ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je geweigerd worden voor die opleiding? Zo nee, gewoon glitteren
Zoals ik het tot nu toe heb kunnen inschatten ben ik inderdaad ruim de oudste maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Maar dan ben je vast de oudste van de klas (toch niet ouder dan de docent he?)
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
Stoerquote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:23 schreef josja het volgende:
Omdat ik een beetje teveel vrije tijd heb lately ben ik ook maar een blogje begonnen, check http://nailsandheavyweights.blogspot.com/.
Niet alleen over lakjes maar wel voor een groot gedeelteOpmerkingen en tips welkom!
Ik ga geloof ik ook maar een keer Orly's bestellenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe lakjes! Grappig trouwens, onbewust drie lakjes van drie merken.
China Glaze:
[ afbeelding ]
Branding Iron, Grape Pop en Rodeo Fanatic
Orly:
[ afbeelding ]
Snowcone, Iron Butterfly en Fantasea
OPI:
[ afbeelding ]
Black Onyx, Play 'Til Midnight en DS Mystery
*Gaat nagelwieltjes bekledderen*
of zo'n gave nail art ala puckzz stijl. Of een relaxte kleur en dan zwarte of zilveren full nail konad eroverheen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja.
geen neon roze voor mij
![]()
nee maar mensen hebben gewoon al heel snel hun oordeel klaar normaal heb ik zoiets van schijt aan de wereldmaar dit is mijn toekomst
![]()
ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen, wel iets netjes want het is horeca management en ik moet vrijwel het hele jaar in pak lopen
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterflyquote:Op zondag 14 maart 2010 16:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je Russian Navi Matte? Vind ik altijd erg stijlvol staan!
Ziet er puik uit mevroi.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Opzetje FAQ:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AX2wVLWMiB4FZGR6bXAzZmRfMGNnaGZmaGZk&hl=en
Editten is vrij
gotsamme wat een mooie plaat!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wie o wie heeft eventueel interesse in een mooie foto 60-40 cm in de kleuren zwart en rood? Ik heb 'm net op een houten plaat geplakt om 'm boven de bank te hangen, maar ik vind het niet mooi staanHij is te klein voor boven de bank en ik heb er geen andere plek voor. Foto is door mijzelf gemaakt, ik zou hem evt. wel willen ruilen ofzoiets voor een (paar?) leuke lakjes?
[ afbeelding ]
gewoon helemaal geen verschil?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de Herome nailwhitening powder geprobeerd en het werkte niet.
Ik heb 15 minuten met mn handen in een bakje lauwwarm water gezeten (gebruiksaanwijzing zegt 5-10min) en mn nagels zijn nog steeds zo verkleurd als er voor. Ik had pre-pics genomen om te laten zien hier, maar die ga ik nu dus niet posten.
Goed plan van de Iron! Toch anders dan standaard (rose of een french), en strak gelakt ook erg mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nein *krabbelt op wishlist* maar wel orly iron butterfly
Volgens mij bedoel je "The Kronicles of a Konad-er"quote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappige combi blijft het, gewichtheffen en nagellak.![]()
Hoe heet die ene blogster ook alweer? Doet ook aan gewichtheffen en auto's sleutelen.
Thnx! Vind het wel jammer hoor, zag het al helemaal voor me zo boven de bank, maar dan had ik 'm véél groter af moeten laten drukkenquote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gotsamme wat een mooie plaat!
Past niet in mijn huis, helaas, maar wil wel ff props geven
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:35 schreef Decode het volgende:
@ Peri, en als je het meerdere keren gebruikt?
Echt serieus niks gewoonquote:
mijn moeder weekt soms vlekken uit de witte was met een kukident bruistablet, dat ga ik eens proberen binnenkortquote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Echt serieus niks gewoon.
Wat is het voor een spul, staat dat er toevallig op? En dan bedoel ik wat het werkelijk is, Soda ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een zakje gehad van de week, heb het product niet zelf gekocht. Geen idee of er 'normaal' meer in het zakje zou moeten zitten, maar ik vond het aardig wat! Het hele zakje moest je oplossen, dus ik heb niks meer over. Maar er staat op het zakje 'herstelt nagelverkleuring' dus ik ga er vanuit dat het na een zo'n zakje ook (iig een beetje) had moeten helpen eigenlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Echt serieus niks gewoon.
Geen goed gelukte 2e foto om er naast te hangen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx! Vind het wel jammer hoor, zag het al helemaal voor me zo boven de bank, maar dan had ik 'm véél groter af moeten laten drukkenen nu zit ik ermee en vind het best zonde om 'm in een hoekje te gooien terwijl er misschien wel iemand een mooi plekje voor heeft.
Heb al vaker gelezen dat dat werkt!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder weekt soms vlekken uit de witte was met een kukident bruistablet, dat ga ik eens proberen binnenkort
dit is hetquote:Op zondag 14 maart 2010 16:44 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is het voor een spul, staat dat er toevallig op? En dan bedoel ik wat het werkelijk is, Soda ofzo?
Dank je, het is dus ook nog soda, met wat bleekmakers (toch?) dat gaat ook niet werken met verkleurde nagels door nagellak denk ik, uitgroeien is wat we doen..of gewoon stug doorlakken....quote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
dit is het
Ingredients: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Sodium Perborate, CI 77891, Monosodium Citrate , PEG-150, Maltodextrin, Limonene, Silica, C10-18, Triglycerides, Camelia Sinensis, Citrus Limonum, Melaleuca, Alternificolia, Parfum, Linalool, Benzyl Alcohol.
Precies, en de Soda zit ook in de kunstgebit reinigers, denk dan ook dat dat beter helpt!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Citroen, Limoen, Alcohol, Soda.... je zou het bijna zelf gaan mengen.
Er staat in de omschrijving 'pigment uit gekleurde nagellakken', dus dat zou ook moeten werken op die verdomde Hema ridgefiller die mijn nagels oranjig heeft doen uitslaan, vind ikquote:Op zondag 14 maart 2010 16:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Dank je, het is dus ook nog soda, met wat bleekmakers (toch?) dat gaat ook niet werken met verkleurde nagels door nagellak denk ik, uitgroeien is wat we doen..of gewoon stug doorlakken....
Vind ik ook! Voor en na foto's sturen! Zeggen dat je op een groot forum je menig over het product hebt gedeeld en wie weet krijg je een leuk...sorry dat het niet werkte kado...om het goed te maken!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er staat in de omschrijving 'pigment uit gekleurde nagellakken', dus dat zou ook moeten werken op die verdomde Hema ridgefiller die mijn nagels oranjig heeft doen uitslaan, vind ik.
Het is er bij mij bijna uitgegroeid, het is nu mn nagelrand. Kan ze nu ook kortwieken dan is alles weg maar dat wil ik niet.
Mooooiquote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Diamond cosmetics - Amethyst & Diamonds
[ afbeelding ]
Lichtpaarse lak met hele subtiele kleine hologlitters, lief!
Silk wraps eroverheenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:08 schreef snkr-xxx het volgende:
k heb trouwens echt alles al geprobeerd tegen verkleuringen: Soda, Steradent, Kukident, Whitening tandpasta, bleek, waterstofperoxide,
![]()
Niks werkt!
Ja buffen
Ik vind 'm erg mooi, maar zou zo gauw niet weten waar ik 'm op moet hangen? *brainstormt*quote:Op zondag 14 maart 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Wie o wie heeft eventueel interesse in een mooie foto 60-40 cm in de kleuren zwart en rood? Ik heb 'm net op een houten plaat geplakt om 'm boven de bank te hangen, maar ik vind het niet mooi staanHij is te klein voor boven de bank en ik heb er geen andere plek voor. Foto is door mijzelf gemaakt, ik zou hem evt. wel willen ruilen ofzoiets voor een (paar?) leuke lakjes?
[ afbeelding ]
het zijn 10 lakjes dus dat past sowieso niet, en anders houd ik me aanbevolenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:01 schreef Esje-lief het volgende:
2 40733 ORLY-Gumdrop $3.19 $6.38
1 40729 ORLY-Lollipop $3.19 $3.19
1 40723 ORLY-Wandering Vine $3.19 $3.19
1 80936 CG-Four Leaf Clover $2.60 $2.60
1 40713 ORLY-Mirror Mirror $3.19 $3.19
1 72036 CG-Seduce Me #556 $2.60 $2.60
1 5-H48 OPI-Lucky Lucky Lavender $4.99 $4.99
1 83-149 SATION-Silver Mountain $1.39 $1.39
1 40253 ORLY-Glam Rock $3.19
Heeeeel slim dus twee keer de gumdrop aangeklikt.. Snel een mailtje er achter aan hopen dat hij er nog afkan...![]()
Mijn eerste bestelling!! Spannend!!
same here, past niet bij me stijl, wel mooi thoughquote:Op zondag 14 maart 2010 17:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi, maar zou zo gauw niet weten waar ik 'm op moet hangen? *brainstormt*
Bij mij op zich wel, maar ik slaap op zolder en heb daar twee schuine muren dus dat gaat 'm niet worden jammer genoeg..quote:Op zondag 14 maart 2010 17:17 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
same here, past niet bij me stijl, wel mooi though
jaaa ik heb dus de gumdrop 2 keer aangeklikt.. anders zijn het er toch wel 9...quote:Op zondag 14 maart 2010 17:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het zijn 10 lakjes dus dat past sowieso niet, en anders houd ik me aanbevolen
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..quote:Op zondag 14 maart 2010 11:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Annir! Prachtig van die subtiele konads. Hoe reageerden je collega's laatst trouwens op je knal-konad-nagels? Heb wel meegekregen dat het de eerste keer was dat je zoiets deed naar je werk maar de rest heb ik gemist.
Mooie kleuren!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Failed![]()
![]()
![]()
OPI Chopsticking to my story
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new Black
[ afbeelding ]
OPI Lucky Lucky lavender
[ afbeelding ]
OPI Conquistadorable Color
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
China Glaze Flyin' High (hoop dat hij meer groen kleur en niet als OPI No Room For The Blues)
[ afbeelding ]
China Glaze It's Poppin'
[ afbeelding ]
en ORLY Bonder....
(en ja, ik wilde er graag cremes bijop 1 na dan...)
Veel plezierquote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie kleuren!
Ik heb er bijna een hobby van gemaakt om in de reflecties te gaan kijken. Bij de 2 laatste zie ik wolken en een kerk (?) Bij OPI Conquistadorable Color lijkt het wel of er een enge vent in de deuropening staat (ringvinger)
Noh.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..
gewoon met nagellak remover.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:07 schreef RenRen- het volgende:
Hoe moet je een stempelschijf weer schoonmaken?
Weet ik veel, heb net één stempeltje gezet.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon met nagellak remover.
dat doe je tussendoor toch ook wel?
ik doe dat na iedere stempel
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb net één stempeltje gezet.Ik dacht alleen.
OH TOF.
Ennnn ... Nu kan ik hem niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:09 schreef Mirjam het volgende:
gewoon watje met nagellakremover eroverheen tot schoon, en weer doorgaan
Dat ligt aan je stempellak denk ik.. Welke gebruik je?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Done
Stempelsetje van Essence, trouwens, die stempelt heel licht. Vind ik.
Maar hij stempelt wel.
ligt aan je lak ook, welke lak heb je gebruikt om te stempelen?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Done
Stempelsetje van Essence, trouwens, die stempelt heel licht. Vind ik.
Maar hij stempelt wel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ligt aan je stempellak denk ik.. Welke gebruik je?
Volgens de link in de OP was Agent Lavender geschikt om mee te stempelen (Donkere ondergrond wel, hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ligt aan je lak ook, welke lak heb je gebruikt om te stempelen?
oh, daar ben ik niet mee bekendquote:Op zondag 14 maart 2010 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Volgens de link in de OP was Agent Lavender geschikt om mee te stempelen (Donkere ondergrond wel, hoor)
cool, when?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er komt weer een nieuwe collectie China Glaze aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owquote:Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In Juli pashttp://www.body-soulbeaut(...)ixencoming-july.html
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig dan pas zegquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh, die zouden nog best wel eens heel tof kunnen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice failquote:Op zondag 14 maart 2010 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Failed![]()
![]()
![]()
OPI Chopsticking to my story
[ afbeelding ]
OPI Jade is the new Black
[ afbeelding ]
OPI Lucky Lucky lavender
[ afbeelding ]
OPI Conquistadorable Color
[ afbeelding ]
OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
China Glaze Flyin' High (hoop dat hij meer groen kleur en niet als OPI No Room For The Blues)
[ afbeelding ]
China Glaze It's Poppin'
[ afbeelding ]
en ORLY Bonder....
(en ja, ik wilde er graag cremes bijop 1 na dan...)
Flauwquote:Op zondag 14 maart 2010 17:38 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niemand zei er iets van. Zag wel een dame even vreemd kijken maar dat was het..
Mooi strak gedaan!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Paars van de Action met daaroverheen Koh Glamorous Purple en Konad met Show Your Feet
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Wauw, da's zeker neon,tof!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel idioot, ik zie mensen al binnenrennen met een half been eraf oid "nee sorry mevrouw even terug naar buiten en ons bellen svp"gelukkig valt het wel mee, en nu moet je hem maar extra verwennen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mijn camera raakt overstuur van neon
Whehehhe, hoe tof!!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
[..]
Ugh ja, je moet inderdaad een afspraak maken.! Fijn dat het meeviel.
![]()
[ afbeelding ]
Oeh!! Die is mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Diamond cosmetics - Amethyst & Diamonds
[ afbeelding ]
Lichtpaarse lak met hele subtiele kleine hologlitters, lief!
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar die bovenste vind ik echt heel mooi!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én lieve schoentjes, naast de Koh!!quote:
Liev he! Ik moet ze alleen even uitlopen want ik heb gekke voeten.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Sorry voor de mega-quote-post... moest weer even bijlezen...
[..]
én lieve schoentjes, naast de Koh!!
Ik wil ze allemaal al vanwege de naamquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG ik wil bijna allesquote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Veel plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben Lianne en ooit kende je me, jaquote:
Van die kleuren wil ik toch eerst wel eens gaan zien wat ze doen,quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog eens een goed idee!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Sjeen het volgende:
Hmmm, ik heb mezelf beloofd dat ik voor mijn verjaardag nog een TDbestelling mag doen
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I LOLed.quote:
Goedzoquote:Op zondag 14 maart 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Enchanted forest heb ik toch maar besteld nu
Ik heb mijn Paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan gaat het gewoon snel..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef princess-a het volgende:
Dag dames!
Ik heb even een stomme vraag
Mijn eerste betaling met Paypal werd een e-check, deze betaling duurde fijn een week waardoor de lakjes die ik bij TD besteld had inmiddels uitverkocht waren, niet alles, maar toch
Nu wil ik een bestelling plaatsen op Ebay voor MAAHMaakt Paypal er nu weer een e-check van?
Omdat het bij jullie altijd wel heel snel gaat, boeken jullie dan eerst geld over naar Paypal of laten jullie dat ook van je bankrekening schrijven..?
Jaahh die heb ik net opgehaaldquote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Ik zit ff op TD kijken en kom opeens deze tegen..
[ afbeelding ]
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
Mooi!!
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb mijn Paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dan gaat het gewoon snel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |