Ja, google.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je een fansub die het uncesored doet?
Onbeschoft doen als je er net pas bent - onbeschoft doen als je Ascendancy heet.quote:
Jep, tegenwoordig zitten we in de PTA SC, dus niet langer hier slowchatten. Een korte boodschap mag, zolang het verdere bericht maar een anime- of manga-gerichte strekking bevat.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef lelouch het volgende:
Zomaar een heel topic gemist![]()
De slowchat is verhuist?![]()
Goed punt. Maar nu moet ik wel iets nuttigs in deze post gaan zetten dus?
(verkapte tvp)
Damn gemist vanmorgenquote:
Ja dat soms het op ja: er gebeurd helemaal niks maar is het op zo'n manier gebracht dat het leuk blijft om te kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Qunix het volgende:
K-ON was wel tof... Er gebeurde helemaal niets en toch kijk je er naar....
Sora No Woto is precies hetzelfde!![]()
Grote verschil is dat het iets met een leger te maken heeft en in plaats van gitaren heb je trompetten.
Full metal Alchemist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef Watheej het volgende:
Misschien domme vraag, maar waar staat FMA voor?
(totale noob wat betreft anime hier)
Je hoeft FullMetal Alchemist niet te zien om daarna FullMetal Alchemist: Brotherhood te volgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef Watheej het volgende:
Ah, bedankt![]()
en ja, ik had het kunnen googlen. maar dit leek me leuker!
Zo, ik zal die uitgeschreven muur zo lezen, als ik me voorbereid heb. Duidelijk is in ieder geval dat je je ingelezen hebt, het antwoord is namelijk in ditzelfde topic, een pagina terug, al gegeven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:05 schreef pwned het volgende:
Kutnoobquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Full metal Alchemist.En momenteel hebben wij het over Full metal Alchemist: Brotherhood
Mijn vraag was niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoelde niet waarom dit topic over manga gaat maar er niet echt over gesproken wordt, maar meer of er nog mensen zijn die het lezen, enthousiast zijn en er over willen discussierenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, ik zal die uitgeschreven muur zo lezen, als ik me voorbereid heb. Duidelijk is in ieder geval dat je je ingelezen hebt, het antwoord is namelijk in ditzelfde topic, een pagina terug, al gegeven.
Het grote anime/manga topic #94 SC in de V&A SC
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:33 schreef pwned het volgende:
[..]
Mijn vraag was niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoelde niet waarom dit topic over manga gaat maar er niet echt over gesproken wordt, maar meer of er nog mensen zijn die het lezen, enthousiast zijn en er over willen discussieren![]()
En ik heb witregels tussen mijn alinea's gevoegd.
Wrong, ik lees het iig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.
Niemand praat erover, dus niemand heeft iets om op in te gaan. De gevestigde orde praat namelijk niet echt over manga.
De gevestigde orde praat eigenlijk het liefst over alles behalve anime/mangaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor deze barmhartigheid.
Niemand praat erover, dus niemand heeft iets om op in te gaan. De gevestigde orde praat namelijk niet echt over manga.
Logisch, het moet ergens beginnen en ik kan niet tegen mezelf erover praten.quote:
Nou, begin een praatje, en formuleer ditmaal je gedachten juist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch, het moet ergens beginnen en ik kan niet tegen mezelf erover praten.
Ja, is eigenlijk ook niet mijn ding, alleen blijf ik het steeds doorlezen.. gaat automatisch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Ascendancy het volgende:
Dat leest mijn vriendin. Heb het doorgebladerd. Maar het zier er zo gay en final fantasy achtig uit.
Jaa.. klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Quir het volgende:
Ik ken Tsubasa Chronicles - naam bijna gelijk.
Heb je dat bij meer dingen? ==> Psycholoog.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk ook niet mijn ding, alleen blijf ik het steeds doorlezen.. gaat automatisch.
Oh de humor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je dat bij meer dingen? ==> Psycholoog.
Zed'em op z'n numm'r.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh de humor.![]()
Nee, het is gewoon spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |