als je hem nog zoekt...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef miss--moana het volgende:
[..]
uhu....wil dit lakje heeel graag, of nouja zo een soort lakje kan ook.
Ben op zoek naar iets glitterigs met een donkere ondergrond,
zoiets http://farm4.static.flickr.com/3536/3821986079_78cae3fa74.jpg
Zag hem op konadnail.nl staan maar daar was de bestel optie weg, dus heb al gemaild maar kijk alvast verder voor als ze hem niet meer hebben.
En daarbij kan ik ook gewoon niet slapen
gaaf nunequote:
Ja die had ik ook gevonden maar het bestel knopje is wegquote:Op zondag 14 maart 2010 12:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je hem nog zoekt...
http://www.konadnail.nl/a(...)ope-lets-do-it-in-3d
Nagellaktwitterquote:Op zondag 14 maart 2010 13:03 schreef bernies het volgende:
heel erg hard....ligt bij jullie de nagellaktwitter er ook uit ivm technische problemen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
obli-mani
het zou een jedimaster kunnen zijn
Geloof ik ook niet, zou me niets verbazen als ze meer dan de helf nog nooit opgehad heeft, en een stuk of 10 favo's heeft die ze regelmatig opdoet, de rest is voor de heb...quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm zit te twijfelen... Of Dorothy Who of Revvvolution lakken vanmiddag. Of toch heul wat anders.
Ik vraag me ook serieus af hoe iemand moet kiezen uit 6 Helmers vol met lakken
Nee? Ik miste je alquote:Op zondag 14 maart 2010 13:03 schreef bernies het volgende:
heel erg hard....ligt bij jullie de nagellaktwitter er ook uit ivm technische problemen?
Vandaar dus! Ik kom er niet meer op, maf op mijn Phone nog wel, ga ff lezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee? Ik miste je al
@ Guess, sterkteHet is Plundra bij IKEA en zondag is sowieso al ontzettend druk
Volgens mij is Orly Bonder wel een goede. Basecoats staan onder Treatmentsquote:Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
verkoopt TD ook een goede sticky basecoat en zoja waar vind ik die?
HBO sociaal juridische dienstverlening met de plannen om hierna rechten te gaan studeren.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:04 schreef bernies het volgende:
@ Mimu, wat voor een opleiding doen je? Als je het wilt vertellen tenminste.
En waarom is de Poolsite collectie zo leuk, vind ze zo fel (of is dat juist wat leuk is?)
Of van CNDquote:Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
verkoopt TD ook een goede sticky basecoat en zoja waar vind ik die?
Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HBO sociaal juridische dienstverlening met de plannen om hierna rechten te gaan studeren.
Mooi Nune!
Voltijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed bezig Mimu! Maar volg je dagonderwijs of deeltijd?
Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)quote:Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voltijd.Naast de studie werken zou voor mij lichamelijk niet te doen zijn.
goed bezig welquote:Op zondag 14 maart 2010 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voltijd.Naast de studie werken zou voor mij lichamelijk niet te doen zijn.
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Ieehh ! Ik hoop dat het niks is en zo over isquote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar mijn vriend die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, m'n vriend dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
oeh! Hopelijk is het niet heel erg!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oeii, auw.. Good luck!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oeef auwquote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Huh?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
Hai! (en hoi Carina)
Ik lees al mee vanaf deel 1 (toen de topics nog superlangzaam volgingen!), maar ik durfde nooit te posten uit angst dat ik geen geld over zou houden
... en nu heb ik dus alsnog besloten dat ik per se een bestelling wil doen bij TD (liefde voor CG - Tree Hugger), maar ik had een vraagje... Als je zo'n small flat rate box bestelt, heb je dan ook veel kans dat het er bij de douane wordt uitgepikt?!
[..]
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!(niet heel erg bedankt namens mijn geld
![]()
)
Yep ik know maar we MOETEN nu echt voor de babykamer weg,we hebben zelf ook een winkel dus weinig tijd om te winkelen (nou ja mijn man dan,ik maak er wel tijd voorquote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
@ Guess, sterkteHet is Plundra bij IKEA en zondag is sowieso al ontzettend druk
Orly Gumdropquote:Op zondag 14 maart 2010 13:38 schreef Esje-lief het volgende:
nagellak gek meld zich...
ben op zoek naar een mint groen.. die laatste foto in de OP is mooi!!
welke is dat??
Ouch! sterkte straks bij de ehbo.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi kleurtjequote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef josja het volgende:
Hmm nog nooit foto's gepost hier, waarschijnlijk omdat mijn nagels behoorlijk in het niet vallen bij jullie creaties . Ik kom nog niet verder dan 1 kleur![]()
Vandaag Fashionista van H&M. En echt handig met resizen ben ik ook niet zie ik, beetje erg klein![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |