SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 22 februari 2010 06:28 schreef Xaryna het volgende:
Kijk nou wat ik heb gevonden
dat is snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef blessed19 het volgende:
ben er een tijdje uit geweest, maar ik zoek iets ala kimi's eieren, of iets als beck. iemand suggesties?.
Ik vind hem extreem rushed en raar. Scenes zijn echt heel wazig opgebouwd, de hele tijd een soort van halve seconde stilte (soms ook geen beeld) en dan de volgende zin uit een gesprek. Het verhaal is ook niet bepaald opvallend.quote:
Het is toch pas halverwege het seizoenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
Vampire Bund is toch nu afgelopen?
Typisch een anime wat het hele verhaal uitlegt in de laatste x seconden
Vele websites zeggen 12 episodes... Maar dit is toch echt een einde...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is toch pas halverwege het seizoen![]()
Ik kijk al weken nauwelijks anime meer, zeker nu ik 55 uur per week met werk bezig ben
En Sayonara zetsubou sensei, Natsu no arashi, en bakemonogatari.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Qunix het volgende:
Shaft... Ik zie dat ze ook Blood+, Ef - a tale of memories, Noein en Noir hebben gemaakt, die wel oke zijn.
En idd, net zoals Eden of the East.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |