checkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb 't er in gegooid.
Als Blizzard even zo vriendelijk zou willen zijn de OP d'r opnieuw in te plakken is alles weer zoals het hoort.
Zou je 'm kunnen kopieėren vanaf de bewerken-pagina?quote:
Natuurlijk, had daar even overheen gelezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Zou je 'm kunnen kopieėren vanaf de bewerken-pagina?![]()
Iemand had een tagje, was jij dat niet mschol? Ik volgde die niet echt.
quote:
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
yu yu hakusho was wel leuk opzich , maar hunter X hunter is echt velen malen beter qua verhaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiend
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
Even wachten op ondersteuning van wdn en Ascendancy.
Shun!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zien
Nadesico heb ik meerdere keren gezien, NHK en vast wel nog een paar andere series.
Ik zag Berserk ook voor het eerst zo'n 6~8 jaar geleden. Dus gemiddeld 1x per jaar is niet zo extreem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zou ik dus echt niet kunnen... Een serie zes keer kijken... Dan moet hij wel heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg goed zijn. Wat dus geen enkele serie is. Naar mijn idee.
Enige series die ik heb dubbel gekeken is...
is...
geen enkele anime serie...
alleen One Piece manga tot en met chapter 444~
yo!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
Even wachten op ondersteuning van wdn en Ascendancy.
elfenlied is overhyped.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Beide lopen al wat jarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?
Same here, daarbij kun je naruto wel degelijk meerdere keren kijken aangezien naruto gewoon afgelopen is, het is nu tenslotte naruto shippuuden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide lopen al wat jaren
Ik heb Bleach de eerste arc minstens 8x gezien (want die ligt op DVD thuis).
De Hueco Mundo arc nu 3x ofzo. (herkijken is zonder fillers he)
Geldt ook voor Naruto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |