hmm, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, die Essie heb ik ook maar ik had hem na 8 laagjes nog niet dekkend.... Hoe krijg jij dat wel voor elkaar???
Ik durf welquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
NOTD, LA colors 'Plum wine', uit de swapdoos![]()
waarom durft er niemand hoi tegen mij te zeggen op msn![]()
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, mooi!!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleur!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Super bedankt!! Heb 'm hier niet gezien bij de Xenos vandeweek, maar heb er ook niet naar gezocht, haha.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Helemaal niet erg dat je het vraagt hoor![]()
Ik heb hem bij de Xenos vandaan, daar was ie in de aanbieding (tot 27 maart) voor 39.95.
De afmetingen zijn: 52x29x68 (ik heb 2 kasjes naast elkaar staan).
Nice!! Ah, en prima!! Ik blijf nog wel rondkijken, want e zijn er hier volgens mij nog meer die m wel willen hebben...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:36 schreef Linnie20v het volgende:
Nog even een weekend foto:
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik had Gosh Rainbow zelf gevonden in the UK, dus die hoef je niet per se meer te zoeken
*schop* Ga eens wat nuttigs doen!!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont dat ik mezelf weer eens nuttig ga maken?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont dat ik mezelf weer eens nuttig ga maken?
Ik weet iemand die er heel blij mee zou zijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Diconnected het volgende:
Ik geloof dat Something Sweet van chG niet aan mij besteed isGa der wat over heen sponzen ofzo, hij past gewoon niet bij m'n huidskleur vind ik. Zal zo wel ff foto's maken.
Ik heb in 1 laadje 30 China Glaze lakjes netjes naast elkaar staanquote:Op maandag 15 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Super bedankt!! Heb 'm hier niet gezien bij de Xenos vandeweek, maar heb er ook niet naar gezocht, haha.
En er passen dus 30 flesjes in elk laadje? Naast elkaar? Of min of meer gestapeld??
Dank dank!!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
De komende 2 uur ben ik aan het werk!
*Schopt zichzelf*![]()
Mooi Linny!
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Dit is mijn nieuwe nagellak-(en-alles-wat-er-verders-mee-te-maken-heeft) opslagplek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kastjes staan dicht bij me bed waardoor ik ze er niet helemaal op kreeg, maar het zijn per kastje 6 mandjes. In 1 mandje passen 30 CG lakjes!
Mijn nieuwe meisjes!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie kastjes. En wat een schattig oorbellenrek. Ik heb daar ook ooit eens naar gekeken, maar ik kreeg daar mijn oorbellen niet op, omdat ik er teveel heb. Ik heb dus nu zoiets:http://www.gerokralen.nl/images/CIMG2509.JPG
Ik draag nu YDKJ, zo even een foto maken!Aids.
Wauw leuk ding! Maar zoveel oorbellen heb ik niet hahaha, diegene die er niet oppassen heb ik aan een plankenhouder hangenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:53 schreef Mss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooie kastjes. En wat een schattig oorbellenrek. Ik heb daar ook ooit eens naar gekeken, maar ik kreeg daar mijn oorbellen niet op, omdat ik er teveel heb. Ik heb dus nu zoiets:http://www.gerokralen.nl/images/CIMG2509.JPG
Ik draag nu YDKJ, zo even een foto maken!
Ik heb rond de 80 paar, dus dan moet je wel. Ik heb ook nog eens rond de 30-40 grote kettingen, dus die hangen met haakjes aan de kastdeurenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw leuk ding! Maar zoveel oorbellen heb ik niet hahaha, diegene die er niet oppassen heb ik aan een plankenhouder hangendie steekt een beetje uit, maar zo is ie dus nog eens nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |