11 = Sparkling Sherry van Diamond Cosmetics en 15 = OPI DS Royal.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Reska het volgende:
[..]
Leuk zo'n overzichtje!
Mag ik vragen wat nummertje 11 en nummertje 15 voor lakjes zijn?
precies dat dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me heeft ineens iedereen de ''verkeerde'' kleurtjes nagellak.
Ik draag gewoon wat ik mooi vind, ik draag het voor mezelf of het wel of niet bij mijn huid past als ik me er maar goed bij voel
welke zijn 1, 2, 3, 6 en 7?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze ook nog.Een roze wiel waarvan ik nu zie dat hij toch wel paars is.
hier ookquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, 1 of 2, die stand zijn mijn ouders vergeten erin te bakken![]()
1: Diamond Cosmetics - Tickled Pinkquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Nune het volgende:
[..]
1: Diamond Cosmetics - Tickled Pink
2: China Glaze - Something Sweet
3: Essence - Not Just Cute
6: Orly - Cotton Candy
7: Orly - Pixy Stix
Okee, ben namelijk wel benieuwd hoe ze er naast elkaar uit zienquote:
Als ik ze heb zal ik een comparison maken, en anders moet je Daph lief aankijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, ben namelijk wel benieuwd hoe ze er naast elkaar uit zien
had je een cheap ebay adresje?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ik ze heb zal ik een comparison maken, en anders moet je Daph lief aankijken.
Hier zie je ze volgens mijn allemaal bij elkaar: http://3.bp.blogspot.com/(...)Ink-Suede+i+like.jpgquote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb Ink al, zit nog te denken over RN
Oh nee, ik had gewoon een vreemde swatch van het internet te pakken.. Sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Agapimou het volgende:
Wat is het verschil tussen CG recycle en OPI you do not know jacques? Zijn ze niet precies hetzelfde?
De een is grijs (CG) en de andere bruin (OPI)quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Agapimou het volgende:
Wat is het verschil tussen CG recycle en OPI you do not know jacques? Zijn ze niet precies hetzelfde?
Ze lijken totaal niet op elkaar (Ink is donkerpaars, Russian Navy donkerblauw), maar als je wil dat ik een comparison doe, moet je maar even roepen! Heb daar morgenmiddag hopelijk wel even een half uurtje tijd voor. Ik hoor het wel!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb Ink al, zit nog te denken over RN
ik heb al gefaald, dus doe het volgende week zelf wel...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze lijken totaal niet op elkaar (Ink is donkerpaars, Russian Navy donkerblauw), maar als je wil dat ik een comparison doe, moet je maar even roepen! Heb daar morgenmiddag hopelijk wel even een half uurtje tijd voor. Ik hoor het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |