Mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat na een halve week niet normaal slapen en de hele dag gewerkt te hebben..![]()
JDKJ suede, topcoat, zwarte konad, en CG matte magic
Niet geweldig gestempeld en het is uitgeveegd, maar het kan ermee door, doe er morgen toch weer iets anders op
Waar heb je 'm gekocht?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb gefaald! Zou niets meer bestellen en nu heb ik dan toch weer MAAH besteld op Ebay
Troost, inclusief shipping kost ie 7 euro
Ah okee, thanks.. Ik heb een backup bottle nodigquote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Deze denk ik: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120541862428&Category=75055&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2
Die had ik namelijk ookGaat hard trouwens, toen ik bestelde gisteren waren er nog 8!
Ik had de glamour ruim een week geleden via eBay gevonden en toen ook hier gepost. Een aantal hebben 'm toen tegelijk met mij besteld en die hebben ze al binnen...quote:Op zondag 14 maart 2010 07:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Heb je glamour via ebay gekocht? Zo ja, kijk eens naar de verkoper. Ik heb twee weken geleden bij iemand glamour proberen te kopen en ben dus mooi opgelicht
Heb je een pm gestuurd met de linkquote:
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar achquote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaanHeb het aan PayPal gevraagd maar die zeggen dat ik een Creditcard moet koppelen aan mijn account en dat het dan snel gaat, toch hoor ik op dit forum altijd dat het ook bij mensen die em gewoon gekoppeld hebben aan de bankrekening snel gaat. Hopen dat het bij mij een e-check werd misschien omdat ik voor het eerst pas PayPal gebruikte
Ik heb vanmiddag ook besteldquote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb gefaald! Zou niets meer bestellen en nu heb ik dan toch weer MAAH besteld op Ebay
Troost, inclusief shipping kost ie 7 euro
Mijn betaling is ontvangen.. Verder snap ik dat allemaal nietquote:
Ik heb nooit e-check gehad?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar ach
echt heh! het jammere aan een e-check is dat je geduld zo op de proef gesteld wordt want de betaling wordt meteen van je rekening afgeschreven, alleen alles wat daarna gebeurd gaat dan zo langzaamquote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet geloven meis, het ligt totaal aan paypal hoe er betaald word, ik heb alleen me bankrekening en de laatste keren ging t weer meteen. en de andere keren heb ik weer pech met e-check maar ach
Jeejquote:
quote:
hahah dat heb ik dus ook! ik wacht wel en hoop dat ie vanzelf binnenkomtquote:Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn betaling is ontvangen.. Verder snap ik dat allemaal niet
De verpakking is open, maar maakt niet uitquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar welke kleur dan? Of lees ik daar overheen (zag alleen een verpakking, dacht ik)
Oh nee, dit kan toch niet waar zijn!! Weer nieuwe glitters en ik ben al zo dol op glitters. Dit gaat mijn bankrekening echt niet op prijs stellen.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er komt weer een nieuwe collectie China Glaze aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt iddquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
sparkling nails zijn afzetters4,50 voor CC, overal is CC 2,50 althans, bij beautyzone
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
sparkling nails zijn afzetters4,50 voor CC, overal is CC 2,50 althans, bij beautyzone
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt idd
Had beetje reclame gemaakt op marktplaats wil iemand de opi's hebben voor ¤ 5![]()
Is ook zo je moet gewoon goed uitkijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjes
Jaah echt wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
Voelt goed he Miss-Moana, ik had dat met de Koh
ikke niet eens de originele prijs wetenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar Zoya verkoopt ze voor maar $0,49 meer dan op de officiële site, dat vind ik wel netjes
Beautyzone??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ikke niet eens de originele prijs wetenTD en Beautyzone is beide 2.49
Dat gaat dus echt té makkelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah echt wel!
Weet nu al dat ik er 1 voor back-up wil hebben![]()
Maar als lakjes eruit gaan hoelang duurt het meestal dan voordat je ze echt niet meer kan krijgen?
Heb MaaH gewoon in de winkel gekocht en ik heb verders nog nooit wat via ebay besteld maar als je hem daar voor 7 euro kan krijgen ga ik deze week even uitvogelen hoe het werkt.
Ja mooi he, wil deze 3 al heel lang, dus ben extra blij nuquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef kieskleurig het volgende:
@MissJ mooie kleuren, stond er bij de advertentie op ebay niet hoe of wat wat betreft de shippingkosten? Weet je wel wat de shippingkosten zijn? Niet dat ze straks ineens een gigantisch bedrag vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand toevallig een link van de goedkoopste nagelwielen op ebay?http://cgi.ebay.com/Clear(...)4a549#ht_4320wt_1165SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijvoorbeeld.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft er iemand toevallig een link van de goedkoopste nagelwielen op ebay?Heb je nu niet genoeg nagellak rommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je nu niet genoeg nagellak rommel?
Dus dan heb je er 5 voor 1 dollar, aangezien op het plaatje 5stuks staat...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Clear(...)4a549#ht_4320wt_1165
bijvoorbeeld.
oeh gevaarlijk terrein!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had het van te voren kunnen wetenquote:
ja daar ben ik dus achter gekomenquote:
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij naast me zitquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggen
Niet? als het niet meteen goed zit wel 5 per dag! En als het dan weer saai wordt kan er zo weer wat nieuws op.. 1 keer per dag is niksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had het van te voren kunnen weten!
[..]
ja daar ben ik dus achter gekomen!
Niet dat ik het niet mooi vind, maar schijnbaar gaan jullie nogal erg hard hier met de topics!
En je kunt toch niet elke dag nieuwe op doen?
Ach, het is niet dat ik het lelijk vind ofzo, maar meer dat je toch niet elke week nieuwe kan kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wel dapper om zoiets in een topic vol nagellakgekke vrouwen te zeggen
Aha, en ik dacht dat het raar was om 3x nieuwe op te doen, maar dat is normaal danquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet? als het niet meteen goed zit wel 5 per dag! En als het dan weer saai wordt kan er zo weer wat nieuws op.. 1 keer per dag is niks
Voor straf zijn nagels gebruiken voor swatchesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij naast me zit
Ik op de laptop, hij op zn iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |