ik draag altijd alleen maar zwart of bruin, dus neequote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef MissJ het volgende:
blegghhh heb geen zin meer om te werken, wil naar huis en uitzoeken welke lak ik vanavond op ga doen![]()
trouwens, hebben jullie dat ook.. Dat je vaak je kleding bij je lak uitzoekt ipv dat je de lak uitzoekt bij je kleding?
Als je veel kleurtjes in je kast hebt hangen kan dat ook primaquote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef MissJ het volgende:
Ik draag ook wel veel zwart en grijs, maar ook veel kleur (gecombineer dan met iets zwarts of grijs)![]()
Dusss bijv dat ik dan vanavond ineens denk heee ik doe een groen lakje op en dan morgenochtend zoek ik dan een bijpassend shirtje bij
ohw, 4 maarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
zolder is opgeruimd, slechts 4 nagels gesneuveldalles is weer gevijld en nu zit er snel een nieuw lakje in te trekken zodat niemand de schade ziet
Dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag altijd alleen maar zwart of bruin, dus nee
nee, da's gewoon een stoute verkoper... Zat er een holosticker op de verpakking?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:59 schreef deerntie het volgende:
Wat vervelend dat je nagels zijn gescheurd zoeperzakze!
Even een vraagje, Konad kent geen imageplates met een B nummer of wel? In het verleden misschien?
Ik heb via ebay namelijk wat imageplates gekocht, merkoos(dacht ik), 5 stuks voor 6.50 dollar maar ze zaten wel in een konad verpakking
Nee volgesmij niet. Ach maakt mij ook niet uit, was er toch al vanuit gegaan dat het nepperts warenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's gewoon een stoute verkoper... Zat er een holosticker op de verpakking?
Alleen als ik een feestje heb ofzo,voor m'n werk draag ik zwart en prive eigenlijk ook heel veel dus dat kan met alles wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:18 schreef MissJ het volgende:
blegghhh heb geen zin meer om te werken, wil naar huis en uitzoeken welke lak ik vanavond op ga doen![]()
trouwens, hebben jullie dat ook.. Dat je vaak je kleding bij je lak uitzoekt ipv dat je de lak uitzoekt bij je kleding?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef samsuus het volgende:Vanavond nieuwe set laten zetten!
![]()
Heb een lijstje Models Own en konad aan mn man doorgegeven voor mn verjaardag, ben zo benieuwd wat ik echt ga krijgen!
Ik weet niet wat jullie zoeken van Models Own, maar ik heb Red 'n Black en Red Red Wine te ruil/koop iig in het ruiltopic.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij Models Own en dan een order wilt delen met mij?
Oei, niet te ver gescheurd hopelijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
zolder is opgeruimd, slechts 4 nagels gesneuveldalles is weer gevijld en nu zit er snel een nieuw lakje in te trekken zodat niemand de schade ziet
Ik heb mijn lijstje terug weten te brengen naar 20 kleurtjes, die 2 die jij noemt zitten daar niet bijquote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat jullie zoeken van Models Own, maar ik heb Red 'n Black en Red Red Wine te ruil/koop iig in het ruiltopic.
20 is wel een hoopquote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje terug weten te brengen naar 20 kleurtjes, die 2 die jij noemt zitten daar niet bij
Ik wil wel enkele lakjes daarvan maar ik kan pas volgende week bestellen, maar als je nog tot dan kan wachten wil ik wel met je meebestellenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij Models Own en dan een order wilt delen met mij?
Heb je het kastje nog kunnen vinden?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf!! Ik ga gauw ruimte maken voor dat kastje en op zoek bij de Xenos.
Ach, ik had er eerst 36!quote:
Haha, nee, heb gewerkt vandaag, maar omdat ik ziek ben, eerder naar huis en nu dus lekker thuis op de bank. Als ik me morgen beter voel, ga ik op pad. Probleem is dat ik er niet echt ruimte voor heb eigenlijk...dus moet ik morgen eerst nog even kijken hoe ik dat ga doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heb je het kastje nog kunnen vinden?
staat in de OPquote:Op maandag 15 maart 2010 17:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik wil wel enkele lakjes daarvan maar ik kan pas volgende week bestellen, maar als je nog tot dan kan wachten wil ik wel met je meebestellen![]()
Via welke site bestellen jullie die Models Own lakjes?
Had ik nou maar nooit op die link geklikt... ben nu al weer op zoek naar swatches...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat in de OP
www.modelsownit.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |