quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:02 schreef Meneer_Agent het volgende:
Hoppa:
[TK] Veel sneakers - 45-47.5 - adidas,Nike(SB),Vans,Pointer +meer
Veel SB toppers voor een prikkie.
Gewoon prop voorin doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jammer dat die True Reds 'Big Foot' approved zijn.Had ze graag willen hebben!
Wat.? True Reds of die Fluff dingen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef vault_tec het volgende:
"Ik heb maat 7.5 tot en met maat 10"
Soms moet je er wat voor over hebben
Is een quote van de grootste held van lacebagquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat.? True Reds of die Fluff dingen?
Dat was galang toch @ Patta4 drop?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is een quote van de grootste held van lacebag
De reactie van BBS was wel geniaal...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Cosmo. het volgende:
Rode broeken, altijd al lelijk gevonden
Vond de foto van hubbie en q toffer imoquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De reactie van BBS was wel geniaal...![]()
Veter ze wel even opnieuwquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef JJay8 het volgende:
Voor ¤45 kon ik het niet laten liggen..![]()
[ afbeelding ]
[..]quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vond de foto van hubbie en q toffer imo
[..]
Veter ze wel even opnieuw![]()
Goeie deal!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef JJay8 het volgende:
pics?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Ik lag helemaal dubbel om die gezichtsutdrukkingen van hun
dubbel boxed is duurder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef FraggedMe het volgende:
Ik haat het als schoenen niet double boxed aankomen
Galang quotesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dubbel boxed is duurder.
groetjes,
galang86
Welk Model is dit en waar kan die krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef JJay8 het volgende:
[ afbeelding ]
Blazer volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:49 schreef DiRoma het volgende:
[..]
Welk Model is dit en waar kan die krijgen
Blazer High Vintage. Welk maat zoek je? Concrete (Den Haag) heeft ze nog staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:49 schreef DiRoma het volgende:
[..]
Welk Model is dit en waar kan die krijgen
Maat 46 weet je of ze die daar nog hebben?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Blazer High Vintage. Welk maat zoek je? Concrete (Den Haag) heeft ze nog staan.
fijn.
[ afbeelding ]
Je kan ze beter bellen (070-4273042) of stuur een e-mail naar dirk@concrete.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef DiRoma het volgende:
[..]
Maat 46 weet je of ze die daar nog hebben?
Is Unknown een sneakershop in Alkmaar en zoja, waar zit ie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
@ Unknown Alkmaar toevallig?
Ok bedanktquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan ze beter bellen (070-4273042) of stuur een e-mail naar dirk@concrete.nl
azitastore.com
Caliroots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Site van Unknown: www.ilovesneakerz.nl (zie ook OP)quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is Unknown een sneakershop in Alkmaar en zoja, waar zit ie?
En zijn er nog meer (exclusieve) sneakershops in Alkmaar en omgeving?
Jammer dat je hier niet even hebt gemeld dat het vorige week uitverkoop was bij Unknown, ik ben er vanmiddag geweest en dacht m'n slag te slaan met 3 paar voor de prijs van 1 maar helaas...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Goeie deal!![]()
@ Unknown Alkmaar toevallig?
Ik was idd een beetje vaag, ik bedoel Nike Blazers of Adidas Top Ten of iets in die trant. Zijn er mensen die ervaringen hebben met Shoemetro, ivm. douane etc.?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:55 schreef Modus het volgende:
"Mooie Nikes of Adidas" .... kan het nog vager?.
Die site wordt ik weinig wijzer van, ik zie alleen maar vage tekens (vast omdat ik een taalset mis maar goed).
Jij had hier ook wel ff mogen melden dat het vorige week uitverkoop was bij Unknown...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef JJay8 het volgende:
[ afbeelding ]
taobaoquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef dj-mike het volgende:
Kent hier iemand nog een site waar ik voor niet te veel geld mooie nike's of adidas kan kopen? (Buitenland mag ook)
En heeft iemand hier ervaring met schoenen via www.taobao.com?
Ik heb trouwens al bij shoemetro gekeken, maar ik vind de verzendprijzen daar belachelijk hoogEn ik weet niet of ze de mogelijk hebben om gift op je pakketje te laten zetten.
Het is al weken sale op de site, nu nog steedsquote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij had hier ook wel ff mogen melden dat het vorige week uitverkoop was bij Unknown...![]()
Wist ik veel, vind het gewoon jammer dat die uitverkoop in Alkmaar hier niet ff is gemeld door je weet wel wiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is al weken sale op de site, nu nog steeds
Moet je wat vaker checken
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:41 schreef Meneer_Agent het volgende:
Dat is visueel aantrekkelijker ja.
Dude wtf blijf je janken. Het is algemeen bekend dat er uitverkoop is tot ongeveer de 31e van januari.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wist ik veel, vind het gewoon jammer dat die uitverkoop in Alkmaar hier niet ff is gemeld door je weet wel wie![]()
Dan maar naar Beverwijk dit weekend...
beverwijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wist ik veel, vind het gewoon jammer dat die uitverkoop in Alkmaar hier niet ff is gemeld door je weet wel wie![]()
Als je het echt zo belangrijk vind had je wel zelf gecheckt, het gaat om jouw centen toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar vind ik die?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef JJay8 het volgende:
Ziet er nice uit Sinji!![]()
En als ik het goed begrijp hoort het dus zo?
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Lacoste dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Modus het volgende:
Purchaze doet nu ook Lacoste sneakers..
Ik kijk hier niet dagelijks, dus doe eens een poging.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:00 schreef Modus het volgende:
Als je dat nog moet vragen zal elke vorm van uitleg daarover tekort schieten..
Zie ik nou iemand met Swedish Blazer SB?? of welke is die lichtblauwe?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:32 schreef vault_tec het volgende:
Eindhoven cirkels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Note to self: nooit meer gaan bowlen
adidas ransom dune blue volgens mij...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie ik nou iemand met Swedish Blazer SB?? of welke is die lichtblauwe?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=1909quote:Op zondag 21 februari 2010 13:52 schreef loqdawq het volgende:
Morgen naar NYC, iemand goeie tips waar ik zeker een kijkje moet nemen?
Wel eens wat besteld. Snelle levering.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef francis998 het volgende:
Vraagje, ik ben op zoek naar een paar adidas superstar, andere kleuren dan zwart/wit nu heb ik een paar gezien op de site plutosport.nl.
Heeft iemand hier ervaring mee, of kent iemand deze? Twijfel zelf namelijk om deze nou wel of niet te bestellen?
Die zoek ik ook (of iets van Adidas wat daar op lijkt), maar dan in maat 39 (NL webshop)quote:Op maandag 1 februari 2010 18:10 schreef Hondenbrok het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand een webshop of winkel ofzo waar ik deze schoenen kan kopen? Ik heb al gegoogeld maar ik kan niks vinden. Alvast bedankt!
vetquote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef Mip1988 het volgende:
heb gisteren staan twijfelen bij Oqium of ik deze mee zou nemen..
[ afbeelding ]
vond ze uiteindelijk toch geen ¤140,- waard
ik wacht even tot deze er zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels deze gevonden en besteld: http://www.sneakers.nl/Us(...)/groot/1011.4.77.pngquote:Op zondag 21 februari 2010 16:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die zoek ik ook (of iets van Adidas wat daar op lijkt), maar dan in maat 39 (NL webshop)Maargoed, zal wel weer nergens te krijgen zijn. Kutmaat.
Latere comments in het topic zijn wel redelijk up to date dacht ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:43 schreef loqdawq het volgende:
oude posts allemaal is niet echt up to date meer maar zal is nachecken.
Hele topic doorlezen, zie je vanzelf wat er bij is gekomen/weg is gegaan/verhuisd is.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:43 schreef loqdawq het volgende:
oude posts allemaal is niet echt up to date meer maar zal is nachecken.
Tof model!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:15 schreef HAL9000S het volgende:
Maar weer een keer een wivah posten
dankjequote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef Meneer_Agent het volgende:
Stigmatic/Footwears Groningen en in Leeuwarden zit ook nog een skateshop waarvan de naam me ontschoten is.
Ik wil flights in het zwart, maar vind alleen die met zo'n lelijke zwarte rand voor op de zoolquote:Op maandag 22 februari 2010 10:37 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tof model!
Deze zien er ook wel aardig uit!
[ afbeelding ]
Kill Bill
Jij bent toch de manager van een sneaker winkel in Amsterdam?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil flights in het zwart, maar vind alleen die met zo'n lelijke zwarte rand voor op de zool![]()
Bestaan ze ook met helemaal witte zool zoals hierboven?
Deze wil ik dus niet
[ afbeelding ]
Adidas ZX 8000 consortium Runners pack.... rib uit mn lijf maar ik heb me gedragen in 2010.quote:
eBay misschien? EUR 31 is US12.5/13 (UK12) dacht ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:15 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zoek deze in maat 31 voor mijn koter;
[ afbeelding ]
Kudo's voor degene die deze weet te vinden. Puma Frankie, maar specifiek in deze kleur.
Heb je 't over m'n FC's?quote:puffy tongue, gumsole en smooth leather
Laat ff weten wanneer je precies gaat, please.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
Peanutbutter? Eind mei ga ik weer 2 weekjes naar Canada.... dit keer ga ik een shitload meenemen
14 of 15 meiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Laat ff weten wanneer je precies gaat, please.
Yessir.... Dunno, geen ervaring met flywire.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:14 schreef vault_tec het volgende:
is dat flywire? if yes, niet bang voor verkleuring>
http://www.go-britain.nl/quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Sentenis het volgende:
Ik heb hele toffe All Stars gezien op converse.com, maar die versturen niet meer naar het buitenland.
Dus ik ben nu op zoek naar een winkel (het liefst online, want ik kan niet makkelijk naar een grote stad toe) waar ze deze schoenen verkopen;
[ afbeelding ]
Alvast bedankt.
Mwa, mensen die dit mooi vinden verdienen het ook om er op straat mee te lopen en uitgelachen te worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ik weiger tips te geven voor die verkrachting van een klassieker.
waar slaat dit opquote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Mwa, mensen die dit mooi vinden verdienen het ook om er op straat mee te lopen en uitgelachen te worden.
Je hebt geen smaak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
waar slaat dit opde meeste schoenen die ik hier tegen kom zijn echt om te huilen. vind dit nog een redelijk paar.
Je hoeft toch niet te reageren?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te reageren?
Misschien moeten jullie het topic anders gaan noemen;
"Laat hier zien welke sneakers je vandaag draagt/gekocht hebt."
Dan kan er een nieuw sneakertopic gemaakt worden zodat mensen met een vraag die gewoon kunnen stellen zonder afgezeken te worden door een stel nerds dat hun hele salaris aan sneakers uitgeeft.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En bedankt voor de bevestiging.
Kan niet veel nepper volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef stef040 het volgende:
2 paar gekocht afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan gaat die user maar lekker naar het All Star topic waar ze elke gare uitvoering van dat model helemaal te gek vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan kan er een nieuw sneakertopic gemaakt worden zodat mensen met een vraag die gewoon kunnen stellen zonder afgezeken te worden door een stel nerds dat hun hele salaris aan sneakers uitgeeft.
Ik vind ze ook niet mooi, maar de manier waarop iemand hier dan weg gehoond wordt slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:03 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Dan gaat die user maar lekker naar het All Star topic waar ze elke gare uitvoering van dat model helemaal te gek vinden.
Jij was toch die manager van een sneaker winkul?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mooi, maar de manier waarop iemand hier dan weg gehoond wordt slaat toch nergens op?
Verwijs diegene dan vriendelijk doch dringend naar het All Star topic. Hij/zij blij, jullie blij, winwin.
Waar heb je die vandaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef stef040 het volgende:
2 paar gekocht afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, of dat de bewuste user even een apart topic opent. Dat werkt sowieso vaak beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mooi, maar de manier waarop iemand hier dan weg gehoond wordt slaat toch nergens op?
Verwijs diegene dan vriendelijk doch dringend naar het All Star topic. Hij/zij blij, jullie blij, winwin.
[..]
een stel nerds dat hun hele salaris aan sneakers uitgeeft.
Precinct 5 in Amsterdam, de adidas Originals stores krijgen ook wat schoenen uit de KZK collectie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Z het volgende:
Ik zou deze graag hebben:
[ afbeelding ]
Die gaan verkocht worden door 'Originals by Originals retailers'. Waar kan ik die vinden?
Maar vooral erg lelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef shiftsix het volgende:
damn, die dsquared schoenen zijn 280 euro ofzo
Weet jij toevallig of deze al bij Precinct 5 liggen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Precinct 5 in Amsterdam, de adidas Originals stores krijgen ook wat schoenen uit de KZK collectie.
Bij de Bloememarkt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:00 schreef wes55 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of deze al bij Precinct 5 liggen?
Ik heb gezocht naar dat topic maar kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:03 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Dan gaat die user maar lekker naar het All Star topic waar ze elke gare uitvoering van dat model helemaal te gek vinden.
Bedankt, en fijn dat jij precies mijn leven kent!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:34 schreef Meneer_Agent het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig te lui om de trein te pakken...
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=12498&q=Quickstrike&
Maar hier zijn ze gewoon 60 euro in de betere sneakerzaken.
Geen tijd omdat je te lui bent?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef bbaadd het volgende:
Dus je hebt nooit vrije tijd? wat een kut leven moet jij hebben
Ik zit dit topic ff door te lezen omdat het wel weer tijd wordt voor wat nieuw schoeisel, en deze vind ik wel erg hard. Hoe heten deze? En zijn die gewoon te vinden of is het een of andere zeldzame versie die slechts voor grof geld te krijgen is?quote:
Des te beter!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:26 schreef seto het volgende:
Ik ken ze niet, dus ze zullen wel niet zoveel waard zijn.
Op die foto's zijn ze ineens best lelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef FraggedMe het volgende:
http://crookedtongues.com(...)sic-runners-zx-8000/
Deze zijn het, uitverkocht
Heb je daar meer fotos van? Zien er tof uit! Waar vind ik diequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was toch die manager van een sneaker winkul?
ontopic: fluffs![]()
[ afbeelding ]
Op ebay als je geluk hebt voor een euro of 300, een oplage van 96 verdeeld over de volgende steden: Barcelona, Stockholm, Rotterdam, Warsaw, Bergen, London, Paris and Frankfurt. .quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je daar meer fotos van? Zien er tof uit! Waar vind ik die
Leipe schoen. Maar idd 300 euro is flink wat geld.. Hoe heet die schoen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op ebay als je geluk hebt voor een euro of 300, een oplage van 96 verdeeld over de volgende steden: Barcelona, Stockholm, Rotterdam, Warsaw, Bergen, London, Paris and Frankfurt. .
[ afbeelding ]
Had ze ook graag willen hebben maar resell rape prijzen heb ik er niet voor over.
Dan toch maar niet, ik heb (nog) niet echt een collectie ofzo dus dat vind ik een beetje overdreven. Wel bedankt voor het speurwerk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
Hier staat een paartje:
http://cgi.ebay.com/ADIDAS-CONSORTIUM-ZX-8000-RUNNERS-PACK-EQT-TORSION-10_W0QQitemZ230442492562QQcmdZViewItemQQptZUS_Men_s_Shoes?var=&hash=item7b66959ddb#ht_2731wt_1165
Behoorlijk limited, instant uitverkocht, prijs ligt rond de 200.
Jaaah die zijn nicequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef vault_tec het volgende:
Net in de stad en begin een liefde te krijgen voor clean stuff dus deze maar gecopped
[ afbeelding ]
Nu pas??!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef vault_tec het volgende:
Net in de stad en begin een liefde te krijgen voor clean stuff dus deze maar gecopped
[ afbeelding ]
[n00bmodus] Wat voor merk is dit? [/n00bmodus] En waar zijn ze te koop? Vind ze namelijk wel gaaf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef Digital-Love het volgende:
Deze vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
Lakai, check je lokale skateshop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:28 schreef bird_rok het volgende:
[..]
[n00bmodus] Wat voor merk is dit? [/n00bmodus] En waar zijn ze te koop? Vind ze namelijk wel gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef HAL9000S het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Bonus:Info about the denim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik dacht ze vanmiddag wel even te halen bij Patta maar het leek wel een camping daar voor de deur. Wordt er morgen wat speciaals verkocht daar ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef Z het volgende:
Ik zou deze graag hebben:
[ afbeelding ]
Die gaan verkocht worden door 'Originals by Originals retailers'. Waar kan ik die vinden?
Final patta drop #5quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:01 schreef Z het volgende:
[..]
Ik dacht ze vanmiddag wel even te halen bij Patta maar het leek wel een camping daar voor de deur. Wordt er morgen wat speciaals verkocht daar ofzo?
Je kan ze natuurlijk ook gelijk resellen voor 4/500 euroquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Edskimo het volgende:
en ze gaan ALLEMAAL met hetzelfde paar schoenen naar buiten.
hoe uniek![]()
quote:Haha
Blix is er af gedonderd. Hij was ff weg en niet terug gekomen.
Brug; schiet m'n schermpje vol na t zien van grey.
Getverquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:46 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat zijn ze toch lelijk.
9.5quote:
Ok, thanks^O^quote:Op zondag 14 maart 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
350, kan iets minder zijn, kan iets meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |