Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Maar hoe je het ook bekijkt, death note was erg slim en heeft alles wat een serie goed maakt.
Inderdaad. Light had gewoon gewonnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar DN ging te ver door. Ze hadden het moeten laten tot een gevecht tussen Light en L.
Ik had Light aan het eind een shinigami gemaakt trouwens
Link?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
Zquing, vind je death note echt verschrikkelijk of zit je daar gewoon te trollen.
wdn, er is een topic over je in de KLB
Stelletje falers daar.
Volgens mij niet. Heb 'm ooit geplukt van 't acon forum. Spreek 'm iedere keer dat ik op een con ben wel ff, aangezien hij een van de 2 beatmania controllers heeftquote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef Quir het volgende:
Die foto is trouwens echt van iemand uit dit topic, al heeft diegene al even niet meer gepost.
Mwah, ik vind de kwaliteit van die opnieuw getekende scenes vaak tegenvallen... Soms gewoon slecht.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
DB:K is best vet.Veel in de Frieza saga is opnieuw getekend.
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).quote:
Dat ligt eraan welke je kijkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Welke FMA? Want 43 zou pas vanavond uit moeten komen (toch?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |