Ik deed alleen aardig.quote:
Niet grappig bedoeld. Ik vind het nogal raar als je iets doet qua lezen/kijken zonder er bij stil te staan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh de humor.![]()
Nee, het is gewoon spannend.
Wat ik wilde zeggen, die genre vind ik normaal gesproken ook kut, maar dit verhaal vind ik zo spannend dat ik door bleef lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet grappig bedoeld. Ik vind het nogal raar als je iets doet qua lezen/kijken zonder er bij stil te staan.
Als ik iets kut vindt, is het zo gedropped.
Okee... ik dacht dat het bekend terrein was, maar ik zal het nog even een keer vermelden:quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Okee... ik dacht dat het bekend terrein was, maar ik zal het nog even een keer vermelden:
Het is voor kutnewbies niet toegestaan om andere kutnewbies voor kutnewbie uit te maken.
En nou braaf luisteren naar de oldbie en lief doen.
Ik zal wat thee morsen op mijn spatiebalk als straf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je schreef fullmetal los van elkaar
Zover ben ik nog nietquote:
OVA 2 van FMA2?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:44 schreef Ascendancy het volgende:
FMA OVA 2 was een beetje matig imo.
Wel grappig, maar veel te oppervlakkig om de serie eer aan te doen.
"The Blind Alchemist" August 26, 2009quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet
Ga vanavond verder met #14
[..]
OVA 2 van FMA2?
ありがとうquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
"The Blind Alchemist" August 26, 2009
"Momoku no Renkinjutsushi" (盲目の錬金術師)
"Simple People" December 23, 2009
"Shinpuru na Hitobito" (シンプルな人々)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:08 schreef Bakakame het volgende:
Eindelijk, na een week geen internet, ben ik er weer. Heb een plaats om te blijven gevonden, zij het iets onder mijn normale hygiënische standaarden.. Maar ik heb internet, dus downloaden, dus anime!
Ik vindquote:
Door lief te vragen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:02 schreef Qunix het volgende:
hxxp://www.youtube.com/watch?v=qehy20tyEho
Hoe kom ik achter de user?
Thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Door lief te vragen.
http://www.youtube.com/user/reddevils500a
(aldus http://www.youtube.com/us(...)8BB02F/3/qehy20tyEho )
Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Maar hoe je het ook bekijkt, death note was erg slim en heeft alles wat een serie goed maakt.
Inderdaad. Light had gewoon gewonnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.
Ik had Light aan het eind een shinigami gemaakt trouwens
Link?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
Zquing, vind je death note echt verschrikkelijk of zit je daar gewoon te trollen.
wdn, er is een topic over je in de KLB
Stelletje falers daar.
Volgens mij niet. Heb 'm ooit geplukt van 't acon forum. Spreek 'm iedere keer dat ik op een con ben wel ff, aangezien hij een van de 2 beatmania controllers heeftquote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef Quir het volgende:
Die foto is trouwens echt van iemand uit dit topic, al heeft diegene al even niet meer gepost.
Mwah, ik vind de kwaliteit van die opnieuw getekende scenes vaak tegenvallen... Soms gewoon slecht.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
DB:K is best vet.Veel in de Frieza saga is opnieuw getekend.
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).quote:
Dat ligt eraan welke je kijkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).
[inkoppertje]Alsof ik van jou had verwacht dat je iets met een intelligent verhaal zou kijken[/inkoppertje]quote:
Harry Potter boeken zijn best leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:50 schreef Quir het volgende:
En, hoe staat 't met je leesverslag over de laatste Harry Potter?
Zelfs ik heb 'm gekeken en vond 't maar een slappe NGE aftrekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Quir het volgende:
IK HEB XAM'D NOOIT GEKEKEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik elk seizoen wel last van. Er zijn bijna altijd maar 1 of 2 shows die ik echt blijf kijken. De rest drop ik of probeer het niet eens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:17 schreef torn_Machina het volgende:
[ afbeelding ]
Het voorjaars seizoen is ook weer klote zo te zien.
B Gata H Keiquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar dingen tussen die me interessant lijken
Geen slappe aftreksels van NGE?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
Zitten wel een paar dingen tussen die me interessant lijken
Alleen rahxephon kwam in de buurt, en rahxephon is geniaalquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:54 schreef Ascendancy het volgende:
Goh, das voor het eerst dat ik niet de eerste ben met de Chartfag![]()
K-ON en Arakawa under the bridge ga ik sowieso kijken.(SHAFT maakt simpelweg geen kutseries)
Alleen jammer dat quing em ook gaat kijken
Durarararararara!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:50 schreef Quir het volgende:
Ik doe helemaal geen flikker, maar hier is niets te doen, dus ik ben hier niet.
Qunix, waar is dat eigenlijk van, dat 'Dollars'?
Jouw fout >:Dquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |