de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Ge4ce het volgende:
493 pokemon. (( http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon))
Ik vind pokemon blue ook nog steeds leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de eerste 151 waren origineel , de rest is echt ongeinspireerde bagger .
( gameboy spel gespeeld)
ik had redquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind pokemon blue ook nog steeds leuk
Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.quote:
Ik had hoge verwachtingen, zeker na een meisje met roze haren en bloed in één kader te hebben gezien, maar dat werd aan diggelen geslagen door de serie zelf. Wat een slechte namen, en een matig verhaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bite me... Ze zijn nogal laat in de serie met de uitleg.
En het blijft een serie die van de hak op de tak gaat.
Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
Gigalomaniax vond ik toch erg storend.
Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoezo... werd je iedere keer terug in de realiteit geschopt wanneer die term viel?
Wat dacht je van die achterlijke wapens. Welke kinderspeelgoedfabrikant heeft het design van die dingen gedaan?
Een enorm creatieve idioot. Als zo terugkijk, was ik eigenlijk alleen onder de indruk van de manier waarop alle bekende merken waren verbouwd maar toch duidelijk herkenbaar bleven. Dingen als Youtube en Google, enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Meer van, welke idioot bedenkt zo'n naam?
excuse me!?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Quir het volgende:
Gigalomaniax vond ik toch erg storend.
Combobreaker.quote:
agossie......quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Combobreaker.
Wa hadden bijna een duokwartet.
Nee, daar red je het niet mee, vuige sloerie.quote:
/carequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Combobreaker.
Wa hadden bijna een duokwartet.
Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.quote:
tis geen SC hier hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's een heel intiem samenspel tussen Quir en mijzelf.
Het topic zit bijna vol he.quote:
Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?quote:
meer iets van: two people need a room...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zal ik weer een bakemonogatari tt doen?
Ik dacht aan "kwartetten voor gevorderden".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
meer iets van: two people need a room...
Ik zat te denken aan. "wegens SC verlengd"quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
meer iets van: two people need a room...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |