Vrolijk!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef josja het volgende:
Fashionista er weer af, beetje beschadigt. Nu Sexsea van Color Club.
[ afbeelding ]
Goeie camera staat op mijn verlanglijstje
ja, da's moeilijk hoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Medium flat rate box is 57 dollar, niet euro.*Aangepast heeft*
Gelukkig heb ik ervaring met die doosquote:
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseldquote:Op zondag 14 maart 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ervaring met die doos
Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie topquote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld
heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi repquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had nog ergens een typfout eruit gehaald die ik even snel zag, verder issie top
Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzoquote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij
hee ja! Da's een goeiequote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lijst met termen/afkortingen misschien? Dingen als tipwear, shrinkage, uitleg over de finishes van lakken enzo
2 laagjes, topcoat, nieuw laagjequote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zo die is felDroogt ie ook glanzend op of ben je 'm te lijf gegaan met top coat?
ik ga dat sandwichen ook eens proberen. Vind mijn huidige creatie wel grappig, maar ik krijg er ook epileptische aanvallen van, dus ff iets rustigersquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanaaf komt mijnweer thuis
heb nu bijna 2 dagen Opi Ink suede op en het zit er nog goed op
. Orly bonder dan lak dan Nubar en 2 laagjes lak
hij is een 14.gifquote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
2 laagjes, topcoat, nieuw laagjehij droogt niet heel erg mat opzich, maar zeker ook niet glanzend
![]()
SQ jeheeft wel een hippe duim zo
Ook een beetje zitten editten, ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de overige eurootjes ook maar even gewisseld
Wat doe je aan en wat is de stijl van het bedrijf waar je solli hebt?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =![]()
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?
kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitterenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb woensdag een intake gesprek voor mijn nieuwe school, ik wil geen french omdat dat gewoon niet "ik" is. maar ik wil ook geen neon roze want horeca + nagellak =![]()
ik wil wel fatsoenlijk overkomen ik denk dat ik maar een hele diepe paars neem ofzo.... iemand nog suggesties?
"Over het algemeen is het en kwestie van proberen en uitz.."quote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mij betrapt op een typfout? Daar gaat m'n grammar nazi rep
Kan je geen licht roze doen ofzo? Ik zit zelf ook in de horeca en heb regelmatig gezeik over m'n nagellak, alleen over lichte kleurtjes hoor je ze nooit..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitteren
Zoals ik het tot nu toe heb kunnen inschatten ben ik inderdaad ruim de oudste maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
Stoerquote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Ik ga geloof ik ook maar een keer Orly's bestellenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe lakjes! Grappig trouwens, onbewust drie lakjes van drie merken.
China Glaze:
[ afbeelding ]
Branding Iron, Grape Pop en Rodeo Fanatic
Orly:
[ afbeelding ]
Snowcone, Iron Butterfly en Fantasea
OPI:
[ afbeelding ]
Black Onyx, Play 'Til Midnight en DS Mystery
*Gaat nagelwieltjes bekledderen*
of zo'n gave nail art ala puckzz stijl. Of een relaxte kleur en dan zwarte of zilveren full nail konad eroverheen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterflyquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!
Ziet er puik uit mevroi.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij
gotsamme wat een mooie plaat!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wie o wie heeft eventueel interesse in een mooie foto 60-40 cm in de kleuren zwart en rood? Ik heb 'm net op een houten plaat geplakt om 'm boven de bank te hangen, maar ik vind het niet mooi staanHij is te klein voor boven de bank en ik heb er geen andere plek voor. Foto is door mijzelf gemaakt, ik zou hem evt. wel willen ruilen ofzoiets voor een (paar?) leuke lakjes?
[ afbeelding ]
gewoon helemaal geen verschil?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de Herome nailwhitening powder geprobeerd en het werkte niet.
Ik heb 15 minuten met mn handen in een bakje lauwwarm water gezeten (gebruiksaanwijzing zegt 5-10min) en mn nagels zijn nog steeds zo verkleurd als er voor. Ik had pre-pics genomen om te laten zien hier, maar die ga ik nu dus niet posten.
Goed plan van de Iron! Toch anders dan standaard (rose of een french), en strak gelakt ook erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterfly
Volgens mij bedoel je "The Kronicles of a Konad-er"quote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.![]()
Hoe heet die ene blogster ook alweer? Doet ook aan gewichtheffen en auto's sleutelen.
Thnx! Vind het wel jammer hoor, zag het al helemaal voor me zo boven de bank, maar dan had ik 'm véél groter af moeten laten drukkenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gotsamme wat een mooie plaat!
Past niet in mijn huis, helaas, maar wil wel ff props geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |