abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78321602
wat doe je dat je 55uur werkt per week
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78322990
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

En Sayonara zetsubou sensei, Natsu no arashi, en bakemonogatari.
Dan moet je toch wel snappen dat SHAFT nooit duidelijk is.
Hmm... True.
pi_78323091
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het is toch pas halverwege het seizoen

Ik kijk al weken nauwelijks anime meer, zeker nu ik 55 uur per week met werk bezig ben
sinds ik werk kijk ik nagenoeg geen anime meer
ben helemaal uit m'n doen
pi_78323615
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef zquing het volgende:
wat doe je dat je 55uur werkt per week
Afwassen, onderweg zijn en oude schepen opknappen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_78332248
Sinds ik werk (40u/pw) kijk ik nog steeds anime en wel meer dan normaal... Volg nu 6 series.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:59:41 #281
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_78335828
Ik volg zo'n 8 series tegenlijk
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_78350778
Ik kijk er 2 tegelijk, op het moment. Afhankelijk van waar ik meer in zin in heb.
(Hikaru no Go en Toaru Majutsu no Index)

Als ik er meer tegelijk kijk, raak ik in de war
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_78365522
Index is wel leuk
Voelt wel een beetje onafgemaakt though.. Maar Railgun is wel oké

Maar ik volg nu Naruto, Bleach, Railgun, Baka to Test, School Rumble Ni Gakki, FMA:B, Durarara, Dragonball Kai en dan nog een aantal non-anime
pi_78381712
Herstel: FullMetal Alchemist 2, Durarara!!, Baka to Test, Project Railgun, Sora no Woto, Vampire Bund (als hij echt afgelopen is gaat hij weg), Naruto en One Piece!
Railgun is zeker wel oke... Veel weg van Mai HiME.
pi_78382428
ben maar begonnen met Himawari!! (Seizoen 2) gister...
pi_78385514
FMA 2 gaat episch worden, geloof me.. episch
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:56:21 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_78386882
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef wc-eend het volgende:
FMA 2 gaat episch worden, geloof me.. episch
Daar heeft het alle schijn naar ja.

FMA2 begint aardig in de richting te komen van de top 3 anime bij mij.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_78387586
Gewoon al 45 afleveringen opbouw naar een episch eingevecht.. en king bradley is eigenlijk best nog wel cool met die zwaarden
pi_78388339
FMA is inderdaad erg goed, moest verschrikkelijk wennen aan de tekenstijl en soms gaan ze net even iets te snel maar voor de rest een erg vermakelijke anime.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:12:33 #290
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_78389553
Ik vind de tekenstijl juist zo gaaf.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:23:03 #291
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_78431011
Ik ga binnenkort beginnen met FMA, lees haast niets anders hier op dit topic dus t moet wel goed zijn

Ben verder niet zo heel erg bekend met alle anime, heb van m'n broertje de eerste 50 van naruto gekregen en het kijkt wel lekker weg, maar echt super mega extreem geweldig vind ik t niet. Verder heb ik ooit wel eens Trigun gekeken en werk op dit moment aan de Gundam serie (MSG en MSG: Zeta gekeken, nu maar bezig aan Gundam 00: die oude tekenstijl doet pijn aan je ogen!!). Dan weten jullie een beetje hoever ik ben (noem t een introductie als je wilt).

Ow, en heb laatst ook Code Geass en Geass R2 gekeken. En zoals ik al heb gezegd: ik weet niet zoveel van anime, maar ik vond dat toch echt wel retegaaf! En ik ben een beetje een romanticus, dus het einde dat deed me toch wel wat.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_78431521
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met FMA, lees haast niets anders hier op dit topic dus t moet wel goed zijn

Ben verder niet zo heel erg bekend met alle anime, heb van m'n broertje de eerste 50 van naruto gekregen en het kijkt wel lekker weg, maar echt super mega extreem geweldig vind ik t niet. Verder heb ik ooit wel eens Trigun gekeken en werk op dit moment aan de Gundam serie (MSG en MSG: Zeta gekeken, nu maar bezig aan Gundam 00: die oude tekenstijl doet pijn aan je ogen!!). Dan weten jullie een beetje hoever ik ben (noem t een introductie als je wilt).

Ow, en heb laatst ook Code Geass en Geass R2 gekeken. En zoals ik al heb gezegd: ik weet niet zoveel van anime, maar ik vond dat toch echt wel retegaaf! En ik ben een beetje een romanticus, dus het einde dat deed me toch wel wat.
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!
En let je erop dat je FMA:Brotherhood kijkt, en niet de andere Niet dat die slecht is, maar Brotherhood is beter
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:38:37 #293
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_78434001
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:36 schreef Bakakame het volgende:
Van Gundam-serie heb ik alleen Gundam 00 en tweede seizoen daarvan gezien. Maar Trigun is ook erg leuk!
En let je erop dat je FMA:Brotherhood kijkt, en niet de andere Niet dat die slecht is, maar Brotherhood is beter
Hehe, ik zou je aanraden om wat Gundam betreft het bij de latere series te houden. Die eerste twee zijn wel oké als je echt hardcore fan bent, maar voor iemand zoals ik (enik denk velen met mij) is het het niet waard om die allereerste te kijken (komt uit 1979!! dus ga maar na )

Is Brotherhood niet het vervolg van FMA dan? Want het lijkt me wel fijner als je ook daadwerkelijk weet waar het over gaat en wie wie is enzo
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:41:45 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_78434135
Nee! FMA:B is een remake. FMA werd ooit afgemaakt met een verzonnen einde (dus niet het einde uit de manga) en een verzonnen film (omdat de kijkers het niet zo'n geweldig einde vonden ).

FMA:B volgt de manga en we zitten nu weer tegen de manga aan dus het is allemaal nieuw en zoals bedoeld.
De bedoeling is dat FMA:B dus ook echt de manga zal blijven volgen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:30:26 #295
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_78436332
Aaah, ok goed dat ik dat weet ja. Was al bijna begonnen met downloaden van FMA, maar als Brotherhood een remake is dan kan ik gewoon direct daar aan beginnen bedankt!
ANIMEES.
- Scamp
pi_78437471
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de originele, maar wie ben ik?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_78439745
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Als in de manga Dat is namelijk het origineel
We fear that which we cannot see
pi_78439844
De originele animatie.
pi_78445137
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Quir het volgende:
Exact, jij keek nooit Xam'd
pi_78445497
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Exact, jij keek nooit Xam'd
Ben jij niet die kejel die ook luisterde naar de naam Bukake?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')