abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71823954

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Wees niet afgeschrikt door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt.

Anime is de japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn,
maar anime's gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Schonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde themas als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je Fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "qualitysubbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken.
Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Animes worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #14
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VI
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #7: Abunai!! Zanpaktou's going wild!!
[Anime&Manga] Naruto #15 Onderweg met Sasuke
Avatar op Nickeloden #3 Brand je handen niet aan het vuur!! - Geen anime, wel het vermelden waard.
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houdt je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga!

Voorgaande delen

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 |

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 1% gewijzigd door ArcticBlizzard op 13-08-2009 00:25:49 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:30:04 #2
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71823988
Best handig dat seizoenen-gedeelte.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_71824002
Als iemand een betere tt weet dan hoor ik het wel.

Ik wilde wat posten maar ben vergeten wat......
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:36:17 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71824166
Ik kan niet wachten tot mijn internet weer wat sneller gaat, want het downloaden van series gaat nu echt
Kut UPC
pi_71824733
Ik zal even de Wiki aanpassen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71825291
tijd voor een normaal einde voor inu yasha :p
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:39:32 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71825854
Inuyasha. Ik weet niet of het me nog kan boeien. De stijl van die anime is tegenwoordig nogal oubollig he.
Gelukkig kregen we daar Bleach voor terug dus dat was weer een pluspunt aan dat irri open einde

sweetlady-o heb je dit topic ook al gevonden of wacht je tot pagina 3?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 18:42:30 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_71825928
hallokidoki, moet nog ff de special van higurashi kijken

En ghost in the shell ligt voor 2.50 bij de FRS, heb ook ff 'blood: the last vampire" gehaald, ook 2.50.
:')
pi_71826372
Zijn we sweetlady-o ontlopen?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn internet weer wat sneller gaat, want het downloaden van series gaat nu echt
Kut UPC
Ik ben zo blij met ziggo, momenteel.

Van de week een heel seizoen à 9,5 GB in een uurtje binnengetrokken. Via bittorrent!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71827320
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallokidoki, moet nog ff de special van higurashi kijken

En ghost in the shell ligt voor 2.50 bij de FRS, heb ook ff 'blood: the last vampire" gehaald, ook 2.50.
Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.
pi_71827547
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Bij de Eppo in Eindhoven verkopen ze net iets goedkoper. ( Euro = Dollar-1 )
Iemand anders die nog van dit soort winkels weet?
pi_71827616
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.

De webshop van de aniway is ook vrij goedkoop, al hebben ze maar beperkte keuze.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71827622
Ik bestel manga bij Archonia of wandel binnen bij Silvester.
Aniway biedt ook wat nederlandstalige manga aan.

wdn, was er bij jou niet een keer iets misgelopen bij Archonia? Is dat nog opgelost?
pi_71827643
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.
Inderdaad, Tokyopop-manga voor 2 euro op 't Boekenfestijn. Maar dan moet je wel snel zijn, want meestal zijn die dingen snel weg. Ik kwam er op de derde dag en had de keuze uit verdwaalde ecchi en bar slechte mecha.
pi_71827828
Bleach zit aan het volgende geweldige topic!!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_71827910
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Ge4ce het volgende:
Bleach zit aan het volgende geweldige topic!!
Ik heb 't er in gegooid.
Als Blizzard even zo vriendelijk zou willen zijn de OP d'r opnieuw in te plakken is alles weer zoals het hoort.
pi_71828336
Ik doe al helemaal geen moeite meer om alle series te volgen.
Ik download de eps en ik kijk wel wanneer ik er aan toe kom.
pi_71828489
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
Ik doe al helemaal geen moeite meer om alle series te volgen.
Ik download de eps en ik kijk wel wanneer ik er aan toe kom.
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.
pi_71828796
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.
Voor elk seizoen houd ik wel bij wat eventueel interessant is.
Dit seizoen ben ik alleen elke week FMA aan het kijken.
pi_71828988
Nu al herfst ?
pi_71829597
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef Quir het volgende:

[..]

Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.
Het staat overigens niet op de site.
pi_71831892
We're freaking through!

pi_71834859
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 23:20:22 #24
pi_71835073
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Piet Snot in utrecht, 8/9 euro per manga, ik kocht manga's in new york voor 8$ dus in dat geval is het wel ¤=$
pi_71835084
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[ afbeelding ]
Raad de GTO anime?
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 23:21:10 #26
pi_71835102
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[ afbeelding ]
Yuu Yuu Hakusho ?
pi_71835547
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik heb 't er in gegooid.
Als Blizzard even zo vriendelijk zou willen zijn de OP d'r opnieuw in te plakken is alles weer zoals het hoort.
check
pi_71835823
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

check
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?

Iemand had een tagje, was jij dat niet mschol? Ik volgde die niet echt.
pi_71836789
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:

[..]

Natuurlijk, had daar even overheen gelezen.
Kijk dat staat ook een stuk beter, vond het al erg irritant dat de lay-out iets anders was.
pi_71837004
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Yuu Yuu Hakusho ?

dude , nooit
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 00:55:41 #31
pi_71837435
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dude , nooit
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiend
pi_71837657
Bijna klaar met School Rumble semester 1 straks aan deel 2 beginnen , tot nu toe is dit echt mijn favorite Anime geworden.
Steam id : Kim the boss.
pi_71837871
tvp
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_71839439
Hoi jongens.

Topic gevonden nu kan ik vredig lurken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_71842847
Macross Frontier afgekeken. Heel goede serie .

En overigens (manga) Darker Than Black - Shikkoku no Hana . (Beter dan de eerste manga serie. )
pi_71849206
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Yuu Yuu Hakusho ?
...

Je bent niet waardig in dit topic!

was een ''schaamteloze tvp''
pi_71853775
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiend
yu yu hakusho was wel leuk opzich , maar hunter X hunter is echt velen malen beter qua verhaal
en story telling .

yu yu hakusho moet je eigenlijk zien als een inuyasha-dbz kruising .
pi_71861422
Net berserk voor de 6de keer afgekeken.
pi_71861746
Dat zou ik dus echt niet kunnen... Een serie zes keer kijken... Dan moet hij wel heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg goed zijn. Wat dus geen enkele serie is. Naar mijn idee.

Enige series die ik heb dubbel gekeken is...
is...

geen enkele anime serie...
alleen One Piece manga tot en met chapter 444~
pi_71863181
Elfen Lied.

Even wachten op ondersteuning van wdn en Ascendancy.
pi_71863394
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.

Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zien

Nadesico heb ik meerdere keren gezien, NHK en vast wel nog een paar andere series.

[ Bericht 0% gewijzigd door zquing op 13-08-2009 23:58:36 ]
pi_71864457
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef zquing het volgende:

[..]

Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zien

Nadesico heb ik meerdere keren gezien, NHK en vast wel nog een paar andere series.
Shun!
pi_71864802
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zou ik dus echt niet kunnen... Een serie zes keer kijken... Dan moet hij wel heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg goed zijn. Wat dus geen enkele serie is. Naar mijn idee.

Enige series die ik heb dubbel gekeken is...
is...

geen enkele anime serie...
alleen One Piece manga tot en met chapter 444~
Ik zag Berserk ook voor het eerst zo'n 6~8 jaar geleden. Dus gemiddeld 1x per jaar is niet zo extreem.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:30:13 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71867408
quote:
Elfen Lied.

yo!

Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
pi_71870596
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:

[..]

yo!

elfenlied is overhyped.

GG, GTO, Kimi's eieren, Suzuki alto, Trigun, De elfen jagers, volledige metalen paniek en de terugjatters heb ik vaker gezien.
pi_71872325
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef blessed19 het volgende:

[..]

elfenlied is overhyped.
pi_71876285
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:

[..]

yo!

Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:17:55 #48
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71877632
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?
Beide lopen al wat jaren
Ik heb Bleach de eerste arc minstens 8x gezien (want die ligt op DVD thuis).
De Hueco Mundo arc nu 3x ofzo. (herkijken is zonder fillers he )
Geldt ook voor Naruto.
pi_71877792
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef wdn het volgende:

[..]

Beide lopen al wat jaren
Ik heb Bleach de eerste arc minstens 8x gezien (want die ligt op DVD thuis).
De Hueco Mundo arc nu 3x ofzo. (herkijken is zonder fillers he )
Geldt ook voor Naruto.
Same here, daarbij kun je naruto wel degelijk meerdere keren kijken aangezien naruto gewoon afgelopen is, het is nu tenslotte naruto shippuuden.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:30:50 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71877995
Ja en de gevechten Ichigo vs Kenpachi en Ichigo vs Buyakuya blijven gewoon geweldig om te zien
pi_71880736
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:06 schreef zquing het volgende:

[..]

Om verkeerde redenen overhyped, ja.
pi_71881716
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:15 schreef Quir het volgende:

[..]

Om verkeerde redenen overhyped, ja.
fanboy!
pi_71881837
quote:
Elfen Lied.

En sweetlady-o. Elfen lied is echt een anime die je meerdere keren kunt kijken heb hem zelf al 3 keer gezien.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_71881858
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

En sweetlady-o. Elfen lied is echt een anime die je meerdere keren kunt kijken heb hem zelf al 3 keer gezien.
hier nog zo'n fangirl...

vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:16:50 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71885954
Quir, Ascendary en sweetlady-o hebben gewoon smaak

Ik heb vandaag Gilgamesh gekocht (3x2 dvd's, 26 episodes).
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:21:12 #56
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71887912
Net alle Spice and Wolf eps tot nu toe in twee dagen gekeken, erg vervelend als ze dan opeens op zijn
Ook geen sig dus
pi_71889279
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef wdn het volgende:
Quir, Ascendary en sweetlady-o hebben gewoon smaak

Ik heb vandaag Gilgamesh gekocht (3x2 dvd's, 26 episodes).
iedereen heeft smaak, de vraag is alleen wie heeft goede smaak
pi_71891377
die bleach filler van nu is echt wel te pruimen , tis lang geleden dat ik uitkijk naar de volgende bleach eps
pi_71898638
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef blessed19 het volgende:

[..]

elfenlied is overhyped.

GG, GTO, Kimi's eieren, Suzuki alto, Trigun, De elfen jagers, volledige metalen paniek en de terugjatters heb ik vaker gezien.
*dient verzoek tot perm-ban in*

Sorry, ik was op vakantie dus ik kon niet mee doen met elfen lied vereren
Dus ik heb nu een nieuwe 07 ghost, princess lover, Bakemonogatari en FMA
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_71906348
Zojuist Ponyo gezien @ The Movies (Amsterdam)

Het verhaal, daar is echt geen touw aan vast te knopen, en er werd een Nederlands gesproken versie gedraaid (surprisingly goed gedaan trouwens, en niet eens zo storend) maar damn wat is deze film schattig

toch goed vermaakt
pi_71923562
Princess lover was een remake van een FMP episode, maar dan met andere characters.
Het paste echter totaal niet bij teppei, maar was wel grappig. Niet zo grappig als FMP tho

07-ghost was weer goed middelmatig.

FMA 19 was veruit de beste aflevering tot nu toe, maar sinds ik de manga heb gelezen zat ik al te wachten op deze aflevering.

En bakemonogatari, eindelijk actie, en weer heerlijke gesprekken. En heerlijk realistisch(qua gesprekken dan)
pi_71936420
Ik volg nu Suzumiya Haruhi seizoen 2 en FMA Brotherhood.

lol die endless eight was echt belachelijk , weet nog niet goed wat ik van dit seizoen ga vinden , vorige was iig geweldig

FMA Brotherhood begint nu ook leuk te worden, de eerste 15 episodes waren beetje herhaling.

nje, bleach en naruto heb ik gedropped . van elk een paar honderd gezien, maar ben er wel klaar mee

anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
pi_71936607
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
Ik volg nu Suzumiya Haruhi seizoen 2 en FMA Brotherhood.

lol die endless eight was echt belachelijk , weet nog niet goed wat ik van dit seizoen ga vinden , vorige was iig geweldig

FMA Brotherhood begint nu ook leuk te worden, de eerste 15 episodes waren beetje herhaling.

nje, bleach en naruto heb ik gedropped . van elk een paar honderd gezien, maar ben er wel klaar mee

anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanraden
pi_71937037
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
Code geass, redelijk recent.
pi_71937452
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om de animatie, die is een beetje veranderd in de loop van de jaren. Of de populaire thema's waar ze nu mee werken.
Waag 't trouwens niet Code Geass, die hierboven genoemd wordt, af te zeiken. Ik raad 'm ook aan.
pi_71937904
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:

[..]

ik heb alle klassiekers al gezien , iig ide ik wou zien, incl NGE
Code Geass heb ik ook gezien, idd zeer leuk
pi_71937995
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Apogist het volgende:

[..]

ik heb alle klassiekers al gezien , iig ide ik wou zien, incl NGE
Code Geass heb ik ook gezien, idd zeer leuk
Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.
pi_71938141
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.
Zoniet, dan kun je er op sites zoals MyAnimeList.net eentje bij gaan houden.
Best 'n handige site.
pi_71938201
ik heb mijn lijstje al eens eerder op fok gepost, toen struikelde nogal veel over mijn waardeoordeel van sommige anime's xD

lijst is trouwens incompleet maar mischien kan je er iets uit opmaken. Laatse jaar ben ik niet meer zo into anime, kost teveel werk om een goede serie uit te zoeken

http://myanimelist.net/animelist/blackice123
pi_71938777
probeer kurenai eens
pi_71938826
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Apogist het volgende:
ik heb mijn lijstje al eens eerder op fok gepost, toen struikelde nogal veel over mijn waardeoordeel van sommige anime's xD

lijst is trouwens incompleet maar mischien kan je er iets uit opmaken. Laatse jaar ben ik niet meer zo into anime, kost teveel werk om een goede serie uit te zoeken

http://myanimelist.net/animelist/blackice123
Misschien;
CHAOS;HEAD
Jigoku Shoujo
Xam'd: Lost Memories

Mijn incomplete lijst; http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard
pi_71939314
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Misschien;
CHAOS;HEAD
Jigoku Shoujo
Xam'd: Lost Memories

Mijn incomplete lijst; http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard
goeie lijst man

ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?

en wat vond je van Juuni Kokuki en Seirei no Moribito ?
pi_71939349
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:

[..]

goeie lijst man

ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?

Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.
Chaos;Head begon goed, maar is daarna snel weg gezakt. Geen aanrader, als 't aan mij ligt.
pi_71939442
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:

[..]

Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.
Chaos;Head begon goed, maar is daarna snel weg gezakt. Geen aanrader, als 't aan mij ligt.
Ik begin helemaal depri te worden Heb het gevoel dat toen ik begon met anime kijken er zo'n mooie wereld voor mij lag met al die goede anime's . Maar het is nu net of ik alle goede anime's al heb gezien, met moeite kan ik nog een echt leuke vinden . Oh well, ik kom vast wel weer wat tegen
pi_71939485
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Apogist het volgende:

[..]

Ik begin helemaal depri te worden Heb het gevoel dat toen ik begon met anime kijken er zo'n mooie wereld voor mij lag met al die goede anime's . Maar het is nu net of ik alle goede anime's al heb gezien, met moeite kan ik nog een echt leuke vinden . Oh well, ik kom vast wel weer wat tegen
Ik kamp 'n beetje met hetzelfde probleem, maar ik ben dan ook een kieskeurige klootzak.
Hier heb je mijn lijstje ook, misschien pik je d'r nog iets leuks uit.
pi_71941154
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:

[..]

goeie lijst man

Van de de drie die ik noemde was Chaos;Head de minste, begon goed maar op het eind ging het mis. Helaas hebben meer anime hier last van. Xam'd is erg leuk, goede tekenstijl imho.

Ik vond voices of a distant star erg goed. Er zit niet veel tempo in, maar dat komt door het onderwerp en de sfeer komt hierdoor erg goed over.
5cm per second is trouwens ook een aanrader

Juuni kokuki vond ik aardig maar niet fantastisch
Seirei no Moribito moet ik nog kijken.
pi_71969055
gaan er eigenlijk mensen naar de 10jaar fokmeet?
pi_71969108
Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd daar iets hoger ligt dan mijn leeftijd.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:46:13 #79
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71969115
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
Liever niet
Ook geen sig dus
pi_71969764
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
bestaat dat dan ?
pi_71969980
Ik ben nog noobjes als ik mijn lijst met de rest vergelijk..
http://myanimelist.net/animelist/Karasta

Avatar staat er trouwens niet bij, die heb ik ook helemaal gekeken.
pi_71970778
Ik spam dan ook even mn lijst.
http://myanimelist.net/animelist/Nachtraaf
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 03:01:27 #83
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71970790
Misschien ben ik te negatief, maar doen mensen nou eigenlijk elkaars lijstjes lezen?
Ook geen sig dus
pi_71970996
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 03:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Misschien ben ik te negatief, maar doen mensen nou eigenlijk elkaars lijstjes lezen?
Dat dacht ik ook, maar het is wel handig om te checken wat er nog meer leuk is in je eigen smaak.
pi_71978249
Ik scroll meestal wel even door de lijst als iemand anders z'n lijst post.
Ik zelf gebruik 'm alleen om het allemaal een beetje bij te houden.
pi_71987391
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:58 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik spam dan ook even mn lijst.
http://myanimelist.net/animelist/Nachtraaf
leuke lijst . Jammer alleen dat je rurouni kenshin en Ghost in the shell hebt gedropped. Misschien omdat ze te lang zijn?
pi_71987401
Had ooit een lijst (niet via zo'n site).... Heb me aangemeld. http://myanimelist.net/animelist/pmk

Ik mis geloof ik aardig wat nog...
pi_71987424
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Ik ben nog noobjes als ik mijn lijst met de rest vergelijk..
http://myanimelist.net/animelist/Karasta

Avatar staat er trouwens niet bij, die heb ik ook helemaal gekeken.

Maar avatar is ook geen anime
You don't know me and i don't know you
pi_71987561
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Droid het volgende:

[..]

Maar avatar is ook geen anime
al wil die serie dat wel graag zijn
pi_71987612
Ik kreeg m'n cadeau van aniway net binnen... "Pixie".

Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!

Vuile oplichters.
pi_71987761
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Apogist het volgende:

[..]

al wil die serie dat wel graag zijn
Idd

Ook maar ff een schamelijk reclame poging Klikje
You don't know me and i don't know you
pi_71988689
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:

Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!

Vuile oplichters.
Ik had Bleach volume 5 en 6 besteld, krijg ik alleen volume 6 binnen met een briefje d'r bij dat 5 niet leverbaar was en dat deze nagezonden zou worden. Nu kan ik nog niet verder lezen.
pi_71989391
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:

Vuile oplichters.
ik heb Dojin Work gekregen. wat moet ik ermee?
pi_71990245
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:20 schreef Apogist het volgende:

[..]

leuke lijst . Jammer alleen dat je rurouni kenshin en Ghost in the shell hebt gedropped. Misschien omdat ze te lang zijn?
Jup. 95 episodes voor Kenshin is te veel en Ghost in the Shell is erg mooi gemaakt en wat niet, maar het wekt niet mijn interesse. Maar ik ben sowieso erg kieskeurig. Het is bij mij heel erg hit or miss.
pi_71990633
Hoezo is Avatar geen Anime? Omdat het niet Japans is?
pi_71990740
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
jep.
pi_71991303
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
Anime (アニメ?, an abbreviated pronunciation in Japanese of "animation", pronounced [aꜜnime] ( listen) in Japanese, but typically Anime-en-US-pronunciation.ogg /ˈænəˌmeɪ/ (help·info) or /ˈænəˌmə/ in English) is animation originating in Japan. The world outside Japan regards anime as "Japanese animation".[1] Anime originated about 1917.

---

Also known as: Avatar: The Legend of Aang
Country of origin: United States
pi_71991587
Best vaag want je zou dus bv echt zeggen dat dit anime is

Maar dat is dan dus weer animation omdat het niet Japans is.
pi_71991909
Alfred J. Kwak is bijvoorbeeld weer wel een anime.

Uiteindelijk maakt het niet uit. Als het ons maar vermaakt!!
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:41:52 #100
pi_71992201
Animé = animatie uit japan, terwijl sommige mensen denken dat het specifiek schoolmeisjes met grote ogen is of pokemon/dragonball z. Je moet ook niet teveel waarde aan het woord hechten
pi_71994374
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Karasta het volgende:
Best vaag want je zou dus bv echt zeggen dat dit anime is

Maar dat is dan dus weer animation omdat het niet Japans is.
Wel. Afro Samurai is een Japanse Productie, maar dan wel speciaal gemaakt voor de Amerikaanse markt (Amerikaanse opdrachtgever, zeg maar). Net zo goed dat Alfred een Japanse productie was voor de Europese markt.

Avatar is echter een Amerikaanse Productie.
pi_71995203
Avatar is gewoon een tekenfilm, HA prutser je kijkt tekenfilms.
Wij niet, wij kijken anime

pi_71996305
Is Hitman Reborn nog wat?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:47:36 #104
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71996973
Hitman reborn is wel aardig als je van standaard vechten met special powers houd. Het begint als flauwe comedy maar het echte verhaal begint pas na 20 afleveringen of wat. Het is wat simpel en voorspelbaar, maar toch vind ik het amusant genoeg om elke week even te kijken.
Ook geen sig dus
pi_71999559
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hitman reborn is wel aardig als je van standaard vechten met special powers houd. Het begint als flauwe comedy maar het echte verhaal begint pas na 20 afleveringen of wat. Het is wat simpel en voorspelbaar, maar toch vind ik het amusant genoeg om elke week even te kijken.
De Fiat Panda is een degelijke koektrommel.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 03:53:17 #106
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72000230
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:04 schreef Quir het volgende:

[..]

De Fiat Panda is een degelijke koektrommel.
Ik dacht dat alleen bio hem gezien had
Ook geen sig dus
pi_72017655
Vraagje, kennen jullie een Anime waar echt grote veldslagen worden gehouden?
Toen ik klein was had ik ooit een Anime movie gezien dat over generaals gingen die echt gruwelijke veldslagen voerden.
pi_72019300
Iets meer info zou toch wel tof zijn.

misschien de Vision of Escaflowne-film?
pi_72019465
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Karasta het volgende:
Is Hitman Reborn nog wat?
Hitman watte?

Ik vond het nadat de tournament-achtige-iets begon steeds minder aan (met die gast, en die witte grote bank deur.), en ben toen ook gestopt. Bij de anime ben ik gestopt voordat ze binnen dat fort achtig iets gingen. Het zal overigens vast wel leuk zijn nog, met hier en daar unieke gevechten, maar het verhaallijn boeide me totaal niet meer.

Integendeel tot One Piece (Kyaaa!! Hebihime-sama!!) en Bleach (Why?! Old man Zangetsu?!!), is Hitman watte niets. Naruto weet ik zo niet, maar die fillers kwamen mijn strot uit.
pi_72020293
Mirai Nikki is onderweg.
pi_72021794
Hier zitten 'n aantal mensen die Vampire Knight hebben gezien, niet?
Geloven jullie dat er een opening is voor een derde seizoen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72022576
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Quir het volgende:
SPOILER
Ik heb het eerste seizoen wel gezien, het tweede nog niet.
Staat nog wel in de planning. Dus kan je niet helpen met het einde, sorry.
pi_72022943
Weet iemand nou een Anime met grote oorlog veldslagen?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:05:43 #114
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72022979
Mwa, het einde van seizoen 2 lijkt me vrij standaard voor een anime. Natuurlijk zouden ze verder kunnen gaan maar ik denk niet dat dat de serie goed zou doen.
Ook geen sig dus
pi_72023571
heb ik em gewoon niet in myAT staan
pi_72023615
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:

[..]

wat laat maarre:
de [pre] tag was dat
pi_72024448
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Karasta het volgende:
er zijn duizenden anime's gemaakt. geef eens wat meer informatie. en heb je trouwens jordy-b's tip opgevolgd?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:48:01 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72024550
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef Quir het volgende:
SPOILER
VK manga was gecanceld na s2.
Er zijn nog 2 "light novels" maar die hebben niets met de directe lijn van de anime te maken.

Dus nee, ik denk niet dat er een s3 is/komt. Er is in elk geval nog geen manga die verder gaat dan de anime.
pi_72025119
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

er zijn duizenden anime's gemaakt. geef eens wat meer informatie. en heb je trouwens jordy-b's tip opgevolgd?
Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch list
De Anime die ik bedoel lijkt veel op Romance of three kingdoms, het gaat over krijgsheren die veel oorlog met elkaar voeren en uiteindelijk wint 1tje (de goeie in het verhaal) en wordt hij koning.
Het verhaal speelt zich af in de middeleeuwen.
pi_72028039
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Karasta het volgende:

[..]

Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch list
De Anime die ik bedoel lijkt veel op Romance of three kingdoms, het gaat over krijgsheren die veel oorlog met elkaar voeren en uiteindelijk wint 1tje (de goeie in het verhaal) en wordt hij koning.
Het verhaal speelt zich af in de middeleeuwen.
Je hebt nog niet geleefd zo lang je Berserk niet hebt gezien.
pi_72028311
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Karasta het volgende:

[..]

Wel eerst de serie kijken. Dan snap je tenminste waar de film over gaat.
pi_72028507
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef wdn het volgende:

[..]

VK manga was gecanceld na s2.
Er zijn nog 2 "light novels" maar die hebben niets met de directe lijn van de anime te maken.

Dus nee, ik denk niet dat er een s3 is/komt. Er is in elk geval nog geen manga die verder gaat dan de anime.
Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.
pi_72032246
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.
Op onemanga staat hij ook nog steeds als "ongoing"
pi_72033836
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Karasta het volgende:
Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.

Echt grote veldslagen uit de oudheid in anime zal je niet zo snel tegenkomen.
pi_72034764
Kigeki, vermakelijke maar korte OVA.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:42:47 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72034894
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.

Echt grote veldslagen uit de oudheid in anime zal je niet zo snel tegenkomen.
Tytania: ook in de ruimte.

Karasta: ik ken er geen
Enige aziatische wat ik ken met daarin gevechten met veel personen zijn normale films als Hero enzo.
pi_72041287
4 dagen weg en maar 2 nieuwe anime. Kutseizoen
Zijn er meer mensen die de laatste tijd alleen nog maar anime van het huidige seizoen kijken?
Ik kom er maar niet toe oudere te kijken.
En bebop heb ik gedropped
pi_72045394
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
En bebop heb ik gedropped
p'don?
pi_72046158
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

p'don?
Die serie is mij zo vaak aangeraden dat ik al wist dat ik het niks ging vinden.
De verwachtingen lagen te hoog. En die maakt bebop imo niet waar.
De characters zijn sterk, maar het verhaal is flinterdun, en te episodic.
Heb bij 13 een pauze genomen, maar geen behoefte weer te kijken. Het vraagt immers niet om doorkijken.
pi_72046365
Ik ben niet eens een Bebop begonnen. Sue me.
pi_72046567
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens een Bebop begonnen. Sue me.
QFT
pi_72047005
Noobs.
pi_72047123
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens aan Bebop begonnen. Sue me.
pi_72047662
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef speedy_kevin het volgende:

[..]
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.
pi_72048720
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:

[..]

pi_72048767
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Noobs.
Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.
pi_72049180
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Noobs.
Je hebt elfen lied gestalled.
Berserk afgekeken.
Volgt op dit moment 3 anime.
En je hebt, code geass, FMA, FMP en dergelijken gekeken.
En het ergste. Je kijkt geen bakemonogatari.

Wie is hier de noob?

In mijn begintijd keek ik minstens 10 afleveringen per dag
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:08:18 #138
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_72049421
tvp
This isn't even my final form.
pi_72050050
http://myanimelist.net/animelist/ascendancy
Er missen er nog wel een aantal denk ik.
pi_72050268
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Je hebt elfen lied gestalled.
Berserk afgekeken.
Volgt op dit moment 3 anime.
En je hebt, code geass, FMA, FMP en dergelijken gekeken.
En het ergste. Je kijkt geen bakemonogatari.

Wie is hier de noob?

In mijn begintijd keek ik minstens 10 afleveringen per dag
]
Yu-Gi-Oh! een 9 geven? gtfo.
pi_72050908
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

]
Jij kent yu-gi-oh waarschijnlijk alleen van het kaartspel. Hoewel deze serie, vanaf de egyptische arc, zeer goed was
Maar de originele yu-gi-oh is veel ouder en had nog weinig met het spel te maken. Het is een heerlijk duister stukje anime, wat helaas heel onbekend is.
pi_72051307
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.
wat hij zegt
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:

[..]

ha, ik kan het slapend, ik win
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:02:08 #143
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72051409
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

]
Ga jij maar weg.

Er is voor iedere anime een doelgroep. YGO vind IK geen 9 waard maar als Ascendary dat wel vind dat vind hij dat zo. YGO heeft in elk geval een goed verhaal over goed en kwaad. De eerste serie was gewoon GOED. Dat jij dat niet snapt wil nog niet zeggen dat een ander niet een mening mag geven. Dat gedoe met die kaarten vind ik niks maar dan nog zie ik dat het niet een slechte anime is. Niet mijn anime. Maar niet slecht.

Ik heb zelfs Angelic Layer een 8 gegeven. Is een compleet op jonge meiden gerichte anime maar was WEL leuk

Commentaar als "gtfo" hoort hier niet thuis. Indien je het geen 9 waard vind maak dan maar je eigen animelist en voer zelf een score in. Maar afkraken van iemands mening doen we hier niet.

Een volledig outdated lijst van mij
http://myanimelist.net/animelist/rinzwind
pi_72051485
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Commentaar als "gtfo" hoort hier niet thuis. I
echt wel, als iemand zegt midori van GG dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:05:54 #145
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72051560
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:

[..]

echt wel, als iemand zegt midori van GG dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezen
pi_72051598
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezen
ach GTFO met die lucy van je
pi_72051812
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

pi_72051996
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:

[..]

je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!

amateur!
pi_72052059
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef blessed19 het volgende:

[..]

je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!

amateur!
Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neem
pi_72052257
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef zquing het volgende:

[..]

wat hij zegt
[..]

ha, ik kan het slapend, ik win
Ik kan slapend tuba spelen.
pi_72052258
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef zquing het volgende:

[..]

Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neem
zodat je dan stoer kan doen en de (nep)oldbie uithangen? hell, je sloeg iedere meet af, ik vraag me nog steeds werkelijk af wat je hier nou doet!

kankerzquing met je trollen en je grappen, ze zijn slecht, ze zijn oud! ik zou je voor je bek moeten rammen!! zquing, fok jou!

fok jou, zqquing!

(vrij vertaald uit draadstaal)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:22:39 #152
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72052297
Nou als we gaan bashen zquing dan wil ik ook meedoen

Iedereen die Nana, Beck, Claymore, Bleach (minstens arc 1), Naruto (tot aan de fillers ), Death Note, minstens 1 seizoen Slayers, Akira, Paprika, One Piece, Blood+ Spirited Away en xxxHolic niet minstens heeft proberen te kijken is geen anime liefhebber Kijk het kan niet je genre zijn maar ze zijn allemaal gewoon keigoed. Qua humor, qua spanning, qua verhaal of zelfs alleen maar qua tekenstijl. Allemaal hebben ze iets wat ze meer dan goed of zelfs geweldig maakt.

Mogen jullie je eens meten aan mijn standaard

Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal .

Hey blessed19 dat is een lekker ding in je avatar!

Nog een sidenote:
Oh en iedereen die The One-Armed Machine Girl nog niet heeft gezien weet niet wat hij/zij mist
RL slasher movie
pi_72052300
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik kan slapend tuba spelen.
ik kan slapen snurken!
pi_72052428
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik kan slapen snurken!
That's inhuman.
pi_72052447
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik kan slapen snurken!
ik kan snurkend slapen
pi_72052484
en ik voel me gebashed
pi_72052508
en ik heb de meeste van die series gezien(iig gedeeltelijk) wdn
pi_72052515
kwartet
pi_72052633
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:

Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal .
om toch maar iets inhoudelijks te zeggen.

Het gaat er niet om dat het het allemaal heeft(wat die serie imho niet heeft). Het gaat erom hoe het gebracht wordt(wat imho in die serie niet goed gebeurt). Geen serie kan "alles" hebben en het goed voortbrengen. Goede series zijn series die dat wat ze moeten doen goed doen, niet te breed, maar wel diep.
pi_72052677
Even de rij onderbreken.
pi_72052695
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
pi_72052712
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Quir het volgende:
Even de rij onderbreken.
pi_72052973
Ik speel altijd gitaar als ik anime kijk.
pi_72053322
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Nou als we gaan bashen zquing dan wil ik ook meedoen

Iedereen die Nana, Beck, Claymore, Bleach (minstens arc 1), Naruto (tot aan de fillers ), Death Note, minstens 1 seizoen Slayers, Akira, Paprika, One Piece, Blood+ Spirited Away en xxxHolic niet minstens heeft proberen te kijken is geen anime liefhebber Kijk het kan niet je genre zijn maar ze zijn allemaal gewoon keigoed. Qua humor, qua spanning, qua verhaal of zelfs alleen maar qua tekenstijl. Allemaal hebben ze iets wat ze meer dan goed of zelfs geweldig maakt.

Hey blessed19 dat is een lekker ding in je avatar!

Nog een sidenote:
Oh en iedereen die The One-Armed Machine Girl nog niet heeft gezien weet niet wat hij/zij mist
RL slasher movie
godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?

en 2: dat meisje schopt jouw kont met je gehuil over anime!

fok jou, wdn!

fok jou!
pi_72053452
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef zquing het volgende:

[..]

ik kan snurkend slapen
jij bent een outcast falerd!
pi_72053495
Elfen Lied is voor de ware bazen
pi_72053543
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied is voor de ware bazen
je bent echt zo kansloos als je jezelf ''baas'' noemt!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:58:15 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72053663
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?

en 2: dat meisje schopt jouw kont met je gehuil over anime!

fok jou, wdn!

fok jou!
Waar gaat die eerste sidenote over denk je?
pi_72053816
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Waar gaat die eerste sidenote over denk je?

elfenlied is gewoon een wat bloederigere versie van chobits! ik kan echt niet, ECHT NIET, begrijpen waarom je die zo goed vindt!

amateur!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:16:39 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72054371
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef blessed19 het volgende:

[..]

elfenlied is gewoon een wat bloederigere versie van chobits! ik kan echt niet, ECHT NIET, begrijpen waarom je die zo goed vindt!

amateur!
Alleen al het openingsnummer is magistraal.
pi_72054399
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
Nouja, naar mijn gevoel word je overspoeld door "kawaii desu yo?"-anime.
pi_72054593
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.

Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
De stap van verwerken naar consumeren.

Juist de liefhebber zou de morele plicht moeten opbrengen om het verval te stoppen en niet de valse goden te aanbidden, juist de langzame acceptatie van drek verspreid het ook.

Maar ja, sommige mensen willen alleen maar Micheal Bay en Pokemon. Maar die zijn inmiddels ook verloren.
pi_72055464
Hee, wees eens lief voor elkaar...

Stelletje teringlijers.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.

Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
Klopt, maar die series zijn zo populair omdat ze véél afleveringen hebben en dus een enorme fanbase kunnen opbouwen. Normale series worden één à twee seizoenen uitgezonden en zijn dan *poef* weg.

En series met veel afleveringen zijn lekker goedkoop aan te kopen en makkelijk uit te zenden op kindertv, waardoor je nog meer fans krijgt. Maar ja, veel mensen hebben een voorkeur voor pulp.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:50:15 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72055551
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

De stap van verwerken naar consumeren.

Juist de liefhebber zou de morele plicht moeten opbrengen om het verval te stoppen en niet de valse goden te aanbidden, juist de langzame acceptatie van drek verspreid het ook.

Maar ja, sommige mensen willen alleen maar Micheal Bay en Pokemon. Maar die zijn inmiddels ook verloren.
Pokemon, Yuhi-oh, Dragonball zijn populair in de hele wereld maar zijn slechts op 1 doelgroep gericht: dat volk wat in de winkel zeikt en zeikt en zeikt en zeikt en zeikt om de flippos en poppetjes van deze series. Kiddy stuff. Dat is maar een klein percent van wat anime is en is zeker niet de standaard.

Echt anime (dus niet het kiddy stuff) komt niet op TV in Nederland/Europa.

Voor Pokemon is een plaats in anime. Voor Michael Bay is een plaats binnen de films. Maar als dat een referentiekader is dan is dat vrij klein vind ik Dan ga je voorbij aan de hele anime industrie (wat tv bazen in europa en de vs dan ook doen )
pi_72055835
Je kunt hem in jouw antwoord wel weglaten, maar Naruto staat terecht in het lijstje van Nachtraaf. Heb je daar ook nog iets over te zeggen, wdn?
pi_72055852
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Hee, wees eens lief voor elkaar...

Stelletje teringlijers.
[..]

Klopt, maar die series zijn zo populair omdat ze véél afleveringen hebben en dus een enorme fanbase kunnen opbouwen. Normale series worden één à twee seizoenen uitgezonden en zijn dan *poef* weg.

En series met veel afleveringen zijn lekker goedkoop aan te kopen en makkelijk uit te zenden op kindertv, waardoor je nog meer fans krijgt. Maar ja, veel mensen hebben een voorkeur voor pulp.
"normale" series zijn gemaakt voor 1 seizoen
pi_72055857
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef wdn het volgende:

[..]

Alleen al het openingsnummer is magistraal.
een anime goed vinden door een OP. laatst zei iemand dat beck slechter is dan k-on!, omdat de ED van k-on zo goed was.

ik word hier soms echt droevig van.;(
pi_72055930
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef zquing het volgende:

[..]

"normale" series zijn gemaakt voor 1 seizoen
Dus Naruto is een normale serie, maar dan een waarbij de seizoenen overbrugd worden door fillers.
pi_72056093
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:

[..]

een anime goed vinden door een OP. laatst zei iemand dat beck slechter is dan k-on!, omdat de ED van k-on zo goed was.

Zeker, beck was een machtig mooi kunststukje
pi_72056097
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dus Naruto is een normale serie, maar dan een waarbij de seizoenen overbrugd worden door fillers.
hey jor, misschien waren wij vroeger ook zo.

ik moet er trouwens niet aan denken!
pi_72056194
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

hey jor, misschien waren wij vroeger ook zo.

ik moet er trouwens niet aan denken!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z. (nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).
pi_72056382
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z.
(nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).

turtles, thundercats en transformers waren mijn series van echt vroeger.

later keek ik naar airwolf, dukes of hazzard en a-team.

dat is nu dus zo gegaan:
transformers-power rangers-pokemon. opzich wel logisch.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:14:27 #183
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72056517
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:

[..]

"alleen al" staat er. Je weet heel goed wat mijn argumenten zijn als het om EL gaat
En de opening van K-ON was inderdaad goed maar het is niet te vergelijken met BECK. Ja er zit muziek in als hoofdthema maar het zijn 2 animes die ik los van elkaar zou willen beoordelen. Net als Nana bijvoorbeeld: ook een anime met veel muziek maar toch is het iets anders.
Ik zie dat vergelijken van anime dan ook niet echt zitten: een anime is slecht, goed of magistraal. Maar dan wel gekwalificeerd op zichzelf staande feiten mbt die anime. De interactie tussen de karakters in K-ON was heel goed gedaan. Ze waren aanvullend en versterken elkaar. De dialogen waren grappig.
Beter dan BECK? Zal me een rotzorg zijn: beide animes zijn gewoon erg goed.

Oh en ja is was Naruto vergeten want dat valt niet helemaal in lijn met die andere anime: Naruto zit vol met kut fillers. Als je de fillers weglaat beslaat Naruto 1 seizoen en dat seizoen was gewoon goed.
Die fillers maken het voor mij een gemiddelde anime. In dat opzicht vind ik de manier die ze bij Bleach voor hebben gekozen (filler arches) leuker en beter.
Nee, Naruto was stukken beter geweest zonder die fillers. Ik snap dat ze geen 2 jaar kunnen wachten met Naruto omdat dan iedereen een andere anime aan het kijken is maar 1 conherent verhaal (een arch dus) had naruto veel goed gedaan.
Ja de hype is groot. Die narutards zijn soms echt te erg voor woorden.
Maar als je daar voorbij kunt kijken dan is Naruto (zonder fillers) gewoon goed.
pi_72056773
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik zie dat vergelijken van anime dan ook niet echt zitten: een anime is slecht, goed of magistraal. Maar dan wel gekwalificeerd op zichzelf staande feiten mbt die anime.
Het is allemaal fruit, dus valt het wel te vergelijken. Mischien vergelijk je wel een heerlijke mango met een rotte appel maar het blijft vruit wat je aan het vergelijken. Dus je kan anime gewoon vergeljiken ookal vallen ze niet in hetzelfde genre
pi_72056815
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:14 schreef wdn het volgende:

[..]
heel leuk allemaal, maar je reactie op mijn opmerking sla je helemaal mis. en nauto en bleach zijn de hedendaagse dbz! oftewel: voor kleine kinderen!

amateur!
pi_72056897
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik keek vroeger The A-team en Magnum PI, enzo... Geen Dragonball Z. (nou ja, af en toe, als m'n broertje de afstandsbediening met hand en tand verdedigde).
ik ben altijd al meer cartoon/animatie fan geweest

al was A-team en Knight rider altijd wel tof
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:50:26 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72057836
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:20 schreef zquing het volgende:

[..]

Het is allemaal fruit, dus valt het wel te vergelijken. Mischien vergelijk je wel een heerlijke mango met een rotte appel maar het blijft vruit wat je aan het vergelijken. Dus je kan anime gewoon vergeljiken ookal vallen ze niet in hetzelfde genre
Nou er zijn voor mij 2 groepen: die wat ik leuk vind en afkijk en die welke ik niet leuk vind en misschien afkijk. De meeste anime die het waard zijn om te kijken hebben trouwens een 2de seizoen of een 4de seizoen.

En nee, ik blijf toch vinden dat een vergelijking tussen anime niet echt wat waard is (vind ik trouwens ook van films). Denk je echt dat iemand iemand anders er van kan overtuigen dat 1 anime vele malen beter is dan een andere anime als die persoon zelf van mening is dat het andersom is? Nee, ik denk van niet. BECK is goed. K-ON is goed. Dat is toch het enige dat telt? Goed anime kijken en er van kunnen genieten. Je kunt goede en slechte punten opnoemen in een anime maar daar blijft het dan bij voor mij. Beide hebben een herkijkwaarde die voor mij vrij hoog ligt. En een hoge "koop ik op DVD/BD indien het ooit uitkomt" waarde.

blessed19. Dat naturo, bleach en dbz niet jouw ding zijn maakt het nog niet slechte anime. En Bleach is zeker niet voor kleine kinderen. Age rating voor Bleach is "teenagers" en niet kinderen. Is mijn laatste commentaar hierop trouwens.
pi_72062509
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]

je bent echt zo kansloos als je jezelf ''baas'' noemt!
Volledig mee eens

Yu-gi-oh vind ik op geen enkele manier te vergelijken met DBZ en Pokemon.
Pokemon is sowieso stomme bagger. DBZ respecteer ik als classic.
Maar yu-gi-oh heeft wel degelijk een verhaal dat verder gaat dan het spelletje.
Het is regelmatig erg kiddy, maar de meeste mensen zijn nooit tot de egypte arc gekomen. En die is echt goed en diep.

Maar Ik gok dat niemand hier de 1e yu-gi-oh heeft gezien. Zulke duistere en slimme anime's zie je maar zelden.
pi_72062656
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef wdn het volgende:

[..]

blessed19. Dat naturo, bleach en dbz niet jouw ding zijn maakt het nog niet slechte anime. En Bleach is zeker niet voor kleine kinderen. Age rating voor Bleach is "teenagers" en niet kinderen. Is mijn laatste commentaar hierop trouwens.
Wederom een reply dat een totaal verkeerde kant inslaat. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is, ik heb nog nooit een naruto/bleach aflevering gezien, maar de doelgroep is nou eenmaal voor kinders tot een leeftijd van 16/17. degene die erboven ernaar kijken en zeggen dat het ''tha bomb'' is, zullen slechts enkelen zijn die ik serieus kan nemen.

eigenlijk zijn ze best slim, je gaat namelijk van pokemon naar naruto en dan naar bleach om dan de wijde wereld van anime in te trekken. nu maar hopen dat die kinders later de juweeltjes oppakken en series als trigun/cowboy bebop niet zomaar laten vallen omdat het te ouderwets wordt bevonden.
pi_72062732
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 06:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

nu maar hopen dat die kinders later de juweeltjes oppakken en series als trigun/cowboy bebop niet zomaar laten vallen omdat het te ouderwets wordt bevonden.
ik kan je nu al garanderen dat dat wel gebeurd...
hell, beide lijken me niet eens echt leuk (verhaal staat me niet aan)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:53:54 #191
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72064402
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 03:20 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Ik gok dat niemand hier de 1e yu-gi-oh heeft gezien. Zulke duistere en slimme anime's zie je maar zelden.
ik heb het gezien want het staat op 1 van mijn backup disc. Alleen zal het een tijdje terug zijn geweest want ik kan me niet meer goed herinneren wat het was
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 06:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Wederom een reply dat een totaal verkeerde kant inslaat. Ik zeg namelijk niet dat het slecht is, ik heb nog nooit een naruto/bleach aflevering gezien, maar de doelgroep is nou eenmaal voor kinders tot een leeftijd van 16/17. degene die erboven ernaar kijken en zeggen dat het ''tha bomb'' is, zullen slechts enkelen zijn die ik serieus kan nemen.

eigenlijk zijn ze best slim, je gaat namelijk van pokemon naar naruto en dan naar bleach om dan de wijde wereld van anime in te trekken. nu maar hopen dat die kinders later de juweeltjes oppakken en series als trigun/cowboy bebop niet zomaar laten vallen omdat het te ouderwets wordt bevonden.
Dat is wel een antwoord op je post hoor. Uit mijn vorige post kun je concluderen dat ik stel: FUCK DOELGROEPEN. Dat iets niet jouw doelgroep is is totaal geen reden om het niet te kijken en zelf een oordeel te vellen over die anime. Ik vind Naruto (ex fillers) gewoon goed en er is totaal geen reden voor mij om er dan naar niet te kijken (en ik zal naw. beduidend ouder zijn dan jij ). Ja, iedereen kan een anime goed of een anime slecht vinden. Maar mijn mening of iets goed of slecht is is dan wel op basis van mijn kijkervaring en niet die van een of andere "rating group".

En kinderen zullen niet meer naar oude series kijken. En dat is volledig terecht want ook anime heeft een uiterste houdbaarheidsdatum. Net zo goed als dat wij niet meer naar series uit de jaren 60 of 70 of 80 kijken: het is oubollig, niet meer van deze tijd. Of wil je beweren dat jij nu niet hetzelfde doet als kinderen van nu zullen doen in de toekomst? Kijk jij nu nog naar een serie uit je jeugd zoals die toen is gemaakt of kijk je naar de series "net" uit zijn?
Ik denk het laatste en dan doe je hetzelfde als wat jij de kinderen van nu verwijt

Iemand die vroeger naar een oude serie kijkt zal die serie oppakken als er een nieuwe remake komt van die serie: knight rider 2009, Battlestar Galactica, Doctor Who, de nieuwe Blake's Seven die de BBC wil maken.
"V" wat in september als remake begint. Ja dan kijken wij maar ik denk niet dat wij nog vaak naar die oude originele series kijken.
pi_72064758
Ik wens blessed19 veel succes met anime's vinden. Want het aanbod aan seinen en eventueel josei anime, is nihiel.
pi_72064798
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef Ascendancy het volgende:
Want het aanbod aan seinen en eventueel josei anime, is nihiel.
Daarom kijk ik ook weinig
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:16:56 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72064905
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wens blessed19 veel succes met anime's vinden. Want het aanbod aan seinen en eventueel josei anime, is nihiel.
quote:
Seinen manga (青年漫画?) is a subset of manga that is generally targeted at an 18–30 year old male audience, but the audience can be much older with some comics aimed at businessmen well into their 40s. It has a wide variety of art styles and more variation in subject matter, ranging from the avant-garde to the pornographic. The female equivalent to seinen manga is josei manga. In Japanese, the word Seinen means "young man" or "young men" and is not suggestive of sexual matters. Examples include 20th Century Boys, Bastard!!, Berserk, 3×3 Eyes, Hellsing, Gantz, Chobits, Ikkitousen, Shin-chan, Tenjho Tenge, Bitter Virgin, Elfen Lied, Black Lagoon, Oh My Goddess!, Trigun Maximum, Rozen Maiden, xxxHolic, Lone wolf and cub, Blade of the Immortal, and Sekirei.

En wtf doet shin-chan hier bij seinen
pi_72064945
Ik zie slechte series staan zeg in die lijst
pi_72068131
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

shin-chan is humor man
pi_72071515
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef zquing het volgende:
Ik zie slechte series staan zeg in die lijst
Rozen Maiden in dat lijstje maakt mij toch een beetje droevig.
pi_72071543
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 03:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Volledig mee eens

Yu-gi-oh vind ik op geen enkele manier te vergelijken met DBZ en Pokemon.
Pokemon is sowieso stomme bagger. DBZ respecteer ik als classic.
Maar yu-gi-oh heeft wel degelijk een verhaal dat verder gaat dan het spelletje.
Het is regelmatig erg kiddy, maar de meeste mensen zijn nooit tot de egypte arc gekomen. En die is echt goed en diep.

Die eerste serie van Yu-Gi-Oh, draait die dan ook nog om 't kaartspel?
pi_72071572
Trouwens, voor degene die laatst iets vroeg over manga bestellen, Comicasa is ook een aanrader. Ik heb net m'n pakketje binnen gekregen, met uiterste zorg verpakt, de manga zelfs nog in het plastic en de prijzen zijn ook te doen.

Drie op 'n rij.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:02:12 #200
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72071868
De eerste serie is van 1998 en kent 27 episodes en is meer over de oorsprong van de millennium puzzel en betreft de eerste 8 manga's. En de 2de serie uit 2005 (?) gaat over de manga's van daarna toen het meer richting het kaartspel ging.

comicasa ga ik eens even bekijken
pi_72071950
Ah, dank. Misschien dat ik me daar nog eens aan ga wagen.
pi_72071960
Wat gaan we snel ineens, trouwens.
pi_72075998
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef Quir het volgende:
Wat gaan we snel ineens, trouwens.
beter toch?
pi_72076004
topic was zo dood de laatste tijd
pi_72076065
komt vanzelf weer een keer dat het weer dood gaat het topic
pi_72077157
Onze lokale optimist, mschol.
pi_72079037
TM8.0 ep 6 was goed te doen. Hoewel het misschien toch wel de slechtste aflevering is van de 6.
pi_72081486
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef Quir het volgende:
Onze lokale optimist, mschol.
altijd toch?
pi_72082141
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]

altijd toch?
Die PI, shivers down my spine.
pi_72082405
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef Quir het volgende:

[..]

Die PI, shivers down my spine.
why....?
pi_72083600
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef mschol het volgende:

[..]

why....?
Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.
Waar is trouwens je UI heen?
pi_72083799
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef mschol het volgende:
komt vanzelf weer een keer dat het weer dood gaat het topic
Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.
pi_72083846
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.
Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.
pi_72084660
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.
Bier

ranja... met een rietje... En een lollie... Een groene.
Want ik ben een echte baas.
pi_72084678
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:15 schreef Quir het volgende:

[..]

Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.
Waar is trouwens je UI heen?
weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserver
pi_72084818
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef mschol het volgende:

[..]

weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserver
Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.
pi_72084823
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bier

pi_72087236
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.
jah i know...
pi_72087594
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

Seinen is overrated.
De enige reden dat sekirei er in staat, is dat er dikke tieten inzitten, die naakt gaan
Voor de rest is het een baggershonen.

Bitter virgin
pi_72089614
[quote]Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bier

[/quote

DUVEL!
pi_72089661
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Bier

DUVEL!
[/quote]

pi_72090102
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Bier

[/quote

DUVEL!
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:59:01 #223
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72093151
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Ge4ce het volgende:
TM8.0 ep 6 was goed te doen. Hoewel het misschien toch wel de slechtste aflevering is van de 6.
7 heeft een cliffhanger
pi_72096036
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
pi_72096141
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
pi_72096646
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:45 schreef zquing het volgende:

[..]

Waarom doe je nou zo?
pi_72096656
En, belangrijker, wat doet die e achter jarig?
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:53:13 #228
122997 zquing
Drama Junk
pi_72097047
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 22:02 schreef Quir het volgende:

[..]

Waarom doe je nou zo?
het was niet voor jou, het is vanwege 't 12jarig jongtje
pi_72102728
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
pi_72102804
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
Hoe ver ben je met Naruto?
pi_72102880
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:31 schreef Quir het volgende:

[..]

Hoe ver ben je met Naruto?
Bij episode 10 ik heb pas School Rumble afgekeken en wil nu eerst Bleach gaan afkijken, daar ben ik nu bij afl 81
pi_72102913
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Karasta het volgende:

[..]

Bij episode 10 ik heb pas School Rumble afgekeken en wil nu eerst Bleach gaan afkijken, daar ben ik nu bij afl 81
Ah, ik geef je bedenktijd. Je mag terugkomen op die post als je klaar bent met Naruto.
pi_72103020
Ik heb ook de 1ste aflevering van Elfen Lied gekeken, maar zulke Anime trekt me echt totaal niet aan.

Je hebt bloederig en je hebt gewoon simpel weg overdreven, je ziet echt hele zwembaden met bloed hele tijd overal best goor allemaal.
SPOILER
pi_72103374
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:
Ik heb ook de 1ste aflevering van Elfen Lied gekeken, maar zulke Anime trekt me echt totaal niet aan.

Je hebt bloederig en je hebt gewoon simpel weg overdreven, je ziet echt hele zwembaden met bloed hele tijd overal best goor allemaal.
SPOILER
wdn, asc, wat doen we hiermee?
pi_72103633
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef Quir het volgende:

[..]

huilen in een hoekje en beseffen dat het de werkelijkheid is!

stelletje paupers!
pi_72103636
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:59 schreef Quir het volgende:

[..]

Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.
ook prima. maar ik sloot af met een rochefort 10 uit 21-10-2008.

pi_72103644
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
kneus. je begrijpt het niet.
pi_72103646
KWARTET!
pi_72105832
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:
SPOILER
pics
pi_72106945
quote:
Ke herkent de fillers heel simpel.
Of die kutknuffel loopt de hele episode te verneuken, of de vijanden zijn geen shinigami.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:06:38 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72107150
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:24 schreef Quir het volgende:

[..]

1 conclusie trekken: zelfs het nichtje heeft smaak dus het komt wel goed met Karasta. Want smaak is besmettelijk.
quote:
Mee eens maar als dat de fillers in Bleach goed te doen zijn maar als tegenargument: bekijk de fillers van Naturo maar eens .............. Die zijn gewoon echt erg.
pi_72108508
Elfen lied niet leukvinden _!
pi_72109913
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied wel leukvinden _!
pi_72112533
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 05:51 schreef blessed19 het volgende:

[..]

huilen in een hoekje en beseffen dat het de werkelijkheid is!

stelletje paupers!
Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 05:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

kneus. je begrijpt het niet.
Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack".
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:53:00 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72113479
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef Quir het volgende:
Het gaat om die "hack". [ afbeelding ]
bleachforums.com is nog steeds dood
Viel om tegelijk met fok! maar of het ook die ddos is geweest ....
pi_72114488
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper. [ afbeelding ]
[..]

Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack". [ afbeelding ]
pi_72115347
het ging hier over anime toch? volgens mij gaat het nu meer om een persoonlijke vete tussen 2 mensen...
pi_72115584
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef mschol het volgende:
het ging hier over anime toch? volgens mij gaat het nu meer om een persoonlijke vete tussen 2 mensen...
Niks aan de hand hier.
pi_72115624
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef wdn het volgende:

[..]

bleachforums.com is nog steeds dood
Viel om tegelijk met fok! maar of het ook die ddos is geweest ....
Nouja, gezien de dader die er achter zit geloof ik niet direct dat het een DDoS aanval betreft. Het lijkt me sterk dat de jongeman een botnet achter zich had staan. Hoogstens een simpele DoS-aanval, of gebruik maken van een van de lekken.
pi_72115642
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben daar ongevoelig voor. Maar ik waardeer het gebaar.
pi_72115647
Vier op 'n rij!
pi_72115655
Well I'll be damned. Misschien toch maar overschakelen op 50 posts per pagina.
pi_72115701
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef Quir het volgende:

[..]

Nouja, gezien de dader die er achter zit geloof ik niet direct dat het een DDoS aanval betreft. Het lijkt me sterk dat de jongeman een botnet achter zich had staan. Hoogstens een simpele DoS-aanval, of gebruik maken van een van de lekken.
Tweakers.net kreeg 150.000 packets per seconde op zich.
En de hack had niets te maken met de DDoS
pi_72115729
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Tweakers.net kreeg 150.000 packets per seconde op zich.
En de hack had niets te maken met de DDoS
Ik had het nu puur over FOK!, ik wist niet eens dat Tweakers onder vuur lag.
pi_72116084
Kap eens met dat gekwartet.
pi_72116236
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:21 schreef Jordy-B het volgende:
Kap eens met dat gekwartet.
Ik deed het niet eens expres, maar ik zag de mogelijkheid.
pi_72116379
pi_72116521
pi_72116615
kutnewbie...
pi_72116812
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik had het nu puur over FOK!, ik wist niet eens dat Tweakers onder vuur lag.
FOK! had hetzelfde probleem
pi_72116916
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:53 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

FOK! had hetzelfde probleem
Blijkbaar GS ook, iemand houdt volgens mij niet van de grote nederlandse sites
pi_72118289
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:57 schreef zquing het volgende:

[..]

Blijkbaar GS ook, iemand houdt volgens mij niet van de grote nederlandse sites
GS werd aangevallen, omdat tweakers binnen 1 uur de hele aanval teniet had gedaan en gewoon functioneerde terwijl ze geDDoS'd werden.
Nerd zijn is toch nog ergens goed voor
Princess lover 7 was trouwens lekker spannend. Doch onsamenhangend.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:21:50 #263
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_72120954
toch nog maar een TVP-tje
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_72121187
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:40 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
pff

pi_72121232
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

GS werd aangevallen, omdat tweakers binnen 1 uur de hele aanval teniet had gedaan en gewoon functioneerde terwijl ze geDDoS'd werden.
Nerd zijn is toch nog ergens goed voor
Princess lover 7 was trouwens lekker spannend. Doch onsamenhangend.
tweakers heeft in tegenstelling tot fok/GS/spitsnieuws echt systeembeheerders in dienst die echt verstand van zaken hebben en direct in actie kunnen komen...
zze werden geDDos'd van 2-2,5 miljoen (gespoofde) IP adressen
pi_72121263
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef MaxiTitan het volgende:
toch nog maar een TVP-tje
lekker Inspiratieloos
pi_72121275
kwartet
pi_72121276
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:27 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

pff

[ afbeelding ]
Ik heb niets gezien.

Volgt iemand hier Pandora Hearts?
pi_72121364
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik heb niets gezien.

[ afbeelding ]

Volgt iemand hier Pandora Hearts?
Nog steeds nee, want de kwaliteit van de raws is om in tranen uit te barsten
pi_72122786
Klopt het dat Chaos:Head nogal een hoog mindfuck-gehalte heeft? Ik raak steeds meer in de war door die serie.
pi_72122854
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Klopt het dat Chaos:Head nogal een hoog mindfuck-gehalte heeft? Ik raak steeds meer in de war door die serie.
Valt eigenlijk wel mee. Sorry, Jordy.
pi_72123729
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien snap je pokemon wel
pi_72124584
Ik ben nu met Baccano bezig. Daar moet je ook wel je hoofd erbij houden met al die flashbacks en flashforwards door elkaar heen. Doet me denken aan Lost. Maar wel erg tof
pi_72125251
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

dan moettie 200 (gokje..) pokemon gaan onthouden..
pi_72126589
quote:
de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .
( gameboy spel gespeeld )
pi_72127841
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .
( gameboy spel gespeeld )
Ik vind pokemon blue ook nog steeds leuk
pi_72128114
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik vind pokemon blue ook nog steeds leuk
ik had red , een keer blue geleend van iemand wiens save-file corrupted was en zo alle 150 gehaald
pi_72128849
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.

En het blijft een serie die van de hak op de tak gaat.
pi_72128873
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.

En het blijft een serie die van de hak op de tak gaat.
Ik had hoge verwachtingen, zeker na een meisje met roze haren en bloed in één kader te hebben gezien, maar dat werd aan diggelen geslagen door de serie zelf. Wat een slechte namen, en een matig verhaal.
pi_72128950
Die namen vond ik niet eens zo'n punt, maar het is echt zo'n rare serie waarin van alles gebeurt, maar er niet even verteld wordt waarom het gebeurt. En je springt van de ene idiote gebeurtenis in de andere idiote gebeurtenis, zonder enige kennis van hoe het allemaal in z'n werk gaat. De verhoudingen/relaties tussen de personages worden niet echt neergelegd, de helft van de tijd word je verneukt waar je bijstaat, etc.
En dan ook nog zo'n eikel als hoofdpersoon. Het bracht me weer helemaal terug naar dat minne gevoel dat ik overhield aan het afkijken van NGE.
pi_72128971
Gigalomaniax vond ik toch erg storend.
pi_72129048
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?

Wat dacht je van die achterlijke wapens. Welke kinderspeelgoedfabrikant heeft het design van die dingen gedaan?
pi_72129097
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?

Wat dacht je van die achterlijke wapens. Welke kinderspeelgoedfabrikant heeft het design van die dingen gedaan?
Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?
pi_72129118
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?
Een enorm creatieve idioot. Als zo terugkijk, was ik eigenlijk alleen onder de indruk van de manier waarop alle bekende merken waren verbouwd maar toch duidelijk herkenbaar bleven. Dingen als Youtube en Google, enzo.

Maar dus wel een mindfuck-serie, of ze zijn gewoon te laks geweest om een fatsoenlijk begin en einde te fabriceren.
pi_72129208
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
excuse me!?
pi_72129220
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef mschol het volgende:

[..]

excuse me!?
Combobreaker.

Wa hadden bijna een duokwartet.
pi_72129267
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Combobreaker.

agossie......
pi_72129316
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

agossie......
Nee, daar red je het niet mee, vuige sloerie.
pi_72129422
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Combobreaker.

/care
wtf is het
pi_72129478
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:37 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

/care
wtf is het
Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.
pi_72129682
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.
tis geen SC hier he
pi_72129707
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef zquing het volgende:

[..]

tis geen SC hier he
Het topic zit bijna vol he.
pi_72129780
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het topic zit bijna vol he.
Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?
pi_72129787
of niet?
pi_72129793
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?
meer iets van: two people need a room...
pi_72129821
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik dacht aan "kwartetten voor gevorderden".
pi_72129822
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan. "wegens SC verlengd"
pi_72129856
ach als 't maar iets leuks is
pi_72129862
Maar mischien is SC in de titel niet zo handig

en iemand anders mag 'm op slot gooien
pi_72129875
ikke dan?