Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb in 1 laadje 30 China Glaze lakjes netjes naast elkaar staan
Ik hoop voor je dat ze hem hebben, hier (lelystad) hadden ze er maar 4 staan. Ow en als je er meerdere koopt let dan op het kleurverschil! Ik had er eerst eentje die was donkerder wit, beetje gebroken wit terwijl die andere gewoon wit zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.
Jaaaaaa dies nice hequote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check de coole mani van Ke$ha(meteen in het begin)
http://www.musicvideolife(...)video_1d31a666a.html
Ohja...werk...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check de coole mani van Ke$ha(meteen in het begin)
http://www.musicvideolife(...)video_1d31a666a.html
Ohja...werk...![]()
Op die ene vinger die ze onder de telefoon houd zie je echt duidelijk dat het nep nagels zijn, volgens mijn heeft ze zelf stompjes als je zo kijktquote:
Aiiii. Klinkt pijnlijk. Beterschapquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
mag ik even klagen meisjes?
heb een zenuwblokkade gehad vanmorgen, en het deed teringveel pijn, ik werd er ook echt niet goed van, moest bijkomen op de afdeling enzo
en mijn rug voelt nu alsof iemand het met een broodmes opengesneden heeft en er een cactus in heeft gezet
Oei pijnlijk!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
heb een zenuwblokkade gehad vanmorgen, en het deed teringveel pijn, ik werd er ook echt niet goed van, moest bijkomen op de afdeling enzo
en mijn rug voelt nu alsof iemand het met een broodmes opengesneden heeft en er een cactus in heeft gezet
Hopelijk gaat het snel beterquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
Oeh die is erg tof.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw my god, een nieuwe topper gevonden!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |