Hmm... True.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En Sayonara zetsubou sensei, Natsu no arashi, en bakemonogatari.
Dan moet je toch wel snappen dat SHAFT nooit duidelijk is.
sinds ik werk kijk ik nagenoeg geen anime meerquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch pas halverwege het seizoen![]()
Ik kijk al weken nauwelijks anime meer, zeker nu ik 55 uur per week met werk bezig ben
Afwassen, onderweg zijn en oude schepen opknappen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef zquing het volgende:
wat doe je dat je 55uur werkt per week
Daar heeft het alle schijn naar ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef wc-eend het volgende:
FMA 2 gaat episch worden, geloof me.. episch
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met FMA, lees haast niets anders hier op dit topic dus t moet wel goed zijn![]()
Ben verder niet zo heel erg bekend met alle anime, heb van m'n broertje de eerste 50 van naruto gekregen en het kijkt wel lekker weg, maar echt super mega extreem geweldig vind ik t niet. Verder heb ik ooit wel eens Trigun gekeken en werk op dit moment aan de Gundam serie (MSG en MSG: Zeta gekeken, nu maar bezig aan Gundam 00: die oude tekenstijl doet pijn aan je ogen!!). Dan weten jullie een beetje hoever ik ben(noem t een introductie als je wilt).
Ow, en heb laatst ook Code Geass en Geass R2 gekeken. En zoals ik al heb gezegd: ik weet niet zoveel van anime, maar ik vond dat toch echt wel retegaaf!En ik ben een beetje een romanticus, dus het einde dat deed me toch wel wat.
Hehe, ik zou je aanraden om wat Gundam betreft het bij de latere series te houden. Die eerste twee zijn wel oké als je echt hardcore fan bent, maar voor iemand zoals ik (enik denk velen met mij) is het het niet waard om die allereerste te kijken (komt uit 1979!! dus ga maar naquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:36 schreef Bakakame het volgende:
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!
En let je erop dat je FMA:Brotherhood kijkt, en niet de andereNiet dat die slecht is, maar Brotherhood is beter
Als in de mangaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de originele, maar wie ben ik?
Exact, jij keek nooit Xam'dquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de originele, maar wie ben ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |