quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen

hopen dat t allemaal een beetje meevalt.. je zal wel heel erg geschrokken zijn
  hopen dat t allemaal een beetje meevalt.. je zal wel heel erg geschrokken zijn   

Tring tring ja hallo, ik ga over een uurtje mijn duim er afzagen, schikt het over 5 kwartier? Mooi dan ben ik er om hem er weer aan te zetten....quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp
Tnx voor het medeleven

Ha, das lekker handig ja..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
nou, de duim zit er nog aan en het kon dicht met een hechtpleister. Wel bleek dat je tegenwoordig een afspraak moet maken voor de spoedeisende hulp
Tnx voor het medeleven
 Maar fijn dat het goed is afgelopen!
 Maar fijn dat het goed is afgelopen!

gelukkig is het meegevallen, maar een AFSPRAAK voor SPOEDEISENDE HULPquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor het medeleven

Ben echt jaloers op hoe je dat zo mooi strak erop krijgt, echt heel erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]

serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor het medeleven
 gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen
 gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen   

Mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]

Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor het medeleven
 ! Fijn dat het meeviel.
! Fijn dat het meeviel.   

lovelyquote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
 !
!

Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op zondag 14 maart 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor het medeleven

): Uiteraard. Ik ben immers trve, kvlt, grimm en frostbitten.
): Uiteraard. Ik ben immers trve, kvlt, grimm en frostbitten.  

quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.! Fijn dat het meeviel.

[ afbeelding ]

mieren!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]

[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?

moooiiii
  moooiiii 

quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: beterschap voor vriend, klinkt nogal pijnlijk..een hap uit je duim
kleintje: gave kleur!! lekker hysterisch
puckz:moooiiii
Ik heb hier mn nagels een keer of 20 opnieuw gedaan, werd helemaal gek! Het lukte maar niet, steeds harkte ik weer met mn nog natte nagels ergens overheen, kleur toch niet helemaal waar ik zin in had, weeeeer beschadigd, etc. Uiteindelijk zijn vriend en 2 katten naar boven gevlucht vanwege de nagellaklucht en zit ik hier nog steeds met naakte nagels zwaar geirriteerd te zijn.
 Soms heb je van die dagen, heel herkenbaar!!
 Soms heb je van die dagen, heel herkenbaar!!   

quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
 Die Koh is zoooo mooooi
  Die Koh is zoooo mooooi

Krijg er kriebeljeuk van iiieiehehehquote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!
[..]

[ afbeelding ]

Zo die is felquote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen

[ afbeelding ]
mijn camera raakt overstuur van neon
 Droogt ie ook glanzend op of ben je 'm te lijf gegaan met top coat?
  Droogt ie ook glanzend op of ben je 'm te lijf gegaan met top coat?

.
.  

Hehe, tof!quote:
Gaaf kleurtje!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen

[ afbeelding ]
mijn camera raakt overstuur van neon

Medium flat rate box is 57 dollar, niet euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij
 *Aangepast heeft*
 *Aangepast heeft*

Vrolijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef josja het volgende:
Fashionista er weer af, beetje beschadigt. Nu Sexsea van Color Club.
[ afbeelding ]
Goeie camera staat op mijn verlanglijstje

ja, da's moeilijk hoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Medium flat rate box is 57 dollar, niet euro.*Aangepast heeft*

Gelukkig heb ik ervaring met die doosquote:

ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseldquote:Op zondag 14 maart 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ervaring met die doos

Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie topquote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld

weer thuis
 weer thuis   heb nu bijna 2 dagen Opi Ink suede op en het zit er nog goed op
 heb nu bijna 2 dagen Opi Ink suede op en het zit er nog goed op   . Orly bonder dan lak dan Nubar en 2 laagjes lak
. Orly bonder dan lak dan Nubar en 2 laagjes lak   

heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi repquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie top

Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij

hee ja! Da's een goeiequote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzo

2 laagjes, topcoat, nieuw laagjequote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zo die is felDroogt ie ook glanzend op of ben je 'm te lijf gegaan met top coat?
 hij droogt niet heel erg mat opzich, maar zeker ook niet glanzend
  hij droogt niet heel erg mat opzich, maar zeker ook niet glanzend   
  heeft wel een hippe duim zo
  heeft wel een hippe duim zo   

ik ga dat sandwichen ook eens proberen. Vind mijn huidige creatie wel grappig, maar ik krijg er ook epileptische aanvallen van, dus ff iets rustigersquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanaaf komt mijnweer thuis
heb nu bijna 2 dagen Opi Ink suede op en het zit er nog goed op
. Orly bonder dan lak dan Nubar en 2 laagjes lak

hij is een 14.gifquote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
2 laagjes, topcoat, nieuw laagjehij droogt niet heel erg mat opzich, maar zeker ook niet glanzend

SQ jeheeft wel een hippe duim zo

Ook een beetje zitten editten, ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld

Wat doe je aan en wat is de stijl van het bedrijf waar je solli hebt?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?

kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitterenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?

"Over het algemeen is het en kwestie van proberen en uitz.."quote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi rep

Kan je geen licht roze doen ofzo? Ik zit zelf ook in de horeca en heb regelmatig gezeik over m'n nagellak, alleen over lichte kleurtjes hoor je ze nooit..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
 Maar aan de andere kant, ik zat op m'n sollicitatie gesprek met diep rode nagels, en ze hebben me gewoon aangenomen
 Maar aan de andere kant, ik zat op m'n sollicitatie gesprek met diep rode nagels, en ze hebben me gewoon aangenomen   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |