als je hem nog zoekt...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef miss--moana het volgende:
[..]
uhu....wil dit lakje heeel graag, of nouja zo een soort lakje kan ook.
Ben op zoek naar iets glitterigs met een donkere ondergrond,
zoiets http://farm4.static.flickr.com/3536/3821986079_78cae3fa74.jpg
Zag hem op konadnail.nl staan maar daar was de bestel optie weg, dus heb al gemaild maar kijk alvast verder voor als ze hem niet meer hebben.
En daarbij kan ik ook gewoon niet slapen
gaaf nunequote:
Ja die had ik ook gevonden maar het bestel knopje is wegquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je hem nog zoekt...
http://www.konadnail.nl/a(...)ope-lets-do-it-in-3d
Nagellaktwitterquote:Op zondag 14 maart 2010 13:03 schreef bernies het volgende:
heel erg hard....ligt bij jullie de nagellaktwitter er ook uit ivm technische problemen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
obli-mani
het zou een jedimaster kunnen zijn
Geloof ik ook niet, zou me niets verbazen als ze meer dan de helf nog nooit opgehad heeft, en een stuk of 10 favo's heeft die ze regelmatig opdoet, de rest is voor de heb...quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm zit te twijfelen... Of Dorothy Who of Revvvolution lakken vanmiddag. Of toch heul wat anders.
Ik vraag me ook serieus af hoe iemand moet kiezen uit 6 Helmers vol met lakken
Nee? Ik miste je alquote:Op zondag 14 maart 2010 13:03 schreef bernies het volgende:
heel erg hard....ligt bij jullie de nagellaktwitter er ook uit ivm technische problemen?
Vandaar dus! Ik kom er niet meer op, maf op mijn Phone nog wel, ga ff lezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee? Ik miste je al
@ Guess, sterkteHet is Plundra bij IKEA en zondag is sowieso al ontzettend druk
Volgens mij is Orly Bonder wel een goede. Basecoats staan onder Treatmentsquote:Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
verkoopt TD ook een goede sticky basecoat en zoja waar vind ik die?
HBO sociaal juridische dienstverlening met de plannen om hierna rechten te gaan studeren.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef bernies het volgende:
@ Mimu, wat voor een opleiding doen je? Als je het wilt vertellen tenminste.
En waarom is de Poolsite collectie zo leuk, vind ze zo fel (of is dat juist wat leuk is?)
Of van CNDquote:Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
verkoopt TD ook een goede sticky basecoat en zoja waar vind ik die?
Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HBO sociaal juridische dienstverlening met de plannen om hierna rechten te gaan studeren.
Mooi Nune!
Voltijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?
Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)quote:Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voltijd.Naast de studie werken zou voor mij lichamelijk niet te doen zijn.
goed bezig welquote:Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voltijd.Naast de studie werken zou voor mij lichamelijk niet te doen zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Ieehh ! Ik hoop dat het niks is en zo over isquote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
oeh! Hopelijk is het niet heel erg!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oeii, auw.. Good luck!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oeef auwquote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Huh?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
Hai! (en hoi Carina)
Ik lees al mee vanaf deel 1 (toen de topics nog superlangzaam volgingen!), maar ik durfde nooit te posten uit angst dat ik geen geld over zou houden
... en nu heb ik dus alsnog besloten dat ik per se een bestelling wil doen bij TD (liefde voor CG - Tree Hugger), maar ik had een vraagje... Als je zo'n small flat rate box bestelt, heb je dan ook veel kans dat het er bij de douane wordt uitgepikt?!
[..]
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!(niet heel erg bedankt namens mijn geld
![]()
)
Yep ik know maar we MOETEN nu echt voor de babykamer weg,we hebben zelf ook een winkel dus weinig tijd om te winkelen (nou ja mijn man dan,ik maak er wel tijd voorquote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
@ Guess, sterkteHet is Plundra bij IKEA en zondag is sowieso al ontzettend druk
Orly Gumdropquote:Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef Esje-lief het volgende:
nagellak gek meld zich...
ben op zoek naar een mint groen.. die laatste foto in de OP is mooi!!
welke is dat??
Ouch! sterkte straks bij de ehbo.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi kleurtjequote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef josja het volgende:
Hmm nog nooit foto's gepost hier, waarschijnlijk omdat mijn nagels behoorlijk in het niet vallen bij jullie creaties . Ik kom nog niet verder dan 1 kleur![]()
Vandaag Fashionista van H&M. En echt handig met resizen ben ik ook niet zie ik, beetje erg klein![]()
[ afbeelding ]
Tring tring ja hallo, ik ga over een uurtje mijn duim er afzagen, schikt het over 5 kwartier? Mooi dan ben ik er om hem er weer aan te zetten....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp![]()
Tnx voor het medeleven![]()
Ha, das lekker handig ja..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp![]()
gelukkig is het meegevallen, maar een AFSPRAAK voor SPOEDEISENDE HULPquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ben echt jaloers op hoe je dat zo mooi strak erop krijgt, echt heel erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
lovelyquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.! Fijn dat het meeviel.
![]()
[ afbeelding ]
mieren!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: beterschap voor vriend, klinkt nogal pijnlijk..een hap uit je duim
kleintje: gave kleur!! lekker hysterisch
puckz:moooiiii
Ik heb hier mn nagels een keer of 20 opnieuw gedaan, werd helemaal gek! Het lukte maar niet, steeds harkte ik weer met mn nog natte nagels ergens overheen, kleur toch niet helemaal waar ik zin in had, weeeeer beschadigd, etc. Uiteindelijk zijn vriend en 2 katten naar boven gevlucht vanwege de nagellaklucht en zit ik hier nog steeds met naakte nagels zwaar geirriteerd te zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Krijg er kriebeljeuk van iiieiehehehquote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zo die is felquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mijn camera raakt overstuur van neon
Hehe, tof!quote:
Gaaf kleurtje!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Medium flat rate box is 57 dollar, niet euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij
Vrolijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef josja het volgende:
Fashionista er weer af, beetje beschadigt. Nu Sexsea van Color Club.
[ afbeelding ]
Goeie camera staat op mijn verlanglijstje
ja, da's moeilijk hoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Medium flat rate box is 57 dollar, niet euro.*Aangepast heeft*
Gelukkig heb ik ervaring met die doosquote:
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseldquote:Op zondag 14 maart 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ervaring met die doos
Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie topquote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld
heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi repquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie top
Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
Editten is vrij
hee ja! Da's een goeiequote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzo
2 laagjes, topcoat, nieuw laagjequote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zo die is felDroogt ie ook glanzend op of ben je 'm te lijf gegaan met top coat?
ik ga dat sandwichen ook eens proberen. Vind mijn huidige creatie wel grappig, maar ik krijg er ook epileptische aanvallen van, dus ff iets rustigersquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanaaf komt mijnweer thuis
heb nu bijna 2 dagen Opi Ink suede op en het zit er nog goed op
. Orly bonder dan lak dan Nubar en 2 laagjes lak
hij is een 14.gifquote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
2 laagjes, topcoat, nieuw laagjehij droogt niet heel erg mat opzich, maar zeker ook niet glanzend
![]()
SQ jeheeft wel een hippe duim zo
Ook een beetje zitten editten, ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld
Wat doe je aan en wat is de stijl van het bedrijf waar je solli hebt?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =![]()
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?
kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitterenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =![]()
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?
"Over het algemeen is het en kwestie van proberen en uitz.."quote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi rep
Kan je geen licht roze doen ofzo? Ik zit zelf ook in de horeca en heb regelmatig gezeik over m'n nagellak, alleen over lichte kleurtjes hoor je ze nooit..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitteren
Zoals ik het tot nu toe heb kunnen inschatten ben ik inderdaad ruim de oudste maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
Stoerquote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Ik ga geloof ik ook maar een keer Orly's bestellenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe lakjes! Grappig trouwens, onbewust drie lakjes van drie merken.
China Glaze:
[ afbeelding ]
Branding Iron, Grape Pop en Rodeo Fanatic
Orly:
[ afbeelding ]
Snowcone, Iron Butterfly en Fantasea
OPI:
[ afbeelding ]
Black Onyx, Play 'Til Midnight en DS Mystery
*Gaat nagelwieltjes bekledderen*
of zo'n gave nail art ala puckzz stijl. Of een relaxte kleur en dan zwarte of zilveren full nail konad eroverheen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterflyquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!
Ziet er puik uit mevroi.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
Editten is vrij
gotsamme wat een mooie plaat!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wie o wie heeft eventueel interesse in een mooie foto 60-40 cm in de kleuren zwart en rood? Ik heb 'm net op een houten plaat geplakt om 'm boven de bank te hangen, maar ik vind het niet mooi staanHij is te klein voor boven de bank en ik heb er geen andere plek voor. Foto is door mijzelf gemaakt, ik zou hem evt. wel willen ruilen ofzoiets voor een (paar?) leuke lakjes?
[ afbeelding ]
gewoon helemaal geen verschil?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de Herome nailwhitening powder geprobeerd en het werkte niet.
Ik heb 15 minuten met mn handen in een bakje lauwwarm water gezeten (gebruiksaanwijzing zegt 5-10min) en mn nagels zijn nog steeds zo verkleurd als er voor. Ik had pre-pics genomen om te laten zien hier, maar die ga ik nu dus niet posten.
Goed plan van de Iron! Toch anders dan standaard (rose of een french), en strak gelakt ook erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterfly
Volgens mij bedoel je "The Kronicles of a Konad-er"quote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.![]()
Hoe heet die ene blogster ook alweer? Doet ook aan gewichtheffen en auto's sleutelen.
Thnx! Vind het wel jammer hoor, zag het al helemaal voor me zo boven de bank, maar dan had ik 'm véél groter af moeten laten drukkenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gotsamme wat een mooie plaat!
Past niet in mijn huis, helaas, maar wil wel ff props geven
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Decode het volgende:
@ Peri, en als je het meerdere keren gebruikt?
Echt serieus niks gewoonquote:
mijn moeder weekt soms vlekken uit de witte was met een kukident bruistablet, dat ga ik eens proberen binnenkortquote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Echt serieus niks gewoon.
Wat is het voor een spul, staat dat er toevallig op? En dan bedoel ik wat het werkelijk is, Soda ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Echt serieus niks gewoon.
Geen goed gelukte 2e foto om er naast te hangen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Vind het wel jammer hoor, zag het al helemaal voor me zo boven de bank, maar dan had ik 'm véél groter af moeten laten drukkenen nu zit ik ermee en vind het best zonde om 'm in een hoekje te gooien terwijl er misschien wel iemand een mooi plekje voor heeft.
Heb al vaker gelezen dat dat werkt!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder weekt soms vlekken uit de witte was met een kukident bruistablet, dat ga ik eens proberen binnenkort
dit is hetquote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is het voor een spul, staat dat er toevallig op? En dan bedoel ik wat het werkelijk is, Soda ofzo?
Dank je, het is dus ook nog soda, met wat bleekmakers (toch?) dat gaat ook niet werken met verkleurde nagels door nagellak denk ik, uitgroeien is wat we doen..of gewoon stug doorlakken....quote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
dit is het
Ingredients: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Sodium Perborate, CI 77891, Monosodium Citrate , PEG-150, Maltodextrin, Limonene, Silica, C10-18, Triglycerides, Camelia Sinensis, Citrus Limonum, Melaleuca, Alternificolia, Parfum, Linalool, Benzyl Alcohol.
Precies, en de Soda zit ook in de kunstgebit reinigers, denk dan ook dat dat beter helpt!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Citroen, Limoen, Alcohol, Soda.... je zou het bijna zelf gaan mengen.
Er staat in de omschrijving 'pigment uit gekleurde nagellakken', dus dat zou ook moeten werken op die verdomde Hema ridgefiller die mijn nagels oranjig heeft doen uitslaan, vind ikquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Dank je, het is dus ook nog soda, met wat bleekmakers (toch?) dat gaat ook niet werken met verkleurde nagels door nagellak denk ik, uitgroeien is wat we doen..of gewoon stug doorlakken....
Vind ik ook! Voor en na foto's sturen! Zeggen dat je op een groot forum je menig over het product hebt gedeeld en wie weet krijg je een leuk...sorry dat het niet werkte kado...om het goed te maken!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er staat in de omschrijving 'pigment uit gekleurde nagellakken', dus dat zou ook moeten werken op die verdomde Hema ridgefiller die mijn nagels oranjig heeft doen uitslaan, vind ik.
Het is er bij mij bijna uitgegroeid, het is nu mn nagelrand. Kan ze nu ook kortwieken dan is alles weg maar dat wil ik niet.
Mooooiquote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Diamond cosmetics - Amethyst & Diamonds
[ afbeelding ]
Lichtpaarse lak met hele subtiele kleine hologlitters, lief!
Silk wraps eroverheenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:08 schreef snkr-xxx het volgende:
k heb trouwens echt alles al geprobeerd tegen verkleuringen: Soda, Steradent, Kukident, Whitening tandpasta, bleek, waterstofperoxide,
![]()
Niks werkt!
Ja buffen
Ik vind 'm erg mooi, maar zou zo gauw niet weten waar ik 'm op moet hangen? *brainstormt*quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wie o wie heeft eventueel interesse in een mooie foto 60-40 cm in de kleuren zwart en rood? Ik heb 'm net op een houten plaat geplakt om 'm boven de bank te hangen, maar ik vind het niet mooi staanHij is te klein voor boven de bank en ik heb er geen andere plek voor. Foto is door mijzelf gemaakt, ik zou hem evt. wel willen ruilen ofzoiets voor een (paar?) leuke lakjes?
[ afbeelding ]
het zijn 10 lakjes dus dat past sowieso niet, en anders houd ik me aanbevolenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef Esje-lief het volgende:
2 40733 ORLY-Gumdrop $3.19 $6.38
1 40729 ORLY-Lollipop $3.19 $3.19
1 40723 ORLY-Wandering Vine $3.19 $3.19
1 80936 CG-Four Leaf Clover $2.60 $2.60
1 40713 ORLY-Mirror Mirror $3.19 $3.19
1 72036 CG-Seduce Me #556 $2.60 $2.60
1 5-H48 OPI-Lucky Lucky Lavender $4.99 $4.99
1 83-149 SATION-Silver Mountain $1.39 $1.39
1 40253 ORLY-Glam Rock $3.19
Heeeeel slim dus twee keer de gumdrop aangeklikt.. Snel een mailtje er achter aan hopen dat hij er nog afkan...![]()
Mijn eerste bestelling!! Spannend!!
same here, past niet bij me stijl, wel mooi thoughquote:Op zondag 14 maart 2010 17:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi, maar zou zo gauw niet weten waar ik 'm op moet hangen? *brainstormt*
Bij mij op zich wel, maar ik slaap op zolder en heb daar twee schuine muren dus dat gaat 'm niet worden jammer genoeg..quote:Op zondag 14 maart 2010 17:17 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
same here, past niet bij me stijl, wel mooi though
jaaa ik heb dus de gumdrop 2 keer aangeklikt.. anders zijn het er toch wel 9...quote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het zijn 10 lakjes dus dat past sowieso niet, en anders houd ik me aanbevolen
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..quote:Op zondag 14 maart 2010 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Annir! Prachtig van die subtiele konads. Hoe reageerden je collega's laatst trouwens op je knal-konad-nagels? Heb wel meegekregen dat het de eerste keer was dat je zoiets deed naar je werk maar de rest heb ik gemist.
Mooie kleuren!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Failed![]()
![]()
![]()
OPI Chopsticking to my story
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new Black
[ afbeelding ]
OPI Lucky Lucky lavender
[ afbeelding ]
OPI Conquistadorable Color
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
China Glaze Flyin' High (hoop dat hij meer groen kleur en niet als OPI No Room For The Blues)
[ afbeelding ]
China Glaze It's Poppin'
[ afbeelding ]
en ORLY Bonder....
(en ja, ik wilde er graag cremes bijop 1 na dan...)
Veel plezierquote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie kleuren!
Ik heb er bijna een hobby van gemaakt om in de reflecties te gaan kijken. Bij de 2 laatste zie ik wolken en een kerk (?) Bij OPI Conquistadorable Color lijkt het wel of er een enge vent in de deuropening staat (ringvinger)
Noh.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..
gewoon met nagellak remover.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef RenRen- het volgende:
Hoe moet je een stempelschijf weer schoonmaken?
Weet ik veel, heb net één stempeltje gezet.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon met nagellak remover.
dat doe je tussendoor toch ook wel?
ik doe dat na iedere stempel
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb net één stempeltje gezet.Ik dacht alleen.
OH TOF.
Ennnn ... Nu kan ik hem niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:09 schreef Mirjam het volgende:
gewoon watje met nagellakremover eroverheen tot schoon, en weer doorgaan
Dat ligt aan je stempellak denk ik.. Welke gebruik je?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Done
Stempelsetje van Essence, trouwens, die stempelt heel licht. Vind ik.
Maar hij stempelt wel.
ligt aan je lak ook, welke lak heb je gebruikt om te stempelen?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Done
Stempelsetje van Essence, trouwens, die stempelt heel licht. Vind ik.
Maar hij stempelt wel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ligt aan je stempellak denk ik.. Welke gebruik je?
Volgens de link in de OP was Agent Lavender geschikt om mee te stempelen (Donkere ondergrond wel, hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ligt aan je lak ook, welke lak heb je gebruikt om te stempelen?
oh, daar ben ik niet mee bekendquote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Volgens de link in de OP was Agent Lavender geschikt om mee te stempelen (Donkere ondergrond wel, hoor)
cool, when?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er komt weer een nieuwe collectie China Glaze aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owquote:Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In Juli pashttp://www.body-soulbeaut(...)ixencoming-july.html
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig dan pas zegquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, die zouden nog best wel eens heel tof kunnen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice failquote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Failed![]()
![]()
![]()
OPI Chopsticking to my story
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new Black
[ afbeelding ]
OPI Lucky Lucky lavender
[ afbeelding ]
OPI Conquistadorable Color
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
China Glaze Flyin' High (hoop dat hij meer groen kleur en niet als OPI No Room For The Blues)
[ afbeelding ]
China Glaze It's Poppin'
[ afbeelding ]
en ORLY Bonder....
(en ja, ik wilde er graag cremes bijop 1 na dan...)
Flauwquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..
Mooi strak gedaan!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Wauw, da's zeker neon,tof!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whehehhe, hoe tof!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Oeh!! Die is mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Diamond cosmetics - Amethyst & Diamonds
[ afbeelding ]
Lichtpaarse lak met hele subtiele kleine hologlitters, lief!
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar die bovenste vind ik echt heel mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én lieve schoentjes, naast de Koh!!quote:
Liev he! Ik moet ze alleen even uitlopen want ik heb gekke voeten.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Sorry voor de mega-quote-post... moest weer even bijlezen...
[..]
én lieve schoentjes, naast de Koh!!
Ik wil ze allemaal al vanwege de naamquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG ik wil bijna allesquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben Lianne en ooit kende je me, jaquote:
Van die kleuren wil ik toch eerst wel eens gaan zien wat ze doen,quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog eens een goed idee!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Sjeen het volgende:
Hmmm, ik heb mezelf beloofd dat ik voor mijn verjaardag nog een TDbestelling mag doen
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I LOLed.quote:
Goedzoquote:Op zondag 14 maart 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Enchanted forest heb ik toch maar besteld nu
Ik heb mijn Paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan gaat het gewoon snel..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef princess-a het volgende:
Dag dames!
Ik heb even een stomme vraag
Mijn eerste betaling met Paypal werd een e-check, deze betaling duurde fijn een week waardoor de lakjes die ik bij TD besteld had inmiddels uitverkocht waren, niet alles, maar toch
Nu wil ik een bestelling plaatsen op Ebay voor MAAHMaakt Paypal er nu weer een e-check van?
Omdat het bij jullie altijd wel heel snel gaat, boeken jullie dan eerst geld over naar Paypal of laten jullie dat ook van je bankrekening schrijven..?
Jaahh die heb ik net opgehaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Ik zit ff op TD kijken en kom opeens deze tegen..
[ afbeelding ]
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
Mooi!!
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb mijn Paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan gaat het gewoon snel..
Ik heb ook Koh.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
Voelt goed he Miss-Moana, ik had dat met de Koh
Mooie combi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat na een halve week niet normaal slapen en de hele dag gewerkt te hebben..![]()
JDKJ suede, topcoat, zwarte konad, en CG matte magic
Niet geweldig gestempeld en het is uitgeveegd, maar het kan ermee door, doe er morgen toch weer iets anders op
Mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat na een halve week niet normaal slapen en de hele dag gewerkt te hebben..![]()
JDKJ suede, topcoat, zwarte konad, en CG matte magic
Niet geweldig gestempeld en het is uitgeveegd, maar het kan ermee door, doe er morgen toch weer iets anders op
Waar heb je 'm gekocht?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb gefaald! Zou niets meer bestellen en nu heb ik dan toch weer MAAH besteld op Ebay
Troost, inclusief shipping kost ie 7 euro
Ah okee, thanks.. Ik heb een backup bottle nodigquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Deze denk ik: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120541862428&Category=75055&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2
Die had ik namelijk ookGaat hard trouwens, toen ik bestelde gisteren waren er nog 8!
Ik had de glamour ruim een week geleden via eBay gevonden en toen ook hier gepost. Een aantal hebben 'm toen tegelijk met mij besteld en die hebben ze al binnen...quote:Op zondag 14 maart 2010 07:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Heb je glamour via ebay gekocht? Zo ja, kijk eens naar de verkoper. Ik heb twee weken geleden bij iemand glamour proberen te kopen en ben dus mooi opgelicht
Heb je een pm gestuurd met de linkquote:
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar achquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaanHeb het aan PayPal gevraagd maar die zeggen dat ik een Creditcard moet koppelen aan mijn account en dat het dan snel gaat, toch hoor ik op dit forum altijd dat het ook bij mensen die em gewoon gekoppeld hebben aan de bankrekening snel gaat. Hopen dat het bij mij een e-check werd misschien omdat ik voor het eerst pas PayPal gebruikte
Ik heb vanmiddag ook besteldquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb gefaald! Zou niets meer bestellen en nu heb ik dan toch weer MAAH besteld op Ebay
Troost, inclusief shipping kost ie 7 euro
Mijn betaling is ontvangen.. Verder snap ik dat allemaal nietquote:
Ik heb nooit e-check gehad?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar ach
echt heh! het jammere aan een e-check is dat je geduld zo op de proef gesteld wordt want de betaling wordt meteen van je rekening afgeschreven, alleen alles wat daarna gebeurd gaat dan zo langzaamquote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar ach
Jeejquote:
quote:
hahah dat heb ik dus ook! ik wacht wel en hoop dat ie vanzelf binnenkomtquote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn betaling is ontvangen.. Verder snap ik dat allemaal niet
De verpakking is open, maar maakt niet uitquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar welke kleur dan? Of lees ik daar overheen (zag alleen een verpakking, dacht ik)
Oh nee, dit kan toch niet waar zijn!! Weer nieuwe glitters en ik ben al zo dol op glitters. Dit gaat mijn bankrekening echt niet op prijs stellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt iddquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
sparkling nails zijn afzetters4,50 voor CC, overal is CC 2,50 althans, bij beautyzone
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
sparkling nails zijn afzetters4,50 voor CC, overal is CC 2,50 althans, bij beautyzone
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt idd
Had beetje reclame gemaakt op marktplaats wil iemand de opi's hebben voor ¤ 5![]()
Is ook zo je moet gewoon goed uitkijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjes
Jaah echt wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
Voelt goed he Miss-Moana, ik had dat met de Koh
ikke niet eens de originele prijs wetenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjes
Beautyzone??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ikke niet eens de originele prijs wetenTD en Beautyzone is beide 2.49
Dat gaat dus echt té makkelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah echt wel!
Weet nu al dat ik er 1 voor back-up wil hebben![]()
Maar als lakjes eruit gaan hoelang duurt het meestal dan voordat je ze echt niet meer kan krijgen?
Heb MaaH gewoon in de winkel gekocht en ik heb verders nog nooit wat via ebay besteld maar als je hem daar voor 7 euro kan krijgen ga ik deze week even uitvogelen hoe het werkt.
Ja mooi he, wil deze 3 al heel lang, dus ben extra blij nuquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef kieskleurig het volgende:
@MissJ mooie kleuren, stond er bij de advertentie op ebay niet hoe of wat wat betreft de shippingkosten? Weet je wel wat de shippingkosten zijn? Niet dat ze straks ineens een gigantisch bedrag vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand toevallig een link van de goedkoopste nagelwielen op ebay?http://cgi.ebay.com/Clear(...)4a549#ht_4320wt_1165SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijvoorbeeld.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand toevallig een link van de goedkoopste nagelwielen op ebay?Heb je nu niet genoeg nagellak rommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu niet genoeg nagellak rommel?
Dus dan heb je er 5 voor 1 dollar, aangezien op het plaatje 5stuks staat...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Clear(...)4a549#ht_4320wt_1165
bijvoorbeeld.
oeh gevaarlijk terrein!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had het van te voren kunnen wetenquote:
ja daar ben ik dus achter gekomenquote:
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij naast me zitquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggen
Niet? als het niet meteen goed zit wel 5 per dag! En als het dan weer saai wordt kan er zo weer wat nieuws op.. 1 keer per dag is niksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had het van te voren kunnen weten!
[..]
ja daar ben ik dus achter gekomen!
Niet dat ik het niet mooi vind, maar schijnbaar gaan jullie nogal erg hard hier met de topics!
En je kunt toch niet elke dag nieuwe op doen?
Ach, het is niet dat ik het lelijk vind ofzo, maar meer dat je toch niet elke week nieuwe kan kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggen
Aha, en ik dacht dat het raar was om 3x nieuwe op te doen, maar dat is normaal danquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet? als het niet meteen goed zit wel 5 per dag! En als het dan weer saai wordt kan er zo weer wat nieuws op.. 1 keer per dag is niks
Voor straf zijn nagels gebruiken voor swatchesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij naast me zit
Ik op de laptop, hij op zn iPhone
Dankjequote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk kleurtjeWat heb je gemengd?
En bedankt voor het ideequote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Voor straf zijn nagels gebruiken voor swatches![]()
Heb je nog untrieds?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
Levertijd is verschillend meestal een week ofzo en je kan met een cc betalen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef karoltje het volgende:
OMG wat is OPI goedkoop op TD! Dat ik daar nu pas achter kom! Hoe lang duurt het meestal voordat je dat binnen krijgt?
En kan je daar gewoon met creditcard betalen?
Een weekje ongeveerquote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef karoltje het volgende:
OMG wat is OPI goedkoop op TD! Dat ik daar nu pas achter kom! Hoe lang duurt het meestal voordat je dat binnen krijgt?
En kan je daar gewoon met creditcard betalen?
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
Ghehequote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
Gaaf heb alleen de ruimte niet helaasquote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
god straft meteen
![]()
deze zijn pas handig:
[ afbeelding ]
en deze nog beter:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=color+chart+nail&_sacat=0&_odkw=color+chart&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Tammymara het volgende:
Paar topics gemist zie ik.
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.gecondoleerd en sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.He bah... gecondoleerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
Ah bedankt! Nu ga ik ipv twee kleuren a 13.95 er 9 bestellen haha.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een weekje ongeveerHangt er een beetje vanaf maar dat is denk ik het gemiddelde. Je kunt met oa CC en Paypal betalen
Ik heb hem ook maar besteld, wilde die kleur namelijk erg graag hebben!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Deze denk ik: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120541862428&Category=75055&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2
Die had ik namelijk ookGaat hard trouwens, toen ik bestelde gisteren waren er nog 8!
Een sticky basecoat en sandwitchen dus lak en dan topcoat en dan nog een laagje suedequote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar besteld, wilde die kleur namelijk erg graag hebben!
Hoe kun je er trouwens voor zorgen dat je Suede lakken het beste blijven zitten? Je kunt er namelijk geen topcoat bij gebruiken. Alleen een basecoat dan?
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ik neem aan dat het met een gewone basecoat ook werkt? Ik heb namelijk geen sticky.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een sticky basecoat en sandwitchen dus lak en dan topcoat en dan nog een laagje suede
Denk het wel alleen sticky houdt het nog langer vast denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het met een gewone basecoat ook werkt? Ik heb namelijk geen sticky.
En dankjewel!
Oh, internet was bagger hier, dus ik heb niet heel goed opgelet, zat heel erg te balenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De verpakking is open, maar maakt niet uitEhm, hij is donkerpaars met oranje. Flakes denk ik, geen glitters
je moet er ook wit onder doen, had ik toch gezegdquote:
ohw, like, ik heb dat niet onthoudenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet er ook wit onder doen, had ik toch gezegd
Twee keer wit, twee keer celtic, topcoatje en zonnebril
Ja dat schiet idd niet opquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb er nu 6 laagjes opgesmeerd![]()
[ afbeelding ]
Tofff!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Wat verdrietig, heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Essie Funky Limelight is eens stuk dekkenderquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |