Ik ben zo blij met ziggo, momenteel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn internet weer wat sneller gaat, want het downloaden van series gaat nu echt
Kut UPC
Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallokidoki, moet nog ff de special van higurashi kijken
En ghost in the shell ligt voor 2.50 bij de FRS, heb ook ff 'blood: the last vampire" gehaald, ook 2.50.
Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Bij de Eppo in Eindhoven verkopen ze net iets goedkoper. ( Euro = Dollar-1 )
Iemand anders die nog van dit soort winkels weet?
Inderdaad, Tokyopop-manga voor 2 euro op 't Boekenfestijn. Maar dan moet je wel snel zijn, want meestal zijn die dingen snel weg. Ik kwam er op de derde dag en had de keuze uit verdwaalde ecchi en bar slechte mecha.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.
Ik heb 't er in gegooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Ge4ce het volgende:
Bleach zit aan het volgende geweldige topic!!
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
Ik doe al helemaal geen moeite meer om alle series te volgen.
Ik download de eps en ik kijk wel wanneer ik er aan toe kom.
Voor elk seizoen houd ik wel bij wat eventueel interessant is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.
Het staat overigens niet op de site.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.
Piet Snot in utrecht, 8/9 euro per manga, ik kocht manga's in new york voor 8$ dus in dat geval is het wel ¤=$quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Bij de Eppo in Eindhoven verkopen ze net iets goedkoper. ( Euro = Dollar-1 )
Iemand anders die nog van dit soort winkels weet?
checkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb 't er in gegooid.
Als Blizzard even zo vriendelijk zou willen zijn de OP d'r opnieuw in te plakken is alles weer zoals het hoort.
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?quote:
Natuurlijk, had daar even overheen gelezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?![]()
Iemand had een tagje, was jij dat niet mschol? Ik volgde die niet echt.
quote:
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
yu yu hakusho was wel leuk opzich , maar hunter X hunter is echt velen malen beter qua verhaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiend
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
Even wachten op ondersteuning van wdn en Ascendancy.
Shun!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zien
Nadesico heb ik meerdere keren gezien, NHK en vast wel nog een paar andere series.
Ik zag Berserk ook voor het eerst zo'n 6~8 jaar geleden. Dus gemiddeld 1x per jaar is niet zo extreem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zou ik dus echt niet kunnen... Een serie zes keer kijken... Dan moet hij wel heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg goed zijn. Wat dus geen enkele serie is. Naar mijn idee.
Enige series die ik heb dubbel gekeken is...
is...
geen enkele anime serie...
alleen One Piece manga tot en met chapter 444~
yo!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
elfenlied is overhyped.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Beide lopen al wat jarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?
Same here, daarbij kun je naruto wel degelijk meerdere keren kijken aangezien naruto gewoon afgelopen is, het is nu tenslotte naruto shippuuden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide lopen al wat jaren
Ik heb Bleach de eerste arc minstens 8x gezien (want die ligt op DVD thuis).
De Hueco Mundo arc nu 3x ofzo. (herkijken is zonder fillers he)
Geldt ook voor Naruto.
Om verkeerde redenen overhyped, ja.quote:
En sweetlady-o.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
hier nog zo'n fangirl...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En sweetlady-o.Elfen lied is echt een anime die je meerdere keren kunt kijken heb hem zelf al 3 keer gezien.
iedereen heeft smaak, de vraag is alleen wie heeft goede smaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef wdn het volgende:
Quir, Ascendary en sweetlady-o hebben gewoon smaak
Ik heb vandaag Gilgamesh gekocht (3x2 dvd's, 26 episodes).
*dient verzoek tot perm-ban in*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
elfenlied is overhyped.
GG, GTO, Kimi's eieren, Suzuki alto, Trigun, De elfen jagers, volledige metalen paniek en de terugjatters heb ik vaker gezien.
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanradenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
Ik volg nu Suzumiya Haruhi seizoen 2 en FMA Brotherhood.
lol die endless eight was echt belachelijk, weet nog niet goed wat ik van dit seizoen ga vinden , vorige was iig geweldig
FMA Brotherhood begint nu ook leuk te worden, de eerste 15 episodes waren beetje herhaling.
nje, bleach en naruto heb ik gedropped. van elk een paar honderd gezien, maar ben er wel klaar mee
![]()
anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
Code geass, redelijk recent.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
Waarschijnlijk om de animatie, die is een beetje veranderd in de loop van de jaren. Of de populaire thema's waar ze nu mee werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanraden
ik heb alle klassiekers al gezienquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanraden
Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Apogist het volgende:
[..]
ik heb alle klassiekers al gezien, iig ide ik wou zien, incl NGE
Code Geass heb ik ook gezien, idd zeer leuk![]()
Zoniet, dan kun je er op sites zoals MyAnimeList.net eentje bij gaan houden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.
Misschien;quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Apogist het volgende:
ik heb mijn lijstje al eens eerder op fok gepost, toen struikelde nogal veel over mijn waardeoordeel van sommige anime's xD
lijst is trouwens incompleet maar mischien kan je er iets uit opmaken. Laatse jaar ben ik niet meer zo into anime, kost teveel werk om een goede serie uit te zoeken
http://myanimelist.net/animelist/blackice123
goeie lijst manquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien;
CHAOS;HEAD
Jigoku Shoujo
Xam'd: Lost Memories
Mijn incomplete lijst; http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard
Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
goeie lijst man
ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?
en wat vond je van Juuni Kokuki en Seirei no Moribito ?
Ik begin helemaal depri te wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.
Chaos;Head begon goed, maar is daarna snel weg gezakt. Geen aanrader, als 't aan mij ligt.
Ik kamp 'n beetje met hetzelfde probleem, maar ik ben dan ook een kieskeurige klootzak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Apogist het volgende:
[..]
Ik begin helemaal depri te wordenHeb het gevoel dat toen ik begon met anime kijken er zo'n mooie wereld voor mij lag met al die goede anime's
. Maar het is nu net of ik alle goede anime's al heb gezien, met moeite kan ik nog een echt leuke vinden . Oh well, ik kom vast wel weer wat tegen
Van de de drie die ik noemde was Chaos;Head de minste, begon goed maar op het eind ging het mis. Helaas hebben meer anime hier last van. Xam'd is erg leuk, goede tekenstijl imho.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
goeie lijst man
ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?
en wat vond je van Juuni Kokuki en Seirei no Moribito ?
Liever nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
gaan er eigenlijk mensen naar de 10jaar fokmeet?
bestaat dat dan ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
gaan er eigenlijk mensen naar de 10jaar fokmeet?
Dat dacht ik ook, maar het is wel handig om te checken wat er nog meer leuk is in je eigen smaak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Misschien ben ik te negatief, maar doen mensen nou eigenlijk elkaars lijstjes lezen?
leuke lijstquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:58 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik spam dan ook even mn lijst.
http://myanimelist.net/animelist/Nachtraaf
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Ik ben nog noobjes als ik mijn lijst met de rest vergelijk..
http://myanimelist.net/animelist/Karasta
Avatar staat er trouwens niet bij, die heb ik ook helemaal gekeken.
Iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Apogist het volgende:
[..]
al wil die serie dat wel graag zijn
Ik had Bleach volume 5 en 6 besteld, krijg ik alleen volume 6 binnen met een briefje d'r bij dat 5 niet leverbaar was en dat deze nagezonden zou worden. Nu kan ik nog niet verder lezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg m'n cadeau van aniway net binnen... "Pixie".
Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!
Vuile oplichters.
ik heb Dojin Work gekregen. wat moet ik ermee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg m'n cadeau van aniway net binnen... "Pixie".
Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!
Vuile oplichters.
Jup. 95 episodes voor Kenshin is te veel en Ghost in the Shell is erg mooi gemaakt en wat niet, maar het wekt niet mijn interesse. Maar ik ben sowieso erg kieskeurig. Het is bij mij heel erg hit or miss.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:20 schreef Apogist het volgende:
[..]
leuke lijst. Jammer alleen dat je rurouni kenshin en Ghost in the shell hebt gedropped. Misschien omdat ze te lang zijn?
jep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
Hoezo is Avatar geen Anime? Omdat het niet Japans is?
Anime (アニメ?, an abbreviated pronunciation in Japanese of "animation", pronounced [aꜜnime] ( listen) in Japanese, but typically Anime-en-US-pronunciation.ogg /ˈænəˌmeɪ/ (help·info) or /ˈænəˌmə/ in English) is animation originating in Japan. The world outside Japan regards anime as "Japanese animation".[1] Anime originated about 1917.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
Hoezo is Avatar geen Anime? Omdat het niet Japans is?
Wel. Afro Samurai is een Japanse Productie, maar dan wel speciaal gemaakt voor de Amerikaanse markt (Amerikaanse opdrachtgever, zeg maar). Net zo goed dat Alfred een Japanse productie was voor de Europese markt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Karasta het volgende:
Best vaag want je zou dus bv echt zeggen dat dit anime is
Maar dat is dan dus weer animation omdat het niet Japans is.
De Fiat Panda is een degelijke koektrommel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hitman reborn is wel aardig als je van standaard vechten met special powers houd. Het begint als flauwe comedy maar het echte verhaal begint pas na 20 afleveringen of wat. Het is wat simpel en voorspelbaar, maar toch vind ik het amusant genoeg om elke week even te kijken.
Ik dacht dat alleen bio hem gezien hadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:04 schreef Quir het volgende:
[..]
De Fiat Panda is een degelijke koektrommel.
Hitman watte?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Karasta het volgende:
Is Hitman Reborn nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Quir het volgende:
Hier zitten 'n aantal mensen die Vampire Knight hebben gezien, niet?
Geloven jullie dat er een opening is voor een derde seizoen?Ik heb het eerste seizoen wel gezien, het tweede nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat nog wel in de planning. Dus kan je niet helpen met het einde, sorry.
wat laat maarre:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?![]()
Iemand had een tagje, was jij dat niet mschol? Ik volgde die niet echt.
er zijn duizenden anime's gemaakt. geef eens wat meer informatie. en heb je trouwens jordy-b's tip opgevolgd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Karasta het volgende:
Weet iemand nou een Anime met grote oorlog veldslagen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Quir het volgende:
Hier zitten 'n aantal mensen die Vampire Knight hebben gezien, niet?
Geloven jullie dat er een opening is voor een derde seizoen?VK manga was gecanceld na s2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nog 2 "light novels" maar die hebben niets met de directe lijn van de anime te maken.
Dus nee, ik denk niet dat er een s3 is/komt. Er is in elk geval nog geen manga die verder gaat dan de anime.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch listquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
er zijn duizenden anime's gemaakt. geef eens wat meer informatie. en heb je trouwens jordy-b's tip opgevolgd?
Je hebt nog niet geleefd zo lang je Berserk niet hebt gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch list![]()
De Anime die ik bedoel lijkt veel op Romance of three kingdoms, het gaat over krijgsheren die veel oorlog met elkaar voeren en uiteindelijk wint 1tje (de goeie in het verhaal) en wordt hij koning.
Het verhaal speelt zich af in de middeleeuwen.
Wel eerst de serie kijken. Dan snap je tenminste waar de film over gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch list![]()
Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef wdn het volgende:
[..]
VK manga was gecanceld na s2.
Er zijn nog 2 "light novels" maar die hebben niets met de directe lijn van de anime te maken.
Dus nee, ik denk niet dat er een s3 is/komt. Er is in elk geval nog geen manga die verder gaat dan de anime.
Op onemanga staat hij ook nog steeds als "ongoing"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.
Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Karasta het volgende:
Weet iemand nou een Anime met grote oorlog veldslagen?
Tytania: ook in de ruimte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.
Echt grote veldslagen uit de oudheid in anime zal je niet zo snel tegenkomen.
p'don?quote:
Die serie is mij zo vaak aangeraden dat ik al wist dat ik het niks ging vinden.quote:
QFTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens een Bebop begonnen. Sue me.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens aan Bebop begonnen. Sue me.
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.
Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Noobs.
Je hebt elfen lied gestalled.quote:
]quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt elfen lied gestalled.
Berserk afgekeken.
Volgt op dit moment 3 anime.
En je hebt, code geass, FMA, FMP en dergelijken gekeken.
En het ergste. Je kijkt geen bakemonogatari.
Wie is hier de noob?
In mijn begintijd keek ik minstens 10 afleveringen per dag
Jij kent yu-gi-oh waarschijnlijk alleen van het kaartspel. Hoewel deze serie, vanaf de egyptische arc, zeer goed wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
]
Yu-Gi-Oh! een 9 geven? gtfo.
wat hij zegtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.
ha, ik kan het slapend, ik winquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.
Ga jij maar weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
]
Yu-Gi-Oh! een 9 geven? gtfo.
echt wel, als iemand zegt midori van GGquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Commentaar als "gtfo" hoort hier niet thuis. I
Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:
[..]
echt wel, als iemand zegt midori van GG![]()
dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
ach GTFO met die lucy van jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezen
je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:
[..]
echt wel, als iemand zegt midori van GG![]()
dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!
amateur!
Ik kan slapend tuba spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef zquing het volgende:
[..]
wat hij zegt
[..]
ha, ik kan het slapend, ik win
zodat je dan stoer kan doen en de (nep)oldbie uithangen? hell, je sloeg iedere meet af, ik vraag me nog steeds werkelijk af wat je hier nou doet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neem
om toch maar iets inhoudelijks te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Mogen jullie je eens meten aan mijn standaard
Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Quir het volgende:
Even de rij onderbreken.
godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Nou als we gaan bashen zquing dan wil ik ook meedoen![]()
Iedereen die Nana, Beck, Claymore, Bleach (minstens arc 1), Naruto (tot aan de fillers), Death Note, minstens 1 seizoen Slayers, Akira, Paprika, One Piece, Blood+ Spirited Away en xxxHolic niet minstens heeft proberen te kijken is geen anime liefhebber
Kijk het kan niet je genre zijn maar ze zijn allemaal gewoon keigoed. Qua humor, qua spanning, qua verhaal of zelfs alleen maar qua tekenstijl. Allemaal hebben ze iets wat ze meer dan goed of zelfs geweldig maakt.
Mogen jullie je eens meten aan mijn standaard
Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal.
Hey blessed19 dat is een lekker ding in je avatar!
Nog een sidenote:
Oh en iedereen die The One-Armed Machine Girl nog niet heeft gezien weet niet wat hij/zij mist
RL slasher movie
je bent echt zo kansloos als je jezelf ''baas'' noemt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied is voor de ware bazen
Waar gaat die eerste sidenote over denk je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?
en 2: dat meisje schopt jouw kont met je gehuil over anime!
fok jou, wdn!
fok jou!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar gaat die eerste sidenote over denk je?
Alleen al het openingsnummer is magistraal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
elfenlied is gewoon een wat bloederigere versie van chobits! ik kan echt niet, ECHT NIET, begrijpen waarom je die zo goed vindt!
amateur!
Nouja, naar mijn gevoel word je overspoeld door "kawaii desu yo?"-anime.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
Klopt, maar die series zijn zo populair omdat ze véél afleveringen hebben en dus een enorme fanbase kunnen opbouwen. Normale series worden één à twee seizoenen uitgezonden en zijn dan *poef* weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.
Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
Pokemon, Yuhi-oh, Dragonball zijn populair in de hele wereld maar zijn slechts op 1 doelgroep gericht: dat volk wat in de winkel zeikt en zeikt en zeikt en zeikt en zeikt om de flippos en poppetjes van deze series. Kiddy stuff. Dat is maar een klein percent van wat anime is en is zeker niet de standaard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.
Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
De stap van verwerken naar consumeren.
Juist de liefhebber zou de morele plicht moeten opbrengen om het verval te stoppen en niet de valse goden te aanbidden, juist de langzame acceptatie van drek verspreid het ook.
Maar ja, sommige mensen willen alleen maar Micheal Bay en Pokemon. Maar die zijn inmiddels ook verloren.
"normale" series zijn gemaakt voor 1 seizoenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Hee, wees eens lief voor elkaar...
Stelletje teringlijers.
[..]
Klopt, maar die series zijn zo populair omdat ze véél afleveringen hebben en dus een enorme fanbase kunnen opbouwen. Normale series worden één à twee seizoenen uitgezonden en zijn dan *poef* weg.
En series met veel afleveringen zijn lekker goedkoop aan te kopen en makkelijk uit te zenden op kindertv, waardoor je nog meer fans krijgt. Maar ja, veel mensen hebben een voorkeur voor pulp.
een anime goed vinden door een OP. laatst zei iemand dat beck slechter is dan k-on!, omdat de ED van k-on zo goed was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen al het openingsnummer is magistraal.
Dus Naruto is een normale serie, maar dan een waarbij de seizoenen overbrugd worden door fillers.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef zquing het volgende:
[..]
"normale" series zijn gemaakt voor 1 seizoen
Zeker, beck was een machtig mooi kunststukjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een anime goed vinden door een OP. laatst zei iemand dat beck slechter is dan k-on!, omdat de ED van k-on zo goed was.
ik word hier soms echt droevig van.;(
hey jor, misschien waren wij vroeger ook zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus Naruto is een normale serie, maar dan een waarbij de seizoenen overbrugd worden door fillers.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z. (nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hey jor, misschien waren wij vroeger ook zo.
ik moet er trouwens niet aan denken!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z.
(nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).
"alleen al" staat er. Je weet heel goed wat mijn argumenten zijn als het om EL gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een anime goed vinden door een OP. laatst zei iemand dat beck slechter is dan k-on!, omdat de ED van k-on zo goed was.
ik word hier soms echt droevig van.;(
Het is allemaal fruit, dus valt het wel te vergelijken. Mischien vergelijk je wel een heerlijke mango met een rotte appel maar het blijft vruit wat je aan het vergelijken. Dus je kan anime gewoon vergeljiken ookal vallen ze niet in hetzelfde genrequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie dat vergelijken van anime dan ook niet echt zitten: een anime is slecht, goed of magistraal. Maar dan wel gekwalificeerd op zichzelf staande feiten mbt die anime.
heel leuk allemaal, maar je reactie op mijn opmerking sla je helemaal mis. en nauto en bleach zijn de hedendaagse dbz! oftewel: voor kleine kinderen!quote:
ik ben altijd al meer cartoon/animatie fan geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z. (nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).
Nou er zijn voor mij 2 groepen: die wat ik leuk vind en afkijk en die welke ik niet leuk vind en misschien afkijk. De meeste anime die het waard zijn om te kijken hebben trouwens een 2de seizoen of een 4de seizoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Het is allemaal fruit, dus valt het wel te vergelijken. Mischien vergelijk je wel een heerlijke mango met een rotte appel maar het blijft vruit wat je aan het vergelijken. Dus je kan anime gewoon vergeljiken ookal vallen ze niet in hetzelfde genre
Volledig mee eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent echt zo kansloos als je jezelf ''baas'' noemt!
Wederom een reply dat een totaal verkeerde kant inslaat. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is, ik heb nog nooit een naruto/bleach aflevering gezien, maar de doelgroep is nou eenmaal voor kinders tot een leeftijd van 16/17. degene die erboven ernaar kijken en zeggen dat het ''tha bomb'' is, zullen slechts enkelen zijn die ik serieus kan nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef wdn het volgende:
[..]
blessed19. Dat naturo, bleach en dbz niet jouw ding zijn maakt het nog niet slechte anime. En Bleach is zeker niet voor kleine kinderen. Age rating voor Bleach is "teenagers" en niet kinderen. Is mijn laatste commentaar hierop trouwens.
ik kan je nu al garanderen dat dat wel gebeurd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat die kinders later de juweeltjes oppakken en series als trigun/cowboy bebop niet zomaar laten vallen omdat het te ouderwets wordt bevonden.
ik heb het gezien want het staat op 1 van mijn backup disc. Alleen zal het een tijdje terug zijn geweest want ik kan me niet meer goed herinneren wat het wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:20 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Ik gok dat niemand hier de 1e yu-gi-oh heeft gezien. Zulke duistere en slimme anime's zie je maar zelden.
Dat is wel een antwoord op je post hoor. Uit mijn vorige post kun je concluderen dat ik stel: FUCK DOELGROEPEN. Dat iets niet jouw doelgroep is is totaal geen reden om het niet te kijken en zelf een oordeel te vellen over die anime. Ik vind Naruto (ex fillers) gewoon goed en er is totaal geen reden voor mij om er dan naar niet te kijken (en ik zal naw. beduidend ouder zijn dan jijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wederom een reply dat een totaal verkeerde kant inslaat. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is, ik heb nog nooit een naruto/bleach aflevering gezien, maar de doelgroep is nou eenmaal voor kinders tot een leeftijd van 16/17. degene die erboven ernaar kijken en zeggen dat het ''tha bomb'' is, zullen slechts enkelen zijn die ik serieus kan nemen.
eigenlijk zijn ze best slim, je gaat namelijk van pokemon naar naruto en dan naar bleach om dan de wijde wereld van anime in te trekken. nu maar hopen dat die kinders later de juweeltjes oppakken en series als trigun/cowboy bebop niet zomaar laten vallen omdat het te ouderwets wordt bevonden.
Daarom kijk ik ook weinigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef Ascendancy het volgende:
Want het aanbod aan seinen en eventueel josei anime, is nihiel.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wens blessed19 veel succes met anime's vinden. Want het aanbod aan seinen en eventueel josei anime, is nihiel.
quote:Seinen manga (青年漫画?) is a subset of manga that is generally targeted at an 18–30 year old male audience, but the audience can be much older with some comics aimed at businessmen well into their 40s. It has a wide variety of art styles and more variation in subject matter, ranging from the avant-garde to the pornographic. The female equivalent to seinen manga is josei manga. In Japanese, the word Seinen means "young man" or "young men" and is not suggestive of sexual matters. Examples include 20th Century Boys, Bastard!!, Berserk, 3×3 Eyes, Hellsing, Gantz, Chobits, Ikkitousen, Shin-chan, Tenjho Tenge, Bitter Virgin, Elfen Lied, Black Lagoon, Oh My Goddess!, Trigun Maximum, Rozen Maiden, xxxHolic, Lone wolf and cub, Blade of the Immortal, and Sekirei.
shin-chan is humor manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]![]()
En wtf doet shin-chan hier bij seinen![]()
Rozen Maiden in dat lijstje maakt mij toch een beetje droevig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef zquing het volgende:
Ik zie slechte series staan zeg in die lijst
Die eerste serie van Yu-Gi-Oh, draait die dan ook nog om 't kaartspel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Yu-gi-oh vind ik op geen enkele manier te vergelijken met DBZ en Pokemon.
Pokemon is sowieso stomme bagger. DBZ respecteer ik als classic.
Maar yu-gi-oh heeft wel degelijk een verhaal dat verder gaat dan het spelletje.
Het is regelmatig erg kiddy, maar de meeste mensen zijn nooit tot de egypte arc gekomen. En die is echt goed en diep.
Maar Ik gok dat niemand hier de 1e yu-gi-oh heeft gezien. Zulke duistere en slimme anime's zie je maar zelden.
beter toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef Quir het volgende:
Wat gaan we snel ineens, trouwens.
altijd toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef Quir het volgende:
Onze lokale optimist, mschol.
Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.quote:
Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef mschol het volgende:
komt vanzelf weer een keer dat het weer dood gaat het topic
Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.
Bierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.
weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserverquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.![]()
Waar is trouwens je UI heen?
Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserver
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
ranja... met een rietje... En een lollie... Een groene.
Want ik ben een echte baas.
jah i know...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.
Seinen is overrated.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]![]()
En wtf doet shin-chan hier bij seinen![]()
DUVEL!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
[/quote
DUVEL!
7 heeft een cliffhangerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Ge4ce het volgende:
TM8.0 ep 6 was goed te doen. Hoewel het misschien toch wel de slechtste aflevering is van de 6.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
het was niet voor jou, het is vanwege 't 12jarig jongtjequote:
Hoe ver ben je met Naruto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
Bij episode 10quote:
Ah, ik geef je bedenktijd. Je mag terugkomen op die post als je klaar bent met Naruto.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Karasta het volgende:
[..]
Bij episode 10ik heb pas School Rumble afgekeken en wil nu eerst Bleach gaan afkijken, daar ben ik nu bij afl 81
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:
Ik heb ook de 1ste aflevering van Elfen Lied gekeken, maar zulke Anime trekt me echt totaal niet aan.
Je hebt bloederig en je hebt gewoon simpel weg overdreven, je ziet echt hele zwembaden met bloed hele tijd overal best goor allemaal.wdn, asc, wat doen we hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
ook prima. maar ik sloot af met een rochefort 10 uit 21-10-2008.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.
kneus. je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ke herkent de fillers heel simpel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
1 conclusie trekken: zelfs het nichtje heeft smaak dus het komt wel goed met Karasta. Want smaak is besmettelijk.quote:
Mee eens maar als dat de fillers in Bleach goed te doen zijn maar als tegenargument: bekijk de fillers van Naturo maar eens .............. Die zijn gewoon echt erg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper.quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
huilen in een hoekje en beseffen dat het de werkelijkheid is!
stelletje paupers!
Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack".quote:
bleachforums.com is nog steeds doodquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper. [ afbeelding ]
[..]
Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack". [ afbeelding ]
Niks aan de hand hier.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef mschol het volgende:
het ging hier over anime toch? volgens mij gaat het nu meer om een persoonlijke vete tussen 2 mensen...
Nouja, gezien de dader die er achter zit geloof ik niet direct dat het een DDoS aanval betreft. Het lijkt me sterk dat de jongeman een botnet achter zich had staan. Hoogstens een simpele DoS-aanval, of gebruik maken van een van de lekken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef wdn het volgende:
[..]
bleachforums.com is nog steeds dood
Viel om tegelijk met fok! maar of het ook die ddos is geweest ....
Ik ben daar ongevoelig voor. Maar ik waardeer het gebaar.quote:
Tweakers.net kreeg 150.000 packets per seconde op zich.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, gezien de dader die er achter zit geloof ik niet direct dat het een DDoS aanval betreft. Het lijkt me sterk dat de jongeman een botnet achter zich had staan. Hoogstens een simpele DoS-aanval, of gebruik maken van een van de lekken.
Ik had het nu puur over FOK!, ik wist niet eens dat Tweakers onder vuur lag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tweakers.net kreeg 150.000 packets per seconde op zich.
En de hack had niets te maken met de DDoS
Ik deed het niet eens expres, maar ik zag de mogelijkheid.quote:
FOK! had hetzelfde probleemquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik had het nu puur over FOK!, ik wist niet eens dat Tweakers onder vuur lag.
Blijkbaar GS ook, iemand houdt volgens mij niet van de grote nederlandse sitesquote:
GS werd aangevallen, omdat tweakers binnen 1 uur de hele aanval teniet had gedaan en gewoon functioneerde terwijl ze geDDoS'd werden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Blijkbaar GS ook, iemand houdt volgens mij niet van de grote nederlandse sites
tweakers heeft in tegenstelling tot fok/GS/spitsnieuws echt systeembeheerders in dienst die echt verstand van zaken hebben en direct in actie kunnen komen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
GS werd aangevallen, omdat tweakers binnen 1 uur de hele aanval teniet had gedaan en gewoon functioneerde terwijl ze geDDoS'd werden.
Nerd zijn is toch nog ergens goed voor
Princess lover 7 was trouwens lekker spannend. Doch onsamenhangend.
Ik heb niets gezien.quote:
Nog steeds nee, want de kwaliteit van de raws is om in tranen uit te barstenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien.
[ afbeelding ]
Volgt iemand hier Pandora Hearts?
Valt eigenlijk wel mee. Sorry, Jordy.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Klopt het dat Chaos:Head nogal een hoog mindfuck-gehalte heeft? Ik raak steeds meer in de war door die serie.
Misschien snap je pokemon welquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Klopt het dat Chaos:Head nogal een hoog mindfuck-gehalte heeft? Ik raak steeds meer in de war door die serie.
de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ge4ce het volgende:
493 pokemon. (( http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon))
Ik vind pokemon blue ook nog steeds leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .
( gameboy spel gespeeld)
ik had redquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind pokemon blue ook nog steeds leuk
Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.quote:
Ik had hoge verwachtingen, zeker na een meisje met roze haren en bloed in één kader te hebben gezien, maar dat werd aan diggelen geslagen door de serie zelf. Wat een slechte namen, en een matig verhaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.
En het blijft een serie die van de hak op de tak gaat.
Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
Gigalomaniax vond ik toch erg storend.
Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?
Wat dacht je van die achterlijke wapens. Welke kinderspeelgoedfabrikant heeft het design van die dingen gedaan?
Een enorm creatieve idioot. Als zo terugkijk, was ik eigenlijk alleen onder de indruk van de manier waarop alle bekende merken waren verbouwd maar toch duidelijk herkenbaar bleven. Dingen als Youtube en Google, enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?
excuse me!?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
Gigalomaniax vond ik toch erg storend.
Combobreaker.quote:
agossie......quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Combobreaker.
Wa hadden bijna een duokwartet.
Nee, daar red je het niet mee, vuige sloerie.quote:
/carequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Combobreaker.
Wa hadden bijna een duokwartet.
Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.quote:
tis geen SC hier hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.
Het topic zit bijna vol he.quote:
Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?quote:
meer iets van: two people need a room...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?
Ik dacht aan "kwartetten voor gevorderden".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
meer iets van: two people need a room...
Ik zat te denken aan. "wegens SC verlengd"quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
meer iets van: two people need a room...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |