Ik ben zo blij met ziggo, momenteel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan niet wachten tot mijn internet weer wat sneller gaat, want het downloaden van series gaat nu echt
Kut UPC
Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallokidoki, moet nog ff de special van higurashi kijken
En ghost in the shell ligt voor 2.50 bij de FRS, heb ook ff 'blood: the last vampire" gehaald, ook 2.50.
Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Bij de Eppo in Eindhoven verkopen ze net iets goedkoper. ( Euro = Dollar-1 )
Iemand anders die nog van dit soort winkels weet?
Inderdaad, Tokyopop-manga voor 2 euro op 't Boekenfestijn. Maar dan moet je wel snel zijn, want meestal zijn die dingen snel weg. Ik kwam er op de derde dag en had de keuze uit verdwaalde ecchi en bar slechte mecha.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Echt goedkope manga's koop je naar het schijnt op de boekenbeurs.
Ik heb 't er in gegooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:54 schreef Ge4ce het volgende:
Bleach zit aan het volgende geweldige topic!!
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
Ik doe al helemaal geen moeite meer om alle series te volgen.
Ik download de eps en ik kijk wel wanneer ik er aan toe kom.
Voor elk seizoen houd ik wel bij wat eventueel interessant is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
Ik volg eigenlijk geen nieuwe series meer (nou ja, bakemonogatari toevallig), omdat er de klad in komt als ik steeds een week moet wachten op een aflevering en dan zit ik weer met een half afgekeken serie. Ik wacht wel tot de serie compleet is en kijk hem achter elkaar in een paar sessies.
Het staat overigens niet op de site.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank, ik ga nu even door de collectie heen op de site.
Piet Snot in utrecht, 8/9 euro per manga, ik kocht manga's in new york voor 8$ dus in dat geval is het wel ¤=$quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Operc het volgende:
Weet iemand waar je online een beetje goedkoop Manga's kunt bestellen? (Of gewoon een winkels die goedkoop zijn en een groot assortiment hebben.)
Meestal zijn de prijzen Euro= Dollar. (bijvoorbeeld Silvester Strips in Den Bosch of Senor Hernandes in Nijmegen).
Bij de Eppo in Eindhoven verkopen ze net iets goedkoper. ( Euro = Dollar-1 )
Iemand anders die nog van dit soort winkels weet?
checkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb 't er in gegooid.
Als Blizzard even zo vriendelijk zou willen zijn de OP d'r opnieuw in te plakken is alles weer zoals het hoort.
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?quote:
Natuurlijk, had daar even overheen gelezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Zou je 'm kunnen kopieëren vanaf de bewerken-pagina?![]()
Iemand had een tagje, was jij dat niet mschol? Ik volgde die niet echt.
quote:
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
yu yu hakusho was wel leuk opzich , maar hunter X hunter is echt velen malen beter qua verhaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken omdat het de zelfde bedenker is als Hunter x Hunter, maar het was inderdaad niet zo boeiend
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
Even wachten op ondersteuning van wdn en Ascendancy.
Shun!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Kies dan een fatsoenlijke serie om meedere keren te zien
Nadesico heb ik meerdere keren gezien, NHK en vast wel nog een paar andere series.
Ik zag Berserk ook voor het eerst zo'n 6~8 jaar geleden. Dus gemiddeld 1x per jaar is niet zo extreem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zou ik dus echt niet kunnen... Een serie zes keer kijken... Dan moet hij wel heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg, heel erg goed zijn. Wat dus geen enkele serie is. Naar mijn idee.
Enige series die ik heb dubbel gekeken is...
is...
geen enkele anime serie...
alleen One Piece manga tot en met chapter 444~
yo!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
elfenlied is overhyped.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:30 schreef wdn het volgende:
[..]
yo!
Ik heb bleach, naruto, elfenlied, claymore en death note meer dan 1x gezien
Even mijn dvd en BD anime films daargelaten want die kijk ik geregeld.
Beide lopen al wat jarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Hoe kun je Bleach en Naruto al 1x kijken?
Same here, daarbij kun je naruto wel degelijk meerdere keren kijken aangezien naruto gewoon afgelopen is, het is nu tenslotte naruto shippuuden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide lopen al wat jaren
Ik heb Bleach de eerste arc minstens 8x gezien (want die ligt op DVD thuis).
De Hueco Mundo arc nu 3x ofzo. (herkijken is zonder fillers he)
Geldt ook voor Naruto.
Om verkeerde redenen overhyped, ja.quote:
En sweetlady-o.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Quir het volgende:
Elfen Lied.
hier nog zo'n fangirl...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En sweetlady-o.Elfen lied is echt een anime die je meerdere keren kunt kijken heb hem zelf al 3 keer gezien.
iedereen heeft smaak, de vraag is alleen wie heeft goede smaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef wdn het volgende:
Quir, Ascendary en sweetlady-o hebben gewoon smaak
Ik heb vandaag Gilgamesh gekocht (3x2 dvd's, 26 episodes).
*dient verzoek tot perm-ban in*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
elfenlied is overhyped.
GG, GTO, Kimi's eieren, Suzuki alto, Trigun, De elfen jagers, volledige metalen paniek en de terugjatters heb ik vaker gezien.
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanradenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
Ik volg nu Suzumiya Haruhi seizoen 2 en FMA Brotherhood.
lol die endless eight was echt belachelijk, weet nog niet goed wat ik van dit seizoen ga vinden , vorige was iig geweldig
FMA Brotherhood begint nu ook leuk te worden, de eerste 15 episodes waren beetje herhaling.
nje, bleach en naruto heb ik gedropped. van elk een paar honderd gezien, maar ben er wel klaar mee
![]()
anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
Code geass, redelijk recent.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:13 schreef Apogist het volgende:
anyway, iemand nog een leuke serie in de aanbieding, iets recents dat net af is, of al aardig wat episodes heeft. Kan altijd moeilijk een week wachten, kan ik niet lekker in het verhaal komen.
Waarschijnlijk om de animatie, die is een beetje veranderd in de loop van de jaren. Of de populaire thema's waar ze nu mee werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanraden
ik heb alle klassiekers al gezienquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom iets recents? Ga een klassieker kijken, ik kan je NGE aanraden
Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Apogist het volgende:
[..]
ik heb alle klassiekers al gezien, iig ide ik wou zien, incl NGE
Code Geass heb ik ook gezien, idd zeer leuk![]()
Zoniet, dan kun je er op sites zoals MyAnimeList.net eentje bij gaan houden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje van wat je al gezien hebt, maakt het wellicht iets makkelijker om wat aan te raden.
Misschien;quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Apogist het volgende:
ik heb mijn lijstje al eens eerder op fok gepost, toen struikelde nogal veel over mijn waardeoordeel van sommige anime's xD
lijst is trouwens incompleet maar mischien kan je er iets uit opmaken. Laatse jaar ben ik niet meer zo into anime, kost teveel werk om een goede serie uit te zoeken
http://myanimelist.net/animelist/blackice123
goeie lijst manquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Misschien;
CHAOS;HEAD
Jigoku Shoujo
Xam'd: Lost Memories
Mijn incomplete lijst; http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard
Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
goeie lijst man
ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?
en wat vond je van Juuni Kokuki en Seirei no Moribito ?
Ik begin helemaal depri te wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Voices of a Distant Star is wel oké, maar het is vooral bewonderenswaardig dat de man de film in elkaar geschoven heeft op z'n Mac en hij en zijn vrouw de stemmen op zich genomen hebben.
Chaos;Head begon goed, maar is daarna snel weg gezakt. Geen aanrader, als 't aan mij ligt.
Ik kamp 'n beetje met hetzelfde probleem, maar ik ben dan ook een kieskeurige klootzak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Apogist het volgende:
[..]
Ik begin helemaal depri te wordenHeb het gevoel dat toen ik begon met anime kijken er zo'n mooie wereld voor mij lag met al die goede anime's
. Maar het is nu net of ik alle goede anime's al heb gezien, met moeite kan ik nog een echt leuke vinden . Oh well, ik kom vast wel weer wat tegen
Van de de drie die ik noemde was Chaos;Head de minste, begon goed maar op het eind ging het mis. Helaas hebben meer anime hier last van. Xam'd is erg leuk, goede tekenstijl imho.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:52 schreef Apogist het volgende:
[..]
goeie lijst man
ik denk dat ik CHAOS;HEAD en Xam'd maar ga proberen. Trouwens is The Voices of a Distant Stars wat?
en wat vond je van Juuni Kokuki en Seirei no Moribito ?
Liever nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
gaan er eigenlijk mensen naar de 10jaar fokmeet?
bestaat dat dan ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef zquing het volgende:
gaan er eigenlijk mensen naar de 10jaar fokmeet?
Dat dacht ik ook, maar het is wel handig om te checken wat er nog meer leuk is in je eigen smaak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Misschien ben ik te negatief, maar doen mensen nou eigenlijk elkaars lijstjes lezen?
leuke lijstquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:58 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik spam dan ook even mn lijst.
http://myanimelist.net/animelist/Nachtraaf
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Ik ben nog noobjes als ik mijn lijst met de rest vergelijk..
http://myanimelist.net/animelist/Karasta
Avatar staat er trouwens niet bij, die heb ik ook helemaal gekeken.
Iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Apogist het volgende:
[..]
al wil die serie dat wel graag zijn
Ik had Bleach volume 5 en 6 besteld, krijg ik alleen volume 6 binnen met een briefje d'r bij dat 5 niet leverbaar was en dat deze nagezonden zou worden. Nu kan ik nog niet verder lezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg m'n cadeau van aniway net binnen... "Pixie".
Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!
Vuile oplichters.
ik heb Dojin Work gekregen. wat moet ik ermee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg m'n cadeau van aniway net binnen... "Pixie".
Verdomme een dunne flodder van Franse bodem. Geen MANGA, nee een Frans gevalletje dat er niet uitziet, dat zelfs de goeie kant op loopt (van links naar rechts)!
Vuile oplichters.
Jup. 95 episodes voor Kenshin is te veel en Ghost in the Shell is erg mooi gemaakt en wat niet, maar het wekt niet mijn interesse. Maar ik ben sowieso erg kieskeurig. Het is bij mij heel erg hit or miss.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:20 schreef Apogist het volgende:
[..]
leuke lijst. Jammer alleen dat je rurouni kenshin en Ghost in the shell hebt gedropped. Misschien omdat ze te lang zijn?
jep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
Hoezo is Avatar geen Anime? Omdat het niet Japans is?
Anime (アニメ?, an abbreviated pronunciation in Japanese of "animation", pronounced [aꜜnime] ( listen) in Japanese, but typically Anime-en-US-pronunciation.ogg /ˈænəˌmeɪ/ (help·info) or /ˈænəˌmə/ in English) is animation originating in Japan. The world outside Japan regards anime as "Japanese animation".[1] Anime originated about 1917.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Karasta het volgende:
Hoezo is Avatar geen Anime? Omdat het niet Japans is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |