekker hardlopen, dat vind ik voor schut)
Nou, dan ga ik iig voor 3xquote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohw evy. Dat heb ik ook ooit 2 keer gedaan
I'm in!!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm...stimulatiegroepje beginnen? Ik moet de mijne ook nodig afstoffen
Moet alleen wel héél rustig aan beginnen vrees ik.
Camera aansluiten op je laptop anders? Of anders formatteren en dan een programma zoeken waarmee je je foto's terug kan halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Noh, ik doe het kaartje uit mijn camera in mijn laptop en ik klik erop. "Ja formatteren".
ik durf wel maar heb je niet op msnquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
waarom durft er niemand hoi tegen mij te zeggen op msn![]()
Ja, dat wilde ik wel doen eigenlijk....had gauw even wat pics gezocht..sowwyquote:Op maandag 15 maart 2010 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
tvp!
En mijn vriendje niet eens in de OP?![]()
ik durf wel maar ik heb mezelf voorgenomen om overdag niet meer te msn-nen eikquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
NOTD, LA colors 'Plum wine', uit de swapdoos![]()
nee, dat was mijn vriendjequote:Op maandag 15 maart 2010 12:49 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik wel doen eigenlijk....had gauw even wat pics gezocht..sowwy![]()
op zijn zere duimpje!
hmm, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, die Essie heb ik ook maar ik had hem na 8 laagjes nog niet dekkend.... Hoe krijg jij dat wel voor elkaar???
Ik durf welquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |