Hmm, oke...quote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Meld!
Ik vind het wel een aardige serie, vooral als je Index hebt gezien. Hier en daar wat leuke cross-overs.
omdat 't meer een anime topic is. Maar als je je geroepen voelt om een leuk stukje te schrijvenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef L.no het volgende:
Waarom is er eigenlijk zo weinig info over manga in de OP?
Dat hoeft niet. Blijkbaar hebben meer mensen interesse in anime.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef zquing het volgende:
[..]
omdat 't meer een anime topic is. Maar als je je geroepen voelt om een leuk stukje te schrijven
uit de OPquote:
Het probleem is eigelijk, hoe weet ik of iemand hier iets van weet?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
uit de OP![]()
Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.
maar ik heb verder geen idee, ben meer van de anime
@quir, jezus krijg een leven gast, er zijn hier mensen die penisbaard heten en dan ga je een beetje lopen kutten over mijn naam? Ik snap de relevantie van mijn naam aan dit topic niet, dus waarom begin je er over...quote:Ik attendeer je op het feit dat je naam ronduit idioot klinkt en eenzelfde indruk opwekt als een 12-jarige VMBO-scholiere - maar zullen we het hier over anime en manga hebben en niet over jouw "vet coole naam"?
En dat is het probleem. Alles in de OP is duidelijk en je kan alles snel vinden, maar zoveel moeite is het niet echt waard meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
tijdje meeposten en je komt er wel achter wie je antwoord kunnen geven. Maar zal 't morgen ff aan iemand voor je vragen
als ik 't niet vergeet
joh, tief eens een eind opquote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
@quir, jezus krijg een leven gast, er zijn hier mensen die penisbaard heten en dan ga je een beetje lopen kutten over mijn naam? Ik snap de relevantie van mijn naam aan dit topic niet, dus waarom begin je er over...
12 jarige vmbo scholiere, werkelijkHet is maar een naam
Het is slechts de spot drijven - wind je niet zo op, dat doe ik ook niet. En 'Penisbaard' is een stuk vuil waar ik geen aandacht aan besteed. Maar als je niet bereid bent het te hebben over anime en manga zul je toch echt een ander topic moeten vinden om te mouwen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
@quir, jezus krijg een leven gast, er zijn hier mensen die penisbaard heten en dan ga je een beetje lopen kutten over mijn naam? Ik snap de relevantie van mijn naam aan dit topic niet, dus waarom begin je er over...
12 jarige vmbo scholiere, werkelijkHet is maar een naam
Omdat er in dit topic vrijwel geen aandacht wordt besteed aan manga, maar om de deur te openen voor gebruikers die over manga willen praten, wat in dezelfde 'categorie' als anime valt, is het toch opgenomen in de titel. Sites waar je manga op kunt lezen weet ik wel, of in ieder geval, ik ken mensen die ze kennen. En anders kennen zij mensen die ze kennen - of Google. Daar kom ik morgen wel op terug.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef L.no het volgende:
Waarom is er eigenlijk zo weinig info over manga in de OP?
altijdquote:
quote:
Scusi.quote:
Die wil ik nog eens oppikken, als ik mijn levensstijl, waarin lam zijn centraal staat, kan omgooien.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef zquing het volgende:
[..]
altijd
laatste nodame al gezien? Vind 't toch allemaal wat minder dan de originele. Had je trouwens ook de live action van Nodame gezien? Zeker een aanrader
You've got PMquote:Op zondag 31 januari 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Alles in de OP is duidelijk en je kan alles snel vinden, maar zoveel moeite is het niet echt waard meer.
Ik ga iig verder zoeken dan maar.
Moet je doen, en als je 't leuk vindt Nana ook een kans gevenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Die wil ik nog eens oppikken, als ik mijn levensstijl, waarin lam zijn centraal staat, kan omgooien.
Morgen kan ik misschien wel wat tijd vrijmaken. 'Nana' ken ik wel, het 'japanofiele' meisje dat af-en-toe naast me zit had het er eens over, omdat Tetsu het geweldig blijkt te vinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet je doen, en als je 't leuk vindt Nana ook een kans geven
Niemand weet dat ik anime kijk, lulhannes. En sleur jezelf naar de V&A SC, noobcake.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Beroepsmatige tvp maar weer![]()
Ik kijk railgun niet. Ik heb 1 aflevering gezien met mijn vriendin, want chihiro subte het dus ik dacht dat het ecchi zou zijn, en dat vindt ze leuk, maar het was gewoon een kutserie.
Baka to test is gewoon geniaal in alles wat het is. Maar het faalt op alle vlakken die anime normaal goed maken. En het bevestigt alle vooroordelen. Heeft Quir ook weer een reden om ermee gepest te worden op school![]()
Nieuwe FMA moet snel komen, want ik hou het niet meer![]()
Krentebolnogwattes: Ruzies uitvechten doe je maar lekker in het FB topic van dit forum. Wij maken hier af en toe een grapje met elkaar en dat maakt het juist leuk.\
@wdn. Is de huidige gang van het topic weer OK?
Kusjes, jullie aller leider, Ascendancy de eerste. Heerser van het "wij houden van alles wat met FMA te maken heeft"-wereldje.
OVA's, linkje?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:00 schreef gniffie het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij die fma:b ova's
iedereen weet alleen maar dat je hentai kijktquote:Op maandag 1 februari 2010 01:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik anime kijk, lulhannes. En sleur jezelf naar de V&A SC, noobcake.
dat soort posts doen we hier nietquote:Op maandag 1 februari 2010 01:02 schreef gniffie het volgende:
Ik reageerde op Ascendancy, die er openlijk voor uit komt ecchi te kijken, en dan beticht je mij van het kijken van hentai? Ik kijk niet eens hentai, man.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
iedereen weet alleen maar dat je hentai kijkt, viezurt
sorzquote:
jah, side story's dus 'boodschappen doen' soort verhalenquote:Op maandag 1 februari 2010 01:05 schreef Quir het volgende:
Ik zag de link nog net op tijd, is het niet toevallig dit?
Dankje en jup.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
You've got PM
Ging niet om online kijken toch, alleen downloads?
15.000 posts!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:41 schreef Quir het volgende:
Ik hep-er net meer dan 15,000. Geweldig, die nachtbagger van twee jaar terug.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
15.000 posts!
Jij hebt echt geen leven.
[..]
15.000 posts!
[..]
15.000 posts!
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Sinds ik nog niet zo heel lang/veel anime kijk begin ik nu pas met het volgen van de nieuwe series van elk seizoen.
Dusver al Seikon no Qwaser gecheckt, vond de censored version lastig te volgen, bleek de uncesored gewoon dikke hentai te zijnmaar gedropt dus.
[..]
15.000 posts!
Ben benieuwd... Heeft iig een trage start.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:02 schreef wdn het volgende:
Durarara 4 begint interessantHeb helaas maar de helft kunnen zien vanmorgen,
Ja, google.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je een fansub die het uncesored doet?
Onbeschoft doen als je er net pas bent - onbeschoft doen als je Ascendancy heet.quote:
Jep, tegenwoordig zitten we in de PTA SC, dus niet langer hier slowchatten. Een korte boodschap mag, zolang het verdere bericht maar een anime- of manga-gerichte strekking bevat.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef lelouch het volgende:
Zomaar een heel topic gemist![]()
De slowchat is verhuist?![]()
Goed punt. Maar nu moet ik wel iets nuttigs in deze post gaan zetten dus?
(verkapte tvp)
Damn gemist vanmorgenquote:
Ja dat soms het op ja: er gebeurd helemaal niks maar is het op zo'n manier gebracht dat het leuk blijft om te kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Qunix het volgende:
K-ON was wel tof... Er gebeurde helemaal niets en toch kijk je er naar....
Sora No Woto is precies hetzelfde!![]()
Grote verschil is dat het iets met een leger te maken heeft en in plaats van gitaren heb je trompetten.
Full metal Alchemist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef Watheej het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar staat FMA voor?
(totale noob wat betreft anime hier)
Je hoeft FullMetal Alchemist niet te zien om daarna FullMetal Alchemist: Brotherhood te volgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef Watheej het volgende:
Ah, bedankt![]()
en ja, ik had het kunnen googlen. maar dit leek me leuker!
Zo, ik zal die uitgeschreven muur zo lezen, als ik me voorbereid heb. Duidelijk is in ieder geval dat je je ingelezen hebt, het antwoord is namelijk in ditzelfde topic, een pagina terug, al gegeven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:05 schreef pwned het volgende:
Kutnoobquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Full metal Alchemist.En momenteel hebben wij het over Full metal Alchemist: Brotherhood
Mijn vraag was niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoelde niet waarom dit topic over manga gaat maar er niet echt over gesproken wordt, maar meer of er nog mensen zijn die het lezen, enthousiast zijn en er over willen discussierenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, ik zal die uitgeschreven muur zo lezen, als ik me voorbereid heb. Duidelijk is in ieder geval dat je je ingelezen hebt, het antwoord is namelijk in ditzelfde topic, een pagina terug, al gegeven.
Het grote anime/manga topic #94 SC in de V&A SC
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:33 schreef pwned het volgende:
[..]
Mijn vraag was niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoelde niet waarom dit topic over manga gaat maar er niet echt over gesproken wordt, maar meer of er nog mensen zijn die het lezen, enthousiast zijn en er over willen discussieren![]()
En ik heb witregels tussen mijn alinea's gevoegd.
Wrong, ik lees het iig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.
Niemand praat erover, dus niemand heeft iets om op in te gaan. De gevestigde orde praat namelijk niet echt over manga.
De gevestigde orde praat eigenlijk het liefst over alles behalve anime/mangaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.
Niemand praat erover, dus niemand heeft iets om op in te gaan. De gevestigde orde praat namelijk niet echt over manga.
Logisch, het moet ergens beginnen en ik kan niet tegen mezelf erover praten.quote:
Nou, begin een praatje, en formuleer ditmaal je gedachten juist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch, het moet ergens beginnen en ik kan niet tegen mezelf erover praten.
Ja, is eigenlijk ook niet mijn ding, alleen blijf ik het steeds doorlezen.. gaat automatisch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Ascendancy het volgende:
Dat leest mijn vriendin. Heb het doorgebladerd. Maar het zier er zo gay en final fantasy achtig uit.
Jaa.. klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Quir het volgende:
Ik ken Tsubasa Chronicles - naam bijna gelijk.
Heb je dat bij meer dingen? ==> Psycholoog.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk ook niet mijn ding, alleen blijf ik het steeds doorlezen.. gaat automatisch.
Oh de humor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je dat bij meer dingen? ==> Psycholoog.
Zed'em op z'n numm'r.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh de humor.![]()
Nee, het is gewoon spannend.
Ik deed alleen aardig.quote:
Niet grappig bedoeld. Ik vind het nogal raar als je iets doet qua lezen/kijken zonder er bij stil te staan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh de humor.![]()
Nee, het is gewoon spannend.
Wat ik wilde zeggen, die genre vind ik normaal gesproken ook kut, maar dit verhaal vind ik zo spannend dat ik door bleef lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet grappig bedoeld. Ik vind het nogal raar als je iets doet qua lezen/kijken zonder er bij stil te staan.
Als ik iets kut vindt, is het zo gedropped.
Okee... ik dacht dat het bekend terrein was, maar ik zal het nog even een keer vermelden:quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Okee... ik dacht dat het bekend terrein was, maar ik zal het nog even een keer vermelden:
Het is voor kutnewbies niet toegestaan om andere kutnewbies voor kutnewbie uit te maken.
En nou braaf luisteren naar de oldbie en lief doen.
Ik zal wat thee morsen op mijn spatiebalk als straf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je schreef fullmetal los van elkaar
Zover ben ik nog nietquote:
OVA 2 van FMA2?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:44 schreef Ascendancy het volgende:
FMA OVA 2 was een beetje matig imo.
Wel grappig, maar veel te oppervlakkig om de serie eer aan te doen.
"The Blind Alchemist" August 26, 2009quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet
Ga vanavond verder met #14
[..]
OVA 2 van FMA2?
ありがとうquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
"The Blind Alchemist" August 26, 2009
"Momoku no Renkinjutsushi" (盲目の錬金術師)
"Simple People" December 23, 2009
"Shinpuru na Hitobito" (シンプルな人々)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:08 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk, na een week geen internet, ben ik er weer. Heb een plaats om te blijven gevonden, zij het iets onder mijn normale hygiënische standaarden.. Maar ik heb internet, dus downloaden, dus anime!
Ik vindquote:
Door lief te vragen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:02 schreef Qunix het volgende:
hxxp://www.youtube.com/watch?v=qehy20tyEho
Hoe kom ik achter de user?
Thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Door lief te vragen.
http://www.youtube.com/user/reddevils500a
(aldus http://www.youtube.com/us(...)8BB02F/3/qehy20tyEho )
Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Maar hoe je het ook bekijkt, death note was erg slim en heeft alles wat een serie goed maakt.
Inderdaad. Light had gewoon gewonnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.
Ik had Light aan het eind een shinigami gemaakt trouwens
Link?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
Zquing, vind je death note echt verschrikkelijk of zit je daar gewoon te trollen.
wdn, er is een topic over je in de KLB
Stelletje falers daar.
Volgens mij niet. Heb 'm ooit geplukt van 't acon forum. Spreek 'm iedere keer dat ik op een con ben wel ff, aangezien hij een van de 2 beatmania controllers heeftquote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef Quir het volgende:
Die foto is trouwens echt van iemand uit dit topic, al heeft diegene al even niet meer gepost.
Mwah, ik vind de kwaliteit van die opnieuw getekende scenes vaak tegenvallen... Soms gewoon slecht.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
DB:K is best vet.Veel in de Frieza saga is opnieuw getekend.
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).quote:
Dat ligt eraan welke je kijkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).
[inkoppertje]Alsof ik van jou had verwacht dat je iets met een intelligent verhaal zou kijken[/inkoppertje]quote:
Harry Potter boeken zijn best leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:50 schreef Quir het volgende:
En, hoe staat 't met je leesverslag over de laatste Harry Potter?
Zelfs ik heb 'm gekeken en vond 't maar een slappe NGE aftrekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Quir het volgende:
IK HEB XAM'D NOOIT GEKEKEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik elk seizoen wel last van. Er zijn bijna altijd maar 1 of 2 shows die ik echt blijf kijken. De rest drop ik of probeer het niet eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef torn_Machina het volgende:
[ afbeelding ]
Het voorjaars seizoen is ook weer klote zo te zien.
B Gata H Keiquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar dingen tussen die me interessant lijken
Geen slappe aftreksels van NGE?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar dingen tussen die me interessant lijken
Alleen rahxephon kwam in de buurt, en rahxephon is geniaalquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:54 schreef Ascendancy het volgende:
Goh, das voor het eerst dat ik niet de eerste ben met de Chartfag![]()
K-ON en Arakawa under the bridge ga ik sowieso kijken.(SHAFT maakt simpelweg geen kutseries)
Alleen jammer dat quing em ook gaat kijken
Durarararararara!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:50 schreef Quir het volgende:
Ik doe helemaal geen flikker, maar hier is niets te doen, dus ik ben hier niet.
Qunix, waar is dat eigenlijk van, dat 'Dollars'?
Jouw fout >:Dquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik heb hem ingehaald, omdat ik achter geraakt was. Ik ben nu ook bij 43.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat is het verschil tussen de normale FMA + Movie afleveringen dan de nieuwere FMA: Brotherhood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat is het verschil tussen de normale FMA + Movie afleveringen dan de nieuwere FMA: Brotherhood?De manga is nog steeds bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste FMA heeft een verzonnen einde gekregen omdat men de anime wilde afmaken en de manga nog maanden/jaren zou doorlopen. Manga schijnt trouwens bijna klaar te zijn.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Weet je dat na 43 afleveringen nog niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef Quir het volgende:
Over dat, komt de volgende FMA vandaag? Zoja, hoelaat? Wat spannend.
Ik zou een massaproductie beginnen in de azijn branche.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Ascendancy het volgende:
Azijn heeft zeker een sterke smaak ja. Maar of meisjes er blij mij zijn
Dat ik het al weken, weken niet gevolgd heb is je ontgaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weet je dat na 43 afleveringen nog niet.![]()
Waarom weet je het na 43 afleveringen NOG STEEDS niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat ik het al weken, weken niet gevolgd heb is je ontgaan?
Indeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:
neeeeeee , doe dat nou niet ik wou deze week skippen omdat ik volgende week op vakantie ben en als ik dan terug ben kan ik 3 eps achter elkaar kijken .quote:
Vele malen beter. Echt veel en veel en veel beter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
Is FMA Brotherhood beter dan FMA? Ik heb een paar afleveringen van FMA brotherhood gezien, maar het was eigenlijk FMA met een hoger tempo. Eerst FMP TSR maar eens afkijken.
iets met lead-in enzo , op eps 7 ofzo krijg je kleine verschillen en vanaf 12 meende ik zo uit mijn hoofd is het totaal anders als de originele FMAquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
Is FMA Brotherhood beter dan FMA? Ik heb een paar afleveringen van FMA brotherhood gezien, maar het was eigenlijk FMA met een hoger tempo. Eerst FMP TSR maar eens afkijken.
Higurashi no naku koro ni kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:54 schreef Tomoya het volgende:
Thanks. Ik heb volgende week wat meer tijd. Iemand nog wat recommendations?: http://myanimelist.net/animelist/Kyotis
Ik zal 't noteren.quote:
Een aantal, ik zal het hier laten weten wanneer ik de tijd genomen heb een topic te openen met daarin nadere informatie.quote:
Wachtwoord raden!=kraken :=)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:54 schreef Quir het volgende:
WPA2-sleutel van iemand in de buurt gekraakt, 5mbps download, 0,5mbps upload. Who da man?
Quing, zie hier mijn antwoord. Het wachtwoord was namelijk gewoonweg 'hond1'.quote:
een goede wireless router knalt uit na x foute pogingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 22 februari 2010 06:28 schreef Xaryna het volgende:
Kijk nou wat ik heb gevonden
dat is snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef blessed19 het volgende:
ben er een tijdje uit geweest, maar ik zoek iets ala kimi's eieren, of iets als beck. iemand suggesties?.
Ik vind hem extreem rushed en raar. Scenes zijn echt heel wazig opgebouwd, de hele tijd een soort van halve seconde stilte (soms ook geen beeld) en dan de volgende zin uit een gesprek. Het verhaal is ook niet bepaald opvallend.quote:
Het is toch pas halverwege het seizoenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
Vampire Bund is toch nu afgelopen?
Typisch een anime wat het hele verhaal uitlegt in de laatste x seconden
Vele websites zeggen 12 episodes... Maar dit is toch echt een einde...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch pas halverwege het seizoen![]()
Ik kijk al weken nauwelijks anime meer, zeker nu ik 55 uur per week met werk bezig ben
En Sayonara zetsubou sensei, Natsu no arashi, en bakemonogatari.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Qunix het volgende:
Shaft... Ik zie dat ze ook Blood+, Ef - a tale of memories, Noein en Noir hebben gemaakt, die wel oke zijn.
En idd, net zoals Eden of the East.
Hmm... True.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En Sayonara zetsubou sensei, Natsu no arashi, en bakemonogatari.
Dan moet je toch wel snappen dat SHAFT nooit duidelijk is.
sinds ik werk kijk ik nagenoeg geen anime meerquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch pas halverwege het seizoen![]()
Ik kijk al weken nauwelijks anime meer, zeker nu ik 55 uur per week met werk bezig ben
Afwassen, onderweg zijn en oude schepen opknappen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef zquing het volgende:
wat doe je dat je 55uur werkt per week
Daar heeft het alle schijn naar ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef wc-eend het volgende:
FMA 2 gaat episch worden, geloof me.. episch
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met FMA, lees haast niets anders hier op dit topic dus t moet wel goed zijn![]()
Ben verder niet zo heel erg bekend met alle anime, heb van m'n broertje de eerste 50 van naruto gekregen en het kijkt wel lekker weg, maar echt super mega extreem geweldig vind ik t niet. Verder heb ik ooit wel eens Trigun gekeken en werk op dit moment aan de Gundam serie (MSG en MSG: Zeta gekeken, nu maar bezig aan Gundam 00: die oude tekenstijl doet pijn aan je ogen!!). Dan weten jullie een beetje hoever ik ben(noem t een introductie als je wilt).
Ow, en heb laatst ook Code Geass en Geass R2 gekeken. En zoals ik al heb gezegd: ik weet niet zoveel van anime, maar ik vond dat toch echt wel retegaaf!En ik ben een beetje een romanticus, dus het einde dat deed me toch wel wat.
Hehe, ik zou je aanraden om wat Gundam betreft het bij de latere series te houden. Die eerste twee zijn wel oké als je echt hardcore fan bent, maar voor iemand zoals ik (enik denk velen met mij) is het het niet waard om die allereerste te kijken (komt uit 1979!! dus ga maar naquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:36 schreef Bakakame het volgende:
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!
En let je erop dat je FMA:Brotherhood kijkt, en niet de andereNiet dat die slecht is, maar Brotherhood is beter
Als in de mangaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de originele, maar wie ben ik?
Exact, jij keek nooit Xam'dquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de originele, maar wie ben ik?
Ben jij niet die kejel die ook luisterde naar de naam Bukake?quote:
Matig argument.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Ben jij niet die kejel die ook luisterde naar de naam Bukake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |