Jawel, ik heb hem ingehaald, omdat ik achter geraakt was. Ik ben nu ook bij 43.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat is het verschil tussen de normale FMA + Movie afleveringen dan de nieuwere FMA: Brotherhood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:16 schreef ch0c0mel het volgende:
Wat is het verschil tussen de normale FMA + Movie afleveringen dan de nieuwere FMA: Brotherhood?De manga is nog steeds bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste FMA heeft een verzonnen einde gekregen omdat men de anime wilde afmaken en de manga nog maanden/jaren zou doorlopen. Manga schijnt trouwens bijna klaar te zijn.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Weet je dat na 43 afleveringen nog niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef Quir het volgende:
Over dat, komt de volgende FMA vandaag? Zoja, hoelaat? Wat spannend.
Ik zou een massaproductie beginnen in de azijn branche.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Ascendancy het volgende:
Azijn heeft zeker een sterke smaak ja. Maar of meisjes er blij mij zijn
Dat ik het al weken, weken niet gevolgd heb is je ontgaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weet je dat na 43 afleveringen nog niet.![]()
Waarom weet je het na 43 afleveringen NOG STEEDS niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat ik het al weken, weken niet gevolgd heb is je ontgaan?
Indeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:
neeeeeee , doe dat nou niet ik wou deze week skippen omdat ik volgende week op vakantie ben en als ik dan terug ben kan ik 3 eps achter elkaar kijken .quote:
Vele malen beter. Echt veel en veel en veel beter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
Is FMA Brotherhood beter dan FMA? Ik heb een paar afleveringen van FMA brotherhood gezien, maar het was eigenlijk FMA met een hoger tempo. Eerst FMP TSR maar eens afkijken.
iets met lead-in enzo , op eps 7 ofzo krijg je kleine verschillen en vanaf 12 meende ik zo uit mijn hoofd is het totaal anders als de originele FMAquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
Is FMA Brotherhood beter dan FMA? Ik heb een paar afleveringen van FMA brotherhood gezien, maar het was eigenlijk FMA met een hoger tempo. Eerst FMP TSR maar eens afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |