Niemand weet dat ik anime kijk, lulhannes. En sleur jezelf naar de V&A SC, noobcake.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
Beroepsmatige tvp maar weer![]()
Ik kijk railgun niet. Ik heb 1 aflevering gezien met mijn vriendin, want chihiro subte het dus ik dacht dat het ecchi zou zijn, en dat vindt ze leuk, maar het was gewoon een kutserie.
Baka to test is gewoon geniaal in alles wat het is. Maar het faalt op alle vlakken die anime normaal goed maken. En het bevestigt alle vooroordelen. Heeft Quir ook weer een reden om ermee gepest te worden op school![]()
Nieuwe FMA moet snel komen, want ik hou het niet meer![]()
Krentebolnogwattes: Ruzies uitvechten doe je maar lekker in het FB topic van dit forum. Wij maken hier af en toe een grapje met elkaar en dat maakt het juist leuk.\
@wdn. Is de huidige gang van het topic weer OK?
Kusjes, jullie aller leider, Ascendancy de eerste. Heerser van het "wij houden van alles wat met FMA te maken heeft"-wereldje.
OVA's, linkje?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:00 schreef gniffie het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij die fma:b ova's
iedereen weet alleen maar dat je hentai kijktquote:Op maandag 1 februari 2010 01:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Niemand weet dat ik anime kijk, lulhannes. En sleur jezelf naar de V&A SC, noobcake.
dat soort posts doen we hier nietquote:Op maandag 1 februari 2010 01:02 schreef gniffie het volgende:
Ik reageerde op Ascendancy, die er openlijk voor uit komt ecchi te kijken, en dan beticht je mij van het kijken van hentai? Ik kijk niet eens hentai, man.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
iedereen weet alleen maar dat je hentai kijkt, viezurt
sorzquote:
jah, side story's dus 'boodschappen doen' soort verhalenquote:Op maandag 1 februari 2010 01:05 schreef Quir het volgende:
Ik zag de link nog net op tijd, is het niet toevallig dit?
Dankje en jup.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
You've got PM
Ging niet om online kijken toch, alleen downloads?
15.000 posts!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:41 schreef Quir het volgende:
Ik hep-er net meer dan 15,000. Geweldig, die nachtbagger van twee jaar terug.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
15.000 posts!
Jij hebt echt geen leven.
[..]
15.000 posts!
[..]
15.000 posts!
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Sinds ik nog niet zo heel lang/veel anime kijk begin ik nu pas met het volgen van de nieuwe series van elk seizoen.
Dusver al Seikon no Qwaser gecheckt, vond de censored version lastig te volgen, bleek de uncesored gewoon dikke hentai te zijnmaar gedropt dus.
[..]
15.000 posts!
Ben benieuwd... Heeft iig een trage start.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:02 schreef wdn het volgende:
Durarara 4 begint interessantHeb helaas maar de helft kunnen zien vanmorgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |