abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72052258
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef zquing het volgende:

[..]

Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neem
zodat je dan stoer kan doen en de (nep)oldbie uithangen? hell, je sloeg iedere meet af, ik vraag me nog steeds werkelijk af wat je hier nou doet!

kankerzquing met je trollen en je grappen, ze zijn slecht, ze zijn oud! ik zou je voor je bek moeten rammen!! zquing, fok jou!

fok jou, zqquing!

(vrij vertaald uit draadstaal)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:22:39 #152
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72052297
Nou als we gaan bashen zquing dan wil ik ook meedoen

Iedereen die Nana, Beck, Claymore, Bleach (minstens arc 1), Naruto (tot aan de fillers ), Death Note, minstens 1 seizoen Slayers, Akira, Paprika, One Piece, Blood+ Spirited Away en xxxHolic niet minstens heeft proberen te kijken is geen anime liefhebber Kijk het kan niet je genre zijn maar ze zijn allemaal gewoon keigoed. Qua humor, qua spanning, qua verhaal of zelfs alleen maar qua tekenstijl. Allemaal hebben ze iets wat ze meer dan goed of zelfs geweldig maakt.

Mogen jullie je eens meten aan mijn standaard

Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal .

Hey blessed19 dat is een lekker ding in je avatar!

Nog een sidenote:
Oh en iedereen die The One-Armed Machine Girl nog niet heeft gezien weet niet wat hij/zij mist
RL slasher movie
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_72052300
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik kan slapend tuba spelen.
ik kan slapen snurken!
pi_72052428
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik kan slapen snurken!
That's inhuman.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_72052447
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik kan slapen snurken!
ik kan snurkend slapen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72052484
en ik voel me gebashed
pi_72052508
en ik heb de meeste van die series gezien(iig gedeeltelijk) wdn
pi_72052515
kwartet
pi_72052633
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:

Sidenote: en ja voor deze ene keer sla ik je weet wel anime over want hoe ik daar over denkt mag duidelijk zijn: dat staat zelfs buiten kijf dat die gekeken moet worden. Alleen al vanwege de ontiegelijk veel thema's die hier in voor komen is dit een verpichting. De meeste anime hebben 1 of 2 thema's en vallen in 1 of 2 of 3 genres maar deze heeft ze allemaal .
om toch maar iets inhoudelijks te zeggen.

Het gaat er niet om dat het het allemaal heeft(wat die serie imho niet heeft). Het gaat erom hoe het gebracht wordt(wat imho in die serie niet goed gebeurt). Geen serie kan "alles" hebben en het goed voortbrengen. Goede series zijn series die dat wat ze moeten doen goed doen, niet te breed, maar wel diep.
pi_72052677
Even de rij onderbreken.
pi_72052695
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
pi_72052712
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef Quir het volgende:
Even de rij onderbreken.
pi_72052973
Ik speel altijd gitaar als ik anime kijk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72053322
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Nou als we gaan bashen zquing dan wil ik ook meedoen

Iedereen die Nana, Beck, Claymore, Bleach (minstens arc 1), Naruto (tot aan de fillers ), Death Note, minstens 1 seizoen Slayers, Akira, Paprika, One Piece, Blood+ Spirited Away en xxxHolic niet minstens heeft proberen te kijken is geen anime liefhebber Kijk het kan niet je genre zijn maar ze zijn allemaal gewoon keigoed. Qua humor, qua spanning, qua verhaal of zelfs alleen maar qua tekenstijl. Allemaal hebben ze iets wat ze meer dan goed of zelfs geweldig maakt.

Hey blessed19 dat is een lekker ding in je avatar!

Nog een sidenote:
Oh en iedereen die The One-Armed Machine Girl nog niet heeft gezien weet niet wat hij/zij mist
RL slasher movie
godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?

en 2: dat meisje schopt jouw kont met je gehuil over anime!

fok jou, wdn!

fok jou!
pi_72053452
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef zquing het volgende:

[..]

ik kan snurkend slapen
jij bent een outcast falerd!
pi_72053495
Elfen Lied is voor de ware bazen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72053543
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied is voor de ware bazen
je bent echt zo kansloos als je jezelf ''baas'' noemt!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:58:15 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72053663
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

godver, je hebt je elvenlied nergens neer gezet, ben je genezen, ofzo?

en 2: dat meisje schopt jouw kont met je gehuil over anime!

fok jou, wdn!

fok jou!
Waar gaat die eerste sidenote over denk je?
pi_72053816
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Waar gaat die eerste sidenote over denk je?

elfenlied is gewoon een wat bloederigere versie van chobits! ik kan echt niet, ECHT NIET, begrijpen waarom je die zo goed vindt!

amateur!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:16:39 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72054371
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef blessed19 het volgende:

[..]

elfenlied is gewoon een wat bloederigere versie van chobits! ik kan echt niet, ECHT NIET, begrijpen waarom je die zo goed vindt!

amateur!
Alleen al het openingsnummer is magistraal.
pi_72054399
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
tis gewoon dat ik 't zo zonde vind dat er niet zo gevarieerd gekeken wordt hier, vaak blijven mensen steken in een paar genres en bij de nieuwe series. Terwijl er zoveel juweeltjes zijn in andere genres(ookal is het niet je genre naar keuze) en ik blijf erbij dat er vroeger kwalitatief betere anime uitkwam
Nouja, naar mijn gevoel word je overspoeld door "kawaii desu yo?"-anime.
pi_72054593
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:32 schreef zquing het volgende:
Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.

Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
De stap van verwerken naar consumeren.

Juist de liefhebber zou de morele plicht moeten opbrengen om het verval te stoppen en niet de valse goden te aanbidden, juist de langzame acceptatie van drek verspreid het ook.

Maar ja, sommige mensen willen alleen maar Micheal Bay en Pokemon. Maar die zijn inmiddels ook verloren.
pi_72055464
Hee, wees eens lief voor elkaar...

Stelletje teringlijers.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Korte non-kwalitatieve anime bites zijn makkelijker te verwerken dan diep-gaande animes.

Anders was zooi zoals Pokemon, Yugi-oh, Dragonball, Naruto nooit zo populair. Ik geef de schuld aan emo kinderen die alles kapot maken wat ze aanraken. Maar sowieso zijn er een hoop lui met dierlijk slechte smaak.
Klopt, maar die series zijn zo populair omdat ze véél afleveringen hebben en dus een enorme fanbase kunnen opbouwen. Normale series worden één à twee seizoenen uitgezonden en zijn dan *poef* weg.

En series met veel afleveringen zijn lekker goedkoop aan te kopen en makkelijk uit te zenden op kindertv, waardoor je nog meer fans krijgt. Maar ja, veel mensen hebben een voorkeur voor pulp.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:50:15 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_72055551
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:23 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

De stap van verwerken naar consumeren.

Juist de liefhebber zou de morele plicht moeten opbrengen om het verval te stoppen en niet de valse goden te aanbidden, juist de langzame acceptatie van drek verspreid het ook.

Maar ja, sommige mensen willen alleen maar Micheal Bay en Pokemon. Maar die zijn inmiddels ook verloren.
Pokemon, Yuhi-oh, Dragonball zijn populair in de hele wereld maar zijn slechts op 1 doelgroep gericht: dat volk wat in de winkel zeikt en zeikt en zeikt en zeikt en zeikt om de flippos en poppetjes van deze series. Kiddy stuff. Dat is maar een klein percent van wat anime is en is zeker niet de standaard.

Echt anime (dus niet het kiddy stuff) komt niet op TV in Nederland/Europa.

Voor Pokemon is een plaats in anime. Voor Michael Bay is een plaats binnen de films. Maar als dat een referentiekader is dan is dat vrij klein vind ik Dan ga je voorbij aan de hele anime industrie (wat tv bazen in europa en de vs dan ook doen )
pi_72055835
Je kunt hem in jouw antwoord wel weglaten, maar Naruto staat terecht in het lijstje van Nachtraaf. Heb je daar ook nog iets over te zeggen, wdn?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')