I am smiling!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef larry_flynt het volgende:
Black Dynamite.
Wat een film. Heb echt in een deuk gelegen. Soms iets te slecht, maar oh wat een stereotypen allemaal.
8/10
Bitch Slap? Ik bedoelde deze http://www.imdb.com/title/tt1136684/quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
bitch slap? die is niet zo leuk als ie klinkt. wel grote tieten
oh sorry, ik las bitch run en dacht dat je bitch slap bedoeldequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bitch Slap? Ik bedoelde deze http://www.imdb.com/title/tt1136684/
heb m ook net gezien. dacht dat t een beetje a la thank you for smoking zou zijn maar t leek meer op een slechte romcom.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Meursault het volgende:
Up in the Air
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Heb 'm zojuist gekeken. Ik vind het een deprimerende film..
Niet echt de thema's die ik deze avond wilde overdenken..
Deprimerend, misschien. Wel eerlijk. Los van wat het met je stemming deed, wat vond je van de film?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Meursault het volgende:
Up in the Air
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Heb 'm zojuist gekeken. Ik vind het een deprimerende film..
Niet echt de thema's die ik deze avond wilde overdenken..
Ik vond Up in the Air zeer zwak, ik zat maar te wachten tot het verhaal begonquote:Op zondag 10 januari 2010 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deprimerend, misschien. Wel eerlijk. Los van wat het met je stemming deed, wat vond je van de film?
Wat je zegt; wel erg eerlijk. Het verhaal vond ik goed. De personages worden goed neergezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deprimerend, misschien. Wel eerlijk. Los van wat het met je stemming deed, wat vond je van de film?
Het is ook geen romantische komedie, verre van. Zo is het volgens mij ook niet bedoeld. Er zitten veel plottwists in, maar die complimenteren elkaar wel. Het thema wordt goed uitgewerkt.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond Up in the Air zeer zwak, ik zat maar te wachten tot het verhaal begonDie ene plottwist op het einde deed me even beseffen dat het niet helemaal een romantische komedie was maar voor de rest kon ik er geen verhaallijn in ontdekken.
Ook gisteren gezien, ik werd er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Voor mij leek het er een beetje op dat ze eigenlijk niet precies wisten wat ze met de film moesten doen.. zullen we het Sci-fi laten of maken we er toch een Horror van. En uiteindelijk maar een beetje van beide wat gepakt hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef Atreidez het volgende:
Pandorum
Wanneer 2 mannen van een spacecrew wakker worden uit hyperslaap hebben ze moeite te herinneren wie ze zijn of wat hun missie is. Ze gaan op zoek naar hoe ze verder moeten, waar ze zijn en wat hun doel is.. Dit alles gebeurt op een megagroot ruimteschip dat ergens voorbij het jaar 2150 naar een planeet die op aarde lijkt is geschoten.. Een van de twee mannen is een technisch engineer gespeelt door Ben Foster. Hij laat aardig wat inlevingsvermogen zien, en dat is ook wel nodig ook als je ziet wat voor types er allemaal voorbij komenIk vond de uitwerking in het begin een mooie aanloop naar een lekkere scifi film, maar al vroeg in het verhaal wordt er gekozen voor een horror achtig effect zonder enige vorm van suspense. Dat was erg jammer, en maakte van de film meer een typische film als iets speciaals. Het einde was ook voorspelbaar, en er waren derhalve weinig elementen waarvoor ik mensen zou aanraden hier naar te gaan kijken.
[ afbeelding ]
ik heb die film een jaar geleden gekocht en staat nog steeds in mijn dvd kast zonder dat ik m gezien hebquote:Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef audrey81 het volgende:
My own private Idaho..oke dan heb hem wel al vele malen eerder gezien maar ik blijf het een geweldige film vinden..
Dit vond ik echt een geweldige film.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef DanielleM het volgende:
Das Leben der Anderen
Wow, mooie film over de afluisterpraktijken van de Stasi in 1984. Terecht een Oscar gewonnen!
9
daar gaat de film juist over: over het nutteloze en tegelijkertijd verslavende (voor sommigen) aspect van de oorlogquote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Ocelot360 het volgende:
The Hurt Locker
en de kansloosheid van het een omgeving waar ik niet snap waarom überhaupt een mens zou willen zijn. Film was redelijk.
6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik: 8.5
Imdb: 6.9All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Was ie in de sneak? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb gisteren Up in the air gezien. Prachtige film.
Ryan Bingham (George Clooney) houdt van zijn werk. Hij reist het hele land door om mensen te ontslaan. Niet zijn eigen mensen. Hij gaat naar bedrijven waar de baas het niet durft. Hij is 320 dagen per jaar onderweg. Zijn huis is het vliegveld, vliegtuig en het hotel.
Dit plaatje verandert als er een nieuw meisje wordt aangenomen zijn bedrijf. Vers van de universiteit heeft Nathalie hele andere ideeen over de beleidsvoering. Ontslaan kan ook met een videoverbinding. Ryan is furieus. Hij ziet zijn leventje instorten. Hij daagt het meisje, Nathalie uit om eens met eigen ogen te zien hoe ontslaan gaat.
Nathalie opent de ogen van Ryan en langzaam begint hij in te zien hoe triest zijn leven is. Als hij ook nog verliefd wordt, staat zijn leven helemaal op zijn kop.
[ afbeelding ]
De film lijkt een boy-meets-girl te zijn, maar dit is absoluut niet zo. In plaats van een liefdesverhaal gaat het verhaal over het lege bestaan van Ryan en zo veel andere carrieretijgers.
Imdb: 8,2
Ik: 8,5
Ik heb hem gedownload, maar in een vorig topic had iemand hem volgens mij wel in de sneak gezien. Zeker een aanrader. Hij deed me een beetje denken aan Lost in Translation. Ook zo´n film waarin iemand op zoek is naar zichzelf. Dat is deze ook wel een beetje. Ik denk dat die referentie ook wel terecht is. Er zit ook een karaoke scene inquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was ie in de sneak? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar..
Dit vond ik juist een sterk punt in de serie, omdat Dexter zich eerst moet 'vermommen' en zich daarbij téveel inleeft en beseft hoe prettig het zou zijn gewoon te zijn. Dat hij eindelijk een voorbeeld vindt en dat het niet uitpakt zoals hij had gewild. Ik vond seizoen 3 ook minder, bij het begin van 4 ging ik twijfelen, maar nu ben ik weer helemaal pro-Dexter!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef SnuggLe het volgende:
En Dexter...tsja....soms totaal geen emoties, maar aan het eind van S04 wel weer heel veel waardoor hij in de problemen komt. Ik was gewoon pissig en dacht ik van "dit heb je aan jezelf te danken, hoe stom kan je zijn?".
ik moest wel lachen toen Ellen Page samen met die vriendin in die lunchroom ging dansen op het liedje van Dolly Parton - Jolene en hun eigen tekst over Bodeen verzonnen hadden. Het was leuk en schattigquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef Guppi het volgende:
Whip it
[ afbeelding ]
Ach ja, Ellen Page, en rolschaatsen, dat moet ik natuurlijk gewoon zien. Heerlijk sfeertje weer, prachtig gezin, een baan waarbij je een soort kippenschortje aanmoet, een vriendje dat het scherm uit slungelt, leuke soundtrack, en natuurlijk rolschaatsen.
Bliss woont in Bodeen, Texas en heeft een moeder met strakke denkbeelden over 'hoe het hoort', ze moet meedoen aan beautyverkiezingen en is op school eigenlijk de gekke nerd. Dan vindt ze een flyer van een roller derby league, en ze is op slag verliefd. Ze probeert in het team te komen en begint een tweede leven te leiden.
Het zal inmiddels wel een trucje zijn, de sfeer van zo'n soort gezin, zo'n soort woonplaats, zo'n soort outbreak van het tegendraadse kind, maar ik vind het nog steeds heerlijk. Paar erg cheesy scenes, en het verhaal is niet zo groot, maar ik heb me vrolijk vermaakt.
Vernieuwend was het niet écht nee. Behalve het rolschaatsen dan, en dat is dan ook een mooi spektakel.
7,3 (IMDB: 7,4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |