het was niet voor jou, het is vanwege 't 12jarig jongtjequote:
Hoe ver ben je met Naruto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
Bij episode 10quote:
Ah, ik geef je bedenktijd. Je mag terugkomen op die post als je klaar bent met Naruto.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Karasta het volgende:
[..]
Bij episode 10ik heb pas School Rumble afgekeken en wil nu eerst Bleach gaan afkijken, daar ben ik nu bij afl 81
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:
Ik heb ook de 1ste aflevering van Elfen Lied gekeken, maar zulke Anime trekt me echt totaal niet aan.
Je hebt bloederig en je hebt gewoon simpel weg overdreven, je ziet echt hele zwembaden met bloed hele tijd overal best goor allemaal.wdn, asc, wat doen we hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
ook prima. maar ik sloot af met een rochefort 10 uit 21-10-2008.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.
kneus. je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ke herkent de fillers heel simpel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
1 conclusie trekken: zelfs het nichtje heeft smaak dus het komt wel goed met Karasta. Want smaak is besmettelijk.quote:
Mee eens maar als dat de fillers in Bleach goed te doen zijn maar als tegenargument: bekijk de fillers van Naturo maar eens .............. Die zijn gewoon echt erg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper.quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
huilen in een hoekje en beseffen dat het de werkelijkheid is!
stelletje paupers!
Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack".quote:
bleachforums.com is nog steeds doodquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat jij het in dit geval af moet leggen als de pauper. [ afbeelding ]
[..]
Jawel, ik geloof dat jij het niet begrijpt. Het gaat om die "hack". [ afbeelding ]
Niks aan de hand hier.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef mschol het volgende:
het ging hier over anime toch? volgens mij gaat het nu meer om een persoonlijke vete tussen 2 mensen...
Nouja, gezien de dader die er achter zit geloof ik niet direct dat het een DDoS aanval betreft. Het lijkt me sterk dat de jongeman een botnet achter zich had staan. Hoogstens een simpele DoS-aanval, of gebruik maken van een van de lekken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef wdn het volgende:
[..]
bleachforums.com is nog steeds dood
Viel om tegelijk met fok! maar of het ook die ddos is geweest ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |