Ik had juist aangeboden om samen te bestellenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een plaatsje over is....
Ja dat klopt! Maar Disqonexcjdksxl (sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik had juist aangeboden om samen te bestellen
Ow maar ik zou het niet erg vinden om een lakje meer te bestellen hoor, maar als jij wilt dan wacht ik wel tot een volgende keerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Maar Disqonexcjdksxl (sorry) wil er misschien maar 5? Dus stel stel stel stellll dat jullie niet aan de 10 komen, dan moet je aan mij denken
Ja ze zijn leuk he!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:
En nou ben ik ff kwijt wie die kastjes postte (miss-moana dacht ik), maar die zijn echt heeeel leuk!! Ik mag helaas geen rommel voor in huis meer kopen (+ik heb geen uitgebreide stash, maar wel genoeg overige troep), maar anders zou ik direct zo'n kastje aangeschaft hebben.
Wat lief! Dankjewelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:
*bijgelezen is*
PeRi: wat een mooie lange nagelbedden heb jij toch...wow! Vooral op je ringvinger is het goed te zien..prachtig!
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk he!
Ze zijn niet alleen handig en leuk voor je nagellak spullen in op te bergen maar ook voor de ''genoeg overige troep''![]()
Ik snap niet zo goed waar jij het nu over hebt? Of ligt dat aan mij, wat heel goed kan hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
Het zijn mooie nagels, maar ik vind dat sommige totaal niet bij de huid passen van de vrouw.
het hoeft ook niet bij mijn huid te passen, als het maar bij mij past!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
Het zijn mooie nagels, maar ik vind dat sommige totaal niet bij de huid passen van de vrouw.
Neuh ze wil gewoon dat we met zn allen een kleuranalyse gaan doen (á ¤60)quote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar jij het nu over hebt? Of ligt dat aan mij, wat heel goed kan hoor.
je moet iets proberen om geld binnen te krijgen met totaal zinloze kleurconsultenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh ze wil gewoon dat we met zn allen een kleuranalyse gaan doen (á ¤60)![]()
Misschien wil ze wel een kleurenworkshop geven bij de meet
Leuk zo'n overzichtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze ook nog.Een roze wiel waarvan ik nu zie dat hij toch wel paars is.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Erica-Kleurstyliste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |