abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79123712
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

HBO sociaal juridische dienstverlening met de plannen om hierna rechten te gaan studeren.

Mooi Nune!
Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?
pi_79123719
tevens lees ik iedere dag nog trouw mee hier hoor
sta iedere keer versteld vande creaties en van de stash...

ik ben alleen 9/10 x met vriendje..en dus geen tijd om te posten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_79123739
Heerlijke nagels in de OP

Ik heb gister bij de Kruidvat zowel de Catrice pastel delight, als de Essence fashionista collectie laten liggen *trots is

kreeg van mn vriendinnen echt een superfijn kado

Bodyscrub met zulke fijne korreltjes dat je ze voor je handen kunt gebruiken, handcreme met patchouli, lavendel en vanille. Het ruikt zo lekker dat ik de hele tijd aan mn handen zit te ruiken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79123829
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef bernies het volgende:

[..]

Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?
Voltijd. Naast de studie werken zou voor mij lichamelijk niet te doen zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79123893
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)
  zondag 14 maart 2010 @ 13:21:26 #31
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79123903
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

goed bezig wel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79123927
tvp

en goed bezig mimu
  zondag 14 maart 2010 @ 13:24:33 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_79123990
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen
disclaimer
  zondag 14 maart 2010 @ 13:25:03 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79124009
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen

ik hoop dat het meevalt..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79124042
quote:
Ieehh ! Ik hoop dat het niks is en zo over is
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79124098
quote:
!
Hopelijk valt het mee, wat naar!
pi_79124166
quote:
Hoop idd dat het niet al te ernstig is..

Ha, ik heb gister een paars lakje gescoord bij de action Zit nu te twijfelen of ik 'm opdoe aangezien ik vanmiddag ga bowlen xD.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:32:49 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79124247
TVP heb ff een Konad over mijn Koh gegooid zal zo een foto maken...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 14 maart 2010 @ 13:33:26 #39
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79124266
quote:
oeh! Hopelijk is het niet heel erg!
Sterkte in iedergeval zo bij de eerstehulp.
pi_79124301
quote:
Oeii, auw.. Good luck!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79124311
@Nune, gaaf
quote:
Oeef auw ....hoop ook dat het niet al te ernstig is, sterkte!
pi_79124410
nagellak gek meld zich...

ben op zoek naar een mint groen.. die laatste foto in de OP is mooi!!
welke is dat??
Be brave. Be kind.
pi_79124437
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
Hai! (en hoi Carina )
Ik lees al mee vanaf deel 1 (toen de topics nog superlangzaam volgingen!), maar ik durfde nooit te posten uit angst dat ik geen geld over zou houden
... en nu heb ik dus alsnog besloten dat ik per se een bestelling wil doen bij TD (liefde voor CG - Tree Hugger ), maar ik had een vraagje... Als je zo'n small flat rate box bestelt, heb je dan ook veel kans dat het er bij de douane wordt uitgepikt?!
[..]

En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt! (niet heel erg bedankt namens mijn geld )
Huh? Ken ik jou? :$
  zondag 14 maart 2010 @ 13:39:45 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79124439
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]
@ Guess, sterkte Het is Plundra bij IKEA en zondag is sowieso al ontzettend druk
Yep ik know maar we MOETEN nu echt voor de babykamer weg,we hebben zelf ook een winkel dus weinig tijd om te winkelen (nou ja mijn man dan,ik maak er wel tijd voor ).Over 2wkn komen ze van de kraamzorg,geloof niet dat ze tegenwoordig nog controleren maar vind het ook zo lullig als ze even het kamertje wil zien en dat ik dan moet zeggen,ja is goed maar er hangt alleen nog maar een lamp...

En als we er dantoch zijn maar gelijk voor een Helmer,want nu is alles is 2 dozen gesmeten en zoek ik me iedere keer helemaa suf.Als ik alles mooi heb uitgezocht foto's natuurlijk!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79124663
tvp
pi_79124775
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef Esje-lief het volgende:
nagellak gek meld zich...

ben op zoek naar een mint groen.. die laatste foto in de OP is mooi!!
welke is dat??
Orly Gumdrop
pi_79124821
quote:
Ouch! sterkte straks bij de ehbo.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:55:41 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79124884
Jeetje SQ!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79124953
Hmm nog nooit foto's gepost hier, waarschijnlijk omdat mijn nagels behoorlijk in het niet vallen bij jullie creaties . Ik kom nog niet verder dan 1 kleur

Vandaag Fashionista van H&M. En echt handig met resizen ben ik ook niet zie ik, beetje erg klein

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_79125280
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef josja het volgende:
Hmm nog nooit foto's gepost hier, waarschijnlijk omdat mijn nagels behoorlijk in het niet vallen bij jullie creaties . Ik kom nog niet verder dan 1 kleur

Vandaag Fashionista van H&M. En echt handig met resizen ben ik ook niet zie ik, beetje erg klein

[ afbeelding ]
Mooi kleurtje
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')