Wel eerst de serie kijken. Dan snap je tenminste waar de film over gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik heb Jordy-b's tip gevolgd en die Anime is het niet maar het gaat wel op mijn 2watch list![]()
Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef wdn het volgende:
[..]
VK manga was gecanceld na s2.
Er zijn nog 2 "light novels" maar die hebben niets met de directe lijn van de anime te maken.
Dus nee, ik denk niet dat er een s3 is/komt. Er is in elk geval nog geen manga die verder gaat dan de anime.
Op onemanga staat hij ook nog steeds als "ongoing"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik las op de boards dat er nog steeds chapters uitkwamen, maar maar eens in de twee maanden.
Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Karasta het volgende:
Weet iemand nou een Anime met grote oorlog veldslagen?
Tytania: ook in de ruimte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Macross, Heroic Age en Gundam hebben grote veldslagen, maar dat is voornamelijk in space.
Echt grote veldslagen uit de oudheid in anime zal je niet zo snel tegenkomen.
p'don?quote:
Die serie is mij zo vaak aangeraden dat ik al wist dat ik het niks ging vinden.quote:
QFTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens een Bebop begonnen. Sue me.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
Ik ben niet eens aan Bebop begonnen. Sue me.
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.
Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Nachtraaf het volgende:
Noobs.
Je hebt elfen lied gestalled.quote:
]quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt elfen lied gestalled.
Berserk afgekeken.
Volgt op dit moment 3 anime.
En je hebt, code geass, FMA, FMP en dergelijken gekeken.
En het ergste. Je kijkt geen bakemonogatari.
Wie is hier de noob?
In mijn begintijd keek ik minstens 10 afleveringen per dag
Jij kent yu-gi-oh waarschijnlijk alleen van het kaartspel. Hoewel deze serie, vanaf de egyptische arc, zeer goed wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
]
Yu-Gi-Oh! een 9 geven? gtfo.
wat hij zegtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan niet met zo'n lijstje aan komen zetten om vervolgens andere mensen voor Noob uit te maken.
ha, ik kan het slapend, ik winquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Pardonnez-moi, ik kijk dan ook anime terwijl ik typ.
Ga jij maar weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
]
Yu-Gi-Oh! een 9 geven? gtfo.
echt wel, als iemand zegt midori van GGquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Commentaar als "gtfo" hoort hier niet thuis. I
Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:
[..]
echt wel, als iemand zegt midori van GG![]()
dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
ach GTFO met die lucy van jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur Lucy op je af. Ze staat hier naast me met schuim op der mond jouw bericht te lezen
je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef zquing het volgende:
[..]
echt wel, als iemand zegt midori van GG![]()
dan kan hij/zij meer krijgen dan een GTFO
Waarom denk je dan ook dat ik haar als voorbeeld neemquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je moet je smoel houden! of je bent een groentje dat de midori oorlog niet heeft meegemaakt!
amateur!
Ik kan slapend tuba spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef zquing het volgende:
[..]
wat hij zegt
[..]
ha, ik kan het slapend, ik win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |